Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er riktignok Derek ikke den yngste men hans sesong i Lyn har ikke vært så ille, mye bra innlegg og det har vell blitt en del mål også?? Enig i at forsterkninger uten "store" navn er bra men interessen øker ofte med noen kjente fjes. Men misforstå ikke, ville ikke hatt sleivkjeften Mini selv om han garantert hadde skapt overskrifter..

Ja, jeg tror han fortsatt har mye å bidra med. Dette med store navn er også nyansert. Noen har store navn hvilket innebærer at prisen blir vel høy i forhold til prestasjonene. Andre har store navn grunnet personlighet. Ytterligere nyanser finnes også. Prismessig tror jeg ikke Jan Derek er avskrekkende. Personlighetsmessig tror jeg også han passer Stabæk bra. Tror han har lav "Fjøra-faktor"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men misforstå ikke, ville ikke hatt sleivkjeften Mini selv om han garantert hadde skapt overskrifter..

Ja, jeg tror han fortsatt har mye å bidra med.

Snakker vi om samme Mini nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering når det gjelder Karim: Han trener fortsatt med oss og skal ha gjort et godt inntrykk. Vi skal visstnok være interessert og det forventes en avklaring før 01.12.

Åssen veit du detta 'a??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering når det gjelder Karim: Han trener fortsatt med oss og skal ha gjort et godt inntrykk. Vi skal visstnok være interessert og det forventes en avklaring før 01.12.

Åssen veit du detta 'a??

Har snakket med broren.

Karim er spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også enig i at Torbjørn fortjener litt tolmodighet, men tror han kan ha godt av matching på høyere plan enn 2. divisjon. Så her er kanskje en utlån/utleieavtale en god løsning. Sikker på at det finnes 1. divisjonsklubber som kunne trenge Torbjørn i et års tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er nødt til å ta en skikkelig prat med Mads, kommenterer Schelvan på telefon fra Gran Canaria.

Gran Canaria? Sportslig leder på ferie midt i "høstjakta" høres litt rart ut..

Hepp,

How come I'm not surpriced!

Da kan vi vel bare glemme noen nye signings i overskuelig fremtid...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte det regne og snø på Gran Canaria nå...

Hmmm..håper virkelig ikke det..drar til Gran Canaria på lørdag...skal se om jeg finner han og sende han hjem igjen med streng beskjed om å finne billige overkvalifiserte spillere :)

Endret av HenrikM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen meg tragisk at han er på Gran Canaria med mindre det er for å hente spanjoler eller afrikanske immigranter til stabæk... Vi får smøre oss med tolmodighet.. I mars dukker nok Superstjerner som Mads Jørgensen og Samuel Wowoah opp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi må sette vår lit til JJ i jobben med nye spillere, han virker som han er ganske klar på hva han vil ha og hvem som skal ut(helt enig forresten) men ikke keen på å vente til lagt utpå våren med noen nye supersigninger!!!! Hadde vært fett å lese "Stabæk fortsetter kjøperaidet med nye superstjerner" i VG men sikkert ikke mest sannsynlig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk Fotball ønsker seg Bodø Glimts Stig Johansen som makker til Daniel Nannskog når de skal lede klubben mot en respektabel plasseringi Eliteserien neste sesong.

Et bud er lagt inn på den rutinerter spissen som egentlig skulle legge opp etter denne sesongen, men kontraktens innhold vil ingen av partene ut med.

- Jeg kan bekrefte at Stabæk har gitt Stig et tilbud. Utover det ønsker jeg ikke å si noe om dette, sier spillerens agent til VG.

Hatt samtaler

Kontraktsforslaget kom for en drøy uke siden, men Stig Johansen har foreløpig ikke gitt sitt svar.

Stig Johansen har hatt samtaler med Stabæk, men kan også fortelle at to-tre andre norske klubber også kan være aktuelle hvis han ønsker å fortsette.

Vi har også kontakt med en interessert klubb i Hellas. Personlig håper han å gå til Stabæk, sier spillerens agent.

Stabæk ønsker ikke å uttale seg om ryktene, men Tom Schelvan sier på telefon fra utlandet at Stig Johansen er en av alternativene de har sett på. Schelvan uttaler videre at Stig Johansen kan være den spissen de ønsker seg som makker til storscorer Nannskog i neste sesong.

Stabæk har tidligere slitt med negativ økonomi, og kilder i klubben sier at de antatte kronene som skulle være avsatte til spillerkjøp foran kommende sesong, ikke eksisterer likevel og at klubben må se på spillere de kan få gratis dersom de ønsker å styrke stallen.

Stig Johansen avslutter med at han må diskutere det med familien, men at en klubb som Stabæk skulle dukke opp på slutten av karrieren er veldig spenennde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kom ut av ingenting. Men er ikke denne mannen i Jeppe alder?

Stabæk har tidligere slitt med negativ økonomi, og kilder i klubben sier at de antatte kronene som skulle være avsatte til spillerkjøp foran kommende sesong, ikke eksisterer likevel og at klubben må se på spillere de kan få gratis dersom de ønsker å styrke stallen.

Whaaaaaat?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen være så snille og avkrefte dette snarest mulig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kom ut av ingenting. Men er ikke denne mannen i Jeppe alder?

han er født i 72, så han er 1 år yngre enn Jeppe, altså alt for gammel i mine øyne.. Bruk heller litt penger og hent Steffen Nystrøm fra Moss, han er ung og lovende, ikke gammel og på vei ned..

edit:skriveleif

Endret av Hr. Smith
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...