HOFFA 6 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Øren-overgangen stoppet Ham-Kam og Sogndal klarte ikke å bli enige om Tommy Ørens overgang. - Jeg er veldig skuffet. Det var ikke dette jeg hadde tenkt meg, sier Øren til Bergens Tidende. Kravet fra Sogndal var ifølge avisen på 3,5 millioner kroner, pluss 40 prosent av et videresalg. Ham-Kam matchet videresalgsprosentene, men ville ikke gå lenger enn til 2,3 millioner kroner. - Jeg synes at Ham-Kam har gitt et raust og godt tilbud., sier Tommy Ørens mangeårige rådgiver, Bent Arild Raknes. Han mener nå at det var en tabbe å skriver under på en ny kontrakt med Sogndal - for å sikre at klubben skulle få noe igjen for ham. - Vi mener Tommy er en klassespiller og at det kun er markedspris vi krever, sier sportslig leder i Sogndal, Anders Giske. Til sammenlikning kan det nevnes at Christian Grindheim dro fra Haugesund til Vålerenga for 2,5 millioner kroner. Øren var også ønsket av Start, men torsdag sa han følgende til TV 2 Nettavisen. - Blir det ikke noe overgang til Ham-Kam, så blir jeg i Sogndal. 25.11.05 08:10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Øren-overgangen stoppet Ham-Kam og Sogndal klarte ikke å bli enige om Tommy Ørens overgang. - Jeg er veldig skuffet. Det var ikke dette jeg hadde tenkt meg, sier Øren til Bergens Tidende. Kravet fra Sogndal var ifølge avisen på 3,5 millioner kroner, pluss 40 prosent av et videresalg. Ham-Kam matchet videresalgsprosentene, men ville ikke gå lenger enn til 2,3 millioner kroner. - Jeg synes at Ham-Kam har gitt et raust og godt tilbud., sier Tommy Ørens mangeårige rådgiver, Bent Arild Raknes. Han mener nå at det var en tabbe å skriver under på en ny kontrakt med Sogndal - for å sikre at klubben skulle få noe igjen for ham. - Vi mener Tommy er en klassespiller og at det kun er markedspris vi krever, sier sportslig leder i Sogndal, Anders Giske. Til sammenlikning kan det nevnes at Christian Grindheim dro fra Haugesund til Vålerenga for 2,5 millioner kroner. Øren var også ønsket av Start, men torsdag sa han følgende til TV 2 Nettavisen. - Blir det ikke noe overgang til Ham-Kam, så blir jeg i Sogndal. :YEAH RIGHT!! 25.11.05 08:10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Han sier at det ikke er aktuelt å dra fra Sogndal hvis Ham-Kam overgangen blir noe av!! Er det så kult å være i Sogndal?? Tenker Stabæk frister jeg, fine damer og byliv er vell ikke noe gutten er vant til(jo da, jeg er enig i at Idol-Tone er fin)!!! Men 3,5 mill er vell i overkant hvis vi skal bruke 5 mill totalt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Aldri i verden om øren er verdt 3,5 mill. Han har jo aldri bevist en dritt. Skulle han vært verdt så mye måtte han ha herjet i årets 1 div. Avhengig av hvor lang kontrakten hans er vil jeg anslå at markedsverdien er fra 500k - 1,5 mill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Aldri i verden om øren er verdt 3,5 mill. Han har jo aldri bevist en dritt. Skulle han vært verdt så mye måtte han ha herjet i årets 1 div. Avhengig av hvor lang kontrakten hans er vil jeg anslå at markedsverdien er fra 500k - 1,5 mill. Hepp, Helt enig! Sogndal er i ferd med å rakne og de prøver vel å begrense tapet mest mulig... Er det 5 mann som har sgt nei til å trene dem neste år? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Er vel fort 7-8 mann som har sagt nei. Sistemann ut er trenern for Lørenskog i 2 div. Dermed har de nå satt sin elsk til trenern for Førde i 3 div.. Som var favoritter til å rykke opp men havnet på 2 plass. Hvis det slår feil blir det vel en 4 div trener Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Han sier at det ikke er aktuelt å dra fra Sogndal hvis Ham-Kam overgangen blir noe av!! Er det så kult å være i Sogndal?? Tenker Stabæk frister jeg, fine damer og byliv er vell ikke noe gutten er vant til(jo da, jeg er enig i at Idol-Tone er fin)!!! Men 3,5 mill er vell i overkant hvis vi skal bruke 5 mill totalt?? Onkelen til Tommy har jo sågar spilt i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Han sier at det ikke er aktuelt å dra fra Sogndal hvis Ham-Kam overgangen blir noe av!! Er det så kult å være i Sogndal?? Tenker Stabæk frister jeg, fine damer og byliv er vell ikke noe gutten er vant til(jo da, jeg er enig i at Idol-Tone er fin)!!! Men 3,5 mill er vell i overkant hvis vi skal bruke 5 mill totalt?? Onkelen til Tommy har jo sågar spilt i Stabæk. Onkløren? når da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 hva med Nic-Rois? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 hva med Nic-Rois? Hvis det var Nick Rios du mente, så er han på vei til Kongsvinger på treningsopphold Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Han sier at det ikke er aktuelt å dra fra Sogndal hvis Ham-Kam overgangen blir noe av!! Er det så kult å være i Sogndal?? Tenker Stabæk frister jeg, fine damer og byliv er vell ikke noe gutten er vant til(jo da, jeg er enig i at Idol-Tone er fin)!!! Men 3,5 mill er vell i overkant hvis vi skal bruke 5 mill totalt?? Onkelen til Tommy har jo sågar spilt i Stabæk. Onkløren? når da! Tjaaaa, akkurat når vet jeg ikke. Spilte sammen med Ingo, bla. Steinar "Puskas" Antonsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Kopteff går fra Viking. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Kopteff har vært en av mine favorittsigninger lenge, sinnsykt gode innlegg og bra fart og teknikk. Spørs om han mener klubber i utlandet eller i Norge for videre karriere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Kopteff? Ja takk!! Han og Bjørnar som venstre kant/back ettersom hvem som til en hver tid er lengst frem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Kopteff har vært en av mine favorittsigninger lenge, sinnsykt gode innlegg og bra fart og teknikk. Spørs om han mener klubber i utlandet eller i Norge for videre karriere.. Hepp, Temmelig sikker på at de mener utlandet! N Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Øren-overgangen stoppet Ham-Kam og Sogndal klarte ikke å bli enige om Tommy Ørens overgang. - Jeg er veldig skuffet. Det var ikke dette jeg hadde tenkt meg, sier Øren til Bergens Tidende. Kravet fra Sogndal var ifølge avisen på 3,5 millioner kroner, pluss 40 prosent av et videresalg. Ham-Kam matchet videresalgsprosentene, men ville ikke gå lenger enn til 2,3 millioner kroner. - Jeg synes at Ham-Kam har gitt et raust og godt tilbud., sier Tommy Ørens mangeårige rådgiver, Bent Arild Raknes. Han mener nå at det var en tabbe å skriver under på en ny kontrakt med Sogndal - for å sikre at klubben skulle få noe igjen for ham. - Vi mener Tommy er en klassespiller og at det kun er markedspris vi krever, sier sportslig leder i Sogndal, Anders Giske. Til sammenlikning kan det nevnes at Christian Grindheim dro fra Haugesund til Vålerenga for 2,5 millioner kroner. Øren var også ønsket av Start, men torsdag sa han følgende til TV 2 Nettavisen. - Blir det ikke noe overgang til Ham-Kam, så blir jeg i Sogndal. 25.11.05 08:10 DIGG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lars_77 0 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 er det noen som kan gi en kort-versjon av spillere som er aktuelle for Stabæk? Har vært litt ute av silly seson så langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 er det noen som kan gi en kort-versjon av spillere som er aktuelle for Stabæk? Har vært litt ute av silly seson så langt. tja.. da tror jeg du skal ringe Schelvan. han vet nok det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 Nick Rios hadde vært en bra signing for fremtiden...tror jeg. Noen uenige/enige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 26. November 2005 Del Skrevet 26. November 2005 Nick Rios hadde vært en bra signing for fremtiden...tror jeg. Noen uenige/enige? God han! Spørs om han vil gå til "fienden"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 26. November 2005 Del Skrevet 26. November 2005 Kan da umulig være utilgivelig å gå fra Bærum til Stabæk? Det er tross alt to divisjoner, og spillere som har trappet ned fra Stabæk har gått motsatt vei. Men er han god nok eller er han bare god på et fotballspill og plutselig berømt for å ha blitt nummer to bak han trøndern i proffdrømmen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. November 2005 Del Skrevet 26. November 2005 Kan da umulig være utilgivelig å gå fra Bærum til Stabæk? Det er tross alt to divisjoner, og spillere som har trappet ned fra Stabæk har gått motsatt vei. Dersom han kun hadde fått spille på b-laget til Stabæk, så hadde han ihvertfall gått til et bedre 2.divlag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 26. November 2005 Del Skrevet 26. November 2005 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbforsideH/.../26/450494.html Løp og kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 26. November 2005 Del Skrevet 26. November 2005 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbforsideH/.../26/450494.html Løp og kjøp! Da blir vi i alle fall ikke beskyldt for å handle på grunn av utseendet. Kan kanskje kjøpe tilbake Basma i samme slengen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Vetke om dette er rette sted men..Hehe. Dere kan sikkert slenge den inn på humortråden deres Uansett, Bjørn Berland signerte for SF på fredag og la opp lørdag formiddag.. Må være verdensrekord i korteste tid i en klubb.. Så får håpe dere ikke får enn sånn spiller!! Hvis ikke dere får en kar som legger opp samme dag da. Ingenting er umulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Vetke om dette er rette sted men..Hehe.Dere kan sikkert slenge den inn på humortråden deres Uansett, Bjørn Berland signerte for SF på fredag og la opp lørdag formiddag.. Må være verdensrekord i korteste tid i en klubb.. Så får håpe dere ikke får enn sånn spiller!! Hvis ikke dere får en kar som legger opp samme dag da. Ingenting er umulig Dette er jo helt utrolig http://www.sandefjordfotball.no/Default.asp?cat=151&id=2203 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Det er lenge siden det har kommet noen nye navn på forumet, så jeg drister meg til å komme med et forslag: Janne Saarinen Venstre back evt. venstre midtbane I en av avisene i dag nevnes det at Saarinens klubb FC København er interessert i Kopteff. Og i første elveren til FCK fortrekkes Bergdølmo på venstre backen. Saarinen har en imponerende CV med godt spill i Rosenborg, spill i Bundesliga, SAS-ligaen og Champions League. Om han heller ikke får tillit i FCK tror jeg han er et spennende og rimelig kjøp. Jeg lanserte for Kopteff ideen om å bruke han og Bjørnar som kombinerte back/ving spillere på venstre. Tror Saarinen og Bjørnar kan gjøre det samme. I utgangspunktet spiller Bjørnar back og Saarinen midtbane, men om BJørnar tar initiativer og kommer på over-lap og vi blir brutt, faller Saarinen tilbake som back. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Ble ikke Saarinen kåret til den dårligste spilleren i dansk toppserie for litt siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Ble ikke Saarinen kåret til den dårligste spilleren i dansk toppserie for litt siden? Desto billigere! Sånne kåringer pleier vel bare å reflektere forventinger. Brattbakk ble kåret til dårligste i Celtic, ble han ikke? Tore Andre Flo var dårligst i Sunderland. Tror ikke vi skal ta det så tungt. Han har vist at han duger. Får bi han billig og inn i et nytt miljø kan han blomstre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Jeg er så fullt av mange fotball navn som jeg gjerne vil se i Den Blaa Drakta neste år... Alexander Ødegaard Sebastien Erugen Pa Madouh Kah Janne Sarinnen Peter Kopteff Rob Freiend Stefan Ishizaki Jan Kjell Larsen Sigur Rushfeldt Mattias Nilsson(han i backen i EM) Raami Shaban Niclas Alexandersson Javier Portillo Karel poborsky Macbeth Sibaya Mohammed Fellah( g-16 spiller på vif) Marel Baldvinnson Ferdinand Coly( backen til Senegal som overbevsiet mange i VM2002) Det er sikkert mange fler... Kom med forslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå