Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hörde igår att Stabek lagt ett bud på Murre i 4 miljons klassen som IFK nobbat.

Fra Forum på svenskafans.com. Vet ikke hvor mye vekt vi skal legge på dette.

Her fant jeg også flere som absolutt ikke vil kvitte seg med Mourad, bl.a:

Ska man skänka bort Mourad med som är en ung stark centertank med stor potential i sig kan man ju lika gärna annonsera i DN "REA på allsvenska fotbollsspelare i IFK Göteborg, alla bud accepteras".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hörde igår att Stabek lagt ett bud på Murre i 4 miljons klassen som IFK nobbat.

Fra Forum på svenskafans.com. Vet ikke hvor mye vekt vi skal legge på dette.

Her fant jeg også flere som absolutt ikke vil kvitte seg med Mourad, bl.a:

Ska man skänka bort Mourad med som är en ung stark centertank med stor potential i sig kan man ju lika gärna annonsera i DN "REA på allsvenska fotbollsspelare i IFK Göteborg, alla bud accepteras".

Nå har vel Erlandsen aldri vært noen spillerutvikler. Han har derimot alltid satset på etablerte spillere den feigingen som han er. Det at George Mourads utvikling har stagnert under Erlandsen er derfor ikke så veldig overraskende. Jönsson derimot kan nok trylle frem litt av hvert fra denne tanksen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka har fått med seg nyheten.

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle40996.ece

Merkelig at de ikke engang har spurt Stabæk-ledelsen om saken?

Jeg sier bare at han sto på min liste som jeg ga til Janne i januar! sammen med Jeppe(kontrakt), Tryggvi(prøvespill) og daniel(kontrakt) sto vel forsåvidt på listen.. :P Om vi får han blir det genialt!

nye forslag til hvordan man kan skrive stabæk.. er det så vanskelig?

"Nu finns ett konkret intresse från norska tippeliga-nykomlingen Staebeck."-aftonbladet

Endret av pondus87
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bookmakerne mener vi kommer til å vippe like over nedrykk. De vet kanskje mer om hvilket lag vi har neste år enn det vi vet her på Forumet?

Det er jo hyggelig å bli satt pris på av bookmakernet før vi setter inn nådestøtet med mye spillere og "klatrer" høyere på statesikkene dems...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bli spennende.. har sett noen IFK-matcher denne sesongen og om Mourad kommer til Stabæk blir ikke lei meg!! Spørs bare om prisen blir i stiveste laget.. Håper Janne klarer å trylle med seg noen av talentene i Landskrona også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bli spennende.. har sett noen IFK-matcher denne sesongen og om Mourad kommer til Stabæk blir ikke lei meg!! Spørs bare om prisen blir i stiveste laget.. Håper Janne klarer å trylle med seg noen av talentene i Landskrona også.

Huff.. det er allerde for mange fra Landskrona her! Muorad hadde vært bra! men hvem på midten går da ut? Jeppe? :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mourad er vel spiss...

Vi har to som tidligere har vært i BoIS og kan ikke si at det har vært de værste signingene!

En annen ting.. ser at IFK sikler på Ali Gerba fra GIF som rykka ned i år. Etter min mening er Ali G og George Mourad jevngode, men Ali G er vel billigere skulle man tro.

Det snakkes også mye om danske Lars Larsen fra Örebro på svenske forum ser jeg. Noen som har hørt om han?

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karim på prøvespill for tredje gang i Blackburn

Sånn jeg har forstått det, så ville han heller til til Stabæk enn til Blackburn i utganspunktet. Dette pga hans unge alder, samt muligheter for 1.lags spill. Han virker altså ganske så smart, og jeg er helt enig med han, et par, tre år i Stabæk hadde nok vært lurt før eventuelt spill i utenlandet..

Noen som har hørt/vet noe annet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mourad er vel spiss...

Vi har to som tidligere har vært i BoIS og kan ikke si at det har vært de værste signingene!

En annen ting.. ser at IFK sikler på Ali Gerba fra GIF som rykka ned i år. Etter min mening er Ali G og George Mourad jevngode, men Ali G er vel billigere skulle man tro.

Det snakkes også mye om danske Lars Larsen fra Örebro på svenske forum ser jeg. Noen som har hørt om han?

For en HIF fan er det 2 for mange :P Men så er Jeppe her og han teller som to :P så da går det opp i opp.. Stemmer, sorry, my bad.. Mourad er spiss, men jeg har sett han spille midtbane også..tror jeg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mourad er vel spiss...

For en HIF fan er det 2 for mange :P Men så er Jeppe her og han teller som to :P så da går det opp i opp.. Stemmer, sorry, my bad.. Mourad er spiss, men jeg har sett han spille midtbane også..tror jeg..

Hepp

Lars Larsen er vel 35 år eller noe, dansk playmaker av rang som holder bra standart sin noe eleverte alder tiltross... Han var vel en kort stund inne i bildet i fjor når det så ut til at Jeppe skulle glippe for oss...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe!

Har sett han spille midtbane et par kamper jeg også.. men det må skyldes skadeproblemer hos IFK, for der syns jeg ikke han gjorde så mye ut av seg.

Karim - når Blackburn må se på han tre ganger, er det enten fordi han har et skjult talent som er veldig veldig vanskelig å se, eller så er det enkelt og greit fordi han er god. Kom til Stabæk.. hvis ikke du har lyst til å henge med Dickov, Bellamy, Savage og Neill på fritida.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vel Erlandsen aldri vært noen spillerutvikler. Han har derimot alltid satset på etablerte spillere den feigingen som han er. Det at George Mourads utvikling har stagnert under Erlandsen er derfor ikke så veldig overraskende. Jönsson derimot kan nok trylle frem litt av hvert fra denne tanksen.

Merker at du ikke følger med på Svensk fotball.

Oskar Wendt 19

M Bjærsmyr 19

K Svensson 21

P Wernblom 19

A Johansson 21

M Berg 18

J Berg 20

A Vaskues 19

Disse spillerne har blomstret ut under Erlandsens regi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker at du ikke følger med på Svensk fotball.

Oskar Wendt 19

M Bjærsmyr 19

K Svensson 21

P Wernblom 19

A Johansson 21

M Berg 18

J Berg 20

A Vaskues 19

Disse spillerne har blomstret ut under Erlandsens regi.

OK. Ferska!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Även norska Stabaek med Jan Jönsson (f d Landskrona) som tränare har visar intresse. Stabaek är på väg upp i Tippeligan med en handfull svenskar i laget. Rades förre lagkamrat Joakim Persson spelar i Stabaek som ska satsa ännu hårdare i Tippeligan.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269858

"Kampens prestasjon kom drøye ti minutter senere: «Mouradona» knallet til fra drøye 25 meter, og tok Opdal på senga med skruen på skuddet. Ballen føk inn i hjørnet og beseglet en helsort dag for Brann i Gøteborg."

My man!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269858

"Kampens prestasjon kom drøye ti minutter senere: «Mouradona» knallet til fra drøye 25 meter, og tok Opdal på senga med skruen på skuddet. Ballen føk inn i hjørnet og beseglet en helsort dag for Brann i Gøteborg."

My man!

Høres bra ut!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå synes jeg virkelig klubben burde hente noen spillere snart, hver gang jeg går inn på nye spillere- tråden er jeg spent som en buestreng der jeg leser om gode spillere som kunne tenkt seg til stabæk, men de kommer liksom aldri :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe nytt ang. denne karen?

Prica

Sier bare at han også stod på min liste :D *stolt*

Synd at ikke Stabæk ble nevnt!

Dede

Han var også med på lista.. men han er vel ikke aktuell.. men nevnt :P Får håpe vi jobber oss videre nedover for da ender vi opp med Henke, Freddie og Alvaro Santos :D (Vet vi ikke trenger alle de.. men et par iaf :))

Endret av pondus87
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe nytt ang. denne karen?

Prica

Hepp,

Rade var aktuell i sommer samtidig som Jokke kom til Stabæk. Vi har vel visst at interessen har ligget der hele tiden. Jeg tror ikke man kommer til å hente både Rade og George, skjønt man vet jo aldri! Rade har vel blitt flyttet ned på midtbanen i Hansa nå og har hatt ny suksess. Ellers kan han best beskrives som Hansas svar på Finsinho... Han brenner myriader av sjanser... Er i grunn litt mer nyskjerrig på Mourad!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...