Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 timer siden skrev Abel:

Helt klart problemet pt. Henger vel også sammen med 7. plassen og ræva innsatser siste kamper ifjor. Treningskampene så langt har vel vært så som så reklame

Ambisjonene for sesongen virker å være mer realistiske nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev arni:

Ambisjonene for sesongen virker å være mer realistiske nå

Du får fortelle oss hva ambisjonene er, da du som har sett trening og greier. Er det å beholde plassen, kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

48 minutter siden skrev 1369:

Du får fortelle oss hva ambisjonene er, da du som har sett trening og greier. Er det å beholde plassen, kanskje?

Ambisjonen resultatmessig er selvfølgelig opprykk. Det blir ikke enkelt, men er fullt realistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

24 minutter siden skrev Torres:

Ikke det inntrykket jeg har fått. 

Ikke jeg heller. Men likevel kommer altså avtalen med ASet til å bli forlenget med 10 nye år under årsmøtet i neste uke.

Det blir som å tegne forsikring hos et forsikringsselskap uten penger. Du har forsikring, men den er ikke verdt en dritt når huset ditt brenner.

Jeg har advart mot dette lenge, men interessen ligger helt andre steder. For klubben er nok dette langt mere relevant enn VAR. Etter min mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vel et par millioner for Edvardsen til Ajax, hjelper på. Men det er ikke mye solid inn kapital i ryggen som dere nevner. Klubben må selge for å kjøpe det sier sitt om ståa om dagen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...