Gå til innhold

Anbefalte innlegg

11 minutter siden skrev Snæss:

Trodde han var klubbløs jeg.. 

Ifølge Transfermarkt var han ferdig i Toronto i slutten februar og har siden stått oppført under MLS Pool, som jeg antar er MLS-spillere uten kontrakt som er draftbare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Kaizer Alphonse:

Kan det være at de fleste av oss er drit lei av Kjerrumgaard-signeringer?  

Skulle akkurat til å si det - kall det Kjerrumgaard-effekten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 hours ago, Flexi Knut said:

For en parodisk gjeng vi er i ferd med å bli. 

«Ny spiller? Håper ikke dette går på bekostning av G14-spillerne våre! Hva skal vi med Chippen? Vi har jo David Hanssen!»

Jeg syns de du kaller for G14-spillere ser ut til å være ganske mye flinkere til å spille fotball enn dem vi har signert i vinter. Kan hende Ellegaard er bedre enn dem vi har fra før, men jeg syns like fullt det er en snodig prioritering å svi av flere millioner på en lagdel hvor vi er så godt forspent med så mye talent og det gjelder egentlig litt uavhengig av om han blir en suksess.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31 minutter siden skrev Nøfyse:

Jeg syns de du kaller for G14-spillere ser ut til å være ganske mye flinkere til å spille fotball enn dem vi har signert i vinter. Kan hende Ellegaard er bedre enn dem vi har fra før, men jeg syns like fullt det er en snodig prioritering å svi av flere millioner på en lagdel hvor vi er så godt forspent med så mye talent og det gjelder egentlig litt uavhengig av om han blir en suksess.

Meget enig i det! Dog er disse unge spillerne i større grad varierende, de tåler litt annen belastning enn de som er ferdig utvokst!
Det er smart å hente inn en til, slik at vi ikke er avhengig av unggutta! Da har Vi også sjansen til å hvile de når belastningen over tid blir for stor!

konkurranse om plassene er heller ikke feil! Dog når det kommer til en spiller som Hammy er han i en alder han trenger spilletid! Både for utvikling og motivasjon!  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte tidligere i dag at dette kanskje var et tegn på at Hammy var på vei ut. Han var jo ikke i troppen sist heller. Men virker jo ikke som det kommer til å skje noe mer i dag på overgangsfronten. 

Så får vi håpe vår nye danske venn er så god som kontraktslengde og pris tilsier. Noe skeptisk er jeg da vi allerede har mye bra på kanten fra før, men samtidig er det jo luksus å ha valgmuligheter gjennom sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi mye bra på kanten?

Diabate skal nok helst være midtspiss. Wendt indreløper? Hammy kan settes opp som kant på en TV-skjerm men må brukes innover for å være god. Da er det Vinge og Spiten (16) igjen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 minutter siden skrev odd:

Har vi mye bra på kanten?

Diabate skal nok helst være midtspiss. Wendt indreløper? Hammy kan settes opp som kant på en TV-skjerm men må brukes innover for å være god. Da er det Vinge og Spiten (16) igjen?

Ja, jeg syntes det er bra dekning på kantene. Vinge, Spiten, Hammy og Wendt med Diabate og Andresen som alternativer. Jeg hadde heller prioritert forsterkninger enten på høyreback eller midtstopperplass. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk inn en midtstopper for et par dager siden? Næss, Pedersen, Veum, Øya med Walstad som joker. (Jeg kunne gjerne sett Walstad inn og Andresen som back.)

På høyreback er er det yngre, men Veum, Riise og Ekornes er også en ok rekke. 

Måtte det velges mellom back og kant (uklart om det var enten/eller) er det ikke opplagt verken den ene eller andre veien. Skal vi prioritere like spillertyper som gjør at vi kan spille på samme måte uavhengig av fravær, eller skal vi prioritere ulike spillertyper som gjør at vi kan variere? Jeg synes dette virker som et signal fra Bob om at han vil prioritere et fast spillemønster fremfor å velge fra kamp til kamp (og avhengig av hvem som er tilgjengelig).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag

Rossbach/Ulla

Veum/Riise

Pedersen/Øya

Næss/Øya

Walstad/Andresen 

Christensen/Bawa

Kostadinov /Roberts

Olderheim /Tobiassen

Ellegaard/Hammy

Opseth/Diabate

Vinge/Spiten

Wendt og Heghardt som jokere i angrep

mulig han er god, men helt tydelig at høyreback burde vært mye mer prioritert enn enten Heghardt, Diabate eller Ellegaard

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev odd:

Så bortsett fra at vi ikke kan si nå om det blir suksess eller fiasko

Nettopp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 timer siden skrev Nøfyse:

Helt enig - det er ingen automatikk i at en spiller fra nivå 2/3 i DK er bedre enn våre egenutviklede spillere.

Fordelen er at vi prøver å jobbe langsiktig ,og signerer for mer enn 6-12 måneder. Så får vi håpe det er gjort god research, og at dette er en spiller vi klarer å utvikle til å bli en eliteseriespiller. Men den konkurransen om den ene vingplassen (regner med at Vinge er bankers) er beintøff når Wendt også melder seg på i diskusjonen. Hammy, Wendt, Spiten og nå Ellegaard.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ingen krise at det ikke blir noe Dio. Hadde jo vært litt kult, både mtp bredde på spissplass og nostalgi. Men lønnsmessig hadde det vel ikke akkurat vært billig vil jeg tro? Få drilla Diabate et par uker til nå så burde han og KFO fikse biffen denne sesongen 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

53 minutter siden skrev Torres:

Bortedrakt, av det jeg har hørt, den peneste på MANGE år. 

😍😍😍😍😍

Er viktig med en fin bortedrakt! Gleder meg. 

Sidenote. Hvilken årgang er den fineste bortedrakta? 

2007 etter min mening 🔥

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41 minutter siden skrev Marandinho:

😍😍😍😍😍

Er viktig med en fin bortedrakt! Gleder meg. 

Sidenote. Hvilken årgang er den fineste bortedrakta? 

2007 etter min mening 🔥

1999

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...