Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 minutter siden skrev Torres:

Midtbanespiller, vært i klubben tidligere. Dette er en signering jeg skjønner fint lite av. 

Harald Race, Krogstad, Jesper Isaksen? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev Torres:

Han er blitt nevnt her nå, ja. 

Da tipper jeg Isaksen, siden han er klubbløs. Men mulig det er Holter også! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev Nøfyse:

Det ville vært et dårligere tegn for oss om vi hentet lovende talenter på deres første profesjonelle kontrakt og de ikke syntes det var "incredible" med gode utsikter til at guttedrømmen faktisk kunne komme til å gå i oppfyllelse.

Jeg tenker at det er ikke så mye mer å lese mellom linjene her enn at en ung gutt gleder seg til å legge ut på eventyr.

Joda, og nå leste du mye i mitt innlegg også. Poenget var at dette neppe er en gutt som har hatt speidere fra Spania og England etter seg i lang tid. Som for alle andre fra disse akademiene får vi ta tiden til hjelp og se hva det blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikka nu:

Thomas Finstad utelukker ikke at det fortsatt kan komme forandringer i stallen.

– I utgangspunktet er vi fornøyd med den troppen vi har nå. Men man vet aldri hva som skjer i fotball. Det kan skje forandringer som gjør at vi må tenke annerledes, sier Thomas Finstad.

Begge de to spillerne har, ifølge Thomas Finstad, signert kontrakter som strekker seg ut inneværende sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med en så overbefolket midtbane tolker jeg dette som at Roberts er ferdig i klubben. Og så håper jeg ikke at det også betyr at Matic er lenger unna kampform enn vi håpet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig rart om vi ikke henter en midtstopper før sesongen starter. Forsvaret var Postnord liga kvalitet i fjor og sluppet inn mange av de samme enkle målene i pre season. Skjelvik er ikke i nærheten, Næss gjør for mange feil og Pedersen syns jeg ikke er like rå i dueller som han var før... Hvis ikke får vi håpe Veum blir dyrket som midtstopper og har en god og skadefri sesong

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Elliott Ottesen:

Noen som vet status på Bossman? 

Skal vi vente til overgangsvinduet er stengt eller lukter jeg en running gag igjennom hele sesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev Elliott Ottesen:

Noen som vet status på Bossman? 

Tror han er spilleklar senere i sesongen, typ sommeren en gang. Må fylle 18 år før han kan signere etc

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 timer siden skrev rykkinn:

Tror han er spilleklar senere i sesongen, typ sommeren en gang. Må fylle 18 år før han kan signere etc

Blir spennende å se han nå. Får siste 20 min av kampen mot Kongsvinger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deadline Day på torsdag, vinduet stenger 00:00, natt til fredag. Får se om det skjer noe mer inn og ut før fristen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46 minutter siden skrev rykkinn:

Mads Nielsen sin kontrakt i FFK er avbrutt.

https://www.fredrikstadfk.no/nyheter/mads-tar-farvel-blitt-veldig-glad-i-klubben

Kunne vært en kanonsignering for oss! Aafk er på jakt etter han tydeligvis. Håper Stabæk er på ballen her!

Her må vi være på ja. Aalesund holdt ikke nullen i en eneste kamp som Nielsen ikke spilte i fjorårets sesong. Endte med 7 nuller fra han kom på lån i august.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

52 minutter siden skrev rykkinn:

https://www.fredrikstadfk.no/nyheter/mads-tar-farvel-blitt-veldig-glad-i-klubben

Kunne vært en kanonsignering for oss! Aafk er på jakt etter han tydeligvis. Håper Stabæk er på ballen her!

Finstad!!! Den beste stopperen vi spilte mot I fjor, nøyaktig den type spilleren/lederen laget og klubben skriker etter!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

57 minutter siden skrev rykkinn:

Det var vi ihvertfall tidligere - så det kan vi vel anta at vi fremdeles er....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mannen som for øvrig har bursdag idag! Hadde ikke gjort noe med et pennestrøk på bursdagen, helst for oss. Enten han eller Solholm Johansen bør komme inn før vinduet stenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev Øistein:

Hvorfor skulle han gidde å komme til et middel obos-lag? Han kan sikkert velge klubber på en høyere hylle

Det kunne man sagt om Isaksen også, men å bo et mer sentralt sted enn Ålesund kan jo ha noe å si?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...