Markus 5 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Vi må jo gi Sundgot litt tid. Kanari-fansen gjør det ikke... Stakkars kar, han har ferie og overlasses av sms, julekort m.m. http://www.kanari-fansen.no/debatt/viewtopic.php?t=3440 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 19. Desember 2005 Del Skrevet 19. Desember 2005 Hadde vært UFATTELIG digg om Arild skriver under for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Nå kommer vell Arild fra ferie i morgen så vi får håpe på en avklaring før jul. Verdens beste Jønsson skal vell ha et møte med han denne uken så vi får bare krysse fingrene:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Nå kommer vell Arild fra ferie i morgen så vi får håpe på en avklaring før jul. Verdens beste Jønsson skal vell ha et møte med han denne uken så vi får bare krysse fingrene:) Vanskelig å skrive kontrakt med kryssede fingre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Nå kommer vell Arild fra ferie i morgen så vi får håpe på en avklaring før jul. Verdens beste Jønsson skal vell ha et møte med han denne uken så vi får bare krysse fingrene:) Budstikka følger saken tett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 20. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2005 (endret) Hadde jo vært en grei julegave til Bærum's befolkning det. Men jeg er glad for at han tar seg tid til en samtale med Janne. Hvis ikke han klarer å overbevise han om at vi har et slagkraftig lag på gang kan ingen. Endret 20. Desember 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Han er tydeligvis lei av alle SMSene fra LSK fansen så han måtte skru av telefonen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Hva med en signering den 24?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Velkommen til Jens! En dansk kjempe i mål er ikke no å kimse av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Hva med en signering den 24?? Vi får nok svar innen 24.. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle43487.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Ødegård må komme til Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Hehe, Nå driver kanarifansen og organiserer velkomstkomite for Sundgot på Gardemoen i morgen... Stakkars fyr, skal tro hva slags ferie han har hatt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Hehe, Nå driver kanarifansen og organiserer velkomstkomite for Sundgot på Gardemoen i morgen... Stakkars fyr, skal tro hva slags ferie han har hatt! @ringo Herre jesus, håper de skremmer Arild over til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 Hehe, Nå driver kanarifansen og organiserer velkomstkomite for Sundgot på Gardemoen i morgen... Stakkars fyr, skal tro hva slags ferie han har hatt! @ringo Herre jesus, håper de skremmer Arild over til oss. Huff ja! Det må være fælt for han å vite at han virkelig er ønsket på Åråsen, selv om noen har opptrådt litt klønete. Det kan nesten virke som om dere kan være litt misunnelige fordi det er ett sånt engasjement rundt denne spilleren. Men jeg skjønner dere godt jeg, han vil absolutt være en meget god forsterkning for dere dersom dere får signet han. eLSKe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. Desember 2005 Del Skrevet 20. Desember 2005 hördur sveinsson HVORFOR IKKE HAN? hvis en spiller er god nok for brann, aik eller walwijk i nederland, burde han også være god nok for stabæk?!? mer om hördur husker at han var en av de beste da keflavik spilte uefa cup kamp mot tyske mainz. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Hehe, Nå driver kanarifansen og organiserer velkomstkomite for Sundgot på Gardemoen i morgen... Stakkars fyr, skal tro hva slags ferie han har hatt! @ringo Herre jesus, håper de skremmer Arild over til oss. Huff ja! Det må være fælt for han å vite at han virkelig er ønsket på Åråsen, selv om noen har opptrådt litt klønete. Det kan nesten virke som om dere kan være litt misunnelige fordi det er ett sånt engasjement rundt denne spilleren. Men jeg skjønner dere godt jeg, han vil absolutt være en meget god forsterkning for dere dersom dere får signet han. eLSKe Hepp, Nei, jeg synes vel det hele er litt hyklerisk egentlig... Men Pondus74, du trenger ikke være bekymret jeg er temmelig sikker på at han blir på Åråsen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 hördur sveinsson HVORFOR IKKE HAN? hvis en spiller er god nok for brann, aik eller walwijk i nederland, burde han også være god nok for stabæk?!? mer om hördur husker at han var en av de beste da keflavik spilte uefa cup kamp mot tyske mainz. Virker som en spennende fyr. Jeg har jo lenge sagt FLERE ISLENDINGER TIL NADDERUD!!!. Minner igjen om den suksessen vi har hatt med Tryggvi, Helgi, Marel, Petur, Veigar Páll osv. Hörður sló fyrst í gegn í Landsbankadeildinni í sumar þar sem hann skoraði níu mörk í 17 leikjum, var valinn efnilegasti leikmaðurinn í lok móts og vakti auk þess athygli fyrir góða frammistöðu með U-21 árs landsliðinu í undankeppni HM. Hann hefur nú verið til reynslu hjá alls fjórum liðum eftir að Íslandsmótinu hér heima lauk í haust og öll eru þau í mismunandi löndum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Huff ja! Det må være fælt for han å vite at han virkelig er ønsket på Åråsen, selv om noen har opptrådt litt klønete.Det kan nesten virke som om dere kan være litt misunnelige fordi det er ett sånt engasjement rundt denne spilleren. Men jeg skjønner dere godt jeg, han vil absolutt være en meget god forsterkning for dere dersom dere får signet han. eLSKe Litt rart å gjøre så sinnsykt med oppstyr rundt 3. valget på topp og en spiller LSK supportere tidligere har klaget over ikke har blitt solgt, nå som han kanskje er på vei vekk? Jeg har jo lenge sagt FLERE ISLENDINGER TIL NADDERUD!!! Flere enn meg som gir helt f. i hvilken nasjonalitet våre forsterkninger har? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg foretrekker norske spillere, faktisk, selvom vi ofte får mer kvalitet pr krone i svenske eller islandske spillere. Virker som om de norske har mer klubbfølelse. Mange unntak selvfølgelig, men vi har liksom ikke hatt den svenske "Flem" eller "Holter" ennå. Stabæk er springbrettet liksom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Flere enn meg som gir helt f. i hvilken nasjonalitet våre forsterkninger har? Håper på noen norske forsterkninger, men sier heller ikke neitakk til gode svensker, islendinger eller brasellianere osv osv. Som Ingo skrev i sin siste artikkel på stabak.no, er det faktisk ikke SÅ mange svensker på laget, dessuten har vi i følge Ingo flest "egenutviklede" spillere i TL. Å håpe på norske forsterkninger har ingen ting med nasjonalisme å gjøre, men sjansen for å få en Stabækspiller på det norske A-landslaget øker jo mer med norske forsterkninger enn med svenske! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeppe er den svenske Flem/Holter... kan ikke si at ikke han har klubbfølelse.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 I den ideelle verden er selvfølgelig flertallet av spillerne fra Bærum og Asker og innflyttede nordmenn. I den verden spiller vi i beste fall i 2. divisjon. Men det kan selvfølgelig være morro det også (hadde jeg ment det alvorlig ville jeg sikkert vært en ihuga Asker-supporter, om noe sånt finnes....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg tror Atletico Bilbao kun har baskiske spillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg tror Atletico Bilbao kun har baskiske spillere... De hadde det tidligere ihvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg tror Atletico Bilbao kun har baskiske spillere... De hadde det tidligere ihvertfall... er ganske sikker på at de fremdeles har det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg tror Atletico Bilbao kun har baskiske spillere... Sant det, men det finnes tross alt 7 mill baskere i verden.. Forøvrig spiller det ingen rolle for meg om mange av spillerne er fra Tana eller Ghana, men det er jo ikke noe som er så bra som spillere vi utvikler selv. Henning, Branimir osv vil nok alltid ligge mitt fotballhjerte litt nærmere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg tror Atletico Bilbao kun har baskiske spillere... Sant det, men det finnes tross alt 7 mill baskere i verden.. Forøvrig spiller det ingen rolle for meg om mange av spillerne er fra Tana eller Ghana, men det er jo ikke noe som er så bra som spillere vi utvikler selv. Henning, Branimir osv vil nok alltid ligge mitt fotballhjerte litt nærmere. ... og Andre Muri... Lokalt utviklede spillere er ingen garanti for klubbfølelse, og utlendinger er ingen garanti for det motsatte. Rosenborg hadde lenge bare nordmenn, så det går an. Men jeg innrømmer at det er mange av de nordmennene jeg helst ikke ville sett på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Sykkellaget Euskaltel-Euskadi har vel også kun baskere. Det samme gjelder/gjaldt også Real Sociedad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Sykkellaget Euskaltel-Euskadi har vel også kun baskere.Det samme gjelder/gjaldt også Real Sociedad? Real Sociedad har utlendinger, bl.a Darko kovacevic, men om de har spanjoler på laget er jeg ikke helt sikker på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg tror Atletico Bilbao kun har baskiske spillere... Sant det, men det finnes tross alt 7 mill baskere i verden.. Forøvrig spiller det ingen rolle for meg om mange av spillerne er fra Tana eller Ghana, men det er jo ikke noe som er så bra som spillere vi utvikler selv. Henning, Branimir osv vil nok alltid ligge mitt fotballhjerte litt nærmere. Det er jo mange norske spilere som ike eier et fnugg av klubbfølelse, feks. Azar Karadas Brann-RBK, Jan Derek Sørensen Lyn-VIF, og ikke minst Muri, det svinet. Jeg tipper at en mann som feks Jesper Jansson har mer klubbfølelse enn alle de overnevnte tilsammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå