Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skal le litt lavere av FC Oslo-farsen til vår egen farse er ute av verden!

Det er da faen meg ikke vår skyld at LSK ikke klarer å snakke sammen

For all del! Og jeg sa heller ikke at jeg skulle slutte å le, bare litt lavere!

Vi har havnet oppi en farselignende sak, men som du sier er det ikke vår skyld!

Ikke tror jeg saken kommer til å være en farse så lenge heller. Sundgot skal ikke være i syden så lenge, og vi har ikke tid til å vente i evigheter med en avgjørelse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis folk kobler inn den ubrukte materien som ligger mellom øra er Arild Sundgot både den spisstypen (hodestyrke, kraft, målteft) vi har manglet i mange år, i sin beste alder (moden, ikke lovende og ikke råtten) og 4 mill for en slik spiller som ligger i øverste sjikt under landslaget er en god pris for oss og for LSK. LSK trenger penger etter å ha brukt for mye på Occean. Det koster å lønne 6 spisser, hvorav 3-4 fort mister motivasjonen og blir verdiløse for LSK på overgangsmarkedet.

Sundgot er det vi mangler. Da er stallen god nok for TL.

Mediauttalelsene kan tolkes slik:

Arild Sundgot er litt overrasket, ville helst spille på topp i LSK. Med 5 konkurrenter og Occean som er garantert plass kan det bli svært tøft. Han har ikke uttalt at han ikke vil til oss. Jeg kan ikke tenke meg noe mer provoserende enn at arbeidgiveren selger deg. Han må være tidenes største dust om han takker nei til Stabæk nå. I Stabæk er det 3 som slåss om 2 spissplasser. Det betyr at alle 3 er garantert å få spille i år, og som nyinnkjøpt skal det mye til for at ikke Sundgot er fast i startellevern. Særlig med sin spisskompetanse. I Stabæk får han en fetere og lengre kontrakt. Penger lukter ikke. Valget er egentlig jævli lett.

Fjøra sitter nærmest pengegutta i LSK og har sagt takk og farvel til Sundgot i media. Pakket inn i julepapir, selvsagt.

Uwe Røssler er pissed, han ville heller sluppet en av de andre spissene (som selvsagt ikke er like innbringende økonomisk sett) Dessuten er han sur fordi han ikke blir tatt med på råd - Røssler vil helst bestemme selv. Uwe har akkurat demonstrert at han har et kommunikasjonsproblem med klubbledelsen, som overgår hans elendige engelsk. Dessuten - hvis Røssler så gjerne ville satse på Sundgot - hvorfor jublet han da Occean kom til LSK? Dette henger ikke på greip.

KanariFansen vil selvsagt ha helten i stallen videre. Akkurat som United-fansen vil ha Ol'Ole på tross av at han er helt useless. I forhold til dette har Sundgot ryggen fri. Det er klubben som ville kvitte seg med ham. Sundgot forlater LSK med æren i behold. Fjøras popularitet daler nok noe.

Andre klubber ønsker nok også Sundgot. De rikeste, som kan tilby mer penger er allerede godt forspent på spisser. Resten har neppe råd til å overby Stabæk.

Men slik omstendighetene er bør Stabæk også arbeide med plan C og D og ikke minst A...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ikke sitt for lenge, sånn at det blir et haste kjøp alla C. Sund / J. Pettersen.

Sant det der,

AIK har vistnok innledet forhandlinger med IFK om Mourad!

@ringo

Det var det jeg fryktet!! Schelvan bør fortest mulig fly til Gøteborg og legge cash på bordet. På vei til Gardermoen kan han svippe innom piip-piip'ene og rive i stykker tilbudet vårt på Sundgot :P

Mouradona for de Blaa !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke alternativer finnes det, bortsett fra Mourad?

Jeg vil helst ha en norsk spiller jeg ass?

Forslag??

@ringo

Helstad og Ødegaard, ikke samme type spiller, litt dyrere, men uansett - det virker som om de er i bevegelse...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helstad og Ødegaard, ikke samme type spiller, litt dyrere, men uansett - det virker som om de er i bevegelse...

Helstad og Ødegaard er absolutt plan C el. D alternativer, men når klubber som Viking, evt Brann kommer på banen tror jeg ikke Stabæk vil kunne henge med i budrundene som begynner på 6.000.000,-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helstad og Ødegaard er absolutt plan C el. D alternativer, men når klubber som Viking, evt Brann kommer på banen tror jeg ikke Stabæk vil kunne henge med i budrundene som begynner på 6.000.000,-

Rade Prica

Mourad

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rade Prica

Mourad

er du inne der &så??

Marcus Björling

FotbollDirekt.com

;)B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ikke sitt for lenge, sånn at det blir et haste kjøp alla C. Sund / J. Pettersen.

Sant det der,

AIK har vistnok innledet forhandlinger med IFK om Mourad!

@ringo

Det var det jeg fryktet!! Schelvan bør fortest mulig fly til Gøteborg og legge cash på bordet. På vei til Gardermoen kan han svippe innom piip-piip'ene og rive i stykker tilbudet vårt på Sundgot :P

Mouradona for de Blaa !!

ikke helt sikker på at Mourad er rett mann for oss,trenger jo en som kan styrke,ikke väre lovenede,men ja takk til begge

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det ser ut til at Sungodt blir værende i LSK og Mourad nærmer seg AIK, håper jeg at vi kliner til med en knalltilbud til Henke. Det begynner å bli lenge siden vi har snylta spillere fra Helsingborg nå.

Han blir blaa - det er ihvertfall ikke noe mere som tyder på at han blir værende nå enn tidligere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor betaler vi 4.mill for en spiss som kan gå ut på dato når som helst? Jeg er ikke trygg på formen hans!

27 år - ut på dato når som helst?

Lukk øynene og drøm deg bort til en virkelighet der vi kunne kjøpe akkurat den spilleren vi ville - fra aller øverste hylle, og Chelsky-Roman måtte melde pass: hvilken garanti har du på at han gjør det bra til neste år?

jeg må beklage sitatet mitt "gått ut på dato" hadde fått høre at sundgot er en gammel mann, men fant ut rett etter innlegget mitt at han var 27! jeg er flau over meg selv! og...ja! velkommen sundgot!

blueboy

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai ai ai.... Litt mer optimist angående Sundgot nå etter det som står i Budstikka. Fikk først inntrykk av at de bare hadde lagt inn et bud uten å snakke med fyren. Vi får håpe han har litt blått i seg. Sundgot og Nannskog vil bli et spennende par på topp. Tviler på at Stabæks toppscorer ender på 3 den sesongen i tilfellet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 15. Dec 2005, 22:13) 57661[/snapback]

Ai ai ai.... Litt mer optimist angående Sundgot nå etter det som står i Budstikka. Fikk først inntrykk av at de bare hadde lagt inn et bud uten å snakke med fyren. Vi får håpe han har litt blått i seg. Sundgot og Nannskog vil bli et spennende par på topp. Tviler på at Stabæks toppscorer ender på 3 den sesongen i tilfellet...

Hepp,

Da bør du lese siste artikkel på RB. Der hevder Sundgot at han ikke har fått et tilbud fra oss... :)

Det her begynner å bli komisk!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan nok glemme Arild! Vi finner en mye bedre spiller et sted! bruk heller mer penger på en annen! klin til med et bud på Henke på 11 mil. :) eller en annen mye penger" vi klarer oss uten rørte sundgot. Noen som har noen galante forslag her.

Årst? helstad! Marius johnsen eller Kristoffer hæstad! Christer george? nei mine forslag er ikke bra!

Endret av tezza21
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller 4 mill for Sundgot enn 11 for Henrik "verdens mest overvurderte skandinav" Larsson. Litt vel mye penger for en såpass aldrende herremann.

Og jeg tror ikke det er så store sjanser for at vi finner en veldig mye bedre spiller enn Sundgot. Ikke til den prisen. Er vi heldige, finner vi en som er like god. Eller så kan vi har superflaks og få en "ukjent" spiller som viser seg å være helt knall. Men den type signeringer er nesten ren bingo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører nå supportere vil åpne lommebøkene, for å betale høyere lønn for at han skal bli hos fugla. Arild det er ingen skandale å gå til Stabæk! Vif ja det er skandale. Gjør som Bjarman prøv noe nytt. En mye finere CV du vil få hos de blå. ARILD PLIZ KOM TIL OSS

Vi kan betale lønn for deg vi å da.

Endret av tezza21
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sundgot har vist kvalitet over lengere tid. Litt ymse tillit fra disse klossmajorene hos LSK, men likevel har han jo vist enorm lojalitet hele veien. Han er nok ikke på topp 5 lista over spisser i TL pr i dag, men han er nok ikke langt unna. Med Nannskog som makker, så ville dette bli bra. Ingen tvil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI KJØPER FRODE JOHNSEN!!!!! Han kan blomstre i Stabæk!!!

Helt enig der! er det noen andre toppscorere i utlandet å hente! hadde vi hentet André Bergdølmo så tenker jeg fugla hadde blitt iritert hehe! men det skejr ikke ;)

Drømmer om å se sundgot i stabækdrakt! men det blir nok bare med en drøm

Hva med Helstad og frode johnsen + nannskog

Endret av tezza21
Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI KJØPER FRODE JOHNSEN!!!!! Han kan blomstre i Stabæk!!!

Sikkert en dyr tanke men hvordan er ståa i RBK?? Ingen tvil om at F.Johnsen, Helstad eller Ødegaard hadde gjort seg på topp med Nanne men skal de selge noen i det hele tatt?? Tviler på om alle de tre synes det frister med en del benk i trondheim, Braathen skal sikkert spille og til våren kommer jo Brattbakk tilbake også.. Jeg synes Schelvan & Co har vist ovenfor alle at de satser foran sesongen, det er ikke noe som tilsier at vi ikke skal kunne hente en FRA tr.heim også(bortsett fra penger selvføgelig da..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...