Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Tenkt på det samme, det er faktisk genialt. Spillere fra eliteserieklubber blir det vel vanskelig å snappe, spess de i sumpa. Men det er vel kanskje ikke der vårt marked hovedsaklig er heller.

Meget spennende å se hvilke spillere som etterhvert knyttes opp mot Stabæk. Har på følelsen at det vil komme noen signaturer på et tidligere tidspunkt enn i fjor.

FORZA STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha noen flere islendinger. Tenk på all den gleden de har gitt oss; Helgi, Petur, Tryggvi, Marel og ikke minst Veigar, for å nevne noen.

Nå ga Anna bort det lille flagget mitt til Veigar på festen i går, så om det blir flere islendinger må jeg nok ta med verandaflagget til de store aneldningene...

Afram Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han fikk vel en uke til på seg, men jeg har ikke hørt noe mer. Hva skjer?

Var det noen som ble imponert av han på trening? har vi bruk for han?

Hepp,

Vi trenger minst en forsterkning på topp.

Av flere årsaker:

Nannskog har fått enormt med oppmerksomhet i år, det betyr at alle TL lag kjenner ham og han vil få spesialoppassning med ditto tilhøende arbeidsforhold neste sesong.

Veigar er en god møtende spiss, men han prestererer ustabilt og går dessuten inn i siste sesong på kontrakten. Vi må tenke litt på fremtiden.

Trond er for fersk til at vi kan sette vår lit til ham ennå.

Vi mangler en sterk spiss med god hodestyrke, som vil gi oss økt taktisk fleksibilitet.

Rnkovic er en slik sterk spiss med hodestyrke, han er dessuten en trivelig kar etter hva jeg forstår. Men spørsmålet Stabæk må stille seg er om han har Eliteserienivået inne... Hvis den sportslige ledelsen finner ut at de synes han holder nivået så trenger vi ham....

+ en spiss til!!!!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han fikk vel en uke til på seg, men jeg har ikke hørt noe mer. Hva skjer?

Var det noen som ble imponert av han på trening? har vi bruk for han?

Hepp,

Vi trenger minst en forsterkning på topp.

Av flere årsaker:

Nannskog har fått enormt med oppmerksomhet i år, det betyr at alle TL lag kjenner ham og han vil få spesialoppassning med ditto tilhøende arbeidsforhold neste sesong.

Veigar er en god møtende spiss, men han prestererer ustabilt og går dessuten inn i siste sesong på kontrakten. Vi må tenke litt på fremtiden.

Trond er for fersk til at vi kan sette vår lit til ham ennå.

Vi mangler en sterk spiss med god hodestyrke, som vil gi oss økt taktisk fleksibilitet.

Rnkovic er en slik sterk spiss med hodestyrke, han er dessuten en trivelig kar etter hva jeg forstår. Men spørsmålet Stabæk må stille seg er om han har Eliteserienivået inne... Hvis den sportslige ledelsen finner ut at de synes han holder nivået så trenger vi ham....

+ en spiss til!!!!

@ringo

Petter Belsvik sa i et TV intervju at vi trenger en forsterkning i hvert ledd... Uten at det nødvendigvis betyr at vi kommer til å få det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter Belsvik sa i et TV intervju at vi trenger en forsterkning i hvert ledd... Uten at det nødvendigvis betyr at vi kommer til å få det...

Den rimelige varianten er å forsterke våre egne spillere i hvert ledd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi Robo-cop her, eller...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi Robo-cop her, eller...?

Jeg håper det ikke er snakk om å gi de kaker med tvilsomt innhold......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som spillertype ligner Hoch kanskje litt mye på Nannskog eller Veigar

Nannskog eller Veigar? - Hallo - Ligner han på Nannskog eller Veigar, eller ligner han på begge, som forøvrig ikke ligner på hverandre - bortsett fra drakta og at de scorer da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nannskog eller Veigar? - Hallo - Ligner han på Nannskog eller Veigar, eller ligner han på begge, som forøvrig ikke ligner på hverandre - bortsett fra drakta og at de scorer da...

Hepp,

Ser du ikke likheten Markus tsk, tsk?

Nei spøk til side, han er teknisk, har gode dribleferdigheter, er hurtig, skyter like godt med begge bein og har i tilegg brukbare hodeferdigheter. Så langt allt vel. Han er dog ikke en storscorer og har slitt tungt den siste sesongen.

Det jeg mener er at han har teknikken og dribleferdighetene til Veigar, men hurtigheten og gjennombruddskraften til Nannskog.... men kanskje målteften til Finstad.... (dessverre)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Nei spøk til side, han er teknisk, har gode dribleferdigheter, er hurtig, skyter like godt med begge bein og har i tilegg brukbare hodeferdigheter. Så langt allt vel. Han er dog ikke en storscorer og har slitt tungt den siste sesongen.

Det jeg mener er at han har teknikken og dribleferdighetene til Veigar, men hurtigheten og gjennombruddskraften til Nannskog.... men kanskje målteften til Finstad.... (dessverre)

@ringo

og med rette miljøforandringer kan selv Finstad putte mål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Finstad har putta 7 mål på 15 kamper for Godset, det er faktisk høyere snitt pr kamp enn Veigar (11/26). Det holder det når vi har Nannskog sammen med ham. Men, jeg skulle uansett ønske vi lot Trond prøve seg mer. Han hadde en av de beste sjansene i går, på tross av at han kun fikk noen få minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke hente flere islendinger? det finnes mange unge og lovende spillere i island. bare se på islandstroppen mot sverige...sölvi (djurgården) spilte sin debut kamp, og gretar (alkmaar), gunnar (halmstad) og hannes (stoke?) er alle sammen veldig unge men gode spillere.

hvis vi kan finne bare en som er nesten så bra, er jeg fornøyd.

hva er med bjarni olafur? han var på prøvespill i norge (odd/vif), ser ut som om han er en bra gutt.

eller ser på de store islandske klubbene og finn en ny islending der.

eller hent noen gamle spillere tilbake: helgi er dratt til island, spiller med fram neste sesong, thordur (bochum) er på vei hjem, marel (måtte bare :-) ...

jeg vil ikke ha så mange svenskere på laget. ikke noe imot svenskere, men det virker merkelig hvis treneren er svensk og henter bare svenske spillere...

eller flere finske spillere?

og et spørsmål: hva er problemet med aldersavstand mellom iao og morten? det skjønner jeg ikke...4 år er jo ikke så mye...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønsberg spiller på u21, ia blir snart 28.. det er mer enn 4 år...

Jepp,

også er det 4 år opp fra IAO til Markus... DVS at vi har en spiller mellom 32 og 23 i forsvaret...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,

også er det 4 år opp fra IAO til Markus... DVS at vi har en spiller mellom 32 og 23 i forsvaret...

@ringo

Nei, jeg og Ia er omtrent like gamle!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,

@ringo

Nei, jeg og Ia er omtrent like gamle!

Hepp,

Morten født 83, IAO født 78, Markus født 72... Det er en stygg spredning på Alder!!!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ser ikke helt issuet jeg da. Er en god nok, er en gammel nok. Mener dere at Morten ikke holder eliteserienivå? Bjørnar er jo dessuten yngre enn Morten, er han ikke? Bjørnar som fast venstreback blir vel kanskje smått vågalt, særlig defensivt. Men, hvis han spiller som han gjorde midt i sesongen, så mener jeg han, med ytterligere fremgang, kan holde.

På midtbanen er vel aldersforskjellen enda større? Jesper og Henning.

FS

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si meg enig at vi trenger en forsvarspiller eller 2 i alderen 22-25. Egentlig bør alle nyervervelser være i denne alderen, da de bør ha nok rutine til å spille på høyt nivå+ at de er såppas unge at de kan bli i klubben i mange år fremover...

En keeper, en back/stopper, en ving, og en spiss takk.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si meg enig at vi trenger en forsvarspiller eller 2 i alderen 22-25. Egentlig bør alle nyervervelser være i denne alderen, da de bør ha nok rutine til å spille på høyt nivå+ at de er såppas unge at de kan bli i klubben i mange år fremover...

En keeper, en back/stopper, en ving, og en spiss takk.....

bra ønskeliste til jul ;-)

morten/iao: jeg synes morten virker ikke så ung som han er, ihvertfall ikke på banen. derfor ser jeg ingen problem når morten og iao spiller sammen. selv om det er nesten 5 år aldersforskjell.

bryr meg ikke om en er 21 eller 35 når han spiller bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...