Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg gjentar meg her men jeg sier det igjen, Thomas Øverby...Hønefoss. God midtbane/ving/spiss/forsvar. Jeg har sett han spille endel (fruen fra Hønefoss) og han imponerer meg. På rett sted til rett tid, scorer endel mål som av en eller annen grunn alltid er avgjørende i kampene. Synes også det er på tide å hente inn Nick Rios Haugen. Han har spilt jevnt og bra for Bærum og noe U-21 kamper. Også enig med endel her om at speiding av nordiske u-21 lag er en idé. Løvekrands i Rangers ble funnet på den måten(god som f...). Ikke mer folk fra utenfor Europa. Vanskelig å samkjøre troppen med for mange språk. Godt eks. på det er borough på 90 tallet. Mye bra singelspillere, men ikke samkjørt for 5 flate. Savner en litt mer ruvende fysisk forsvarer type Andre eller Panzer som kan sette skapet på plass. All respekt for dagens 4er, men ikke en veldig autoritær firer. Noen år på ruumpa hedde heller ikke gjort noe. En god playmaker på topp hadde også vært gøy. Ellers går det jo alltid ann å drømme om lag man ville sett i de blå farger........... :rolleyes::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvem var det som snakket om rade prica / rostock? vet bare at det ser ut som om han ønsker å forsvinne fra rostock, men jeg har ingen anelse om han har vist mye i tyske 1 bundesliga...

han har vel ikke vist mye, er litt Finstad såvidt jeg vet - er vel den dyreste spilleren til Rostock gjennomtidene... De skulle vel ha 35 mill for han i vinter. Bosman fra sommeren - tilgjengelig for signering 01/01/06. Antagelig kan man hente han tidlig mot en kompensasjon!

Hepp,

Det er mye frustrasjon blant Rostock fansen angående Prica. Han brenner en mengde sjanser og det er nok mange som kunne tenkt seg å se at han forsvant fra klubben...

Når det gjelder Borgvardt så er jeg helt enig med deg Pauligirl, jeg tror ikke han fikk nok tid til å vise seg frem her sist!

@ringo

Borgvardt er diskutert her før! Har til og med egen tråd!

og nå er han free transfer

Hva skjer med kjøpet av Bjørn Berland fra Viking?

Jocke Persson passer ikke inn i Stabæk.

Rimelig glad vi valgte Jokke og ikke Berland.

Mange spillere som var aktulle i denne tråden og ved sesongstart i mangel på full stall. Fy faen så glad jeg er for at gutta hadde is i magen. Jan Petter Winsnes og Bjørn Berland hadde vel neppe vært annet en stallfyll i år, ingenting til neste år!

Is er digg... Jeg håper det er det vi har nå! Kanskje presenteres det noen i morgen kveld?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvem var det som snakket om rade prica / rostock? vet bare at det ser ut som om han ønsker å forsvinne fra rostock, men jeg har ingen anelse om han har vist mye i tyske 1 bundesliga...

han har vel ikke vist mye, er litt Finstad såvidt jeg vet - er vel den dyreste spilleren til Rostock gjennomtidene... De skulle vel ha 35 mill for han i vinter. Bosman fra sommeren - tilgjengelig for signering 01/01/06. Antagelig kan man hente han tidlig mot en kompensasjon!

Hepp,

Det er mye frustrasjon blant Rostock fansen angående Prica. Han brenner en mengde sjanser og det er nok mange som kunne tenkt seg å se at han forsvant fra klubben...

Når det gjelder Borgvardt så er jeg helt enig med deg Pauligirl, jeg tror ikke han fikk nok tid til å vise seg frem her sist!

@ringo

Mange spillere som var aktulle i denne tråden og ved sesongstart i mangel på full stall. Fy faen så glad jeg er for at gutta hadde is i magen. Jan Petter Winsnes og Bjørn Berland hadde vel neppe vært annet en stallfyll i år, ingenting til neste år!

Is er digg... Jeg håper det er det vi har nå! Kanskje presenteres det noen i morgen kveld?

Inside information, Markus?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Inside information, Markus?

Jeg vet bare at det er avsluttningsfest i kveld med sponsorer - kanskje de drar en kanin opp av hatten... mer vet jeg ikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet bare at det er avsluttningsfest i kveld med sponsorer - kanskje de drar en kanin opp av hatten... mer vet jeg ikke!

Det var på tilsvarende møte i fjor at Jeppe ble presentert! Ble dog ikke offisielt før senere!

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så har vi tidligere god tradisjon for gode kjøp fra sørlandet: Frode Olsen, I A Olsen, T S Larsen, Belsvik. Vi skulle ikke hentet noen derfra i år også?

Leser også at Thomas Myhre er på vei til Norge. Han skal spille til han er 40 og har således 8 år igjen av karrieren... Men det spørs vel om han ikke går til Viking... Og om ikke Stabæk satser på en unggutt

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/12/449139.html

Enga henter en ny venstreback = de er altså ikke fornøyde med Stenez og sender han tilbake?

Personlig har jeg ikke noe imot det - Tommy har jo tross alt endel erfaring fra Tippeligaen og er en stabil spiller, selv om han kanskje ikke blir mottatt som noen helt etter visitten hos slumlaget i øst ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt stille og kjedelig, ja.

Hva med at noen påtar seg oppgaven med å lage litt liv og røre på de andre forumene, så kan vi sitte her og le... :D

Litt tanker;

skal vi være stressa over at andre lag allerede er i full gang med å få inn nye. Særlig Sandefjord. Vel, jeg velger å ikke være det... ennå..., men jeg håper ting går litt fortere enn de siste årene hvor vi har venta ræva av oss.

ellers er dette en kjip tid. Ingenting skjer, og vi har ikke engang en terminliste vi kan lage drømmer eter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufattelig dødt for tiden.

I andre nyheter, det nye System Of A Down albumet er helt sjukt bra.

Støtter den, Anders. Anbefaler også den nye til Soulfly.

Med nye så mener jeg deres andre skive for året, Hypnotize. Den er enda bedre enn Mezmerize.

Og Sandefjord "forsterker" med elendige spillere. Go nuts, sier jeg. Vi skal ha klassespillere, ikke benkfyll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper VIF er flinke til å bruke "Vi skal spille CL" argumentet, når det er snakk om å hente spillere "hjem" fra utlandet. Tipper lønningene er OK på østkanten for tiden også.

Her er min spådom:

- Vi får inn en for oss ukjent svenske, danske eller islending som er god nok for førsteelver'n. Mest sannsynlig angriper. Også får vi en god utfordrer til keeperplassen. Og til slutt får inn en brukbar Norsk spiller med TL erfaring. Defensiv midtbane/back. Utover dette blir det eventuelt påfyll fra egne juniorrekker. Ingen spillere fra årets startoppstilling drar. Holter er jo ute og Stenersen kommer ikke tilbake. Ser det som lite sannsynlig at vi får inn landslagsfolk som Rush eller Lange. For mange interesserte gjør dette til dyrt kveg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 14. Nov 2005, 12:55) 54738[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Stenersen kommer ikke tilbake.

Hva vet du om dette? Har du noe konkret, eller er det kvalifisert gjetning?

Vet ingenting, men det ligger vel i kortene... Lite spilletid i Stabæk i adecco + vilje til å spille for andre, samt at vi forsterker.... Han kan jo såklart komme tilbake, men jeg tror altså ikke det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...