Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Minner om at første forsterkning før 2005 sesongen kom 8. februar. Det er enda 2 1/2 måned til. Tror nok kanskje ikke vi må vente så lenge denne gangen. (I fjor var det et par andre ting som måtte avklares først også, som vi slipper i år). Men jeg tolker avslagene til Strand og Rnkovic som at det satses på å ikke kjøpe det første og (nest)beste, men heller ha litt is i magen og få noen skikkelige forsterkninger.

Tror kanskje vi skal ha noen flere ut, før vi får noen nye inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at første forsterkning før 2005 sesongen kom 8. februar. Det er enda 2 1/2 måned til. Tror nok kanskje ikke vi må vente så lenge denne gangen. (I fjor var det et par andre ting som måtte avklares først også, som vi slipper i år). Men jeg tolker avslagene til Strand og Rnkovic som at det satses på å ikke kjøpe det første og (nest)beste, men heller ha litt is i magen og få noen skikkelige forsterkninger.

Som jeg tolker det er vell Mads, Eirik, Torbjørn, Jørgen og Sund ikke aktuelle for neste sesong så de kan vell regnes som ute men vi må vell få noen til å overta de.. Hadde vært fint med en eller to nye iallefall, noen drar helt sikkert, Holter er jo ute og Jørgens kontrakt blir ikke fornyet. Ellers er avslagene på Rnkovic og Strand egentlig gode nyheter, viser at de satser skikkelig, får bare håpe alternativene er bedre..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Schelvan vil ikke si for mye om jakten, hvordan skal vi tolke dette?? Har de noen så bra på gang at de ikke vil at noen andre skal få snusen i de eller er det helt blåst for gode alternativer??

Tror dette er helt under kontroll. Jeg tar det faktisk som et positivt tegn at hverken Strand eller Rnkovic blir hentet inn. Det betyr vel bare at disse ikke ville hevet kvaliteten i spillergruppa betraktlig, og at Stabæk altså har som mål å gjøre nettopp det. Disse spillerne ville jo vært såpass billige at det ikke ville blitt noe katta-i-sekken greie uansett, så da understreker det bare at de har litt i is i magen. Vi vil ha sikker valuta for penga, og har såpass mye å bygge på ut fra den gjengen som allerede er i laget, at det nå kun sirkles inn riktige spillertyper til JJ's system. Vi må være realistiske i forhold til økonomi også, så jeg regener med at det nok hentes inn kvalitet fremfor profiler. Vi trenger ikke en Flo til (les: Fjørtoft).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se ikke bort fra at man ønsker å gjennomføre noe av den varslede trimmingen av stallen først for å se hvilke økonomiske rammer man til slutt kan jobbe etter.

Det er vel ingen av dem det er snakk om i så måte som genererer veldig mye cash da? Så de vet nok omtrent hvor landet ligger, tenker jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se ikke bort fra at man ønsker å gjennomføre noe av den varslede trimmingen av stallen først for å se hvilke økonomiske rammer man til slutt kan jobbe etter.

Det er vel ingen av dem det er snakk om i så måte som genererer veldig mye cash da? Så de vet nok omtrent hvor landet ligger, tenker jeg

Tenker mer på lønninger.... det er tross alt en relativt stor del av kaka på et årsbudsjett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det klart hvem som forsvinner, men det ligger vel ingen store overraskelser her.

Mads Clausen, Christian Sund og Espen Isaksen er ikke med i fremtidsplanene til Stabæk og skal selges.

Eirik Markegård blir forsøkt utleid

Jørgen Pettersen og Torbjørn Melhuus er kontraktsløse etter sesongen og forsvinner

Les mer i Budstikka

Seks mann ut, da er det vel lov å håpe på seks mann inn? Noen blir tatt opp fra juniorstallen, men hvor mange kjøp kan vi da regne med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det klart hvem som forsvinner, men det ligger vel ingen store overraskelser her.

Mads Clausen, Christian Sund og Espen Isaksen er ikke med i fremtidsplanene til Stabæk og skal selges.

Eirik Markegård blir forsøkt utleid

Jørgen Pettersen og Torbjørn Melhuus er kontraktsløse etter sesongen og forsvinner

Les mer i Budstikka

Seks mann ut, da er det vel lov å håpe på seks mann inn? Noen blir tatt opp fra juniorstallen, men hvor mange kjøp kan vi da regne med?

Takk for innsatsen og opprykkene Espen, Christian, Mads, Jørgen, Eirik og Torbjørn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må korrigere litt der altså...

Jesper Jansson signerte på høsten i fjor. Cirka på denne tiden faktisk..(har lett etter tråden "Jesper Jansson er klar for Stabæk" ..tror den har detti ut!). Så tiden er inne.

Bring the good news on! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem at Holtern er borte også, forhåpentligvis ser vi 7 nye ansikter... Vi må ha en stall som har dekning ved skader, slitasje, suspensjon og annet herk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Så dere vurderer enda en brasilianer?

- For Alanzinho ville det vært bra. Men i så fall må det være en spiller som går rett inn i elleveren, sier Tom Schelvan tvetydig.

Kanskje Alanzinho har skrevet ønskeliste over gode landsmenn til jul?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel og bra, men 7 nye ansikter inn i en tropp som vil bestå av ca 23 mann, nesten 30% skal byttes ut. Dette kan da ikke være bra? Hvor er det blitt av stabiliteten. Helt søkt at disse 7 går ut umiddelbart blir det få spillere på treningene fremover. Vi hadde det samme "problemet" i 2004 og 2005.

Har også slått meg hvis det stemmer som det sies at gutta snart har fri til januar 06, mens andre klubber starter oppkjøringen NÅ, ligger vi en måned bak. Dette skyldes naturligvis de andre klubbenes RL og Uefa, men 1 måned er mye tid!

Ønsker uansett å takke alle gutta for deres innsats!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jesper Jansson signerte på høsten i fjor. Cirka på denne tiden faktisk..(har lett etter tråden "Jesper Jansson er klar for Stabæk" ..tror den har detti ut!). Så tiden er inne.

Da må jeg korrigere deg litt! Jesper skrev ikke under før i midten av mars i år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok korrigere deg tilbake gitt. Jeppe skulle kommet i februar, men han skrev ikke under før i mars.

Edit: Litt sent ute gitt, men linkene er vel greie.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...