Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et alternativ til morten på høyre back ville ikke gjort noe det heller, mike på høye synes jeg er skummelt og hvis ikke IA forlenger(?) er Tom eneste alternativ og det er i tynneste laget mot TL motstanderene..

Øøøøh... har ikke IA fornyet allerede'a!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 14. Nov 2005, 13:35) 54747[/snapback]
Lite spilletid i Stabæk i adecco + vilje til å spille for andre, samt at vi forsterker.... Han kan jo såklart komme tilbake, men jeg tror altså ikke det.

Bytte Tommy mot David Driscoll hadde ikke vært meg i mot. Konkurrent til Morten på høyrebacken og kan også spille sentralt. Men Vålerenga mister jo Brocken og vil ikke ha Steners permanent, så da er det vel helt uaktuelt.

Tommy er så klart velkommen tilbake, men kan ikke se at vi trenger han. Han er kanskje en av dem som hadde hatt godt av et miljøskifte, komme seg til en litt dårligere klubb og få fast spilletid. Makker til Mikkel på midtbanen til Moss? Eller kanskje Sandefjord plukker han opp...

Det har blitt sagt at det skal ryddes litt opp i stallen, og da er vel Tommy en av dem som egentlig er litt til overs..? Samtidig er han en habil backup på flere plasser. Begynner ikke å sippe verken om han kommer tilbake og blir værende eller om havner et annet sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et alternativ til morten på høyre back ville ikke gjort noe det heller, mike på høye synes jeg er skummelt og hvis ikke IA forlenger(?) er Tom eneste alternativ og det er i tynneste laget mot TL motstanderene..

Øøøøh... har ikke IA fornyet allerede'a!?

Har jo vært mye greier med IA, Budstikka meldte for en stund siden at han var muntlig enig men har vell ikke kommet noe konkret som jeg har fått med meg.. Noen som vet sikert??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 14. Nov 2005, 13:35) 54747[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Lite spilletid i Stabæk i adecco + vilje til å spille for andre, samt at vi forsterker.... Han kan jo såklart komme tilbake, men jeg tror altså ikke det.
Bytte Tommy mot David Driscoll hadde ikke vært meg i mot. Konkurrent til Morten på høyrebacken og kan også spille sentralt. Men Vålerenga mister jo Brocken og vil ikke ha Steners permanent, så da er det vel helt uaktuelt.

Tommy er så klart velkommen tilbake, men kan ikke se at vi trenger han. Han er kanskje en av dem som hadde hatt godt av et miljøskifte, komme seg til en litt dårligere klubb og få fast spilletid. Makker til Mikkel på midtbanen til Moss? Eller kanskje Sandefjord plukker han opp...

Det har blitt sagt at det skal ryddes litt opp i stallen, og da er vel Tommy en av dem som egentlig er litt til overs..? Samtidig er han en habil backup på flere plasser. Begynner ikke å sippe verken om han kommer tilbake og blir værende eller om havner et annet sted.

Kanskje Steners drar "hjemover" til Ham-Kam, etter at Storbæk drar til VIF...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virka som om han var smågira på noe nytt nå. En forsterkning i forsvaret hadde vært bra for stabæk.

Minner meg litt om Mike Kjølø-scenarioet. Like av utseende er dem også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Sitter litt med følelsen av at når vi endelig får navnet på nye spillere så får jeg den berømmelige

Doh, hva skal vi med ham reaksjonen...

@ringo

Var vel litt det jeg fikk av Markus Karlsson, særlig etter å ha sett han noen kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må det skje noe snart!!! Noe rykter må det da være... Anyone??? Regner med at ikke gutta på kontoret( og verdens beste Jønsson) sover???? Vi trenger noe å korte ned ventetiden med!!!

Kan garantere at Janne ikke sover på jobben, men chill, ventetiden har såvidt begynt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at det ikke har sluppet ut noen rykter kan vel kanskje tyde på at det snuses i andre land. Økonomisk kan sikkert det være lurt, men det forutsetter at f.eks. Janne har godt oppdaterte kontakter i Sverige. Et annet sted å lete er hos konkurrentene våre fra i år. Noen som så noen de kunne tenke seg å ha med opp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om et år eller to er Morten bedre enn Jon Inge Høiland - med mindre vi hadde signert Høiland og plassert Morten til stagnasjon på benken. Det kan alltid diskuteres hva som er riktig balanse mellom kortsiktig og langsiktig satsing, men jeg tror ikke det er nok å tjene på å hente en spiller som Høiland til at det er verd det i forhold til å begrense Mortens muligheter til utvikling gjennom fast spill. La de andre klubbene overby hverandre og skru pris/lønn i været, så kan vi konsentrere oss om spillere det ikke er like mye oppmerksomhet rundt. Som nevnt tidligere hadde jeg ikke hatt noe i mot om David Driscoll ble Mortens nye konkurrent om høyrebackplassen.

Synes for øvrig at Høiland har vært alt annet enn imponerende på landslaget, men det trenger ikke bety så mye. Han har jo fått mye ros for sitt spill i Sverige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om et år eller to er Morten bedre enn Jon Inge Høiland - med mindre vi hadde signert Høiland og plassert Morten til stagnasjon på benken. Det kan alltid diskuteres hva som er riktig balanse mellom kortsiktig og langsiktig satsing, men jeg tror ikke det er nok å tjene på å hente en spiller som Høiland til at det er verd det i forhold til å begrense Mortens muligheter til utvikling gjennom fast spill. La de andre klubbene overby hverandre og skru pris/lønn i været, så kan vi konsentrere oss om spillere det ikke er like mye oppmerksomhet rundt. Som nevnt tidligere hadde jeg ikke hatt noe i mot om David Driscoll ble Mortens nye konkurrent om høyrebackplassen.

Synes for øvrig at Høiland har vært alt annet enn imponerende på landslaget, men det trenger ikke bety så mye. Han har jo fått mye ros for sitt spill i Sverige.

Hepp,

Helt enig! Dessuten har vi mange spennende unge forsvarspillere i klubben. Lasse Brandal, Ulrik Arneberg, Håkon Skogseid og Marius Ram...(ett eller annet...)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Helt enig! Dessuten har vi mange spennende unge forsvarspillere i klubben. Lasse Brandal, Ulrik Arneberg, Håkon Skogseid og Marius Ram...(ett eller annet...)

@ringo

Marius Ramdal tror jeg er navnet. Jeg er enig i at vi har mange gode, unge spillere. Trond har f.eks. imponert meg i år.

I en notis i dagens Aftenposten går det frem at Strømsgodset har meldt sin interesse for Jan Derek Sørensen. Hans tilsvar er at han ønsker å spille på høyest mulig nivå men utelukker ingenting. Jan Derek kunne vært en godt læremester for Branimir. Eller hva med Karel Paborsky? Stabæk må være mer fristende enn tjekkisk 2. divisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derek hadde absolutt ikke vært dumt, gode innlegg er ikke akkurat det vi er best vant med.. Han kan absolutt slå gode cornere og vi er vell ikke akkurat Norges mest målfarlige lag på corner(3 i år??). Derek kan vell ta bort fokus fra noen av unggutta også med sitt kjente navn. I tilegg så drar han damer(tro det eller ei), har ganske sikre kilder på at han har klina med Guro Fostervold og hun er jo ikke så ille..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tilegg så drar han damer(tro det eller ei), har ganske sikre kilder på at han har klina med Guro Fostervold og hun er jo ikke så ille..

Spørsmålet da, er hva dette har å si for oss? At vi kan se på at han kliner med fine damer, slike som Guro...? :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tilegg så drar han damer(tro det eller ei), har ganske sikre kilder på at han har klina med Guro Fostervold og hun er jo ikke så ille..

Spørsmålet da, er hva dette har å si for oss? At vi kan se på at han kliner med fine damer, slike som Guro...? :P

Eller at dere ender opp med en spiller med ei veldig sinna dame\kone på laget ;)

Både jeg og @ringo tror han fortsatt er sammen med jenta han var sammen med for en ti-tolv år siden, da vi gikk på vgs med denne piken. Men Guro virker absolutt som ei trivelig jente det altså :D

edit: etter litt søk fra @ringo så fant vi ut at de har samme adresse og etternavn, så da kalles det vel kone :)

Endret av pondus73
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derek kan vell ta bort fokus fra noen av unggutta også med sitt kjente navn.

Vi har hatt spillere som har tatt bort fokuset med sitt kjente navn tidligere, uten at det nødvendigvis var en suksess!

Jeg vil heller ha forsterkninger uten kjent navn men med gode kvaliteter, enn kjente navn med kvaliteter utgått på dato! Det kjente navnet kan de få seg hos oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derek kan vell ta bort fokus fra noen av unggutta også med sitt kjente navn.

Vi har hatt spillere som har tatt bort fokuset med sitt kjente navn tidligere, uten at det nødvendigvis var en suksess!

Jeg vil heller ha forsterkninger uten kjent navn men med gode kvaliteter, enn kjente navn med kvaliteter utgått på dato! Det kjente navnet kan de få seg hos oss!

Hepp,

Som Ali Gerba istede for Olliver Occean?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er riktignok Derek ikke den yngste men hans sesong i Lyn har ikke vært så ille, mye bra innlegg og det har vell blitt en del mål også?? Enig i at forsterkninger uten "store" navn er bra men interessen øker ofte med noen kjente fjes. Men misforstå ikke, ville ikke hatt sleivkjeften Mini selv om han garantert hadde skapt overskrifter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...