Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Bor ikke Eirik Markegård og Mads Clausen sammen? Forsvinner de begge til Follo mon tro? Jeg for min del lanserer: Tobias Grahn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Bor ikke Eirik Markegård og Mads Clausen sammen? Forsvinner de begge til Follo mon tro? Jeg for min del lanserer: Tobias Grahn! Nei vettu hva..... Så trist det må være å avslutte en så fin karriere på Forumet med å svare på hvorfor du ønsker han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Med en post til å gå på er det vel vanskelig å forsvare Grahn... Han sloss jo med alle - alltid, uansett ! Nei - gud bevare freden og lykken i troppen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Bor ikke Eirik Markegård og Mads Clausen sammen? Forsvinner de begge til Follo mon tro? Jeg for min del lanserer: Tobias Grahn! Jo, de to kan betegnes som et gammelt ekteparr. Jeg for min del synes det ville være trist hvis Mads blir borte permanent. Eirik derimot. Men Tobias Grahn????? Du kødder??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Bor ikke Eirik Markegård og Mads Clausen sammen? Forsvinner de begge til Follo mon tro? Jeg for min del lanserer: Tobias Grahn! Bare for å være sikker på at harmonien i spillergruppa går i toalettet? Nei takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 leste at suffo kanskje ikke skal til vif likevel, kan han være noe for oss? han er vel gratis også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Min mening er å skaffe spillere med klubbfølelese. Tobias Grahn er vel prakteksemplar på det motsatte. Han ønsker jeg meg definitivt ikke. Mads Jørgensen hadde vel ikke tidenes klubbfølelse heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Bor ikke Eirik Markegård og Mads Clausen sammen? Forsvinner de begge til Follo mon tro? Jeg for min del lanserer: Tobias Grahn! Tobias Grahn er vel ikke akkurat typen vi er ute etter? Sendt hjem etter slossing Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Suffo fra Odd er Bosman men skal sikkert ha MYE spenn i lønn, Enga har sikkert fristet med en desp lønn for å få signaturen hans.. Når vi er inne på tresorter(les Grahn), hva med Petter Furuseth Olsen, har vell hatt en fin sesong i Sverige.. Rask, relativt målfarlig og gode innlegg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Jeg er rimelig sikker på at PFO har brent de fleste broer til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 17. November 2005 (endret) Del Skrevet 17. November 2005 (endret) Jeg er rimelig sikker på at PFO har brent de fleste broer til Stabæk. Jepp, men lagkameraten Mikael Andersson vurderer noen tilbud i fra Norge... @ringo Endret 17. November 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Brent broer?? Jeg er glemsk, hva skjedde?? Hva med Mikael Andersson, info?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 17. November 2005 (endret) Del Skrevet 17. November 2005 (endret) http://www.hammarbyfotboll.se/se/lagen/a-l...d=2&playerid=22 Ser ikke ut som spilleren vi trenger egentlig. Hvis han da ikke er sinnsykt god og tar plassen til Jokke. Angående PFO var vel han så og si klar for stabæk, men ombestemte seg i siste sekund og dro til sverige i stedet. Endret 17. November 2005 av jokke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 http://www.hammarbyfotboll.se/se/lagen/a-l...d=2&playerid=22 Ser ikke ut som spilleren vi trenger egentlig. Hvis han da ikke er sinnsykt god og tar plassen til Jokke. Angående PFO var vel han så og si klar for stabæk, men ombestemte seg i siste sekund og dro til sverige i stedet. Hepp, Han er vel i utgangspunktet angriper, som også kan spille midtbaneanker... Han har veldig rett alder for oss..., men som sagt han sjekker ut tilbud i fra Norge, det trenger ikke å være oss! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Brent broer?? Jeg er glemsk, hva skjedde?? Han var muntlig enig med oss, det ble sendt kontrakt til Bergen, men så gadd han ikke allikevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 http://www.hammarbyfotboll.se/se/lagen/a-l...d=2&playerid=22 Ser ikke ut som spilleren vi trenger egentlig. Hvis han da ikke er sinnsykt god og tar plassen til Jokke. Angående PFO var vel han så og si klar for stabæk, men ombestemte seg i siste sekund og dro til sverige i stedet. Hepp, Han er vel i utgangspunktet angriper, som også kan spille midtbaneanker... Han har veldig rett alder for oss..., men som sagt han sjekker ut tilbud i fra Norge, det trenger ikke å være oss! @ringo Hvis han er angriper og har scoret 19 mål på 131 kamper håper jeg virkelig ikke at det er vi som snakker med han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Synes å huske når vi tapte 8-1 i Bergen(fortrenge, fortrenge, fortrenge, fortrenge, fortrenge, fortrenge) så sa dem at det var vi som vraket han og ikke motsatt...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Høres absolutt ut som en ung utgave av Jesper synes jeg, godt skudd er vell ikke riktig, Jeppe har vært vaksinert mot scoringer i år(selv om forsøket i stanga mot Pors som daniel putta returen på var et bra forsøk).. Dette er vell ikke det vi trenger, def midtbane føler jeg vi har bra med og snakker vi defensiv kraft fra Hammarby ser jeg Petur spiller der, hmm...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joddlekukk 0 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Hva med denne Konate som er i Molde? Igrunnen null peiling paa mannen, men virker da som han er brukbar.. Styrker/svakheter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Konate har vell ikke startet mer enn 3 kamper for Molde iår, scoret i alle tre og vært bra men litttidlig å si etter såpass få kamper.. Er vell sikret ny MFK kontrakt hvis han nesten alene vinner cupfinalen og sikrer TL spill neste år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Tviler på at det blir noen flere kamper hos oss, ettersom han er knøtt liten og ikke hode spiller nummer 1 (dogg det var en pen scoring på hue i cupfinalen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joddlekukk 0 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Da har jeg ett siste forslag, Sigmund Groterud! Fantastisk spiller som spiller paa Aamot, denne gutten vil bli en hit om han faar sjangsen i en bra klubb.. Noen som har kontakt med Mr Jan her kan nevne det:) Jeg vet at han skal trene med Godset om noen uker, om han ikke alt har vert der. Skal jaggu ta en prat med han i jula og forklare han hvem han maa fri til..den gutten maa bli Blaa!!!!! Han spilte mot oss i en treningskamp for noen aar siden og var ogsaa paa trening med oss en uke. Han var da for userios, men har virkelig gjort sine saker bra det siste aaret! JAN, ta en titt!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Vi pleier jo å rope "Aldri hørt om" mot de ukjente innbytterene til motstanderene våre men dette kan vell slå tilbake på oss nå.. Men jeg er ikke av den forutinntatte sorten, edt var vell ikke så mange som hadde hørt om Nanne før denne sesongen heller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Vi pleier jo å rope "Aldri hørt om" mot de ukjente innbytterene til motstanderene Det slutta jeg med etter at Glimt en gang satt inn en type. Husker ikke hvem det var, men det tok iallefall ca to sekunder før han putta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Høres absolutt ut som en ung utgave av Jesper synes jeg, godt skudd er vell ikke riktig, Jeppe har vært vaksinert mot scoringer i år(selv om forsøket i stanga mot Pors som daniel putta returen på var et bra forsøk).. Dette er vell ikke det vi trenger, def midtbane føler jeg vi har bra med og snakker vi defensiv kraft fra Hammarby ser jeg Petur spiller der, hmm...... Hvem er det du sammenligner med Jeppe? PFO? De er jo ikke så innmarig like da. Eller Micke Andersson? Petur er vel ikke akkurat veldig aktuell, tviler på at han vil til Stabæk og dessuten har han vært skadet siden juni, skal nå oppereres og er nok ikke klar til spill før RL etter jul... Tobias Grahn og Jeppe er jo gode venner da "Din jävla transvestit" (Jeppe til Grahn) og vips var Jeppe karantert fra fotballen de to neste kampene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Hva med denne karen da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Hva med denne karen da? hadde vært verdt et forsøk, men han går vel til RævBK eller molde da tenker jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Er vel en grunn til at det er "bare" Aalesund, Molde og RBK er inntresert i han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Høres absolutt ut som en ung utgave av Jesper synes jeg, godt skudd er vell ikke riktig, Jeppe har vært vaksinert mot scoringer i år(selv om forsøket i stanga mot Pors som daniel putta returen på var et bra forsøk).. Dette er vell ikke det vi trenger, def midtbane føler jeg vi har bra med og snakker vi defensiv kraft fra Hammarby ser jeg Petur spiller der, hmm...... Hvem er det du sammenligner med Jeppe? PFO? De er jo ikke så innmarig like da. Eller Micke Andersson? Petur er vel ikke akkurat veldig aktuell, tviler på at han vil til Stabæk og dessuten har han vært skadet siden juni, skal nå oppereres og er nok ikke klar til spill før RL etter jul... Tobias Grahn og Jeppe er jo gode venner da "Din jävla transvestit" (Jeppe til Grahn) og vips var Jeppe karantert fra fotballen de to neste kampene... Det som står om Micke minner meg om Jeppe, defensiv kraft, sliter, blir med oppover men den delen med godt skudd var jeg litt usikker på.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 18. November 2005 (endret) Del Skrevet 18. November 2005 (endret) Er vel en grunn til at det er "bare" Aalesund, Molde og RBK er inntresert i han... fordi det er tre klubber med penger, og i tillegg klubber fra midt i landet så man slipper å kreve av en 18 åring at han skal flytte, eller tenkte du på noe annet? edit:han måtte jo flytta uansett forsåvidt! bodde i trondheim kom jeg på.. Endret 18. November 2005 av Hr. Smith Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå