Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde vært Sundgot og noen hadde gitt meg en flaske Upper Ten, hadde jeg dratt til en annen klubb av rent prinsipp!!!

Spørsmålet som dukker opp er naturligvis om vi ønsker å ha spillere i klubben som smiler av å få en upper-ten flaske!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva de ga ham... Upper Ten?

Bortsett fra at kortet er vanvittig banalt, gir teksten "Bli hos oss" meg assosiasjoner til en av de mest vanlige salmene vi har - sunget i nesten alle begravelser...

Hvis jeg hadde vært Sundgot og noen hadde gitt meg en flaske Upper Ten, hadde jeg dratt til en annen klubb av rent prinsipp!!!

Enig - om noen skal forsøke å bestikke meg, bør de gjøøre det på en slik måte at jeg ikke fornærmes. Håper Sundgot tenker likt. (Ikke det at vi kan garantere større bestikkelser...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen Stabæk, gi oss denne julegaven!

Vet ikke om verdien på gaven har økt eller falt etter avsløringen at den innehar en flaske med UpperTen. Uansett, skulle vel klart å karre ned en flaske hvis jeg fikk den til jul...

Ja til tidlige julegaver!

Han skal møte LSK senere i dag for å fortelle at han har signert for Stabæk og gi Upper Ten' videre til Fjørtoft som takk for at du ikke ville ha meg på laget lenger...

Spørsmålet som dukker opp er naturligvis om vi ønsker å ha spillere i klubben som smiler av å få en upper-ten flaske!

Kanskje han smilte fordi LSK-fansens gave hjalp ham til å bestemme seg for å forlate LSK der og da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan man tolke hvor man vil, men jeg velger å tro at det er positivt at han er i møte med oss først.

Jeg vet hvor de er.

Er på vei nå med 2 flasker UpperTen og et rørende kort jeg har tegna :D

Blir litts om i et lotteri jeg var med i en gang.

1. premien var et stk. Lada,- 2. premien var 2 stk

Så kanskje det bør droppes

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan man tolke hvor man vil, men jeg velger å tro at det er positivt at han er i møte med oss først.

Jeg vet hvor de er.

Er på vei nå med 2 flasker UpperTen og et rørende kort jeg har tegna :D

Hepp,

Likte motiveringen deres for valg av drikke. Upper Ten er en folkelig whiskey som Fiffen (les oss) ikke vil befatte oss med. Siden Lillestrøm er en folkelig klubb så valgte man å gi bort denne gaven som et symbol på at det var blandt folket på romeriket Sundgot hører hjemme. Dem om det, jeg er fra Grorud og her kjøper vi sprit på plastkanne!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem om det, jeg er fra Grorud og her kjøper vi sprit på plastkanne!

He, he. En klassiker det der. Med litt god essens så blir en fiiiin drikke. :D

Mvh Ronnie "The Runner"

LSK for alltid

Dere får vurdere om dere vil invitere *d*u*b* (eller han på avataren hans)... Om Arild blir med er det uvisst om han spiller for noen klubber i framtiden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så digge benker på Åråsen?

Sundgot blir ikke benkers neste år i LSK. Kanskje en fordel med er minimum av kunnskap før du snakker med voksne folk?

Mvh Ronnie "The Runner"

LSK for alltid

Oooooh, du er jaggu tøff. Du vet akkurat like lite som meg om hvem som kommer til å spille neste år (eller kanskje ikke. Uwe, er det deg?). Men hvis du tror Sundgot danker ut Mifsund eller Occean på topp har du vel store forhåpninger for lsk's store sønn.

Mvh Anders, "Uten Døvt Kallenavn"

Stabæk for alltid

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooooh, du er jaggu tøff. Du vet akkurat like lite som meg om hvem som kommer til å spille neste år (eller kanskje ikke. Uwe, er det deg?). Men hvis du tror Sundgot danker ut Mifsund eller Occean på topp har du vel store forhåpninger for lsk's store sønn.

Mvh Anders, "Uten Døvt Kallenavn"

Stabæk for alltid

Hei!

Ikke kødd med Ronny. Han er sjef.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyheten på budstikka er endret;

Diskuterte kontrakt med Sundgot

Arild Sundgot har pratet med Stabæk og skal i møter med Lillestrøm. Han har diskutert kontrakt med Stabæk.

--

Håpe håpe håpe!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyheten på budstikka er endret;

Diskuterte kontrakt med Sundgot

Arild Sundgot har pratet med Stabæk og skal i møter med Lillestrøm. Han har diskutert kontrakt med Stabæk.

--

Håpe håpe håpe!

Dette er faktisk litt spennende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi skal ha et møte med Jan Åge Fjørtoft (manager i Lillestrøm) litt senere i dag. Vi får se hva som kommer ut av det møtet. Så mye mer har vi ikke å si om saken nå, sier Arild Sundgots agent, Bjarne Sognnæs til Budstikka."

Hvis han velger Fjøra over Janne står ikke verden til påske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...