Pompel 317 Del Skrevet 19. Juni Del Skrevet 19. Juni 32 minutter siden skrev Hanse: Får håpe den er litt mindre luguber enn faren sin Golfbaner og eiendom... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 19. Juni Del Skrevet 19. Juni 34 minutter siden skrev Hanse: Får håpe den er litt mindre luguber enn faren sin og bestefaren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 19. Juni Del Skrevet 19. Juni 53 minutter siden skrev Pompel: Diskerud hat slått seg ned over dammen med kids og skal overta businessen til bestefaren... Hvor mye sponsorbudsjett har de? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni hva skal dette bety da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Ny forsvarsspiller med fysikk inn i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni 27 minutter siden skrev kristh0707: hva skal dette bety da? Denne gangen er det nok Hoven som presenteres. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni 31 minutter siden skrev Yassine: Denne gangen er det nok Hoven som presenteres. Et etternavn som passer kommunen, i alle fall! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni https://www.stabak.no/nyheter/velkommen-til-stabaek-andreas-hoven 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni 27 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Et etternavn som passer kommunen, i alle fall! I hvert fall alle med plass på Hoventribunen *blødme* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. Juli Del Skrevet 8. Juli Sakarias Opsahl virker å være litt i fryseboksen i TIL. Kunne han vært noe for oss kanskje? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 8. Juli Del Skrevet 8. Juli 2 timer siden skrev joogs: Sakarias Opsahl virker å være litt i fryseboksen i TIL. Kunne han vært noe for oss kanskje? Virkelig? Jeg har over hodet ikke fulgt med på situasjonen eller spillet hans i år, men ut fra hva jeg har sett av ham og Tromsø i de foregående sesongene så må jeg si det er overraskende om han er såpass ute i kulden. Hvis det finnes noen mulighet for å hente ham, kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være interessant for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 8. Juli Del Skrevet 8. Juli 2 timer siden skrev Nøfyse: Virkelig? Jeg har over hodet ikke fulgt med på situasjonen eller spillet hans i år, men ut fra hva jeg har sett av ham og Tromsø i de foregående sesongene så må jeg si det er overraskende om han er såpass ute i kulden. Hvis det finnes noen mulighet for å hente ham, kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være interessant for oss. Han har slitt mye med skader i år! Men er sterk konkurranse på plassen hans, tror dog han får tillit så fort formen er tilbake 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Håpet vi fortsatt ser etter ny spiss. Kan ikke stole på helsa til Diabate og Olderheim/Hammy på topp funker dårlig 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. Juli Del Skrevet 15. Juli På 8.7.2024 den 15.14 skrev joogs: Sakarias Opsahl virker å være litt i fryseboksen i TIL. Kunne han vært noe for oss kanskje? Solgt til Brann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 15. Juli Del Skrevet 15. Juli Ergerlig. Ser det spekuleres på en pris på 5-6 millioner. Jeg syns ikke det var spesielt dyrt for en spiller som Opsahl i så fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli https://www.stabak.no/nyheter/provespiller-fra-ifk-goteborg Suleiman Abdullahi på prøvespill fra IFK Göteborg. Angrepsspiller som har slitt mye med skader og spilletid. Han har slitt en stund med kneet nå, og ikke trent mye med IFK. Et potensiale her jeg håper vi kan få noe ut av! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli Spennende! Omreist og erfaren. Håper på god en god match! Språk bør ikke være en utfordring. Ut ifra tidligere utsagn virker han til å ha samme ferdighetene som Diabate. Fysisk spiller med høy fart og som kan holde på ballen. Skadeplagene er alltid en gamble... Men vi ser kanskje først og fremst på et lån her vil jeg tro. Og da kan man kanskje også tro at Diabate sin skade er mer alvorlig enn antatt... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli 5 minutter siden skrev Kongen23: Skadeplagene er alltid en gamble Sjefssspeideren i IFK, Stig Torbjørnsen, fikk kritikk for å hente han grunnet hans skadehistorikk fra Bundesliga. Dette er nok dessverre er stort rødt flagg hos han. Hadde vært gøy om han viser seg frem nå, og eventuelt er med videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli Tørr vi virkelig dette nå? Da håper jeg det kommer enda en og at han her er ett wildcard med potensiell kjempeoppside. Men blir nervøs om vi satser på enda en skdeplaget spiller nå.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli 8 mål og 5 assist for Viking i 2015. Så 5 mål i vårsesongen 2016 før han ble solgt til 2. Bundesliga, der han så var frem og tilbake melom Eintracht Braunschweig og Union Berlin. Noen som husker han fra tiden i Viking? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli Hadde noen fine involveringer på dagens trening. Hvor han viste styrke og god teknikk som endte med ballen i mål. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli 1 time siden skrev odd: 8 mål og 5 assist for Viking i 2015. Så 5 mål i vårsesongen 2016 før han ble solgt til 2. Bundesliga, der han så var frem og tilbake melom Eintracht Braunschweig og Union Berlin. Noen som husker han fra tiden i Viking? Viking-fansen snakker varmt om han på Twitter iallfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 18. Juli Del Skrevet 18. Juli StorOslos beste pasnings og dødballfot, Olav Øby på Kjelsås, glapp til SandnesU 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 18. Juli Del Skrevet 18. Juli På 16.7.2024 den 13.15 skrev Luringen: Viking-fansen snakker varmt om han på Twitter iallfall Men de vet jo ikke noe om hvordan han er nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 18. Juli Del Skrevet 18. Juli 2 timer siden skrev Abel: StorOslos beste pasnings og dødballfot, Olav Øby på Kjelsås, glapp til SandnesU Er det en spiller Finstad har «snust» på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 20. Juli Del Skrevet 20. Juli Noe for oss? https://www.instagram.com/p/C9cI50qAkHs/?igsh=MTEzcWp2OGRub3RrdA== 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avdeling_tøyen 1 Del Skrevet 20. Juli Del Skrevet 20. Juli Akkurat nå skrev SuperDungeonMaster: Noe for oss? https://www.instagram.com/p/C9cI50qAkHs/?igsh=MTEzcWp2OGRub3RrdA== Hørt mye bra! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 20. Juli Del Skrevet 20. Juli Bakenga ut sesongen? Trenger en spiss. Er ikke godt å si hvor mye Diabate og Opseth spiller igjen i år. Vi rykker IKKE opp uten en sikkelig spiss. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 21. Juli Del Skrevet 21. Juli For meg virker det som et kjempenei til prøvespilleren Abdullahi er det riktige. Her fra Expressen: Sitat Larsson förklarar att Blåvitt vill gå ifrån stadiet där man har spelare i truppen som över längre tid inte kan vara med hela träningsveckor. – Vi behöver gå i från det och behöver i stället ha fler spelare som deltar i verksamheten dagligen. ”Sulle” är inte en sån spelare för oss. Däremot finns det andra klubbar som kan acceptera en sådan situation, bland annat Stabaek då. Har ”Sulle” gjort en hel träningsvecka under din tid i klubben? – Han har aldrig tränat kontinuerligt i två veckor under den tiden jag varit här. https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/ola-larsson-arliga-svar-om-floppanfallaren-ar-inte-en-sadan-spelare-for-oss/ Håpløst å hente (enda) en spiller som bare kan trene "litt". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 21. Juli Del Skrevet 21. Juli 31 minutter siden skrev 1369: For meg virker det som et kjempenei til prøvespilleren Abdullahi er det riktige. Her fra Expressen: https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/ola-larsson-arliga-svar-om-floppanfallaren-ar-inte-en-sadan-spelare-for-oss/ Håpløst å hente (enda) en spiller som bare kan trene "litt". Finstad (om han har påvirkning lenger?) har vel lært av casene Ellegaard og Opseth! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå