Albert 921 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Jens Waltorp Sørensen skal i følge nrk alltid nyheter ha signert/blitt enig om en treårskontrakt med Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 12. Desember 2005 (endret) Tror ikke de UEFA gutta som sa han var et stort talent kødda. Hvor mye kan man egentlig legge i akkurat den oppmerksomheten? At en journalist fra uefa.com tar han med blant sine "Ten future stars to follow", sier nok ikke så mye som vi gjerne ønsker å tro nå som han er på vei til å signere for oss. Husk at dette var en liste på ti spillere fordelt på kun åtte deltakerland, der hver nasjon fikk minst én spiller på denne listen (finalelagene fikk med to hver, resten én). Det var altså ikke en liste over "Europas ti største talenter i aldersgruppen U19". Det var nok snarere en liste over hvert enkelt lands mest positive spiller under akkurat dette mesterskapet. Karim Aoudia er helt sikkert et bra talent og en spennende tilvekst for fremtiden, men tror ikke vi skal overdrive betydningen av én journalists ros basert på noen få kamper i U19-EM. Sikkert en spiller som kan bli veldig god for oss på sikt, men at vi har fått et av Europas største talenter tror jeg er en sterk overdrivelse. Kan forresten sitere det som ble sagt om Karim: Karim Aoudia, NorwayThe Norwegian midfield player was his side's most regular goalscoring threat, timing his runs forward to arrive in the penalty area at exactly the moment. Aoudia scored Norway's first goal of the finals in the 2-0 victory against Armenia on the opening day, and was on target again against England, although that match ended in defeat and elimination for the Scandinavian side. Men uansett var det Karim, ikke Likj-Per journalisten la merke til som den beste spilleren på Norge! Endret 12. Desember 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Tror ikke de UEFA gutta som sa han var et stort talent kødda. Hvor mye kan man egentlig legge i akkurat den oppmerksomheten? At en journalist fra uefa.com tar han med blant sine "Ten future stars to follow", sier nok ikke så mye som vi gjerne ønsker å tro nå som han er på vei til å signere for oss. Husk at dette var en liste på ti spillere fordelt på kun åtte deltakerland, der hver nasjon fikk minst én spiller på denne listen (finalelagene fikk med to hver, resten én). Det var altså ikke en liste over "Europas ti største talenter i aldersgruppen U19". Det var nok snarere en liste over hvert enkelt lands mest positive spiller under akkurat dette mesterskapet. Karim Aoudia er helt sikkert et bra talent og en spennende tilvekst for fremtiden, men tror ikke vi skal overdrive betydningen av én journalists ros basert på noen få kamper i U19-EM. Sikkert en spiller som kan bli veldig god for oss på sikt, men at vi har fått et av Europas største talenter tror jeg er en sterk overdrivelse. Kan forresten sitere det som ble sagt om Karim: Karim Aoudia, NorwayThe Norwegian midfield player was his side's most regular goalscoring threat, timing his runs forward to arrive in the penalty area at exactly the moment. Aoudia scored Norway's first goal of the finals in the 2-0 victory against Armenia on the opening day, and was on target again against England, although that match ended in defeat and elimination for the Scandinavian side. Men uansett var det Karim, ikke Likj-Per journalisten la merke til som den beste spilleren på Norge! Hepp, og det er et viktig poeng det! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Og Karim virker som en mye mer balansert kar en han soppen fra Trondheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Mourad om fremtiden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Velkommen Karim! Spennende signering dette. Han er hentet inn som kantspiller, ikke spiss, eller tar jeg feil? Høyre eller venstre i så fall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 MULIGHET dette??? Suffo ikke til enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 12. Desember 2005 Del Skrevet 12. Desember 2005 Velkommen Karim! Spennende signering dette. Han er hentet inn som kantspiller, ikke spiss, eller tar jeg feil? Høyre eller venstre i så fall? Hvordan fungerer egentlig det der med høyre og venstre kant? Det er to typer vinger; de som holder linja og legger inn, og de som skjærer innover og kan avslutte. Er du høyrebeint bør du spille høyre kant om du skal avansere til cornerflagget og legge inn, men du bør spille venstre om du er ment som avslutter. Synes f.eks. en spiller som Chippen (god drible, håpløs til å avslutte) bør spille høyrekant, mens Brattbakk som såvidt jeg vet også er høyrebeint bør spille venstre. Kommer vel også litt anpå kampbildet. Regner man med solid overtak og forsvarsmur trengs vingene til å få lagt innlegg (Chippen på høyre), men om man regner med å ligge bakpå og kontre, trenger vi vinger som kan gå mot målet, altså Chippen på venstre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 MULIGHET dette???Suffo ikke til enga Hepp Han får ikke kontrakt med Odd heller, de var veldig gira frem til de fikk de endelige medisinske testresultatene, da var brått Suffo ikke så interessant lenger. Avtalen med Enga strandet på kontraktslengden, og så var plutselig ikke de så keene lenger... Spørs om fyren har et morkent kne eller noe... DEt er vel en slags herremannsavtale i fotballen at man ikke annonserer hvis en spiller har potensiellt småskumle skader... For ikke å ødelegge for spilleren. Men det er mye man kan lese mellom linjene... Suffo er vel også kjent for være, eller å i det minste å ha vært, et problembarn... Mange antagelser, så Suffo live i kampen mellom LSK og Odd, da var han enorm! Så det er ingen tvil om at fyren har kvaliteter! Men det er noe, som ligger og ulmer under teppet der... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Dette trenger din klubb: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle511765.ece Dette virker greit for Stabæks del... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Enig i dette, ser vell greit ut. Blir sinnsykt spennende å følge Nanne i TL men hadde vært heftig med en topp partner og Veigar i back-up:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Enig i dette, ser vell greit ut. Blir sinnsykt spennende å følge Nanne i TL men hadde vært heftig med en topp partner og Veigar i back-up:) Hepp, Jeg tror nok at arbeidsvilkårne til Nannskog blir veldig vanskelige til neste år... Alle lagene er veldig obs på ham, på den andre siden, det var 1 divisjonslagene fra sommeren og ut sesongen også. Jeg tror f.eks. ikke at det er mange lagene i TL hvor Andreas Augustsson ikke hadde fått mye spilletid og han måtte ty til skitne triks og nedsparkinger for å holde på Nanne... Jeg er svært fornøyd om Nannskog lykkes med å sette 9-10 mål til neste år. Da mangler vi bare en annen spiller som putter omtrent det samme og med en veigar som kanskje er god for 5-6 mål i bakhånd så har vi en fin angrepstrio! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Enig i dette, ser vell greit ut. Blir sinnsykt spennende å følge Nanne i TL men hadde vært heftig med en topp partner og Veigar i back-up:) Hepp, Jeg tror nok at arbeidsvilkårne til Nannskog blir veldig vanskelige til neste år... Alle lagene er veldig obs på ham, på den andre siden, det var 1 divisjonslagene fra sommeren og ut sesongen også. Jeg tror f.eks. ikke at det er mange lagene i TL hvor Andreas Augustsson ikke hadde fått mye spilletid og han måtte ty til skitne triks og nedsparkinger for å holde på Nanne... Jeg er svært fornøyd om Nannskog lykkes med å sette 9-10 mål til neste år. Da mangler vi bare en annen spiller som putter omtrent det samme og med en veigar som kanskje er god for 5-6 mål i bakhånd så har vi en fin angrepstrio! @ringo Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Enig i dette, ser vell greit ut. Blir sinnsykt spennende å følge Nanne i TL men hadde vært heftig med en topp partner og Veigar i back-up:) Hepp, Jeg tror nok at arbeidsvilkårne til Nannskog blir veldig vanskelige til neste år... Alle lagene er veldig obs på ham, på den andre siden, det var 1 divisjonslagene fra sommeren og ut sesongen også. Jeg tror f.eks. ikke at det er mange lagene i TL hvor Andreas Augustsson ikke hadde fått mye spilletid og han måtte ty til skitne triks og nedsparkinger for å holde på Nanne... Jeg er svært fornøyd om Nannskog lykkes med å sette 9-10 mål til neste år. Da mangler vi bare en annen spiller som putter omtrent det samme og med en veigar som kanskje er god for 5-6 mål i bakhånd så har vi en fin angrepstrio! @ringo Jeg mener vi trenger mer mål fra midtbanen. Se på hvilken betydning en spiller som Lampard har for Chelsea, der han faktisk er toppscorer, og det i konkurranse med relativt kjente spissnavn. Samme gjelder Scholes for Man U (selv om han til tider er ren angriper) og Ballack for Bayern. Jeg er klar over at dette er store navn og store klubber, men relativt sett betyr de mye for lagets prestasjon. Derfor: ja til målfarlige midtbanespillere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Enig i dette, ser vell greit ut. Blir sinnsykt spennende å følge Nanne i TL men hadde vært heftig med en topp partner og Veigar i back-up:) Hepp, Jeg tror nok at arbeidsvilkårne til Nannskog blir veldig vanskelige til neste år... Alle lagene er veldig obs på ham, på den andre siden, det var 1 divisjonslagene fra sommeren og ut sesongen også. Jeg tror f.eks. ikke at det er mange lagene i TL hvor Andreas Augustsson ikke hadde fått mye spilletid og han måtte ty til skitne triks og nedsparkinger for å holde på Nanne... Jeg er svært fornøyd om Nannskog lykkes med å sette 9-10 mål til neste år. Da mangler vi bare en annen spiller som putter omtrent det samme og med en veigar som kanskje er god for 5-6 mål i bakhånd så har vi en fin angrepstrio! @ringo Jeg mener vi trenger mer mål fra midtbanen. Se på hvilken betydning en spiller som Lampard har for Chelsea, der han faktisk er toppscorer, og det i konkurranse med relativt kjente spissnavn. Samme gjelder Scholes for Man U (selv om han til tider er ren angriper) og Ballack for Bayern. Jeg er klar over at dette er store navn og store klubber, men relativt sett betyr de mye for lagets prestasjon. Derfor: ja til målfarlige midtbanespillere! Hepp, Der mener jeg du er inne i kjernen av problemet med Stabæks offensive spill. Det scores for lite fra sentrla midtbane og ikke minst fra vingen. Tror dog at Joakim Persson kan være god for noen mål i løpet av en hel sesong. Skulle vi få på plass en ny spiss så kan faktisk et alternativ være å flytte Veigar ned på midtbanen! Men jeg ser helst at vi finner en målfarlig flankespiller... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Henke på vei hjem? Eller eventuelt til Little Sweden, også kjent som Stabæk..? Ikke noen midtbanespiller, men sikkert målfarlig nok til å gjøre det greit i Tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Janne følger nok med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Jaja, det er jo lov å drømme, det er jo tross alt snart jul. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Ærlig talt tror jeg drømming er det vi kan satse på fram til jul og ut på nyåret. Det vil overraske meg mer om vi får flere nyheter før jul enn at vi ikke gjør det. Rykter derimot.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Lillestrøm Sundgot veldig nære en overgang til oss!!!!! (dette ifølge nrk radio) Endret 14. Desember 2005 av Sebulba Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Lillestrøm Sundgot veldig nære en overgang til oss!!!!! (dette ifølge nrk radio) Det var deilige nyheter å våkne opp til en onsdags morgen! Ifølge østlandssendingen er klubbene enige, det er bare kontrakten til spilleren som gjenstår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Budstikka har fått med seg ryktene om Sundgot... http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle42845.ece Jeg er ikke superhappy over denne overgangen akkurat... Syntes ikke fyren er så spes. god. Som mange i Kanarifansen sier: han er best mellom hofta og halsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Hvis Sundgot - som har kontrakt med LSK ut 2007 - godtar tilbudet fra Stabæk, vil bæringene betale tre millioner kroner nå. Hvis Sundgot scorer over ti mål og skyter Stabæk til en plass på øvre halvdel neste sesong, må klubben ut med å ytterligere en million. Han har scoret 67 mål på 9 sesonger for LSK... Endret 14. Desember 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 LSK-manager Jan Åge Fjørtoft bekrefter at de er enig om overgangssum for spissen. Sundgot til Stabæk (for fire millioner)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Ærlig talt tror jeg drømming er det vi kan satse på fram til jul og ut på nyåret. Det vil overraske meg mer om vi får flere nyheter før jul enn at vi ikke gjør det. Rykter derimot.... OK - Mine profetiske evner er ikke mye å skrive hjem om. Jeg tror nok dette vi nå hører er langt mer enn rykter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Dere skal vite hvor vondt dette gjør for de aller fleste LSK-supportere!!!! Sjøl kan jeg fortsatt ikke skjønne at dette er sant, dette er såpass ille for klubben at jeg ikke kan skjønne det blir gjort!! Heldigvis er ikke jeg av de som misliker dere så sterkt, så for meg er ikke valg av klubb så ille, men det at Arildodildo skal score for andre lag i Norge misliker jeg sterkt!! Dere får her den mestscorende spilleren i LSKl, han har passert legendariske Tom Lund! Riktignok er han ikke verdens mest effektive spiss, men han har kvaliteter som gjør han til en klassespiller i Norge. Rösler selv karaktiserer jo Arild som en av de beste spissene han har spilt med og det er jo ikke den dårligste attesten man kan pådra seg. I tillegg får dere en klubbspiller av rang! Lykke til med et av årets varp!!!! Fire mill er langt nær det han er verdt!!! eLSKe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Hvis Sundgot - som har kontrakt med LSK ut 2007 - godtar tilbudet fra Stabæk, vil bæringene betale tre millioner kroner nå. Hvis Sundgot scorer over ti mål og skyter Stabæk til en plass på øvre halvdel neste sesong, må klubben ut med å ytterligere en million. Han har scoret 67 mål på 9 sesonger for LSK... I følge LSKs hjemmeider har gutten dunket inn 15 mål på 33 kamper i år. Ikke gæ'ernt det. Men han må jo være litt av en pingle, bare to gule kort, ingen rød. Antakelig ikke nøyaktig samme type som Markus... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Det er veldig langt fra å få lov til å snakke med en spiller til overgangen spikres. Sundgot har kontrakt med LSK, han trenger ikke gå. Uansett hvem som er ledig i LSK stallen er han førstevalget og han har trenere og den fotball-smarte-kanari med seg. Ærlig talt gutta, jeg tar han gjerne, men vi er nok langt unna noen signering av spilleren. Kanari-fansen sin leder vil ha han i LSK og definerer Sundgot slik: "han er et oppspillspunkt med en sjelden nese for mål" Skal love dere at vi får lov til å snakke med Daniel B, Steffen I, Aleksander Ø, Doffen m.fl bare vi legger penga på bordet, det betyr ikke at vi får de! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Arild Sundgot! Hadde aldri tenkt på han, MEN det behøver ikke bety at dette er dårlig. Føler at jeg må "smake" litt till før jeg har bestemt meg hvor bra det er... Og jeg tror vi er mye nærmere en signing en det Markus indikerer. Tror neppe Schelvan hadde gått ut med dette hvis han ikke hadde troa. Han har tross alt hatt møte med Sundgot! Tror jeg er rimelig happy med Arild Sundgot jeg! Da blir det vel neppe Mourad også... Endret 14. Desember 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Hvis Sundgot - som har kontrakt med LSK ut 2007 - godtar tilbudet fra Stabæk, vil bæringene betale tre millioner kroner nå. Hvis Sundgot scorer over ti mål og skyter Stabæk til en plass på øvre halvdel neste sesong, må klubben ut med å ytterligere en million. Han har scoret 67 mål på 9 sesonger for LSK... I følge LSKs hjemmeider har gutten dunket inn 15 mål på 33 kamper i år. Ikke gæ'ernt det. Men han må jo være litt av en pingle, bare to gule kort, ingen rød. Antakelig ikke nøyaktig samme type som Markus... Jeg så det, jeg også - men i følge denne siden er det snakk om 11. Er 15 cup og serie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå