$uperTerje 81 Del Skrevet 24. November 2005 (endret) Del Skrevet 24. November 2005 (endret) Dette er vel og bra, men 7 nye ansikter inn i en tropp som vil bestå av ca 23 mann, nesten 30% skal byttes ut. Dette kan da ikke være bra? Hvor er det blitt av stabiliteten. Helt søkt at disse 7 går ut umiddelbart blir det få spillere på treningene fremover. Vi hadde det samme "problemet" i 2004 og 2005. Uansett, det er en spennende tid vi går i vente. Håper det kommer opp noen spennende navn. Hvilke juniorer er det som kan være aktuelle for en plass i A-troppen? Lasse Brandal? Dersom det skulle komme inn 5-7 spillere i a-troppen, vil jeg tro at man henter opp 1 eller 2 ungfoler fra egen stall, og utenfra henter man inn 1 rutinert spiller rundt 30 år, 1-2 unge tallenter under 24 og 2 spillere i sin beste alder 25-28 år. Men dette er kun spekulasjoner oppe i mitt lille hodet som fremdeles er påvirket av en sliten frokost i bilen og eksos fra køkjøring på E-18 på vei til jobb alt for tidlig. Endret 24. November 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Dette er vel og bra, men 7 nye ansikter inn i en tropp som vil bestå av ca 23 mann, nesten 30% skal byttes ut. Dette kan da ikke være bra? Hvor er det blitt av stabiliteten. Helt søkt at disse 7 går ut umiddelbart blir det få spillere på treningene fremover. Vi hadde det samme "problemet" i 2004 og 2005. ...og er vi da helt sikre på at det ikke blir solgt noen flere? Ingen andre som også forsvinner, bare det rette budet dukker opp? Da blir det fort over 30 % av troppen som forsvinner, og det er veldig mye. Takk for innsatsen på A-laget og 2. laget til dere som nå trer ut av den stolte blaa drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Er det noen flere spillere som ikke har kontrakt nå?? Hva med IA f.eks?? Regner vell med at ikke flere forsvinner, håper ikke økonomien er så dårlig at vi må selge unna alt vi har.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Hepp, Vi skal huske på at de nevnte spillerene er 2. lagsspillere... Ingen spillere fra 1. laget er foreløpig ute. Kvalitet på treningene er alfa og omega for om vi skal lykkes neste år. DEt å trene mest er ikke nødvendigvis det som skal til for å lykkes i fotball. Vi var vel aldri i så god form som vi var før vi rykket ned i 2004. Derimot gjelder det å trene best. For meg så handler det om å trene bevist for å forsterke sine gode sider og ikke bruke mye tid for å prøve å bli litt bedre på det man er dårlig på. Hvis man leser litt på hjemmesidene til BOIS fansen så har vi mye å glede oss til i form av spillestil dersom JJ får til det han vil på banen! Det er også hyggelig å høre at Stenersen er tilbake fra neste seong av... Gjennom sitt utlån til enga har han bidratt med ekstraordinære inntekter til klubbkassa samtidig som han sikkert har fått spennende informasjon om hvordan man gjør ting hos serievinneren. Det er på sett og vis positivt at vi ikke går for lavere divisjonspillere som Strand og Rnkovic. Jeg tolker også schelvan dithen at det ikke er aktuellt å fylle opp stallen med spillere som ikke har EU pass. Men at dersom vi skal ha noen fra utenfor EU skal det være en skikkelig tilvekst! Jeg synes kanskje det hadde vært morro med en bra Japansk spiller Det at man ikke har noen konkrete navn på blokka er kanskje bekymringsfullt, kanskje en sannhet med modifikasjoner. Jeg håper selvsagt på det siste... Jeg tolker det dithen også. Vi hadde neppe vært så ivrige på å finne nye klubber til så mange spillere hvis vi ikke hadde erstattninger på vei inn... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Jeg synes kanskje det hadde vært morro med en bra Japansk spiller @ringo Hehe.. du kunne ikke funnet en kultur med litt mindre kultur og språkforskjeller enn japansk vs. norsk da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Jeg synes kanskje det hadde vært morro med en bra Japansk spiller @ringo Hehe.. du kunne ikke funnet en kultur med litt mindre kultur og språkforskjeller enn japansk vs. norsk da.. Hehe, Samma det JJ snakker flytende japansk! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 - Så dere vurderer enda en brasilianer?- For Alanzinho ville det vært bra. Men i så fall må det være en spiller som går rett inn i elleveren, sier Tom Schelvan tvetydig. Kanskje Alanzinho har skrevet ønskeliste over gode landsmenn til jul? Lurer på om det faktisk letes etter en brasilianer til, eller en som snakker portugisisk. Når jeg har lagt til godvilja så forstår jeg Schelvan slik.. Det finnes flust av brasilianere i europeisk fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 - Så dere vurderer enda en brasilianer?- For Alanzinho ville det vært bra. Men i så fall må det være en spiller som går rett inn i elleveren, sier Tom Schelvan tvetydig. Kanskje Alanzinho har skrevet ønskeliste over gode landsmenn til jul? Lurer på om det faktisk letes etter en brasilianer til, eller en som snakker portugisisk. Når jeg har lagt til godvilja så forstår jeg Schelvan slik.. Det finnes flust av brasilianere i europeisk fotball. Ja, et par spanske lag jeg vet om har en ti-tolv stykker som sikkert hadde forsterket oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 - Så dere vurderer enda en brasilianer?- For Alanzinho ville det vært bra. Men i så fall må det være en spiller som går rett inn i elleveren, sier Tom Schelvan tvetydig. Kanskje Alanzinho har skrevet ønskeliste over gode landsmenn til jul? Lurer på om det faktisk letes etter en brasilianer til, eller en som snakker portugisisk. Når jeg har lagt til godvilja så forstår jeg Schelvan slik.. Det finnes flust av brasilianere i europeisk fotball. Hepp, Dette kan kanskje Markus bekrefte, men var det ikke en brasse innom treningen i høst? En spiller som skulle komme tilbake på nyåret? Samtidig med en ung keeper fra nigeria som spillte for en annen norsk klubb??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 en sannhet med modifikasjoner. Jeg håper selvsagt på det siste... Jeg tolker det dithen også. Vi hadde neppe vært så ivrige på å finne nye klubber til så mange spillere hvis vi ikke hadde erstattninger på vei inn... Jeg velger også å tro på dette. Det er ikke mulig å gå ut og si at den nåværende stallen skal reduseres med 7 mann, uten at man har noe konkret på blokka, som er veldig nære å gå i orden. Når man i tillegg har takket nei til 2 utepillere + 2 keepere (som sannsynligvis ikke hadde redusert kvaliteten på troppen), så må det være noe interessant på gang...., eller....? At Schelvan ikke går ut med noen navn er kun et taktisk spill, som forhåpentligvis lykkes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Dette kan kanskje Markus bekrefte, men var det ikke en brasse innom treningen i høst? En spiller som skulle komme tilbake på nyåret? Samtidig med en ung keeper fra nigeria som spillte for en annen norsk klubb??? @ringo Den nigerianske keeperen var bare med på treningen som en "venne-tjeneste" for en som fant han på kalvøya (omtrent) - brasilianeren har jeg ikke hørt noe mer om, men så er det som alle sier fryktelig stille i miljøet. Det er vel bare noe vi må respektere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 stille i miljøet. Det er vel bare noe vi må respektere! Mye bedre med stillhet enn at overganger strander (eller nesten strander) pga at enkelte ikke klarer å holde kjeft...... (ref. Jesper i feb/mars) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 stille i miljøet. Det er vel bare noe vi må respektere! Mye bedre med stillhet enn at overganger strander (eller nesten strander) pga at enkelte ikke klarer å holde kjeft...... (ref. Jesper i feb/mars) hva med nye budstikka da? - http://www.budstikka.kunder.linpro.no/sec_sport/sec_stabaek/ - smooth, men fryktelig stor topp-banner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 248 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 - Så dere vurderer enda en brasilianer?- For Alanzinho ville det vært bra. Men i så fall må det være en spiller som går rett inn i elleveren, sier Tom Schelvan tvetydig. Kanskje Alanzinho har skrevet ønskeliste over gode landsmenn til jul? Lurer på om det faktisk letes etter en brasilianer til, eller en som snakker portugisisk. Når jeg har lagt til godvilja så forstår jeg Schelvan slik.. Det finnes flust av brasilianere i europeisk fotball. Ja, et par spanske lag jeg vet om har en ti-tolv stykker som sikkert hadde forsterket oss... hmmm.. Schelvan var sikkert "på ferie" på gran canaria Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Budstikka er også utålmodige... Blogg, med muligheter til kommentarer. Ser bra ut dette, Stikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. November 2005 (endret) Del Skrevet 24. November 2005 (endret) Budstikka er også utålmodige...Blogg, med muligheter til kommentarer. Ser bra ut dette, Stikka. Endelig en fornuftig Blogg! (Jeg har av prinsippsak styrt unna dette som omtales som Blogg, fordi jeg hater slike ting som er "inn" og som alle skal henge seg på bare fordi alle andre gjør det...) Endret 24. November 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 (Jeg har av prinsippsak styrt unna dette som omtales som Blogg, fordi jeg hater slike ting som er "inn" og som alle skal henge seg på bare fordi alle andre gjør det...) Det samme gjelder vel Vålerenga? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Derek kan vell ta bort fokus fra noen av unggutta også med sitt kjente navn. Vi har hatt spillere som har tatt bort fokuset med sitt kjente navn tidligere, uten at det nødvendigvis var en suksess! Jeg vil heller ha forsterkninger uten kjent navn men med gode kvaliteter, enn kjente navn med kvaliteter utgått på dato! Det kjente navnet kan de få seg hos oss! Hepp, Som Ali Gerba istede for Olliver Occean? @ringo Ali Gerba til AIK - dessverre! AIK har nå bommet på 2 store overganger i Sverige, hennholdsvis Ali Gerba og Stefan Batan. Gerba, som er priset til rundt 5 mill kroner, linkes til Start. Hva med Gerba og Ola Toivonen. Go get them Supervan! Budstikka er også utålmodige... Blogg, med muligheter til kommentarer. Ser bra ut dette, Stikka. Endelig en fornuftig Blogg! (Jeg har av prinsippsak styrt unna dette som omtales som Blogg, fordi jeg hater slike ting som er "inn" og som alle skal henge seg på bare fordi alle andre gjør det...) Kanskje vi skal flytte diskusjonen om spillere til budstikka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Kanskje vi skal flytte diskusjonen om spillere til budstikka? Ctrl C + Ctrl V Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Kanskje vi skal flytte diskusjonen om spillere til budstikka? Evnt så kan noen som gidder, kan gå å kommentere bloggen og samtidig legge inn en link til denne diskusjonen slik kan folk som ikke kjenner til forumet kanskje få kjennskapet til det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 ....legge inn en link til denne diskusjonen slik kan folk som ikke kjenner til forumet kanskje få kjennskapet til det. Done. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Nye spillere Lars Iver Strand kan sikkert på fart på karrieren igjen i Stabæk. Rich (24.11.2005 kl. 13:17) har jeg nevt før, rich! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Er Lars Iver Strand ving? Hvis ikke, se jeg ingen grunn tli å kjøpe ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Er Lars Iver Strand ving? Hvis ikke, se jeg ingen grunn tli å kjøpe ham. Han er offensiv Midtbane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Er Lars Iver Strand ving? Hvis ikke, se jeg ingen grunn tli å kjøpe ham. Lars Iver Strand (18) Sivil status - Fødselsdato 07.05.1983 Høyde 178 cm Vekt 73 kg Spilt i TIL siden 2001 Posisjon Offensiv midtbane Tidligere klubber Porsanger FK Tippeligakamper 61 Tippeligamål 14 1. divisjon kamper 0 1. divisjon mål 0 Statistikk 2005 Seriekamper startet 23 Seriekamper byttet inn 1 Seriekamper mål 4 Seriekamper gule kort 1 Seriekamper røde kort 0 Cupkamper startet 3 Cupkamper byttet inn 0 Cupkamper mål 0 Cupkamper gule kort 0 Cupkamper røde kort 0 Treningskamper startet 1 Treningskamper byttet inn 0 Treningskamper mål 0 Treningskamper gule kort 0 Treningskamper røde kort 0 Men han funker sikkert der åsså! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Lars Iver Strand. Kontrakt ut 2006 står det. Siden er oppdatert 31/3-05 Mener å huske at han forlenget med Tromsø tidligere i høst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Mener å huske at han forlenget med Tromsø tidligere i høst? Du husker helt riktig, han signerte ny 3-års kontrakt i oktober. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Markergård ut og ny, god brasilianer inn, hvis vi leser mellom linjene... Schelvan har tydeligvis noen konkrete på blokka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 24. Nov 2005, 15:20) 55777[/snapback] Markergård ut og ny, god brasilianer inn, hvis vi leser mellom linjene... Schelvan har tydeligvis noen konkrete på blokka. det burde han ha, ellers er vi langt etter de andre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 24. Nov 2005, 15:20) 55777[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Markergård ut og ny, god brasilianer inn, hvis vi leser mellom linjene... Schelvan har tydeligvis noen konkrete på blokka. det burde han ha, ellers er vi langt etter de andre han brasilianeren fra hamarby hadde vært greit for meg, men han er nok for dyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå