Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da virker det jo på Schelvan som om det er konkrete ting som skjer.. bra!

Kevin Amuneke ønsker seg vekk også ser jeg, men vil ikke til utlandet. Å komme til Stabæk er jo praktisk talt det samme som å bli i Sverige. Vet ikke om han er en aktuell kandidat jeg, men han har hvertfall spilt utrolig bra for BoIS i år.

Hepp,

Kevin Amuneke er utvilsomt en veldig talentfull spiller. Men det har også vært rettet mye kritikk mot ham fordi han ofte setter seg selv fremfor laget. Det er en veldig dårlig egenskap hos en fotballspiller.

Nå nærmer det seg vel juleferie for Stabæk og sannsynlighetene for at vi får noen nye signings på denne siden av nyttår synker dramatisk. Jeg vet at det har vært jobbet hardt i høst og at stabæk har vært frempå i markedet uten at vi har funnet den kombinasjonen av kvalitet, pris og vilje som vi trenger for at det skal bli riktig for oss. Men vår tur kommer og jeg føler meg helt sikker på at vi kommer til å fylle på både bredden og dybden av stallen, slik at vi får et godt lag i 2006.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kevin Amuneke ønsker seg vekk også ser jeg, men vil ikke til utlandet. Å komme til Stabæk er jo praktisk talt det samme som å bli i Sverige. Vet ikke om han er en aktuell kandidat jeg, men han har hvertfall spilt utrolig bra for BoIS i år.

Hepp,

Kevin Amuneke er utvilsomt en veldig talentfull spiller. Men det har også vært rettet mye kritikk mot ham fordi han ofte setter seg selv fremfor laget. Det er en veldig dårlig egenskap hos en fotballspiller.

Nå nærmer det seg vel juleferie for Stabæk og sannsynlighetene for at vi får noen nye signings på denne siden av nyttår synker dramatisk. Jeg vet at det har vært jobbet hardt i høst og at stabæk har vært frempå i markedet uten at vi har funnet den kombinasjonen av kvalitet, pris og vilje som vi trenger for at det skal bli riktig for oss. Men vår tur kommer og jeg føler meg helt sikker på at vi kommer til å fylle på både bredden og dybden av stallen, slik at vi får et godt lag i 2006.

@ringo

PÅ den andre siden tror jeg mange spillere er veldig klare for å finne ut hvor man spiller neste år og dermed blir det fort overganger nå og frem til jul. Tror ikke Tom S tar seg juleferie denne uka

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

PÅ den andre siden tror jeg mange spillere er veldig klare for å finne ut hvor man spiller neste år og dermed blir det fort overganger nå og frem til jul. Tror ikke Tom S tar seg juleferie denne uka

Enig. En av disse er Karim. Blackburn ønsker at han deltar på lørdagens trening. Deretter reiser han tilbake til Norge. Såvidt jeg forstår står det mellom Blackburn eller oss. Molde er ikke et alternativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh, nå trodde jeg seriøst det var snakk om en gla`nyhet.... Får fortsette ventingen da!!!!! Noen rykter?? HVa skjer med Mourad??

Hepp,

Følger med på IFK-Forumet på svenska fans, er det ganske stille rundt Mourad. Men jeg sitter med følelsen av at flertallet med IFK suppoerere vil være like lei seg for at Mourad forsvinner som vi vil være dersom Eirik går til HBK!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Aftenposten Aften, så er Karim Aoudia på vei til oss. Det eneste som gjenstår er å bli enige med Oslo Øst og Vålerenga..

Er Karim god nok til å gå inn i førsteelvern? noen som vet noe mer om han??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Aftenposten Aften, så er Karim Aoudia på vei til oss. Det eneste som gjenstår er å bli enige med Oslo Øst og Vålerenga..

Tror ikke det han er jo ikke gamle karen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det han er jo ikke gamle karen

Det var ikke Chippen heller..... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres rart ut for JJ sa at man skulle hente 2-3 klassespillere som kunne gå rett inn i start 11'ern. Karim Aoudia spilte jo ikke fast i 2 div engang

:huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Chelsea

(...)

13. Blackburn

(...)

20. Sunderland

Skikkelig middels lag i England, neppe noe bedre enn toppen av Tippeligaen. Stabæk skal være et topplag i Norge. Ergo: Det sier litt når Stabæk er interessert i han. Følte det var på sin plass med en liten korrigering der. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Dette er først og fremst en spiller for Stabæk2. Men vi skal huske på at UEFA i sommer rangerte ham som en av de ti største talentene i Europa i sitt årskull...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vålerenga? Hvem eller hva må bli enige med dem før Aoudia kan komme til oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...