Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis Sundgot - som har kontrakt med LSK ut 2007 - godtar tilbudet fra Stabæk, vil bæringene betale tre millioner kroner nå. Hvis Sundgot scorer over ti mål og skyter Stabæk til en plass på øvre halvdel neste sesong, må klubben ut med å ytterligere en million.

Han har scoret 67 mål på 9 sesonger for LSK...

I følge LSKs hjemmeider har gutten dunket inn 15 mål på 33 kamper i år. Ikke gæ'ernt det. Men han må jo være litt av en pingle, bare to gule kort, ingen rød. Antakelig ikke nøyaktig samme type som Markus... :P

Jeg så det, jeg også - men i følge denne siden er det snakk om 11. Er 15 cup og serie?

Jeg tror vi her trenger hjelp fra Pondus73, men sånn som det er skrevet vil jeg tro at 15 mål inkluderer så godt som alle kamper, kanskje til og med treningskamper? Men 11 er fremdeles mer enn ti... Og scorer han ti, Nanne ti, Veigar 5-6 og så masse fra midtbanen tror jeg vi nærmer oss øvre halvdel av tabellene og vel så det.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Sundgot - som har kontrakt med LSK ut 2007 - godtar tilbudet fra Stabæk, vil bæringene betale tre millioner kroner nå. Hvis Sundgot scorer over ti mål og skyter Stabæk til en plass på øvre halvdel neste sesong, må klubben ut med å ytterligere en million.

Han har scoret 67 mål på 9 sesonger for LSK...

I følge LSKs hjemmeider har gutten dunket inn 15 mål på 33 kamper i år. Ikke gæ'ernt det. Men han må jo være litt av en pingle, bare to gule kort, ingen rød. Antakelig ikke nøyaktig samme type som Markus... :P

Jeg så det, jeg også - men i følge denne siden er det snakk om 11. Er 15 cup og serie?

Jeg tror vi her trenger hjelp fra Pondus73, men sånn som det er skrevet vil jeg tro at 15 mål inkluderer så godt som alle kamper, kanskje til og med treningskamper? Men 11 er fremdeles mer enn ti... Og scorer han ti, Nanne ti, Veigar 5-6 og så masse fra midtbanen tror jeg vi nærmer oss øvre halvdel av tabellene og vel så det.. :)

Jeg skal ikke garantere noe som helst men jeg er sikker på at de femten målene er fordelt med 11 i serien og 4 i cupen ja. Vil ikke tro at treningskamper taes med i en slik offisiell oversikt!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey, Pondus73. Har supporterklubben fallt helt sammen pga denne mulige overgangen? Tenkte jeg skulle se litt reaksjoner hos dere, men jeg kommer ikke inn på kanari-fansen.no. Det kan da ikke være så ille? Dere har jo fått Occean, og det er jo ikke sikkert han velger å gå enda.

Men, når klubben signaliserer at de er villig til å selge, så skal det jo litt til for at man velger å bli.

Sundgots LSK-karriere:

2005: 11 mål

2004: 13 mål

2003: 8 mål

2002: 5 mål

2001: 9 mål

2000: 8 mål

1999: 7 mål

1998: 3 mål

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey, Pondus73. Har supporterklubben fallt helt sammen pga denne mulige overgangen? Tenkte jeg skulle se litt reaksjoner hos dere, men jeg kommer ikke inn på kanari-fansen.no. Det kan da ikke være så ille? Dere har jo fått Occean, og det er jo ikke sikkert han velger å gå enda.

Men, når klubben signaliserer at de er villig til å selge, så skal det jo litt til for at man velger å bli.

kfl.no er vel nede 80% av tiden om dagen, så det har nok ikke noe med sundgotsaken akkurat det. Det jobbes med å bytte leverandør såvidt jeg veit!! At det er mye misnøye rundt dette er helt klart, men at det helt klart finnes noen som mener dette er til det beste for LSK, det gjør det også!

Noen hjelp fra kfl.no tror jeg ikke kan påregnes med det første, dessverre!

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sundgots LSK-karriere:

I følge aftenposten:

År Lag Kamper Mål

2005 Lillestrøm 25 11

2004 Lillestrøm 21 14

2003 Lillestrøm 19 8

2002 Lillestrøm 22 5

2001 Lillestrøm 16 9

2000 Lillestrøm 22 8

1999 Lillestrøm 21 7

1998 Lillestrøm 25 3

1997 Lillestrøm 12 0

1995 Hødd 10 2

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke dette er den "STORE" signeringen Stabæk gjør i år, det er en bra signering men hopper vel ikke i taket av dette.

Det kan det ikke være.. Ja, han er mestscorende i LSK gjennom tidene, men ærlig talt.. HAn er god, og jeg er fornøyd med han. Tror det kommer en ny større signering i løpet av vinteren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sundgots LSK-karriere:

I følge aftenposten:

År Lag Kamper Mål

2005 Lillestrøm 25 11

2004 Lillestrøm 21 14

2003 Lillestrøm 19 8

2002 Lillestrøm 22 5

2001 Lillestrøm 16 9

2000 Lillestrøm 22 8

1999 Lillestrøm 21 7

1998 Lillestrøm 25 3

1997 Lillestrøm 12 0

1995 Hødd 10 2

Men, hallo! <_<

Man kan da ikke stole på Aftenposten sin statistikk, jfr. adeccoligaen 2005 i aftenposten.

Jeg synes Sundgot er et solid kjøp.

Fjerde beste toppscorer i fjor!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står lenger opp her at man er langt unna en overgang, fordi man bare har fått lov til å snakke med spilleren. Det skjønnte jeg ikke helt. Man er jo blitt enige om betingelsene for en overgang. Det er klart at når en klubb signaliserer at de kan tenke seg og selge deg, vil nok de fleste seriøst vurdere en overgang. Og så er det jo snakk om en overgang til Stabæk. Klart han vil det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må jeg si vi begynner å bli relativt optimistiske!! Det er lov det men vi må huske på at Sundgodt er en av toppscorerene i TL de siste årene. Det er ikke mange norske spisser som kan overgå dette. Tror også han vil være en glimrende makker til Nanne, stor og sterk, god på hodet og han er også en "kjent" spiss som helt sikkert vil ta litt av fokuset bort fra Nanne. Når jeg sier dette betyr et at jeg selvfølgelig tar imot enda flere gode spillere men at vi må passe oss for ikke å ta helt av..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke dette er den "STORE" signeringen Stabæk gjør i år, det er en bra signering men hopper vel ikke i taket av dette.

Det kan det ikke være.. Ja, han er mestscorende i LSK gjennom tidene, men ærlig talt.. HAn er god, og jeg er fornøyd med han. Tror det kommer en ny større signering i løpet av vinteren.

Hva legger du i STOR? STOR som i dyr og bra spiller? Vi kommer nok neppe til å slenge 10mill på bordet for en spiller, det er urealistisk. Tror nok dette er å betrakte som et av, kanskje to, liknende kjøp. Dvs spillere til maks 5 mill. Ble nesten overrasket over summen jeg, når var sist vi betalte 4 mill for en spiller?

Rent fotballmessig så er jo Sundgot en type mange har savnet på topp for Stabæk, og sammen med Nanne, så kan dette bli dynamitt. Dette betyr vel også at vi bør se langt flere innlegg fra kantene til neste år.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva legger du i STOR? STOR som i dyr og bra spiller? Vi kommer nok neppe til å slenge 10mill på bordet for en spiller, det er urealistisk. Tror nok dette er å betrakte som et av, kanskje to, liknende kjøp. Dvs spillere til maks 5 mill. Ble nesten overrasket over summen jeg, når var sist vi betalte 4 mill for en spiller?

Rent fotballmessig så er jo Sundgot en type mange har savnet på topp for Stabæk, og sammen med Nanne, så kan dette bli dynamitt. Dette betyr vel også at vi bør se langt flere innlegg fra kantene til neste år.

Det blir hevdet at han er Den dyreste spilleren vi har kjøpt. Samtidig blir det uttalt i mediene som et røverkjøp. (Hvis det går i boks..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lov å håpe, men hvor mye penger har vi til spillerkjøp mon tro? Stabæk har vel aldri betalt fire millioner for en spiller tidligere? Blir vel 3,5 etterhvert for Chippen, og stadionavtalen gir en slump. Hvor mye har vi til spillerkjøp, og hvor mye av det er igjen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blandede reaksjoner blandt oss LSK supportere. Selv våknet jeg for en time siden på min fridag, slo på laptopen i senga og fikk sjokk! Etter det har jeg ligget og lest om saken i alle mulige forumer. Mailingliste, vg debatt, avisenes nettsider osv. Personlig synes jeg det er litt dumt. Jeg ville helst se Occean sammen med Mifsud på topp, men samtidig var det betryggende å vite at vi hadde Arild i bakhånd!

Nå er det bare å håpe på at unge Myklebust blir stabil og kjemper med/ut Mifsud, og at Haddad finner nettet. Haddad er en utrolig god spiller, teknisk og flink til å utfordre, og jeg tror det løsner for han.

Så alt i alt er tapet av Arild noe vi kan leve med så lenge vi får 3,5 mill som det står på LSK.no (og 500.000 til om Stabæk beholder plassen i 06), men jeg skulle helst se at han ble i klubben!

Powell drar jo til Liiiin i juni.

Reaksjon fra min bror var følgende: "helt konge! få bort dritten"

Men på mailinglista kunne man bla. lese om den 15 år gamle datteren til en listemedlem som gråt og ikke orket å gå på skolen pga denne nyheten, og en annen fortalte om en fortvilet kone som også gråt og truet med å melde alle ut av LSK. Så dette gir blandede følelser hos folk, helt klart.

Fakta er at Sundgot uansett må slite mye benk i år om han velger å bli i LSK. Men en bra reserve er han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blandede reaksjoner blandt oss LSK supportere. Selv våknet jeg for en time siden på min fridag, slo på laptopen i senga og fikk sjokk! Etter det har jeg ligget og lest om saken i alle mulige forumer. Mailingliste, vg debatt, avisenes nettsider osv. Personlig synes jeg det er litt dumt. Jeg ville helst se Occean sammen med Mifsud på topp, men samtidig var det betryggende å vite at vi hadde Arild i bakhånd!

Nå er det bare å håpe på at unge Myklebust blir stabil og kjemper med/ut Mifsud, og at Haddad finner nettet. Haddad er en utrolig god spiller, teknisk og flink til å utfordre, og jeg tror det løsner for han.

Så alt i alt er tapet av Arild noe vi kan leve med så lenge vi får 3,5 mill som det står på LSK.no (og 500.000 til om Stabæk beholder plassen i 06), men jeg skulle helst se at han ble i klubben!

Powell drar jo til Liiiin i juni.

Reaksjon fra min bror var følgende: "helt konge! få bort dritten"

Men på mailinglista kunne man bla. lese om den 15 år gamle datteren til en listemedlem som gråt og ikke orket å gå på skolen pga denne nyheten, og en annen fortalte om en fortvilet kone som også gråt og truet med å melde alle ut av LSK. Så dette gir blandede følelser hos folk, helt klart.

Fakta er at Sundgot uansett må slite mye benk i år om han velger å bli i LSK. Men en bra reserve er han.

Har du en annen url enn www.kanari-fansen.no? Den er nede, nemlig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen til Stabæk, Sundgot! Akkurat den spillertypen vi trenger!

Ta det rette valget nå, Arild! Det er ikke noe å lure på. Tippeligaen 2006! HERE WE COME!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en annen url enn www.kanari-fansen.no? Den er nede, nemlig...

Nei, det er bare mailingliste og VG debatt jeg har fått sjekket reaksjoner gjennom. Samt personlige mail/sms. KFL web har vært nede i ett par dager nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen til Stabæk, Sundgot! Akkurat den spillertypen vi trenger!

Ta det rette valget nå, Arild! Det er ikke noe å lure på. Tippeligaen 2006! HERE WE COME!

Er det bare meg som syns det er festlig at han drar på ferie til Kanariøyene for å tenke?

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tippeligaen 2006! HERE WE COME!

Ser vi konturene av 2006-slageren, Lars? Eller må du også til syden for å tenke?

Det holder med å få med meg Blaafjell-episodene, hver dag kl. 1800.

De flotte Blaanissene vs. de ekle Rødnissene.

HEIA! HEIA!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styrkene til A.sundgot vil passe bra sammen med Nannskog. Etter å ha tenkt litt, liker jeg tanken. I tillegg til at det evt. tilfører klubben viktig fysisk kraft.

Han begynner å bli gammel og har sikkert lyst til å vinne noe i løpet av sin karriere. Sier derfor sikkert JA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg som syns det er festlig at han drar på ferie til Kanariøyene for å tenke?

Kanskje han i stedet burde reist til den Blaa Lagune? :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tippeligaen 2006! HERE WE COME!

Ser vi konturene av 2006-slageren, Lars? Eller må du også til syden for å tenke?

Det holder med å få med meg Blaafjell-episodene, hver dag kl. 1800.

De flotte Blaanissene vs. de ekle Rødnissene.

HEIA! HEIA!

Jeg spurte deg en gang hvordan du holdt ut vinteren, dvs off-season, nå begynner jeg å skjønne det. Selv julekalenderen blir en kamp mellom det gode (de blaa) og de onde (de andre lagene).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...