Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1. Hvordan i huleste fant du fram til dette?

2. Fy faen jeg er glad vi ikke har duskedamer ala Aalborg. Sikkert pene å se på, men du verden så teit!!

1. Jeg søker gjennom alle offisielle sider til alle klubber i Norden, hver dag. Gjør ikke alle det da????

Eller.... jeg registrerte at det var en ved navn "Aalborg BK" inne på siden våre, og tok derfor en tur til Aalborgs offisielle sider for å se om det var en spesiell grunn til det.... og vips....

2. La det aldri skje.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stats

193 høy - ganske stor kar altså! Liker power, Eric Cantona, Vinnie Jones, Steve Butcher, Indie og rock

Kjempebra, liker ham allerede. MEN: Han må klippe seg, kan ikke se sånn ut i Stabækdrakt. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stats

193 høy - ganske stor kar altså! Liker power, Eric Cantona, Vinnie Jones, Steve Butcher, Indie og rock

Og idol: jan-Ove Ottesen. Er dette selveste Kaizer-janove? I såfall er han velkommen

"Terningmanden Ján-Ove Ottesen"

Terninger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hva vi skal med det - vi har da masse keepere?

16 keepere - tre som scorer mål tilogmed!

Bra av fotballmagasinet.no.. de er de siste jeg ville trodd skulle gjøre en slik feil.

16 keepere. Og Jon Knudsen er ikke en av dem... Likevel - noe tyder på at dette Stabæk må ha kultivert drillofotball til de store dyp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. Det kan dessuten føre til bråk...

Og ønsker man å få vite mer om denne seansen, så er det en Video på denne adressen. Klikk på Launch. Beste er når programmlederen oppsummerer det på slutten, noe ala "Lesson is; if you are going to have sex with another woman in a bathroom, don't punch other people coming in"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. Det kan dessuten føre til bråk...

Og ønsker man å få vite mer om denne seansen, så er det en Video på denne adressen. Klikk på Launch. Beste er når programmlederen oppsummerer det på slutten, noe ala "Lesson is; if you are going to have sex with another woman in a bathroom, don't punch other people coming in"...

"a disgusting story" avslutter han med - vel, det er ikke det første jeg tenker på

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"a disgusting story" avslutter han med - vel, det er ikke det første jeg tenker på

Hysj da... Det kan både være barn og kvinner her inne, men den tanken slo meg og... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, jeg vil ha mere rykter jeg.

Kom igjen a noen, ingen som har hørt noe tisking på gangen?

Hva med Helstad? Han sier han elsker 4-4-2, og er keen på fast spilletid. Det får han hos oss. Kanskje er han for lik Daniel?

Når kommer han danske keepern oppover?

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"- 30 millioner er ikke nok for å selge Årst til en annen norsk klubb. Egentlig bør TIL avvise et hvert tilbud fra en konkurrent her hjemme, sier Johansen til avisa" (tatt fra dagbladet.no)

Haha, over 30 mill for en norsk spiss godt over 30 år? Yeah, right. Wake up and smell the tørrfisk, tromsøfolk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, over 30 mill for en norsk spiss godt over 30 år? Yeah, right. Wake up and smell the tørrfisk, tromsøfolk.

jeg vet om en spiss, riktig nok ikke norsk men han spiller i tippeligaen fra og med neste år. Han er 31 år gammel og heter daniel og hadde IKKE fått gå for mindre enn 30 mill!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel går ikke i det hele tatt, men Tromsø er tydelig vis åpne for muligheten.

Edit: Men hadde noen lagt 20 mill på bordet for Daniel hadde vi nok neppe kunne takket nei.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...