mrX 1 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August DY 1955 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 6 minutter siden skrev mrX: DY 1955 Som er fra Beograd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eirik#4 71 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Hvis jeg skal slenge meg på spekulasjonstoget, Julian Kristoffersen? Spiss som har spilt i Serbia? https://www.transfermarkt.com/julian-kristoffersen/leistungsdatendetails/spieler/267614 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Har vel akkurtat byttet klubb har han ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Han byttet dit før sesongen, og har spilt alle kampene. Kan likevel være at noe ikke fungerer. 198cm ifølge transfermarkt, og ser litt lang ut han på bildene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eirik#4 71 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 2 minutter siden skrev @ringo: Har vel akkurtat byttet klubb har han ikke? Godt poeng. Så ikke den overgangsdatoen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 27 år gammel og 11 klubber. Virker evt ikke som et nylig bytte av klubb er noe som skremmer Kristoffersen fra å bytte igjen. Når det er sagt aner jeg ikke om det er han det er snakk om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Jeg synes det er en låneovergang som kunne gitt mening. Stor, kraftig spiss som trolig kan binde opp forsvarere på samme måte som Diabate. Kommer i kampform. Om han er en spiss det vil være bra å ha i troppen de neste sesongene har jeg ingen peiling på. Ikke scoret mye i karrieren og spilt i mye ymse klubber og ligaer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolke 267 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 18 minutter siden skrev odd: Han byttet dit før sesongen, og har spilt alle kampene. Kan likevel være at noe ikke fungerer. 198cm ifølge transfermarkt, og ser litt lang ut han på bildene? Julian Kristoffersen ser også ut som en klokke og smykke-fyr på bildene på google. Så det passer med bildene som er lagt ut her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August MMmh - smartklokke var det ikke? - Tror ikke det kvalifiserer til å være klokkefyr i klokkefyr kretser - det er snarere fyfy. Men herlig å kunne spekulere litt er det ikke??? Tar et blindt skudd fra hofta selv; Filip Markisic PS; har overhode ikke noe innside på det - kun def midt, kontrakt gikk ut og jeg synes hendene ligner 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolke 267 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Haha! På klokkefronten er jeg så blank som det går an, så det har du helt sikkert rett i! Men ja, moro å kunne spekulere 😁 Og enig i at det kan være noe likt med henda til Filip Markisic! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Julian er avbildet flere ganger med hårstrikken ved høyre håndledd. Det som ser ut som smykke på signeringen kan vel være en fancy hårstrikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Signerer første bokstav med A 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Adama? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Tipper det er en midtbanespiller… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. August Agon Mehmeti! 👏 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Kudos til klubben for å hype opp denne signeringen! Ingen som aner hvem dette kan være! Gledes til 11:00🔥 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Så får vi håpe det er en spiller som kan gjøre en forskjell fra dag én, og ikke trenger tre måneder på å spille seg i form. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 351 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 21 minutter siden skrev mbh: Adama? Klink Diomande det her ja 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Tipper Aleksa Pejic Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Jeg liker at det jobbes for å rykke opp. Vi innser at stallen er for tynn og svak, og det gjøres grep. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Han som signerer er vel agenten, som ser ut som Atta Aneke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 337 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 9 minutter siden skrev Marco: Han som signerer er vel agenten, som ser ut som Atta Aneke. Edit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Aleksa Matic? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August En eller annen Aleksa er det i hvert fall så det er sikkert et godt tips. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 390 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 16 minutter siden skrev Snæss: Anelka der ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 2 minutter siden skrev Luringen: Anelka der ja Hmm, litt skeptisk merker jeg. Begynner ikke han å bli gammel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August Samma det så lenge han er rask 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 21 minutter siden skrev @ringo: Aleksa Matic? Ser sånn ut basert på fløflekken på Venstre arm som stemmer overens med instabildet og andre bilder av han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå