@ringo 21 961 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Hepp, Jepp, det var vel ikke veldig overraskende! Men det her må svi hos Bastionen! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Var vel ikke han som sto øverst på ønskelista vår heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Og når vi er i gang med strykninger, så er vle Rnkovic litt ute av bildet, eller? Ihvertfall er han neppe førstevalg siden han nå prøvespiller for Sandefjord, og det er så lenge siden han var hos oss. Hadde JJ takket høyere makter da han fikk se denne åpenbaringen av en fotballspiller hadde vi nok handlet raskere. Tipper han går til Godset eller Sandefjord eller noe. Og jeg gråter ikke. Andreas Strand som vi har diskutert er det derimot mistenkelig stille rundt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 - Erik var en av de mest framtredende hos oss noen som husker at jeg nevnte denne Erik, nemlig Erik Mjelde, som et supertalent? han kommer til å gjøre det dritbra i TL til neste år. det gjør han ALLTID på FM. Har ikke han også signa for Sandefjord da?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Rønningen ferdig i RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Hvor lenge var det Schelvan skulle være bortreist? På tide med noe juice snart, så vi slipper å kun fokusere på å hate andre. Noe bevegelse rundt din favoritt Bolseth, @Ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Rønningen ferdig i RBK Tviler på at det er verdt å satse på Rønningen gitt. Bør heller kikke etter noen yngre keepere med potensiale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Rønningen ferdig i RBK Tviler på at det er verdt å satse på Rønningen gitt. Bør heller kikke etter noen yngre keepere med potensiale. Det var egentlig en feil-posting: skulle vært i "de andre lagene" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Når det gjelder unge keepere er vell Terje Skjeldestad både ung og i landslagsdiskusjonen ,ikke sikkert han er så dum?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Når det gjelder unge keepere er vell Terje Skjeldestad både ung og i landslagsdiskusjonen ,ikke sikkert han er så dum?? Har tenkt det samme. Ja, takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Jeg kan si så mye som at Stabæk er i kontakt med noen landslags aktuelle... Vi får nå vente å se åssen det går da Nå er det på tide å snakke litt hvis noen vet noe.. Keeper?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Noterer meg at Winsnes er ledig på markedet. Dette er vel en spiller som hadde passet bra i Stabæk. Han er fristilt av RBK, det betyr vel at han kan komme ganske gratis. Selvom han ikke er noe sjarmtroll, mener jeg at dette er en svært spennende spiller som jeg mer en gjerne skulle sett i Stabæk drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Noterer meg at Winsnes er ledig på markedet.Dette er vel en spiller som hadde passet bra i Stabæk. Han er fristilt av RBK, det betyr vel at han kan komme ganske gratis. Selvom han ikke er noe sjarmtroll, mener jeg at dette er en svært spennende spiller som jeg mer en gjerne skulle sett i Stabæk drakt. Winsnes har aldri vært god og kommer ikke til å bli det heller! Henning er mye bedre på alt. Det som Winsnes er best til er å sitte på benken! Eller skal han inn for Jokke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Er han god nok? Jeg ville hvertfall prioritert både Persson, Jansson og Hauger forann han. Om vi skal ha en ny sentral midtbane, håper jeg man satser på en teknisk spiller og ikke nok en defensiv sliter. Min favoritt er Daniel Jensen i Werder Bremen, som sliter med å komme på a-laget. god teknisk offensiv midtbanespiller. Stadheim kunne også være et bra alternativ, om ikke utviklingen hans har stagnert helt da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Noterer meg at Winsnes er ledig på markedet. Dette er vel en spiller som hadde passet bra i Stabæk. Han er fristilt av RBK, det betyr vel at han kan komme ganske gratis. Selvom han ikke er noe sjarmtroll, mener jeg at dette er en svært spennende spiller som jeg mer en gjerne skulle sett i Stabæk drakt. Winsnes har aldri vært god og kommer ikke til å bli det heller! Henning er mye bedre på alt. Det som Winsnes er best til er å sitte på benken! Eller skal han inn for Jokke? Tja, sesongen er lang og jeg kan garantere deg at skader og karantener kommer. Da er vi helt avhengig av at spillere kan komme rett inn uten å svekke laget om vi har andre ambisjoner enn ny tippeligakontrakt. At Winsnes aldri har vært god er jeg ikke enig i. Tror vi alle må stikke fingeren i jorda og innse at vi ikke har penger til de spillerene vi helst vil ha. Utfra dette mener jeg Winsnes ville vært et svært god signing for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. November 2005 Del Skrevet 21. November 2005 Er han god nok? Jeg ville hvertfall prioritert både Persson, Jansson og Hauger forann han. Om vi skal ha en ny sentral midtbane, håper jeg man satser på en teknisk spiller og ikke nok en defensiv sliter. Min favoritt er Daniel Jensen i Werder Bremen, som sliter med å komme på a-laget. god teknisk offensiv midtbanespiller. Stadheim kunne også være et bra alternativ, om ikke utviklingen hans har stagnert helt da. Kollega fra Sogndal melder om lite action fra Stadheim i år men med JJ i Stabæk steden for Fylling i Sogndal ligger vell alt til rette for klisjeen å blomstre opp ved et miljøskifte.. RBK skifter mye nå og ettersom Frode Johnsen sa han følte han hadde Høgmos tillit kan vi vell gjøre et nytt forsøk på Ødegård?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 etter min vanlige morgen-surfing gjennom utallige internett sider har jeg dessverre ingenting å komme med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 Skjellestad - joa Rønningen - njaaa... Rnkovic - hmm... Strand - hmmm... Daniel Jensen - har ikke hørt om han Winsnes - ja, men liker ikke fyren, men men... Stadheim - joda Ødegård - ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 22. Nov 2005, 09:07) 55520[/snapback] Skjellestad - joa Rønningen - njaaa... Rnkovic - hmm... Strand - hmmm... Daniel Jensen - har ikke hørt om han Winsnes - ja, men liker ikke fyren, men men... Stadheim - joda Ødegård - ja! Skjellestad - ja Rønningen - nei... Rnkovic - hmm... Strand - hmmm... Daniel Jensen - har ikke hørt om han Winsnes - nja, men liker ikke fyren, men men... Stadheim - ja!! Ødegård - ja!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 kan vi vell gjøre et nytt forsøk på Ødegård?? JA TAKK!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 HER er litt mer utdyping om Daniel Jensen. Så han spille for Werder for noen uker siden og jeg ble veldig imponert. Hørte også at han sleit med å komme på laget, så det kan da ikke være helt umulig å hente enda ex-bundesligaspiller? Han er forøvrig født 1979, strålende teknisk og lillebror av kanskje mer kjente Niclas Jensen fra Fulham. At han er dansk og har en mer meritert bror er jo også noe man er kjent med fra før! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 HER er litt mer utdyping om Daniel Jensen. Så han spille for Werder for noen uker siden og jeg ble veldig imponert. Hørte også at han sleit med å komme på laget, så det kan da ikke være helt umulig å hente enda ex-bundesligaspiller? Han er forøvrig født 1979, strålende teknisk og lillebror av kanskje mer kjente Niclas Jensen fra Fulham. At han er dansk og har en mer meritert bror er jo også noe man er kjent med fra før! Trodde vi var ferdig med å hente den dårlige broren jeg...hadde det enda vært en Brian Laudrup!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 Ser at Roy Keane er ledig på markedet... Litt hissig, men kunne da vært artig! Kan vel neppe matche lønnen han forlanger da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 HER er litt mer utdyping om Daniel Jensen. Så han spille for Werder for noen uker siden og jeg ble veldig imponert. Hørte også at han sleit med å komme på laget, så det kan da ikke være helt umulig å hente enda ex-bundesligaspiller? Han er forøvrig født 1979, strålende teknisk og lillebror av kanskje mer kjente Niclas Jensen fra Fulham. At han er dansk og har en mer meritert bror er jo også noe man er kjent med fra før! Trodde vi var ferdig med å hente den dårlige broren jeg...hadde det enda vært en Brian Laudrup!! Vi henta uten tvil den dårlige delen av familien Jørgensen, men fra familien Sand derimot..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 Litt snaut grunnlag å gjøre seg opp noen oppfattning om han er den spilleren vi trenger eller ei. At han liker all slags mat, all slags musikk, er bror, dansk og rundt 26 år er litt lite å slå til på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 Trodde vi var ferdig med å hente den dårlige broren jeg...hadde det enda vært en Brian Laudrup!! Vi henta uten tvil den dårlige delen av familien Jørgensen, men fra familien Sand derimot..! Er du seriøs? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 Trodde vi var ferdig med å hente den dårlige broren jeg...hadde det enda vært en Brian Laudrup!! Vi henta uten tvil den dårlige delen av familien Jørgensen, men fra familien Sand derimot..! Er du seriøs? Selvfølgelig er det ikke seriøst. Men P.Sand var tøff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 Winsnes på vei til Tromsø. Adræssa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 22. November 2005 Del Skrevet 22. November 2005 Selvfølgelig er det ikke seriøst. Men P.Sand var tøff Peter var tøff som faen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. November 2005 (endret) Del Skrevet 22. November 2005 (endret) Vålerenga snakker med Rob Friend. Svinpelser - vi vil ha ham. I hvertfall jeg. Endret 22. November 2005 av PerS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå