Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Mine favoritter til ny signing: Alexander Ødegaard Sigurd Rushfeldt Daniel Jensen (Werder Bremen) Antti Okkonen, Valentino Lai og Kevin Amuneke (Landskrona BoIS) Ali Gerba (GIF Sundsvall) Stefan Ishizaki Lars Iver Strand Tobias Linderoth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Rob Friend, Karel Poborsky (!) og Tobias Linderoth. Get real, folkens! Skal vel ikke nevne at Ballack er Bosman og er nevnt i sammenheng med Viking også? For å ta listene Ødegaard er spennende, men Rosenborg er fortsatt med i Europa, og tenker nok mer på hvem som skal inn enn hvem som skal ut. Tror nok han får tillit en sesong til. Er han ute av laget hele våren, er han kanskje mulig å få tak i til sommern. Pa Madouh Kah er fast på Roda i nederlandsk toppserie. Kan hende han tar en Berg Hestad og kommer hjem, men tviler. Men om han først skal hjem til Oslo, tror jeg ikke Rekdal er favoritten, så da er det muligheter. Sebastien Erugen er jo offisielt tilgjengelig for lån. Er nok mulig om vi vil, men vil vi? Vet vi mer om han enn et par landskamper for Uruguay og hyppig kakespising med Andreas Strand? Janne Sarinnen som sagt ute av laget i FCK, men må nok gå med på et kraftig lønnskutt for å gå til oss. Er kanskje avhenige av at FCK aktivt vil bli kvitt han. Peter Kopteff må vi nok innse er lei av Tippeligaen og ender med høyere lønninger i Belgia eller noe tilsvarende. Rob Friend er erklært uaktuell å selge til norske klubber, og verdsatt over ti millioner. Ingen sjanse i det hele tatt. Stefan Ishizaki kan Elfsborg kan vi. Tror ikke Enga vil ha noe imot å la oss kjøpe fremfor å sende han hjem til Sverige. Spørs om ikke IFK eller noen av de store våkner når det er klart at han er tilgjengelig. Jan Kjell Larsen må jeg innrømme at jeg ikke har sett. Skal jo være OK, men har vi noe å tilby han? Ser for meg at han går til Tippeligaen/Adeccoligaen for å spille på et førstelag. Er han virkelig bedre enn Jon? Sigurd Rushfeldt er ønsket av Enga og Rosenborg, og vil aller helst hjem til Tromsø. Høres ikke lett ut. Mattias Nilsson[/]vet jeg ikke noe om. Trolig en blanding av Mikael Nilsson og Mattias Johnson. Begge i gode klubber (Southampton og Brøndby) Men "han backen fra EM" høres ikke så aktuelt ut for Stabæk? Noe håp om at han kjenner JJ eller Jeppe eller noe? Raami Shaban trente jo med Molde, så er tydligvis desperat. Er han så god som da Arsenal kjøpte han, så gjerne for meg. Men er han det? Niclas Alexandersson er vel like gammel som Derek? Foretrekker våre egne unggutter! Uansett er vi nok igjen avhengig av personlig vennskap for å få han til en relativt liten norsk klubb. Javier Portillo fordi han ikke er fast på Real Madrid??? Ville nepppe vurdert å spille i land som Nederland eller Belgia. Skandinaviske klubber kan bare drømme. Karel Poborsky !! Selv foretrekker jeg Koller, Baros eller Jankulowski om jeg først må ha en tsjekker på laget. Hva tenkte du på? Macbeth Sibaya er spennende. Ingen suksess sist, men det gjør jo at prisen er overkommelig. Har kanskje fått tid til å tilpasse seg Skandinavia nå. Hvis ikke tror jeg vi skal holde oss til Alanzinho og ta vare på og integrere han. Mohammed Fellah er vel ikke aktuell for førstelaget. Og tror det skal til for å lokke gode juniorer vekk fra Vålerenga. Marel var et hyggelig bekjentskap, og kan gjerne få sin egen handikapplass utenfor Nadderud. Men er ikke han skadet for resten av fotballivet? Ferdinand Coly aner jeg faktisk ikke hvor spiller nå. Men tror en slik spiller enten er for dårlig eller har for høyt selvbilde for Stabæk. Den andre listen får jeg ta en annen gang. Men spillere som Daniel Jensen og Tobbe høres for godt ut til å være sant. What's in it for them?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Karel ble vel nevnt fordi han er klubbløs, macbeth spiller vel i russland uten å vite om han gjør suksess eller ei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Hepp, Ellers så er det klart at Yaw Preko ikke får forlenget kontrakt med Halmstad i Sverige. Angivelig på grunn av for høye lønnskrav, noe spilleren selv benekter. Men det er jo typisk er det ikke, hvor mange kan med hånden på hjertet ikke påstå at de har et annet syn på sin inntekt enn det ens arbeidsgiver har? Uansett... Yaw begynner å trekke litt på årene, men 31 er ingen alder for en fotbalspiller lenger... Han har vært fast på Halmstad lag de to siste sesongene. I 2004 som makker for toppscorer Marcus Rosenberg i år mer som venstreflanke. Han beskrives som en pasningsikker og fysisk stor spiller med gode fremspilleregenskaper. Han har 68 landskamper for ghana og en ganske så imponerende merittliste fra Belgia og Tyrkia... 1992/93 Anderlecht 5 0 1993/94 Anderlecht 11 1 1994/95 Anderlecht 28 9 1995/96 Anderlecht 20 11 1996/97 Anderlecht 28 6 1997/98 Gaziantepspor 33 9 1998/99 Gaziantepspor 25 7 1999/00 Fenerbache 22 7 2000/01 Yozgatspor 28 13 2001/02 Yozgatspor 27 8 2004 Halmstads BK 26 7 2005 Halmstads BK 23 4 Totaal 276 82 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Køp og kjøp... Må få noe på plass snart ass.. Begynner å bli stressa,, er ikke lenge til seriestart nå.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Hepp, Ellers så er det klart at Yaw Preko ikke får forlenget kontrakt med Halmstad i Sverige. Angivelig på grunn av for høye lønnskrav, noe spilleren selv benekter. Men det er jo typisk er det ikke, hvor mange kan med hånden på hjertet ikke påstå at de har et annet syn på sin inntekt enn det ens arbeidsgiver har? Uansett... Yaw begynner å trekke litt på årene, men 31 er ingen alder for en fotbalspiller lenger... Han har vært fast på Halmstad lag de to siste sesongene. I 2004 som makker for toppscorer Marcus Rosenberg i år mer som venstreflanke. Han beskrives som en pasningsikker og fysisk stor spiller med gode fremspilleregenskaper. Han har 68 landskamper for ghana og en ganske så imponerende merittliste fra Belgia og Tyrkia... 1992/93 Anderlecht 5 0 1993/94 Anderlecht 11 1 1994/95 Anderlecht 28 9 1995/96 Anderlecht 20 11 1996/97 Anderlecht 28 6 1997/98 Gaziantepspor 33 9 1998/99 Gaziantepspor 25 7 1999/00 Fenerbache 22 7 2000/01 Yozgatspor 28 13 2001/02 Yozgatspor 27 8 2004 Halmstads BK 26 7 2005 Halmstads BK 23 4 Totaal 276 82 @ringo Virker forsåvidt fin han, statsmessig i det minste. De kvalitene som nevnes er heller ikke uefne, men så spørs det da hvilke evt uvaner/dårlige egenskaper han har. Feks treig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Køp og kjøp... Må få noe på plass snart ass.. Begynner å bli stressa,, er ikke lenge til seriestart nå.... Ingen grunn til å bli stressa. Vi ligger langt foran skjemaet fra i fjor. På denne tiden i fjor så satt vi å ventet på at en ny trener skulle ansettes, inntil "verdens beste Jönsson" kom, 9. desember. Noen dager etterpå forsvant kapteinen vår (husker ikke navnet i farten), og den ene etter den andre stakk fra skuta. Noen nye spillere kom ikke før i februar. Nå forventes ikke at noen av de beste spillerne forsvinner, men vi venter på at stallfyllet skal forsvinne, så vi kan fylle på med enda bedre kvalitet. Jeg ser selvfølgelig at vi får inn noen ny snart, men stressa blir jeg ikke før vi skriver februar og vi fortsatt ikke har fått inn noen forsterkninger. Nå er det terminlista som jeg venter mest på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Er det mye penger å spare i forhold til lønninger osv ved å avvente med innkjøp til utpå nyåret? Jeg spør fordi jeg ikke vet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 28. Nov 2005, 11:15) 55921[/snapback] Er det mye penger å spare i forhold til lønninger osv ved å avvente med innkjøp til utpå nyåret? Jeg spør fordi jeg ikke vet... Vet at det er noe på gang! men de vil ikke ut med det, enda!! Øyyhhh, 200!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 28. Nov 2005, 11:15) 55921[/snapback] Er det mye penger å spare i forhold til lønninger osv ved å avvente med innkjøp til utpå nyåret? Jeg spør fordi jeg ikke vet... Sikkert. Det er jo alltid salg på nyåret... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Vet at det er noe på gang! men de vil ikke ut med det, enda!! Øyyhhh, 200!!! Hvem, hva, hvor? Endret 28. November 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Vi jakter George Mourad. Virker veldig så aktuelt dette. Sjekket litt mer og dette er vel stjernen som ble sittende vel mye på benken i høst. "Kommentar: "Mouradona" slog igenom med dunder och brak i fjol. Öste in viktiga, matchavgörande mål. Nu kan det plötsligt bli bänken igen för Ijeh blir svår att flytta på. " Endret 28. November 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Vi jakter George Mourad.Virker veldig så aktuelt dette. Meget spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Mourad jagas av norska Staebeck Hvordan klarer dere å finne slike nyheter - det hjelper neppe å søke på noe i nærheten av klubbens navn??? Endret 28. November 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Løp og kjøp.. maks 1,5 mill.. kan ikke brenne alt på en spiller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Mourad jagas av norska Staebeck Hvordan klarer dere å finne slike nyheter - det hjelper neppe å søke på noe i nærheten av klubbens navn??? Hepp, Gjelder å surfe mye... Litt om mourad: Döpt till Mouradona av fansen. Klok spelare med målsinne. Fick sitt genombrott förra säsongen. Gick från talang till landslagsman via bättre kost, fräcka dragningar och sju kanonmål i allsvenskan. Skjuter hårdast på Kamratgården. 23 år, anfallare, 189 cm, 86 kg. Moderklubb: Västra Frölunda. Kom från: Västra Frölunda, 2004. Allsvenska matcher/mål: 26/7. Landskamper: 2 A, 4 U21, 1 J. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 De spekulerer i en overganssum som er høyere enn 2-3 millioner... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 7 mål på 26 kamper er ikke nannskognivå... Uansett, svenskekrona er billig nå... 2-3 mill SEK = 1-1,5 mill NOK (nesten) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 1.90 og ung er'n også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 "Gick från talang till landslagsman" Virker veldig spennende. Kan jo bli en god investering, så ca 3 mill høres ikke ufornuftig ut i mine øyne. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Tydeligvis ikke verdens raskeste mann men sikkert mulig å forbedre dette ytterligere.. Svagheter Var bland de långsammaste i truppen när han kom förra våren. Tack vare ovan nämnda träning är mycket av det åtgärdat, men än kan man inte säga att George har snabbheten till sin fördel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 En annen svakhet er tydligvis også hans evne til å nappe øyenbryn... Kommer lett inn på top5 i unibrow rankingen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 oi oi oi!!!!!!!!!! Dette var spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 ...og jeg får pokkern meg ikke opp linken en gang! (sikkert noe brannmur-greier) Men det høres spennende ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Høres ikke ut som änglarna blir så lei seg hvis Mourad stikker. Sakset disse uttalelsen fra deres forum.... Under den här säsongen har jag inte sett något av Mourad som gjort att jag vill ha honom kvar till nästa säsong, och det finns nog inte någon som inte kan säga att han inte har fått sina chanser i startelvan under det här året! Tycker inte Mourad har i startelvan att göra . Kan dock behövas vid underlägge då vi måste lyfta bollar upp mot mitten. Fast då skall han skarva den till Williams och Berg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Øren går likevel ikke til Ham-Kam, lurer på hvor mage mill. det egentlig er snakk om her. Øren overgang strandet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 mer: DÄR EMOT är det Arnes (Erlandesen) fel att marodören Mourad spelar 90 minuter idag fast det finns andra alternativ. Att byta ut Vovven får mig nästan att tro att Mys-arne ville se Blåvitt förlora, vem vet vi kanske har en "spel-skandal" i Sverige oxå? http://www.anglarna.se/wwwboard/viewtopic....+s%E4songen+har Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Høres ikke ut som änglarna blir så lei seg hvis Mourad stikker. Sakset disse uttalelsen fra deres forum.... Under den här säsongen har jag inte sett något av Mourad som gjort att jag vill ha honom kvar till nästa säsong, och det finns nog inte någon som inte kan säga att han inte har fått sina chanser i startelvan under det här året! Tycker inte Mourad har i startelvan att göra . Kan dock behövas vid underlägge då vi måste lyfta bollar upp mot mitten. Fast då skall han skarva den till Williams och Berg.. Jeg var å så Ifk spille i sommer, den nevnte Mourad spilte da uten å vise seg spesielt frem. Grunnen til at jeg husker han så godt er at en liten gjeng på 15-20 stk. som satt på første rad brukte den meste av sin energi på å skjelle ut stakkars Mourad. "I helvede Mourad", piping når han var nær ballen også videre. Men jeg tror fortsatt han er spennende. Spillere presterer vel skjeldent bra når de blir skjelt ut av eget lags supportere hver eneste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 "George Mourad 5 Matchens klart bäste forward! När domarna låter George utnyttja sin urkraft och tyngd kommer han till sin rätt på ett helt annat sätt än i den allsvenska petfotbollen. Springer som alltid mycket, och när han t.o.m. får frisparkar med sig vet man att det handlar om internationell fotboll. Om ryktena om Mourads flyttplaner stämmer så får man hoppas att det blir till en liga där domarna tillåter mer fysiskt spel. Fast först skall han fortsätta göra succé för oss i Royal League och Uefacupen. " IFK - Djurgården Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. November 2005 Del Skrevet 28. November 2005 Får håpe Sammy - Sammy - Sammy Wowoah hjelper til med Mouradona-overgangen. Hvordan er Georgie-boy som hodespiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå