Slum 12 842 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Det er jo mange norske spilere som ike eier et fnugg av klubbfølelse, feks. Azar Karadas Brann-RBK, Jan Derek Sørensen Lyn-VIF, og ikke minst Muri, det svinet. Jeg tipper at en mann som feks Jesper Jansson har mer klubbfølelse enn alle de overnevnte tilsammen. Tull, Jesper gikk fra kaptein i AIK til Djurgården. Ett svært lite populært valg som førte til at han måtte flykte landet grunnet "terror"-handlinger fra AIK-fansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Det er jo mange norske spilere som ike eier et fnugg av klubbfølelse, feks. Azar Karadas Brann-RBK, Jan Derek Sørensen Lyn-VIF, og ikke minst Muri, det svinet. Jeg tipper at en mann som feks Jesper Jansson har mer klubbfølelse enn alle de overnevnte tilsammen. Tull, Jesper gikk fra kaptein i AIK til Djurgården. Ett svært lite populært valg som førte til at han måtte flykte landet grunnet "terror"-handlinger fra AIK-fansen. Da får vi ta mattekurs: Azar Karadas 0 klubbfølelse Jan Derek Sørensen 0 klubbfølelse Andre Muri 0 klubbfølelse Tre ganger null = null! Jesper skal ikke ha mye klubbfølelse for å overgå det. Bare det at han kom tilbake til Stabæk beviser vel at msp har rett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Det er jo mange norske spilere som ike eier et fnugg av klubbfølelse, feks. Azar Karadas Brann-RBK, Jan Derek Sørensen Lyn-VIF, og ikke minst Muri, det svinet. Jeg tipper at en mann som feks Jesper Jansson har mer klubbfølelse enn alle de overnevnte tilsammen. Tull, Jesper gikk fra kaptein i AIK til Djurgården. Ett svært lite populært valg som førte til at han måtte flykte landet grunnet "terror"-handlinger fra AIK-fansen. Da får vi ta mattekurs: Azar Karadas 0 klubbfølelse Jan Derek Sørensen 0 klubbfølelse Andre Muri 0 klubbfølelse Tre ganger null = null! Jesper skal ikke ha mye klubbfølelse for å overgå det. Bare det at han kom tilbake til Stabæk beviser vel at msp har rett? Dette begynner å bevege seg bort i fra nye spillere. Denne threaden er lang nok som den er. Vi venter alle på nytt på oppkjøpsfronten! Fotballspillere er stort sett egoistiske og ønsker som regel å komme til en storklubb for å tjene raske penger. Supportere er lojale til det fanatiske, men man kan ikke forvente at spillerne er like lojale. Å gå over til en "erkerival" er en dødssynd, men det skjer jo hele tiden, og det er bare enda en ting som viser at fotball engasjerer. Følelsene bobler over og skaper myter, løgner, sensajoner og tragedier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&th=20175&start=0& Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 hvis det ble så mye styr rundt at han skulle være på vei til oss, tør jeg ikke tenke på hva det kan bli hvis han skulle ende opp i VIF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Hehe, Nå driver kanarifansen og organiserer velkomstkomite for Sundgot på Gardemoen i morgen... Stakkars fyr, skal tro hva slags ferie han har hatt! Her. Sant det som står under Rønnern. "Hjelp, skaff meg et liv!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Hehe, Nå driver kanarifansen og organiserer velkomstkomite for Sundgot på Gardemoen i morgen... Stakkars fyr, skal tro hva slags ferie han har hatt! Her. Sant det som står under Rønnern. "Hjelp, skaff meg et liv!" Godt innlegg av "King Raymond": Hehe, god tur jævla tullinger!_________________ Lillestrøm Evig og for alltid Med stolthet og med ære Vi elsker Lillestrøm Ser ut som det faktum at han bor i Bærum tross alt har fått banket inn noe vett i hue på ham... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 AIK er ute etter Mourad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 21. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2005 (endret) Hepp, Siste nytt fra Hønsehuset! Angivelig et leserbrev til RB fra LSK investor/eier Per Berg. Sier angivelig fordi jeg ikke har hatt mulighet til å sjekke om det er riktig. Men det er interessant lesing fra en oppgitt klubbleder som prøver å forklare den nærmeste omverdenen generellt og lokalpressen spesiellt hvordan det å drive en eliteserieklubb fungerer i praksis. Det kan kanskje behøves. UNNSKYLD, ROMERIKES BLAD! Styreformann i LSK AS, Per Berg, har i dag følgende leserinnlegg i Romerikes Blad. Les hele innlegget og styreformanns klare ord her. Unnskyld at RB som vet og kan alt om fotball til nå ikke har fått lov å bestemme hvilke spillere som går inn og ut av LSK s elitestall! Unnskyld at ikke RB, som vet og kan alt om drift av fotballklubber ikke har fått lov å sitte på styrerommet og bestemme hvordan LSK AS og klubben skal drives! Unnskyld at vi tillater oss å legge vekt på økonomiske forhold i driften av en profesjonell fotballklubb! Unnskyld at vi ikke fornyet kontraktene til en del spillere i fjor høst slik RB ville, slik at de kunne bli i klubben og at vi kunne ha det koselig og ikke behøve å tenke på økonomi og på sportslige prestasjoner for laget! Unnskyld at det er lagt opp til et system for sirkulasjon av spillere til og fra klubben som gjør at spillerne ikke kan være ansatt i klubben til de når pensjonsalderen! Unnskyld at undertegnede ikke har råd til å pløye så mye penger inn i laget at vi kan ha råd til å ha dobbelt så mange i stallen, og slik at vi kan ha det hyggelig og slippe å ”selge”spillere! Unnskyld at vi har vært med å akseptere at meget godt betalte fotballspilleres ønsker om å bli ”kjøpt” og ”solgt” etterkommes, og at de som er gode nok kan ”selges” til andre klubber i inn- og utland slik at de kan tjene enda bedre! Unnskyld at dette systemet kan slå begge veier! Unnskyld at RB med sin unike kompetanse om fotball ikke fikk lov å bestemme hvem som skulle ansettes som ny trener fra og med sesongen 2005! Unnskyld at RB som visste hvem som var best egnet ikke fikk lov å bestemme hvem som burde ansettes som manager/daglig leder i LSK AS for snaue 2 år siden! Unnskyld at vi ikke har sparket ansatte for å gjøre plass for RBs favoritter i organisasjonen når disse ble tilgjengelige! Unnskyld at vi har funnet det nytteløst å prøve å imøtegå når vi har ment at RB har skrevet uriktig om oss, og at vi har vært så dumme å tro at det ikke ville være mulig å få tilsvarende spalteplass ved forsøk på å få fram vårt syn! Unnskyld at vi i enkelte tilfelle kan ha fått inntrykk av at RBs ufeilbarlige og sannhetssøkende sportsavdeling kan ha hatt andre agenda for sine oppslag! Unnskyld at vi håper at dette innlegget kan få samme eksponering som RBs nøytrale og balanserte oppslag om forholdene i LSK og LSK AS i den senere tid. Siden vi ikke vet om klubben LSK føler behov for å be RB om unnskyldninger for ovennevnte forhold, finner vi det på sin plass å peke på at ordet ”vi” i ovennevnte unnskyldninger ”betyr” LSK AS. GOD JUL TIL ROMERIKES BLAD! Med vennlig hilsen den såkalte ”investor” i LSK AS og en som synes det er ”kul” å ”eie”fotballklubber. Per Berg Hepp, Det samme burde noen sagt til oss i 2002 - 2003 eller kanskje enda tidligere!!! @ringo Endret 21. Desember 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 hördur sveinsson HVORFOR IKKE HAN? hvis en spiller er god nok for brann, aik eller walwijk i nederland, burde han også være god nok for stabæk?!? mer om hördur husker at han var en av de beste da keflavik spilte uefa cup kamp mot tyske mainz. Virker som en spennende fyr. Jeg har jo lenge sagt FLERE ISLENDINGER TIL NADDERUD!!!. Minner igjen om den suksessen vi har hatt med Tryggvi, Helgi, Marel, Petur, Veigar Páll osv. Hörður sló fyrst í gegn í Landsbankadeildinni í sumar þar sem hann skoraði níu mörk í 17 leikjum, var valinn efnilegasti leikmaðurinn í lok móts og vakti auk þess athygli fyrir góða frammistöðu með U-21 árs landsliðinu í undankeppni HM. Hann hefur nú verið til reynslu hjá alls fjórum liðum eftir að Íslandsmótinu hér heima lauk í haust og öll eru þau í mismunandi löndum. men jeg synes det er litt merkelig at islendingene selv sier at de få gode islandske spillerne de har på landet er for dyre, og derfor henter spillere fra utlandet (særlig danmark er populært hos klubbene akkurat nå). kan egentlig ikke tenke meg at en lovende ung spiller som hördur skal være dyrere enn en god eliteserie spiller fra danmark? (leste det i en artikkel på www.visir.is) og hvis island henter så mange utlendinger, er jo flere islandske spillere til øvers, og vi kan hente dem ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Hadde bare vært sinnsykt digg hvis vi hadde fått Sundgot. Slik som Kanarifansen holder på nå blir han sikkert lei og blir bare enda mer sikker på å signe for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Hepp, Siste nytt fra Hønsehuset! ikke noe er som å ta julevasken i media... jeg ler meg skakk. innlegget ligger forøvrig på lsk.no og debateres kraftig på kanari. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2005 (endret) Det hadde vært skikkelig leit om vi fikk en bra ny spiller og i tillegg klarte (har klart) å skape uro og rabalder i LSK. Hvis vi klarer å fucke opp noe i VIF også, skal jeg ikke klage de neste fem åra. Endret 21. Desember 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Det hadde vært skikkelig leit om vi fikk en bra ny spiller og i tillegg klarte (har klart) å skape uro og rabalder i LSK. Hvis vi klarer å fucke opp noe i VIF også, skal jeg ikke klage de neste fem åra. He he,er det ikke digg at vi også kan skape litt rabalder:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Hehe, Nå driver kanarifansen og organiserer velkomstkomite for Sundgot på Gardemoen i morgen... Stakkars fyr, skal tro hva slags ferie han har hatt! @ringo He he, 3 timers forsinkelser på Gardermoen i kveld, ser for meg Rønnern og de andre kanarifugla i stjernehumør etter noen timer med dårlige pølser og DYRT ø i velkomsthallen:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rønnern 0 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 He he, 3 timers forsinkelser på Gardermoen i kveld, ser for meg Rønnern og de andre kanarifugla i stjernehumør etter noen timer med dårlige pølser og DYRT ø i velkomsthallen:=) Hey! Ikke diss pølsene som serveres på Gardermoen. Ikke akkurat gourmet, men himmelen for oss som er vant til restaurantene i Oslo. Uansett, etter mye venting, fikk vi overrakt gaven til Gilbert og fikk fortalt ham at vi vil se ham i gul drakt neste år og etter smilet hans å dømme, blir han hos oss og netter 10+ også neste sesong. Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 He he, 3 timers forsinkelser på Gardermoen i kveld, ser for meg Rønnern og de andre kanarifugla i stjernehumør etter noen timer med dårlige pølser og DYRT ø i velkomsthallen:=) Hey! Ikke diss pølsene som serveres på Gardermoen. Ikke akkurat gourmet, men himmelen for oss som er vant til restaurantene i Oslo. Uansett, etter mye venting, fikk vi overrakt gaven til Gilbert og fikk fortalt ham at vi vil se ham i gul drakt neste år og etter smilet hans å dømme, blir han hos oss og netter 10+ også neste sesong. Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Er det så digge benker på Åråsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 He he, 3 timers forsinkelser på Gardermoen i kveld, ser for meg Rønnern og de andre kanarifugla i stjernehumør etter noen timer med dårlige pølser og DYRT ø i velkomsthallen:=) Hey! Ikke diss pølsene som serveres på Gardermoen. Ikke akkurat gourmet, men himmelen for oss som er vant til restaurantene i Oslo. Uansett, etter mye venting, fikk vi overrakt gaven til Gilbert og fikk fortalt ham at vi vil se ham i gul drakt neste år og etter smilet hans å dømme, blir han hos oss og netter 10+ også neste sesong. Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Er det så digge benker på Åråsen? vel, hvis pølsen på gardermoen er gode er vel ikke benkene på Åråsen så altfor ille... De er ikke så kresne der oppe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rønnern 0 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Er det så digge benker på Åråsen? Sundgot blir ikke benkers neste år i LSK. Kanskje en fordel med er minimum av kunnskap før du snakker med voksne folk? Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Nei, det er slett ikke sikkert at to tredjedeler av spissene til Lillestrøm Sportsklubb må sitte på benken til neste år. Ryktene sier at Rösler driller 3-1-6 formasjon for tida. Endret 22. Desember 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Er det så digge benker på Åråsen? Sundgot blir ikke benkers neste år i LSK. Kanskje en fordel med er minimum av kunnskap før du snakker med voksne folk? Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid Hepp, Nei..., det er sant, hvis LSK ledelsen ikke lykkes i å selge Sundgot, hiver de seg vel rundt for å pushe Koren og da kan det åpne seg en plass på midtbanen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 fikk vi overrakt gaven til Gilbert Hva har de kjøpt til ham? Lurer på hva man kjøper til en person for at han skal bli? Hva slags gave gir signal om noe sånt? Vase, genser, lue, plasmatv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 En flaske med noe (som om man ikke klarer å fylle kvoten selv på kanariøyene) og et kort med verdens flotteste tekst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 En flaske med noe (som om man ikke klarer å fylle kvoten selv på kanariøyene) og et kort med verdens flotteste tekst Legendarisk dårlig tekst!! Vi skulle sendt et velformulert telegram fra SS, det tenker jeg hadde gjort seg:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Mer Mourad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Jeg sendte det videre til en på jobben som er ihugga LSK-supporter, og her er tilbakemld: Seriøst??? Dette var flaut Herregud – dette må jo ikke bli noe riksnyhet ! ! dødsflaut da!! Endret 22. Desember 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Flaut eller ikke... Om den som har laget kortet er mindre enn 5 år gammel vil jeg ikke kalle det flaut, men kjipt. Mer Mourad Enda lengre unna Stabæk virker det som. Stakkar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Lurer på hva de ga ham... Upper Ten? Bortsett fra at kortet er vanvittig banalt, gir teksten "Bli hos oss" meg assosiasjoner til en av de mest vanlige salmene vi har - sunget i nesten alle begravelser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Nesten så jeg tror det er en $$'er som har poset som kanarifans.. Det kortet hadde hatt en avskrekkende effekt på meg.. too much gløgg kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Lurer på hva de ga ham... Upper Ten? Bortsett fra at kortet er vanvittig banalt, gir teksten "Bli hos oss" meg assosiasjoner til en av de mest vanlige salmene vi har - sunget i nesten alle begravelser... Hvis jeg hadde vært Sundgot og noen hadde gitt meg en flaske Upper Ten, hadde jeg dratt til en annen klubb av rent prinsipp!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå