joddlekukk 0 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Ser at Keane er uten kontrakt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Er vel en grunn til at det er "bare" Aalesund, Molde og RBK er inntresert i han... fordi det er tre klubber med penger, og i tillegg klubber fra midt i landet så man slipper å kreve av en 18 åring at han skal flytte, eller tenkte du på noe annet? edit:han måtte jo flytta uansett forsåvidt! bodde i trondheim kom jeg på.. Er fordi det er i Mør og romsdal og trønderlag jeg sa det ja. Han må nok flytte, men han får nok mulighet til å besøke familie og venner mye oftere enn hvis han dro til østlandet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Regner han som ganske usannsynlig at han kommer til oss, sikkert vanskeligere å forstå han enn Alan kom, skal ikke kimse av nord-trøndersk:) Personlig har jeg siklet på Magnus Powell ved siden av Nanne, typisk tanksenter, hva sier dere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Regner han som ganske usannsynlig at han kommer til oss, sikkert vanskeligere å forstå han enn Alan kom, skal ikke kimse av nord-trøndersk:) Personlig har jeg siklet på Magnus Powell ved siden av Nanne, typisk tanksenter, hva sier dere?? DOH, er jo bare lese gjennom alle sidene som er blitt skrevet i denne tråden så finner du ut at det er det flere som gjør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 er i london skal se match i morra, Charlot- man u kan se etter noen gode spillere da!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 er i london skal se match i morra, Charlot- man u kan se etter noen gode spillere da!! Nææhh trokke det. Vi er vel ute etter kvalitetsspillerere... Ingen av de har sjans på Stabæk Du kan jo forresten se etter no påfyll til 2. laget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 19. November 2005 Del Skrevet 19. November 2005 saa en spiller som darren ambrose goalle et nydelig goall fra 30 meter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. November 2005 (endret) Del Skrevet 19. November 2005 (endret) Stabaek har ett annat namn än Richardsson som första alternativ. Men om det inte blir napp där lär Richardsson ligga bra till. Hmmm - Richardsson er altså ikke førstevalget vårt når det gjelder ny keeper. Bare å starte spekulasjonen da. Brown fra Aalesund (ved nedrykk) Myhre, han Mosse keeperen - virker altså som om vi skal ha en ny keeper - ikke bare titter for moroskyld Stabæk sa NEI! – Stabaek fick det namn de ville ha i första hand och därför blev det inget nu, men de skulle fortsätta att ha koll på mig. BETYR DETTE AT VI HAR SIGNERT EN NY KEEPER? Endret 19. November 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. November 2005 (endret) Del Skrevet 19. November 2005 (endret) La merke til den linja jeg og. Spennende. Endret 19. November 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 19. November 2005 Del Skrevet 19. November 2005 Kan da ikke bety noe annet??? Mosse keepern? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. November 2005 Del Skrevet 19. November 2005 Kan da ikke bety noe annet??? Mosse keepern? Han skal forhandle med FFK 29 min gammel nyhet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Hepp, Og etter det han viste mot Molde skal vi vel være glade for at han velger rødbuksene fremfor oss.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 20. November 2005 (endret) Del Skrevet 20. November 2005 (endret) Da det ble klart at JJ skulle overta Stabæk var det mange av oss som kikket nærmere etter interessante spillere hos Bois. Spissen Kevin Amuneke var en av disse. Som forventet er det relativ stor interesse rundt han i disse tider men med en prislapp på ni millioner så kan vi se langt etter han. Det er nå klart at Dedé Anderson ikke fortsetter i Kalmar. Han kan vise til 24 mål på 48 kamper i Allsvenskan og bør være av interesse. Kontrakten har gått ut og bør således passe godt til vår lommebok. Endret 20. November 2005 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Jeg kan si så mye som at Stabæk er i kontakt med noen landslags aktuelle... Vi får nå vente å se åssen det går da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Jeg hadde en drøm om at han 1. valget Richardsson snakket om er Myhre, men det er vel veldig lite sannsynlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Jeg kan si så mye som at Stabæk er i kontakt med noen landslagsaktuelle... Vi får nå vente å se åssen det går da Speak up! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Jeg hadde en drøm om at han 1. valget Richardsson snakket om er Myhre, men det er vel veldig lite sannsynlig. Du er jo inne på noe der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. November 2005 (endret) Del Skrevet 20. November 2005 (endret) Dæven, hvor gøy hadde det ikke vært å være sanndrømt. Men, forholder meg fortsatt skeptisk til noe så bra. Endret 20. November 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Myhre...Kødder du? Sry å måtte si det, men får en 14 åring vite om sånt ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Ifølge VG i dag så forhandler Myhre ny kontrakt med Charlton. Han har visstnok ingen planer om å komme hjem....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Ifølge VG i dag så forhandler Myhre ny kontrakt med Charlton. Han har visstnok ingen planer om å komme hjem....... Jaggu gøy å sitte på benken for en bakgårdsklubb gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Jeg kan si så mye som at Stabæk er i kontakt med noen landslags aktuelle... Vi får nå vente å se åssen det går da Hvor kommer dette fra? Myhre er nevnt, men du sier noen!! Kan du si noe om nasjonalitet? Gjelder det A-landslag? Hvor lenge må vi vente? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Myhre hadde selvfølgelig vært sinnsykt men tror vi bør vente til dette er signert ellers blir skuffelsen stor.. Men noen må jo vite noe, ang. landslagsaktuelle så spiller vell Karim på U-19.. Kom med noe mer hint dere som vet noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Myhre...Kødder du? Sry å måtte si det, men får en 14 åring vite om sånt ? bare de som er født 1.april Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 20. November 2005 Del Skrevet 20. November 2005 Ifølge VG i dag så forhandler Myhre ny kontrakt med Charlton. Han har visstnok ingen planer om å komme hjem....... Jaggu gøy å sitte på benken for en bakgårdsklubb gitt. Flaks for han at Norge ikke kom til VM, så han slipper å reise hjem til luselønn i Norge bare for å få kamptrening... Men når det er snakk om ny målvakt til Stabæk, må det vel være snakk om en som er noen år yngre enn Jon? Tror ikke Myhre er veldig aktuell ut i fra alder, lønnskrav og interesse fra andre klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Ifølge VG i dag så forhandler Myhre ny kontrakt med Charlton. Han har visstnok ingen planer om å komme hjem....... Jaggu gøy å sitte på benken for en bakgårdsklubb gitt. Flaks for han at Norge ikke kom til VM, så han slipper å reise hjem til luselønn i Norge bare for å få kamptrening... Men når det er snakk om ny målvakt til Stabæk, må det vel være snakk om en som er noen år yngre enn Jon? Tror ikke Myhre er veldig aktuell ut i fra alder, lønnskrav og interesse fra andre klubber. Det er det jeg ikke heller får helt til og stemme... Men Markus, 1. April er en fin dato Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Petar Rnkovic er en populær mann. Nå har han spilt treningskamp for Sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 - Erik var en av de mest framtredende hos oss noen som husker at jeg nevnte denne Erik, nemlig Erik Mjelde, som et supertalent? han kommer til å gjøre det dritbra i TL til neste år. det gjør han ALLTID på FM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 JDS kommer ikke til Stabæk! Signer for Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Da kan vi stryke en fra listen over kandidater.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå