elaang 2 007 Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Gratulerer med dagen i dag, Nye Spillere. Endret 14. Desember 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Du er hjertelig velkommen til Stabæk, Sundgot! Akkurat den spillertypen vi trenger! Ta det rette valget nå, Arild! Det er ikke noe å lure på. Tippeligaen 2006! HERE WE COME! Er det bare meg som syns det er festlig at han drar på ferie til Kanariøyene for å tenke? Kanskje han i stedet burde reist til den Blaa Lagune? Der kunne han til og med sikkert å truffet ledelsen i Stabæk når de er over for å signere en islending... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Styrkene til A.sundgot vil passe bra sammen med Nannskog. Etter å ha tenkt litt, liker jeg tanken. I tillegg til at det evt. tilfører klubben viktig fysisk kraft. Han begynner å bli gammel og har sikkert lyst til å vinne noe i løpet av sin karriere. Sier derfor sikkert JA Sundgodt har holdt på en stund men er ikke mer en 27, mange gode år igjen da!! Dette er jo også en alder som vi har manglet i diskusjonen rundt noen unge og flere "gamle" spillere.. Prøver ikke å gire meg opp før alt er i boks selv om dette har kommet frem på en måte som gjør at jeg HÅPER alt går i orden. På den annen side VIF og Siems Suffo-overgang på live-tv med et fårete glis håper jeg å slippe med Schelvis:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Sundgot kan være en ålreit signing det , men jeg har mer lyst på denna karen som er på vei hjem ! Helsingborg jobber med å få han , så da har vel vi en sjangs også !?! http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article513452.ece Henke kan vi bare drømme om. Tror han har mer klubbfølelse for Helsingborg enn noen annen toppspiller har for gamleklubben. Dyreste spiller: Betalte vi ikke 4,5M for selveste Ackon? Dyreste spiller: Betalte vi ikke 4,5M for selveste Ackon? Dyreste spiller: Betalte vi ikke 4,5M for selveste Ackon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Dyreste spiller: Betalte vi ikke 4,5M for selveste Ackon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Ber Sundgot om å bli. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Må vi virkelig begynne å sende sms'er til han og be han komme til oss? Endret 14. Desember 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Please sundgot velg Stabæk.. Tenk dere han å nannskog på topp og sundgot er jo god for 15 mål per ssosong!! Og hvis nannskog forsetter og putter 20, da Blir det medalje! Forza Stabæk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Betaler 4 mill Det er vel en grei pris. Han er 27 år og kan holde på i 7-8 år til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Vi må stemme på voten på VG!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299142 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Vi må stemme på voten på VG!!!http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299142 Er'e dei martin!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 ??? kommer an på hvem du mener? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Bare og sende sms til han hvorfor slite benken i lsk? På tide med noe nytt eller hva Arild Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 er det ikke bedre å se at han gjør det riktige valget selv i stedet for å mase på han... Det må jo være bedre å spille enn å slite benken forutsatt at kontrakten er noenlunde lik økonomisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) For å klargjøre, jeg kødda selvagt om det med sms'er, fullstendig tåpelig å gjøre. Endret 14. Desember 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Vi må stemme på voten på VG!!!http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299142 Prøvde å stemme flere ganger, men resultatet var at Stabæk fikk mindre andel.. mulig feilkobling?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2005 (endret) Vi må stemme på voten på VG!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299142 Prøvde å stemme flere ganger, men resultatet var at Stabæk fikk mindre andel.. mulig feilkobling?? Du må klikke der det står "Dra tilStabæk!" ...... Holder du musa riktig vei? Endret 14. Desember 2005 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bestman1958 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Som vi har vært inne på i en annen tråd var/er Gudbrand Ensrud på prøvespill. Ifølge han selv er han aktuell dersom noen av de vi har idag forsvinner. Det betyr vel i klartekst IAO, Mike eller Muri. Andre som har vist seg frem, eller som vi vet kommer på trening? - Tja, i følge dagens aviser er Sundgot på vei for ufattelige 4 mill. En spiller med mye muskler som scorer færre enn 10 mål pr. sesong. Hvis man er ute etter en tanksenter kunne man heller prøve Sundgots lagkamerat, nemlig Magnus Powell. Kontrakten hans går ut til sommeren og Stabæk kunne brukt 4 mill. på noe annet nyttig, en rask vingspiller kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Ho ho, artig med gamle poster. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GGG 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Betaler 4 mill Artig at LSK har tro på oss: "LSK vil motta kr 3,5 millioner umiddelbart og 500 000 når Stabæk neste år opprettholder sin Tippeligastatus" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Som vi har vært inne på i en annen tråd var/er Gudbrand Ensrud på prøvespill. Ifølge han selv er han aktuell dersom noen av de vi har idag forsvinner. Det betyr vel i klartekst IAO, Mike eller Muri. Andre som har vist seg frem, eller som vi vet kommer på trening? - Tja, i følge dagens aviser er Sundgot på vei for ufattelige 4 mill. En spiller med mye muskler som scorer færre enn 10 mål pr. sesong. Hvis man er ute etter en tanksenter kunne man heller prøve Sundgots lagkamerat, nemlig Magnus Powell. Kontrakten hans går ut til sommeren og Stabæk kunne brukt 4 mill. på noe annet nyttig, en rask vingspiller kanskje? Utfra hva jeg har fått med meg er Powell ferdig i LSk han også.. Snakket med en STOR LSK supporter akkurat.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueboy 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Hvorfor betaler vi 4.mill for en spiss som kan gå ut på dato når som helst? Jeg er ikke trygg på formen hans! Jeg synes det er bra at vi satser på unge talenter, og vil gjerne fortsette med det! Sundgot var god i fjor, men vet vi om han vil levere varene i år? Dessuten så blir det trist å ha veigar på benken, hvis det blir tilfelle da. BlueBoy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Hvorfor betaler vi 4.mill for en spiss som kan gå ut på dato når som helst? Jeg er ikke trygg på formen hans! Jeg synes det er bra at vi satser på unge talenter, og vil gjerne fortsette med det! Sundgot var god i fjor, men vet vi om han vil levere varene i år? Dessuten så blir det trist å ha veigar på benken, hvis det blir tilfelle da. BlueBoy Uansett hvem som kommer på spissplass er det viktig at det er en som kan utfordre Daniel på plassen også. Daniel har fått så mye oppmerksomhet, at vi bare må forvente at holdningen til mange av båre motstandere blir at man må passe spesielt godt på Daniel. Derfor blir det ikke bare viktig at andre kan utnytte det og putte ballen i mål, men at Daniel rett og slett må kunne settes på benken iblant. For å unngå at vi blir for forutsigbare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Jeg synes dette ser ut som en bra tilvekst hvis han velger oss. Han er veldig anderledes i spillestilen enn Daniel, og den typr spisspar har vist seg (noen ganger, ikke alltid) å være en bra match. Forskjellige typer gir også større variasjon i angrepsmønstret, og er derigjennom vanskelig å demme opp for. Han er jo på vei inn i sin beste alder, se på Daniel, hans beste sesong hittil var i fjor.... Gøy at det skjer noe!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Hvorfor betaler vi 4.mill for en spiss som kan gå ut på dato når som helst? Jeg er ikke trygg på formen hans! Jeg synes det er bra at vi satser på unge talenter, og vil gjerne fortsette med det! Sundgot var god i fjor, men vet vi om han vil levere varene i år? Dessuten så blir det trist å ha veigar på benken, hvis det blir tilfelle da. BlueBoy Ut på dato når som helst? Det faktum at han var god ifjor er ihvertfall ikke noe som taler imot Sundgot. Om han leverer varene neste sesong finnes det selvfølgelig ingen garanti for, men det samme gjelder for Mike og Daniel og alle de andre. Enig i at det er bra at vi satser på unge talenter, men vi trenger en blanding med stabile spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Hvorfor betaler vi 4.mill for en spiss som kan gå ut på dato når som helst? Jeg er ikke trygg på formen hans! 27 år - ut på dato når som helst? Lukk øynene og drøm deg bort til en virkelighet der vi kunne kjøpe akkurat den spilleren vi ville - fra aller øverste hylle, og Chelsky-Roman måtte melde pass: hvilken garanti har du på at han gjør det bra til neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Hvorfor betaler vi 4.mill for en spiss som kan gå ut på dato når som helst? Jeg er ikke trygg på formen hans! Jeg synes det er bra at vi satser på unge talenter, og vil gjerne fortsette med det! Sundgot var god i fjor, men vet vi om han vil levere varene i år? Dessuten så blir det trist å ha veigar på benken, hvis det blir tilfelle da. BlueBoy Hiver meg på spørsmålstegnene bak "ut på dato"?? Er det jævlig mange gode spisser i Norge som er under 27? Ække det vettu! Han har mange gode år foran seg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Noen som vet noe mer om overgangen til Jens W. Sørensen? Jeg ser det ikke er nevnt her, men det står jo her da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bestman1958 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 - Tja, i følge dagens aviser er Sundgot på vei for ufattelige 4 mill. En spiller med mye muskler som scorer færre enn 10 mål pr. sesong. Hvis man er ute etter en tanksenter kunne man heller prøve Sundgots lagkamerat, nemlig Magnus Powell. Kontrakten hans går ut til sommeren og Stabæk kunne brukt 4 mill. på noe annet nyttig, en rask vingspiller kanskje? Utfra hva jeg har fått med meg er Powell ferdig i LSk han også.. Snakket med en STOR LSK supporter akkurat.. - Lurer på hvordan LSK skal spille neste sesong? Ut med to kraftspillere og inn med Ocean som liker å skyte og løpe med ballen i beina. LSK er jo mest kjent for knokling, dødballer og kriging i boksen. Håper ikke Stabæk tenker i slike baner selv om det til tider kan trengs å endre spillestil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Som sagt i en annen tråd, jeg fatter egentlig ikke hva LSK tenker på når de aksepterer et bud (fra en norsk klubb) på Sundgot. Spesielt hvis også Powell skal bort, meg også hvis de vil beholde Powell fremfor Sundgot. De er bra begge to, men det kan ikke være tvil om at Sundgot er den mest verdifulle av dem, både ut i fra ferdigheter og alder. Tror for øvrig ikke vi trenger å bekymre oss for at Stabæk kan være i ferd med å tenke LSK-stil. Det er nok bare snakk om at Sundgot er en spillertype som vil stå veldig godt til Daniel. Pluss at han er god. Antakelig den beste vi kan få fra det norske markedet. Det er bare overraskende at vi faktisk kan få han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå