Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 minutter siden skrev Sindre:

Ser Machop Chol er i troppen. Sør-sudansk landslagsspiller?

Spennende! 34 kamper i MLS

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Sindre:

Ser Machop Chol er i troppen. Sør-sudansk landslagsspiller?

Vokst opp i USA, men landslagsspill for Sør-Sudan. Erfaring fra MLS, hadde en operasjon på slutten av 2023 sesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe mer rundt Thomas Roberts? Så at han satt på tribunen under gårsdagens treningskamp ikledd treningstøy. Regner med det nærmer seg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev ÅsmundJ:

DIO lagt ut dette på insta! 
noen som vet noe? IMG_4291.thumb.png.d498e30b0baeccc6ba7607370812ea56.png

Hvorfor har han skrevet BOB, med symbolene timeglass - ball - timeglass

Skal han gjenforenes?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter siden skrev kuk:

Skal han gjenforenes?

Det står STOP med store, tydelige bokstaver. Er sanden i ferd med å renne ut?

Er det andre skjulte tegn i bildet? Er tegn som viser til at jorden er flat? Er vi alle brikker i et stort brettspill, som styres av store krefter utenfor vårt univers? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Kaizer Alphonse:

Det står STOP med store, tydelige bokstaver. Er sanden i ferd med å renne ut?

Er det andre skjulte tegn i bildet? Er tegn som viser til at jorden er flat? Er vi alle brikker i et stort brettspill, som styres av store krefter utenfor vårt univers? 

Hehe. Om det var uklart, så var det et forsøk på ironi fra min side. Mulig dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev kuk:

Skal han gjenforenes?

Kan også være en referanse til Bjørn Otto Bragstad!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice!

Hvis vi da oppsummerer nye* spillere:

1. Marius Ulla*
  2. Magnus Christensen
  3. Abu Bawa
  4. Chris Hegardt
  5. Thomas Roberts
  6. Brage Tobiassen
  7. Bassekou Diabate

I tillegg burde vi ha inn en 9'er. Kantplassene håper jeg Vinge, Spiten og Geelmuyden tar seg av. Høyreback er vi godt dekket på, men om en klasseback er tilgjengelig er vi fort på kjøpern der også?

Det var jo diskusjoner om hvor mange nye spillere vi burde hente. Sett fra listen over, hvem er egentlig unødvendig? Ekstra keeper (som vi i januar ikke hadde) tenker jeg er bra. Å ha dobbel dekning på Christensen/Bawa føles trygt. Brage Tobiassen et talent vi bør hente nesten uansett hvordan førstelaget ser ut? Jeg synes også vi trenger dobbel dekning på 9'er, så Diabate var sikkert en riktig signering selv om vi henter enda en. 

Da er det evt Hegardt eller Roberts. Trenger vi begge? Var vi for raske på avtrekkeren da vi signerte Hegardt? (Eller var Roberts undøvendig?) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev odd:

I tillegg burde vi ha inn en 9'er.

Helt enig! Føler det er det siste som mangler. Dog enig i punktet om potensielt enda en back. 

5 minutter siden skrev odd:

Da er det evt Hegardt eller Roberts. Trenger vi begge? Var vi for raske på avtrekkeren da vi signerte Hegardt? (Eller var Roberts undøvendig?) 

helt innafor mener jeg. Vi trenger konkurranse, samt at vi trenger å bygge tropp for de neste årene. Selvom jeg ser poengetd ditt. Fordelen er at begge er unge. er ikke en som er snart 30. Så potensiale er jo der. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30 minutter siden skrev Marandinho:

helt innafor mener jeg. V

Jeg synes også det er helt innafor. Vi har nå Kostadinov, Olderheim, Hegardt og Thomas som klare kandidater for fire plasser som indreløpere. Olderheim er fortsatt ung og må forventes å svinge. Med fem innbytterer tilgjengelig hver kamp er det absolutt ikke "luksus" å ha fire spillere som alle kan slåss om å være førstevalg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev kristh0707:

Opseth til STB. 34 år og på en toårsavtale. Tror ikke dette er en så dum deal altså. Har uten tvil OBOS-nivået inne og mye å lære bort til de unge gutta og ikke minst Diabate. 

https://www.tv2.no/overganger/direkte/#/s66ga/65e6032a0822c6543095eb10/tv-2-erfarer-vraker-viftilbud-blir-stabaekspiller

28 mål sist gang han var i OBOS

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...