Markus 5 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Kompis til Alan? Virka som en hyggelig kar hvertfall. men etter å ha lest litt mer om han virker ikke supporterne i den svenske superettan klubben veldig triste for å miste han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Noen som mener noe om denne karen? http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Han var råbra i Alta, mot Stabæk Så ham også i en kamp mot Hødd. Han ruva stort i forsvar og de siste ti ble han sendt opp på topp og vant stort sett de duellene som var og skapte mange farligheter. Har sagt det før, og gjentar gjerne en god ting; dette er mann jeg veldig gjerne vil se i den vakre stripete. men artikkelen tyder vel på at vi ikke har vært på banen. Selv om dette jo også kan bety at det jobbes i det stille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Richard Richardssons vet mye om Stabæk: Daniel Nannskog – också han med förflutet i Djurgården men också rutin från Bois och kinesisk fotboll – upplever en ny fotbollsvår i Norge. Daniel har tillhört Stabaeks allra viktigaste spelare under säsongen och vinner också skytteligan överlägset. Inför slutomgången har han gjort 25 mål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 I Stabaek finns redan fem svenskar och alla har varit oerhört framgångsrika i år. Stabaek föll ur tippeligan i fjor men har vunnit division ett överlägset och är inför slutomgången klart för spel i tippeligan tillsammans med Sandefjord och Moss. Står mye pent om Stabaek der. At avisen allerede har avgjort Serie A OG kvalifiseringen for så være... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Richard Richardssons vet mye om Stabæk: Daniel Nannskog – också han med förflutet i Djurgården men också rutin från Bois och kinesisk fotboll – upplever en ny fotbollsvår i Norge. Daniel har tillhört Stabaeks allra viktigaste spelare under säsongen och vinner också skytteligan överlägset. Inför slutomgången har han gjort 25 mål! Nå er det vel strengt tatt ikke Richard som "vet mye om Stabæk", det er Sigge Hansson (journalisten)...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Richard Richardssons vet mye om Stabæk: Daniel Nannskog – också han med förflutet i Djurgården men också rutin från Bois och kinesisk fotboll – upplever en ny fotbollsvår i Norge. Daniel har tillhört Stabaeks allra viktigaste spelare under säsongen och vinner också skytteligan överlägset. Inför slutomgången har han gjort 25 mål! Nå er det vel strengt tatt ikke Richard som "vet mye om Stabæk", det er Sigge Hansson (journalisten)...? Det er vell ikke vanskelig å finne noe info på nettet i dag da... Som journalist kan han grave litt i dybden før han skriver artikkelen.... Det hadde hvert meget hyggligere om det var Richard som hadde kjent til Stabæk. Det virker som om han egentlig ikke vil, men vil se om det er et tilbud han ikke kan si nei til... Det skal litt til å kjempe Jon ut av keeperplassen, men Jon trenger konkuransen.... Isak har vell fremdeles kontrakt? eller vil han ut? Det blir vell meste sansynelig 2. div spill på Isak neste år hvis han blir i Stabæk... Jeg synes vi ser i feil ende når vi "begynner" med keeperplassen som første mann ut på prøvespill! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Jeg synes vi ser i feil ende når vi "begynner" med keeperplassen som første mann ut på prøvespill! Kjørte "tilfeldigvis" forbi Nadderud og fikk med meg det første kvartert av Blaa 1 mot Blaa 2 og jeg tror det var svensken som stod i mål for Blaa 1 for Jon var dommer!! Blaa 1 stilte med samme mannskap som mot Løv-Ham minus Jon mens Blaa 2 hadde vanlig backrekke og spisspar, samt midtbane med tom, jokke, melhus og sund. Stillingen etter et kvarter var 2-1 til Blaa 2 etter scoringer av Trond, Alan og Jokke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2005 (endret) Noen som mener noe om denne karen? http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Se på vidoen til høyre på siden fra vålerengas skuddtrening. De klarer ikke å lage mål på trening engang. Den videon hører kanskje hjemme på tråden "onsdagshumor"... rask telling så får jeg 25 avsluttninger - 7 mål! Prøv denne her - så kan man se hvor lett det er... Skuddtrening Endret 26. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Noen som mener noe om denne karen? http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/26/447531.html Spilletid og utviklingsmuligheter er det han ønsker... Se på vidoen til høyre på siden fra vålerengas skuddtrening. De klarer ikke å lage mål på trening engang. Den videon hører kanskje hjemme på tråden "onsdagshumor"... rask telling så får jeg 25 avsluttninger - 7 mål! Prøv denne her - så kan man se hvor lett det er... Skuddtrening Fikk ikke linken til å fungere...??..?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Del Skrevet 26. Oktober 2005 Sorry - prøv nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=216051 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=216051 Jeg liker uttalelsen "Vi vil prioritere offensive spillere fremover på banen" fra JJ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=216051 "Vi vil prioritere offensive spillere fremover på banen...", sier Jan Jönsson. Jeg er så klar for et par offensive klassespillere nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Er dette spilleren vi trenger? http://www.strommen-if.no/underholdning/video/mrwoo.wmv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Er dette spilleren vi trenger?http://www.strommen-if.no/underholdning/video/mrwoo.wmv Nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Han var ihvertfall bedre enn alle disse forbanna korpsene.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Er dette spilleren vi trenger?http://www.strommen-if.no/underholdning/video/mrwoo.wmv Ikke da han har vært underholdningsbidrag på IBROX Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Er dette spilleren vi trenger?http://www.strommen-if.no/underholdning/video/mrwoo.wmv Herregud, lite ikke dust han 'a. Det dømmes hands om du bruker skuldrene aktivt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Er dette spilleren vi trenger? http://www.strommen-if.no/underholdning/video/mrwoo.wmv Herregud, lite ikke dust han 'a. Det dømmes hands om du bruker skuldrene aktivt! Mener å huske fra mitt dommerkurs for endel år siden at det ikke lenger er noe som heter aktiv skulder.. Bruker man skulderen, er dette skulder, og ikke arm, dermed ikke hands.. Du kan altså være så aktiv som du vil.. skulder er lov, hands er ikke... Man er ikke litt gravid.. enten er man, eller så er man ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 ... at det ikke lenger er noe som heter aktiv skulder... Jeg har gitt min skulder til miljøet. Og så vidt jeg forstår, er skulderen den dag i dag meget aktiv i forskjellige miljøvernsaker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Dahm til VIF? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Dahm til VIF? De har vel skjønt at det er mulig å få mer for pengene enn de har klart så langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Hva har det med oss å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Hva har det med oss å gjøre? At han er en god lokal spiller? - Nei - ingenting! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Brann er aktive om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Hva har det med oss å gjøre? At han er en god lokal spiller? - Nei - ingenting! Han er ikke en spiller som gir vann i munnen når jeg leste dette. Det at engen er interessert betyr vel hovedsaklig at han koster urimelig mye penger målt opp mot det han kan levere. La ham gå, la ham gå, vi trenger ikke hans råd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Adresseavisen har tittet litt rundt: Jan Kristiansen (24), Esbjerg, tidligere dansk U21-landslagskaptein som kan brukes i alle posisjoner fra midtbanen og frem. Ble finsiktet av Brann i sommer, før kjøpet av Petter Vaagan Moen. Christian Berg (27), Bodø/Glimt, offensiv midtbanespiller. Bosman. André Hanssen (24), Heerenveen, løpssterk og god i duellspillet. Sliter med manglende tillit i Nederland. Marcus Andreasson (27), Molde, svensk midtstopper med fortid i Bryne. Stor fart. Gylfi Einarsson (27), Leeds, offensiv midtbanespiller med fortid i Lillestrøm. Ikke et førstevalg i Leeds. Atle Roar Håland (28), Start, rask midtstopper som i år har spilt seg inn i landslagstroppen. Olivier Occean (24), Odd, sterk og målfarlig spiss som vil bort fra Odd etter årets sesong. Ali Gerba (23), GIF Sundsvall, samme spisstype som landsmannen Occean. Ifølge svensk presse har Brann vært i Sverige for å se Gerba. Tommy Øren (25), Sogndal, venstrekant/spiss som var ønsket av Brann i sommer, men Sogndal sa nei. Anders Stadheim (25), Sogndal, midtbanespiller. Ellers nevner de J D Sørensen, Peter Kopteff, Fredrik Winsnes, Torstein Helstad... Det er flere her jeg godt kunne tenkt meg å se i blaa drakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Jeg synes vi ser i feil ende når vi "begynner" med keeperplassen som første mann ut på prøvespill! Kjørte "tilfeldigvis" forbi Nadderud og fikk med meg det første kvartert av Blaa 1 mot Blaa 2 og jeg tror det var svensken som stod i mål for Blaa 1 for Jon var dommer!! Blaa 1 stilte med samme mannskap som mot Løv-Ham minus Jon mens Blaa 2 hadde vanlig backrekke og spisspar, samt midtbane med tom, jokke, melhus og sund. Stillingen etter et kvarter var 2-1 til Blaa 2 etter scoringer av Trond, Alan og Jokke. Kjører du veeeeldig sakte?? Må gjøre det hvis du klart å få med deg et kvarter mens du passerte Nadderud.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 hördur sveinsson / keflavik/ 9 mål i 17 kamper / prøver seg i brann baldur adalsteinsson / val / kantspiller / prøver seg i fc brussel hva med stabæk? hvofor får vi ingen islendinger på prøvespill? kunne godt tenke meg noen nye islendinger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Del Skrevet 27. Oktober 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå