Rubbster 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 jajah, får hive meg på "ut på dato"? Vel han hadde ikke bare en gos sesong ifjor, men en og så for fjor. Han er en mann som (etter statistikken) er god for rundt 10 mål HVER sesong. jaja, deg om det da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Når er Sundgodt er tilbake fra ferien sin da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Nå er det Uwe Röstler som står for laguttaket, ikke Fjørtoft. Uwe er en meget bestemt mann, dersom han har sagt til Fjørtoft at det er greit å slippe Sundgot, så er nok det fordi han har bestemt seg for at andre spillere passer bedre inn i hans system enn Sundgot og da kan Sundgot fort befinne seg enda lenger unna laget enn 3.valg. Sundgot må tenke på at LSK ikke bare har kjøpt seg Ocean, men også Hadad, som kun har vært i klubben på lån pga skadesituasjonen. Men også han har blitt tilbudt fast kontrakt i høst/vinter og kommer til å signere dersom han ikke alt har gjort det. LSK hadde nok ikke gitt Hadad kontrakt dersom han skulle være etter Sundgot, Ocean og Mifsud i rekka når de i tillegg har unge Myklebust som er et lovende tallent som må få sin porsjon med spilletid dersom han skal blomstre opp... Også har man Powell - som står for mye av det samme som Sundgot utpå banen, og han er billigere å ha på benken enn det Sundgot er (da tenker jeg på pris ved videresalg) Alt dette kan stemme overens med det en eller annen avis som skrev om at Fjørtoft har gitt Sundgot beskjed om at LSK ikke kommer til å satse på ham de neste sesongene - Sundgot kommer nok til å gå vil jeg tro, men om Stabæk er klubben, det er ikke sikkert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Det står i VG idag at det er stor sannsynlighet for at Sundgot blir i Lillestrøm. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299142 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 "Gammel" link... Men jeg kan ikke se hvor det står..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Dette er vel et valg mellom fornuft og følelser. Fornuften tilsier at når LSK velger å akseptere et bud, har hentet inn en spiss til 8 millioner og er i ferd med å signere kontrakt med enda en, er det nok et tydelig hint om at han ikke er tiltenkt den nøkkelrollen som han har hatt frem til nå, og at det kan bli mye tid på benken. Følelsene til Sundgot ligger nok hos Lillestrøm, og jeg tror det er litt av et dilemma for han dette her. Regner med at han ikke har spesielt lyst til å dra, samtidig som han kanskje kan være sugen på å prøve noe nytt etter så mange år og tegn på dalende tillit. Det virker som Kanarifansen er relativt trygge på at han blir. Håper de tar feil. I det minste må det være en kompliment til Sundgot å se at han er sterkt ønsket flere steder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Vi kan ikke være sikker på formen til Arild, men jeg tror det er et bra valg. Men vi trenger en god, solid midtstopper!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 152 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Vi kan ikke være sikker på formen til Arild, men jeg tror det er et bra valg. Men vi trenger en god, solid midtstopper!!! Hepp, Tror nok dette er det som skal til for å sikre at Sundgot ikke bytter klubb. Uwe ber Sundgot bli i LSK Da er det bare å fortsette jakta Tom! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Gllimrende internkommmunikasjon i Lillestrøm....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 152 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Gllimrende internkommmunikasjon i Lillestrøm....... Ja, Det begynner å ligne en pinlig farse... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Gllimrende internkommmunikasjon i Lillestrøm....... Ja, Det begynner å ligne en pinlig farse... Hva blir det neste? Jan Åge håper Sundgot blir i LSK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Jeg har ikke på noe tidspunkt hatt noen planer om å forlate LSK. Alle drømmer om utlandet, og det gjør også jeg. Men andre norske klubber har jeg aldri vurdert å gå til, sier Sundgot. Sundgot ønsker seg mao. ikke til oss så da mener jeg vi kan trekke budet og jobbe videre med de andre navnene på blokken til Schelvan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Jeg har ikke på noe tidspunkt hatt noen planer om å forlate LSK. Alle drømmer om utlandet, og det gjør også jeg. Men andre norske klubber har jeg aldri vurdert å gå til, sier Sundgot. Sundgot ønsker seg mao. ikke til oss så da mener jeg vi kan trekke budet og jobbe videre med de andre navnene på blokken til Schelvan Han har vel strengt tatt bare sagt at han ønsker seg til utlandet og ikke har vurdert norske klubber. Jeg tolker det som at ingenting er utelukket ennå, selv om dette begynner å likne på en blindgate. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Det er NÅ Schelvan burde vært på Gran Canaria - ikke for 3 uker siden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Jeg har ikke på noe tidspunkt hatt noen planer om å forlate LSK. Alle drømmer om utlandet, og det gjør også jeg. Men andre norske klubber har jeg aldri vurdert å gå til, sier Sundgot. Sundgot ønsker seg mao. ikke til oss så da mener jeg vi kan trekke budet og jobbe videre med de andre navnene på blokken til Schelvan Han har vel strengt tatt bare sagt at han ønsker seg til utlandet og ikke har vurdert norske klubber. Jeg tolker det som at ingenting er utelukket ennå, selv om dette begynner å likne på en blindgate. Sant det, men jeg vil heller at vi kjøper MOURAD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Men hvem var det som slapp denne overgangsaken til media? Håper det ikke var en fra Stabæk-ledelsen. Jo færre parter som ytre sin mening jo bedre. Kanari-fansen sender sms og diskusjon i media gjør det ikke lettere for Sungot. Og så er det jo et hett tips til alle de andre TL-klubbene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Gllimrende internkommmunikasjon i Lillestrøm....... Ja, Det begynner å ligne en pinlig farse... @ringo Det er nesten som vi likegjerne kunne forsøkt å kjøpe en nigerianer.... Det hjelper ikke om to klubber er enige om en transfer hvis spilleren ønsker og spille for et tredje lag! Det blir heller ikke noe bedre av at klubben som skal selge snakker med 4 tunger! Jeg tror jeg skal le litt lavere av FC Oslo-farsen til vår egen farse er ute av verden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 152 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Men hvem var det som slapp denne overgangsaken til media? Håper det ikke var en fra Stabæk-ledelsen. Jo færre parter som ytre sin mening jo bedre. Kanari-fansen sender sms og diskusjon i media gjør det ikke lettere for Sungot. Og så er det jo et hett tips til alle de andre TL-klubbene. Hepp, Det var LSK. Spørsmålet er hvem? Saken kom samtidig både i RB og VG, så det virket koordinert. Fjørtoft kan ha gått ut med saken for å få flere interesserte parter på banen og forsøke å presse mest mulig saft ut av sitronen. Det kan jo selvsagt også være noen i LSK administarsjonen som var uenig i salget som har gått ut med saken. Uansett, denne overgangen blir det neppe noe av? Hvilke alternativer finnes det, bortsett fra Mourad? Jeg vil helst ha en norsk spiller jeg ass? Forslag?? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Gllimrende internkommmunikasjon i Lillestrøm....... Ja, Det begynner å ligne en pinlig farse... @ringo Det er nesten som vi likegjerne kunne forsøkt å kjøpe en nigerianer.... Det hjelper ikke om to klubber er enige om en transfer hvis spilleren ønsker og spille for et tredje lag! Det blir heller ikke noe bedre av at klubben som skal selge snakker med 4 tunger! Jeg tror jeg skal le litt lavere av FC Oslo-farsen til vår egen farse er ute av verden! Fugla krangler så fjøra fyker !! Trekk budet så kommer vi oss ut med æren i behold !! PS! Kjøp Mourad da vel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Fugla krangler så fjøra fyker !! Trekk budet så kommer vi oss ut med æren i behold !! PS! Kjøp Mourad da vel Vi har uansett ikke gjort noe galt i denne saken. Det er det LSK som har gjort. Både med mangel på kommunikasjon, lekking til media og vingling. Æren har vi i behold, uansett hvordan denne saken ender. Men det er jævlig irriterende at Sundgot ser ut til å glippe pga dette. Faen Fjøra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Uansett, Sundgot MÅ jo bare si at han ikke vil til andre klubber, så han ikke mister ansikt om en trasfer skulle gå i vasken. Hvordan blir det med tillit om han ikke blir solgt, men har gått ut i media og sagt at han gjerne skulle spilt for Stabæk... Minner egentlig litt om Finnsi da det ble spekulert i om han skulle bytte klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Dette virker vell ikke akkuat lovende men det er fortsatt lov å håpe.. Elers er vell ikke markedet for gode spisser det beste, Helstad er ønsket av Viking for 6 mill og Ødegaard sitter jo på benken i RBK.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 15. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2005 (endret) Fugla krangler så fjøra fyker !! Trekk budet så kommer vi oss ut med æren i behold !! PS! Kjøp Mourad da vel Vi har uansett ikke gjort noe galt i denne saken. Det er det LSK som har gjort. Både med mangel på kommunikasjon, lekking til media og vingling. Æren har vi i behold, uansett hvordan denne saken ender. Men det er jævlig irriterende at Sundgot ser ut til å glippe pga dette. Faen Fjøra! På en annen siden kan man jo se på slike artikler som en fordel for at Sundgot kan manne seg opp og ta det rette valget. Når erkelegende Bjarmann kan, hvorfor kan ikke Sundgot... Endret 15. Desember 2005 av pingo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Vi har uansett ikke gjort noe galt i denne saken. Det er det LSK som har gjort. Både med mangel på kommunikasjon, lekking til media og vingling. Æren har vi i behold, uansett hvordan denne saken ender. Men det er jævlig irriterende at Sundgot ser ut til å glippe pga dette. Faen Fjøra! Utsagnene til Sundgot slik de fremstår i tabloid form i media tyder vel på at han ikke har så veldig lyst til å spille på en annen norsk klubb enn LSK, så hvordan vil da motivasjonen hans være hvis han eventuelt blir solgt mot sin vilje? Han er helt sikkert profesjonell nok til å legge slike tanker bak seg den dagen han eventuelt signerer for oss, men likevel.... Det mest fornuftige er vel å sitte på gjerdet en liten stund til og la kråkene rydde i eget reir! Men skjer det ikke noe snart bør vi heller bruke 4 mill. på en eller to spillere som HAR LYST til spille for Stabæk, og helst før overgangsvinduperioden går mot slutten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Bare ikke sitt for lenge, sånn at det blir et haste kjøp alla C. Sund / J. Pettersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 152 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Bare ikke sitt for lenge, sånn at det blir et haste kjøp alla C. Sund / J. Pettersen. Sant det der, AIK har vistnok innledet forhandlinger med IFK om Mourad! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stein 1 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Bare ikke sitt for lenge, sånn at det blir et haste kjøp alla C. Sund / J. Pettersen. Sant det der, AIK har vistnok innledet forhandlinger med IFK om Mourad! @ringo Tror ledelsen i Stabæk har full kontroll. Tror bare det er en fordel at all media er fokusert på Arild så får man fred til å gjøre de skikkelig store varpene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Bare ikke sitt for lenge, sånn at det blir et haste kjøp alla C. Sund / J. Pettersen. Sant det der, AIK har vistnok innledet forhandlinger med IFK om Mourad! @ringo Tror ledelsen i Stabæk har full kontroll. Tror bare det er en fordel at all media er fokusert på Arild så får man fred til å gjøre de skikkelig store varpene Is magen nå! Tror at når Sundgot får en uke eller to til tenke så vet han at han kommer til å kjempe for å få spilletid med Occean i stallen. Vi kan håpe, jeg håper han kommer til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Tror ledelsen i Stabæk har full kontroll. kremt... Et bud på 4 mill tyder på at dette er den spilleren som står øverst på ønskelisten til Stabæk, og det siste døgnet kan tyde på at man ikke har så mye kontroll på hva som skjer... MEN det som er litt uklart for meg er: Har Stabæk pratet med Arild, eller har de bare sendt med ham et tilbud til syden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Desember 2005 Del Skrevet 15. Desember 2005 Jeg tror jeg skal le litt lavere av FC Oslo-farsen til vår egen farse er ute av verden! Det er da faen meg ikke vår skyld at LSK ikke klarer å snakke sammen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå