Albert 921 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Det er vel ingen hemmelighet at vi vil ha lokale spillere på a-laget, men fotballverden er vel engang blitt slik at dette er urealistisk. UEFA jobber vel med et forslag på at et gitt antall spillere i troppen skal ja lokal tilhørighet. Det verste eksemplet er vel Arsenal som var det første laget som stilte en 11'er uten engelskemenn. Dette skjer neppe i Stabæk, men: Richardsson - Morten, Marcus, Mike, Bjørnar - Alan, Jocke, Jeppe, Sund - Veigar, Nannskog er vel ingen umulighet Stabæk har ofte stilt med første-11 uten engelskmenn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Det er vel ingen hemmelighet at vi vil ha lokale spillere på a-laget, men fotballverden er vel engang blitt slik at dette er urealistisk. UEFA jobber vel med et forslag på at et gitt antall spillere i troppen skal ja lokal tilhørighet. Det verste eksemplet er vel Arsenal som var det første laget som stilte en 11'er uten engelskemenn. Dette skjer neppe i Stabæk, men: Richardsson - Morten, Marcus, Mike, Bjørnar - Alan, Jocke, Jeppe, Sund - Veigar, Nannskog er vel ingen umulighet Stabæk har ofte stilt med første-11 uten engelskmenn... Det er vell ikke vår skyld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Stabæk har ofte stilt med første-11 uten engelskmenn... Har stabæk noen gang stilt med engelskmenn i første-11 mon tro? Paul Davis spilte de siste 29 min. mot Tromsø i 95 men startet ingen kamper tror jeg..!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Stian Theting har fått mye skryt for spillet sitt i Bodø/Glimt (og det han viste i Skeid før det). Nå er han vel kanskje hypp på å fortsette i Tippeligaen, så hvorfor ikke i blaa drakt? Mener å ha hørt at han kan brukes både på midten og som midtstopper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Jeg vet at denne er dristig, har vel nevnt det før, men jeg vet om en svensk Barcelona spiller som ikke får mye spilletid... Det spekuleres vagt på Helsingborg i svenske aviser, men tatt i betraktning at vi har "stjålet" derfra før og at Kevin Jansson kjenner spilleren - hvorfor ikke? Seriøst - hvorfor ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 977 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Jeg vet at denne er dristig, har vel nevnt det før, men jeg vet om en svensk Barcelona spiller som ikke får mye spilletid...Det spekuleres vagt på Helsingborg i svenske aviser, men tatt i betraktning at vi har "stjålet" derfra før og at Kevin Jansson kjenner spilleren - hvorfor ikke? Seriøst - hvorfor ikke? Hehehe, Skulle likt å se de avisoverskriftene, det hadder rocka båten garantert! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Jeg vet at denne er dristig, har vel nevnt det før, men jeg vet om en svensk Barcelona spiller som ikke får mye spilletid...Det spekuleres vagt på Helsingborg i svenske aviser, men tatt i betraktning at vi har "stjålet" derfra før og at Kevin Jansson kjenner spilleren - hvorfor ikke? Seriøst - hvorfor ikke? Jeg har ingen motforestillinger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Jeg er enig i at vi burde prøve å finne norske spiller først.. Finns spillere som ikke nødvendigvis må bli så dyre, og spillere som er bosman.. Det jeg også syns er at vi må passe oss så vi ikke bare henter svensker når vi henter utlendinger, ikke det at jeg har noe imot dem, men syns det blir litt feil vist hovedgruppa av spillerstallen er svenske (selvom det vel er en stund før vi er der). Mener å huske Molde gikk litt i denne fella for en noen år sia (uten at det går an å sammenligne oss med klubben til stian hor). Vist (noen jeg tror er veldig sannsynlig) fredrikstad rykker ned syns jeg vi kan ta en titt på taribo west, lynrask kantspiller/spiss som jeg tror kan være en god forsterkning.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vi må hente inn flere islendinger. Jeg har tidligere mimret over all gleden vi har hatt med dem. Tenkte jeg skulle komme opp med noen gode navn; hva er da bedre enn å starte på toppen av toppskårerlista i Island denne sesongen (huff, hvor dårlig hukommelse jeg har). Han jeg fant der er vel neppe særlig aktuell for oss. Tryggvi Gudmundsson... OK - jeg følger ikke godt nok med til å komme opp med konkrete forslag. Men se til Island. Sammenlignet med befolkningstallet er det helt utrolig hvor mange toppspillere de produserer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vi må hente inn flere islendinger. Jeg har tidligere mimret over all gleden vi har hatt med dem. JAAA! Tenkte jeg skulle komme opp med noen gode navn; hva er da bedre enn å starte på toppen av toppskårerlista i Island denne sesongen (huff, hvor dårlig hukommelse jeg har). Han jeg fant der er vel neppe særlig aktuell for oss. Tryggvi Gudmundsson... OK - jeg følger ikke godt nok med til å komme opp med konkrete forslag. Men se til Island. Sammenlignet med befolkningstallet er det helt utrolig hvor mange toppspillere de produserer. glem tryggvi og de andre gamle som dro hjem eller er på vei hjem nå. se heller på de unge lovende spillerne fra island, de som spiller i sverige eller på engelske juniorlag. eller de som er på prøvespill verden rundt nå. vet ikke hvem som nevnte gunnar heidar, men han er en veldig talentert gutt. så han flere ganger med det islandske landslaget, og ja, han er virkelig bra! ellers er det kari og sølvi som er spennende, og kanskje noen av de yngre, u21 eller noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vi må hente inn flere islendinger. Jeg har tidligere mimret over all gleden vi har hatt med dem. JAAA! Tenkte jeg skulle komme opp med noen gode navn; hva er da bedre enn å starte på toppen av toppskårerlista i Island denne sesongen (huff, hvor dårlig hukommelse jeg har). Han jeg fant der er vel neppe særlig aktuell for oss. Tryggvi Gudmundsson... OK - jeg følger ikke godt nok med til å komme opp med konkrete forslag. Men se til Island. Sammenlignet med befolkningstallet er det helt utrolig hvor mange toppspillere de produserer. glem tryggvi og de andre gamle som dro hjem eller er på vei hjem nå.se heller på de unge lovende spillerne fra island, de som spiller i sverige eller på engelske juniorlag. eller de som er på prøvespill verden rundt nå. vet ikke hvem som nevnte gunnar heidar, men han er en veldig talentert gutt. så han flere ganger med det islandske landslaget, og ja, han er virkelig bra! ellers er det kari og sølvi som er spennende, og kanskje noen av de yngre, u21 eller noe. Takk, Pauligirl - du er alltid en så god støttespiller i forhold til islandsk fotball. Men det er like greit at det blir meg som sier det: Jeg vet ikke om Kari og Sølvi er noe for oss... (Dette er jentenavn på norsk) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vist (noen jeg tror er veldig sannsynlig) fredrikstad rykker ned syns jeg vi kan ta en titt på taribo west, lynrask kantspiller/spiss som jeg tror kan være en god forsterkning.. Taribo West er en nigeriansk forsvarsspiller med fortid i bl.a. Auxerre, Inter, Derby, Milan, Kaiserslautern og Plymouth (!). Han gjorde seg vel mest bemerket med grønn nepe under fotball-VM i '94 eller noe sånt. Brian West derimot, er amerikansk spiss og spiller for FFK. Han vil vi ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Islendingene skal til Sverige i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 – Det är inga tillfälligheter. Du får bättre spelare än de i Sveriges U21-landslag och dessutom till ett förmånligare pris, säger han. Unge islendinger er ofte gode kjøp - noe Stabæk er gode på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vist (noen jeg tror er veldig sannsynlig) fredrikstad rykker ned syns jeg vi kan ta en titt på taribo west, lynrask kantspiller/spiss som jeg tror kan være en god forsterkning.. Taribo West er en nigeriansk forsvarsspiller med fortid i bl.a. Auxerre, Inter, Derby, Milan, Kaiserslautern og Plymouth (!). Han gjorde seg vel mest bemerket med grønn nepe under fotball-VM i '94 eller noe sånt. Brian West derimot, er amerikansk spiss og spiller for FFK. Han vil vi ha. Hørte i dag at West har undertegnet ny avtale med FFK uten at jeg har sett det i avisene (kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har lest aviser siste par dager...). Når det gjelder islandske spillere har Everton en 17-åring som spiller på U-21 som virker interessant. En annen interssant U-21 spiller er i Tottenham. Kjenner dessverre ikke navnene på disse gutta. Men det gjør sikker Pauligirl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Vist (noen jeg tror er veldig sannsynlig) fredrikstad rykker ned syns jeg vi kan ta en titt på taribo west, lynrask kantspiller/spiss som jeg tror kan være en god forsterkning.. Taribo West er en nigeriansk forsvarsspiller med fortid i bl.a. Auxerre, Inter, Derby, Milan, Kaiserslautern og Plymouth (!). Han gjorde seg vel mest bemerket med grønn nepe under fotball-VM i '94 eller noe sånt. Brian West derimot, er amerikansk spiss og spiller for FFK. Han vil vi ha. Hørte i dag at West har undertegnet ny avtale med FFK uten at jeg har sett det i avisene (kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har lest aviser siste par dager...). Når det gjelder islandske spillere har Everton en 17-åring som spiller på U-21 som virker interessant. En annen interssant U-21 spiller er i Tottenham. Kjenner dessverre ikke navnene på disse gutta. Men det gjør sikker Pauligirl. dessuten har west ikke spillt en hel kamp i år pga skade! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 tja, ifølge gårsdagens tv2 nyheter hadde han spilt 4, men uansett lite! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 ble sikkert byttet ut på slutten da!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2005 (endret) ble sikkert byttet ut på slutten da!!!!!!!!!!!!!! 13.08 Fredrikstad - Ham-Kam 1-1 07.08 Odd Grenland - Fredrikstad 2-1 24.07 Fredrikstad - Lyn 2-1 19.06 Molde - Fredrikstad 2-1 4 HELE kamper for West!, men 3 mål på 865 minutter er vel ikke mye å hoppe i taket for! 1 mål hvert 216 min! Daniel scorer et mål hvert 98 minutt Endret 26. Oktober 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 ble sikkert byttet ut på slutten da!!!!!!!!!!!!!! 13.08 Fredrikstad - Ham-Kam 1-1 07.08 Odd Grenland - Fredrikstad 2-1 24.07 Fredrikstad - Lyn 2-1 19.06 Molde - Fredrikstad 2-1 4 HELE kamper for West!, men 3 mål på 865 minutter er vel ikke mye å hoppe i taket for! 1 mål hvert 216 min! Daniel scorer et mål hvert 98 minutt wow Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Når det gjelder keepere så er ikke jeg så sikker på at vi tenger en ny keeper og skal vi ha en, er en nordmann å foretrekke. f.eks. Mossekeeperen Per Morten Kristiansen (24) som også er kontraktsløs. Moss har fått ny keeper ...... og har vel da en til overs... ? ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Noen som mener noe om denne karen? http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Noen som mener noe om denne karen?http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Se på vidoen til høyre på siden fra vålerengas skuddtrening. De klarer ikke å lage mål på trening engang. Den videon hører kanskje hjemme på tråden "onsdagshumor"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Noen som mener noe om denne karen?http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Han var råbra i Alta, mot Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Noen som mener noe om denne karen? http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Se på vidoen til høyre på siden fra vålerengas skuddtrening. De klarer ikke å lage mål på trening engang. Den videon hører kanskje hjemme på tråden "onsdagshumor"... rask telling så får jeg 25 avsluttninger - 7 mål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Noen som mener noe om denne karen? http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Se på vidoen til høyre på siden fra vålerengas skuddtrening. De klarer ikke å lage mål på trening engang. Den videon hører kanskje hjemme på tråden "onsdagshumor"... rask telling så får jeg 25 avsluttninger - 7 mål! Det var så godt å lese om den gamle helten - Tore Andre Flo - i Aftenposten i dag - årets flopp av overganger. Han påsto at han ikke har noen problemer med å skåre på trening... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 så bare at han bommet jeg! (forøvrig er det lite effektivitet på våre treninger også, men ikke si det til noen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 så bare at han bommet jeg! (forøvrig er det lite effektivitet på våre treninger også, men ikke si det til noen) Bare pass på at folk med videoopptakere og pressekort blir henvist til feil sted. (Har et vagt minne fra sommerferien, Slum sitter og rapporterer direkte fra trening på Nadderud stadion, vi får vite om håndtverkere og været - før han langt om lenge oppdager at treninga er et annet sted...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Kompis til Alan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Kompis til Alan? Virka som en hyggelig kar hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå