@ringo 21 970 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Hepp, Samuel Isaksen og Geir Ludvik Fevang.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Rnkovic imponerte alle (bortsett fra Rich) -En fantastisk flott og profesjonell klubb. Jeg har virkelig fått en bra mottakelse, det er som en stor familie her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Hyggelig fyr dette her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Spennende! Liker at han tydeligvis er både bra i lufta og har fart, ifølge DT. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Hepp, PANG - Der plasserte du hammeren rett på spikehuet Markus! Skal jeg komme med et kvalifisert tips på hvem den neste svensken kan være.... Nicklas Skoog...., litt avhengig av hva som skjer med Jørgen Pettersson i BOIS... @ringo Janne er allerede tipset.. for ca 9mnd siden paa en liste med blandt annet Tryggvi, Jansson, Alvaro Santos, Alfonso Alves, Petter Andersson +++ og selvfolgelig Henke da Saa hvem vet?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Apropo høyrekant.. ---> http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/10/445875.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Powell tror ikke vi henter ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Ta litt insj, Schelvis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 kan vi ikke hente han her? http://www.iltempo.no/in_action/iltempontnuihaaken.wmv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 bra skjønner han godt jeg... han andre brukte sikkert noe telepati opplegg for og plassere ballen i hodet hans på veien ned... hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 tror ikke fyren hadde klart og banke han andre fyren ps:hørt om en spiller på et bedriftslag som dopa seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 970 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hepp, Noe for oss? Kan være på vei fra Lyn? Ja han er gammel, men vi snakker om et par år for å reetablere oss i tippeligaen... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Definitivt en jeg kunne tenkt med å sett i stabæk drakt. Han er jo ganske rask fortsatt... Men vil heller se han som kant, ikke spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Definitivt en jeg kunne tenkt med å sett i stabæk drakt. Han er jo ganske rask fortsatt... Men vil heller se han som kant, ikke spiss. Støttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 970 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Definitivt en jeg kunne tenkt med å sett i stabæk drakt. Han er jo ganske rask fortsatt... Men vil heller se han som kant, ikke spiss. Støttes. Hepp, Kan passe godt som en "læremester" for Branimir! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Definitivt en jeg kunne tenkt med å sett i stabæk drakt. Han er jo ganske rask fortsatt... Men vil heller se han som kant, ikke spiss. Støttes. Hepp, Kan passe godt som en "læremester" for Branimir! @ringo Har du gitt beskjed til Tom S eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 970 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Definitivt en jeg kunne tenkt med å sett i stabæk drakt. Han er jo ganske rask fortsatt... Men vil heller se han som kant, ikke spiss. Støttes. Hepp, Kan passe godt som en "læremester" for Branimir! @ringo Har du gitt beskjed til Tom S eller? Nope, Han svarer ikke uansett... Du må gjerne gjøre det, jeg har gitt opp mannen! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hvor er Babis for tiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 970 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hepp, I helsingborg tror jeg... Han takket nei til Stabæk! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hepp, I helsingborg tror jeg... Han takket nei til Stabæk! @ringo Takket nei til Stabæk? syk mann..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Babis, you bastard. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Han takket nei til Stabæk! Når? I fjor? I sommer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 I sommer - Herregud for en korttidshukkomelse dere har! Ekte supportere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Teflonhjerne!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M.T 0 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hei, Noen av dere som har liste over bosman-spillere etter denne sesongen i Tippeligaen? Gjerne 1.div også. M.T Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Er ikke Sørensen mer en 4-3-3 ving enn en 4-4-2? Men fukner det, så kjør på. Sikler litt etter å få se innlegg som dem han hadde på sitt best i Champions League. Høy ball over keeper som stopper i luften og detter rett ned på Nanne på bakerste stolpe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Sikkert mange som har nevnt det men Pål Oyuga er en spiler jeg gjerne skulle hatt til klubben! Er vel spørsmål hvor lenge en så god spiller kaver i 1.div. skulle gjerne sett han sammen med nannskog på topp! de er også ganske forskjellige spisstpper så tror det hadde fungert bra i TL! Men først må vi jo komme dit med å slå sandefjord imorgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Det er vel mange proff spillere som vil til Stabæk for tiden, for stabæk er et så bra lag!!!!! Alltid uansett!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Blir nok noen svensker til til neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå