stbS 2 494 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April La oss håpe det blir en nye Junker eller Høgh, og ikke en Kjerrumgaard. Men kan bli spennende, velkommen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Vanskelig å skjønne hvorfor man trenger en danske for å konkurrere med Hammy, Spiten og Wendt… For det er vel ikke noe som tyder på at dette er en åpenbar forsterkning? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 353 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Etter litt stalking på SoMe, han har noen spennende klipp på instaen sin. Venstrekant som driver innover. Det trengs 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 4 minutter siden skrev Sindre: Vanskelig å skjønne hvorfor man trenger en danske for å konkurrere med Hammy, Spiten og Wendt… For det er vel ikke noe som tyder på at dette er en åpenbar forsterkning? Nei, førsteintrykket er vel at dette er relativt bortkastet - så får vi se på drengen før vi feller dom. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 19 minutter siden skrev @ringo: Stinker vel IA - lang vei.... Han har 5 sesonger for AB Gladsaxe på nivå 3 som ikke ligger inne på transfermarkt, fotmob etc. Tiden vil uansett vise om dette er et bomkjøp eller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April joa -men nivå 3 i dk, man tar ikke en Ole Sæter av den grunn. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Blir beskrevet som en spiller med "veldig bra fart". Bob som ville ha inn en Brustad-type? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Med han og Vinge på hver sin kant får vi to raske og dribleglade kanter. Tror dette kan bli veldig bra, er villig til å gi mannen en sjanse 😁 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 392 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Kontrakt til 2027 tyder på at det er en de har stor tro på iallfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 3 minutter siden skrev Luringen: Kontrakt til 2027 tyder på at det er en de har stor tro på iallfall Får håpe vi har scouta han over tid og at det ikke er en impuls/panikk signering rett før vinduet stenger.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 454 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 18 minutter siden skrev @ringo: joa -men nivå 3 i dk, man tar ikke en Ole Sæter av den grunn. 😂🤣😂 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 392 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 2 minutter siden skrev Luringen: Nesten 4 mill? håper han er god. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Dette er selvsagt ikke ment som kritikk av Ellegaard og jeg håper naturligvis han viser seg å være en kanonsignering, men jeg forstår ikke hvordan man kommer til at det er en god prioritering å bruke flere millioner på å hente en spiller fra nivå to/tre i Danmark for å fylle på i en lagdel der vi fra før har Vinge, Spiten, Wendt, Hammy, Andresen, Victorio og de to nysigneringene Diabate og Opseth. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Håper som folk er inne på at vi har scoutet han lenge. Bradley er utvilsomt glad i spillere med litt ekstra fart i seg. Utifra highlights så virker han spennende, stats er alltid litt hit eller miss når det kommer til nye spillere for oss. Hverken Høgh, Diomande, eller Junker badet i mål før dem kom til oss. Nå er heller ikke nivået skyhøyt i Obos og tørr å påstå at nivå 3 i Danmark kan vært på lik linje med Obos på mange måter. Vi har sett Bradley få mye ut av slike spillere, så jeg har litt troa på denne signeringen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. April Dio er med på dagens trening. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Spillere på lengre kontrakt har jo vært etterlyst. Større oppside, og større risiko. Hvis beløpene stemmer bør vi ha gjort en grundig sjekk. At vi har kontakter i Danmark bør sånn sett være positivt. Jeg liker at spillere rendyrkes i roller. Hvis dette betyr at Diabate blir en mer direkte konkurrent som 9’er i stedet for å bytte mellom kant og spiss avhengig av hvor han trengs, så er det bra. I kategorien «tempovinger» har vi egentlig bare Vinge og Spiten. Mtp sistnevntes alder skader det ikke med bredde. Spørsmålet er jo «som alltid» hva Hammys rolle blir. Betyr dette at vi skal ha vinger med fart hele tiden, eller er han fortsatt mest aktuell som kant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wps 0 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 2 hours ago, stbS said: Håper som folk er inne på at vi har scoutet han lenge. Bradley er utvilsomt glad i spillere med litt ekstra fart i seg. Utifra highlights så virker han spennende, stats er alltid litt hit eller miss når det kommer til nye spillere for oss. Hverken Høgh, Diomande, eller Junker badet i mål før dem kom til oss. Nå er heller ikke nivået skyhøyt i Obos og tørr å påstå at nivå 3 i Danmark kan vært på lik linje med Obos på mange måter. Vi har sett Bradley få mye ut av slike spillere, så jeg har litt troa på denne signeringen. Dio badet i mål. 2008, 2div. Lyn 2 - 12 mål (årets spiller) 2011 - Hødd (Obos) 14 mål 2012-2013 Godset rundt 18 mål totalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 1 minutt siden skrev Wps: Dio badet i mål. 2008, 2div. Lyn 2 - 12 mål (årets spiller) 2011 - Hødd (Obos) 14 mål 2012-2013 Godset rundt 18 mål totalt. Dio, that you? Stor fan! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 3 timer siden skrev Luringen: Mileta Rajovic var et kjempebra kjøp. Et halvt år i Kalmar og så var han i Watford. Watford minner jo også om Zinckernagel som ikke scora i Danmark før han plutselig gjorde det her: Svenske Sirius fant Wessam Abou Ali i dansk 1. divisjon, ett år der så ble han solgt. Flere kan nevnes. Men ja, jeg tankene mine gikk også i høy grad til Kjerrumgaard og Nikolaj Kirk 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 20 minutter siden skrev 1369: Mileta Rajovic var et kjempebra kjøp. Et halvt år i Kalmar og så var han i Watford. Watford minner jo også om Zinckernagel som ikke scora i Danmark før han plutselig gjorde det her: Svenske Sirius fant Wessam Abou Ali i dansk 1. divisjon, ett år der så ble han solgt. Flere kan nevnes. Men ja, jeg tankene mine gikk også i høy grad til Kjerrumgaard og Nikolaj Kirk Stor forskjell på å være desperate og kontakte agenter/klubber om de har noen å låne ut og det å faktisk kjøpe ut en spiller som spillerens klubb ønsker å beholde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 391 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Dette skriver Næstved selv om overgangen: https://naestvedboldklub.dk/frederik-ellegaard-christensen-solgt-til-norske-stabaek/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Trodde et øyeblikk det var samme klubb som Timmi gikk til i sin tid, men ser det var Næsby BK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. April For en parodisk gjeng vi er i ferd med å bli. «Ny spiller? Håper ikke dette går på bekostning av G14-spillerne våre! Hva skal vi med Chippen? Vi har jo David Hanssen!» 40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Adama på vei 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TBKarlsen 3 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Sakset fra VG. Vi kan kanskje få mer godt nytt i dag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 392 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Problemet med Dio som jeg har skjønt det er at han ikke er kjøpt ut av kontrakten sin med Toronto ennå. Så her må enten det skje eller så må vi betale millionlønn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 1 time siden skrev Flexi Knut: For en parodisk gjeng vi er i ferd med å bli. «Ny spiller? Håper ikke dette går på bekostning av G14-spillerne våre! Hva skal vi med Chippen? Vi har jo David Hanssen!» Kan det være at de fleste av oss er drit lei av Kjerrumgaard-signeringer? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 29 minutter siden skrev Luringen: Problemet med Dio som jeg har skjønt det er at han ikke er kjøpt ut av kontrakten sin med Toronto ennå. Så her må enten det skje eller så må vi betale millionlønn Trodde han var klubbløs jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 50 minutes ago, TBKarlsen said: Sakset fra VG. Vi kan kanskje få mer godt nytt i dag. Var jeg som sendte det inn, siden jeg så ingenting om Stabæk 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå