Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Stabæk har ikke råd til Sundgot. Forlanger alt for mye i lønn...

Hva med å hente hjem Thomas F? Han er vel mer på nivå med resten av stallen?

Er du bitter siden du ikke fikk kontrakt med Lyn i sommer, Clayton?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk har ikke råd til Sundgot. Forlanger alt for mye i lønn...

Hva med å hente hjem Thomas F? Han er vel mer på nivå med resten av stallen?

Er du bitter siden du ikke fikk kontrakt med Lyn i sommer, Clayton?

Nei - Lyn var ikke noe for meg. Er allergisk mot Morgan A ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arild! Arild! Skyndt deg vekk fra Lillestrømområdet:

1135259288202_124.jpg

Per og Veronica får julepermisjon

Oi..

Det var ett "luskete" bilde av Per.. Ville ikke møtt han i en mørk bakgate med er sånt blikk, for å si det sånn :P

Og hva er baktanken med å bare sette på seg en halv skjorte?? Muffens

Han har en splittet personlighet, 1/2 snill og god med skjorte 1/2 slem morder uten skjorte

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe kveldsjobbing på deg i kveld, Markus?

Ser ikke ut som om Sundgot lenger er til salgs!

www.lsk.no

Arild Sundgot

LSK- manager Jan Åge Fjørtoft, Arild Sundgot og spillerens agent Bjarne Sognnæs, hadde i dag et møte på Åråsen.

Etter møtet hadde LSK – spissen følgende kommentar:

Først og fremst var det godt å sette seg ned sammen. Vi hadde et godt og konstruktiv møte der vi diskuterte det som har skjedd og ikke skjedd de siste dagene. Jeg er i tvil om hva som er den rette avgjørelsen for meg, så ærlig skal jeg være. Jeg ser at forutsetningen for LSK har endret seg de siste dagene og forholder meg til den meldingen LSK nå sender ut, avslutter Arild.

Fjørtoft sier at det var bra at de fikk endelig satt seg sammen:

Arild har vært på ferie og det var viktig å utveksle tanker rundt det som har skjedd. Vi har tidligere gitt Arild tillatelse til å prate med Stabæk og vi forstår at dette ikke er et lett valg. Som meldingen under viser så har forutsetningene for LSK endret seg noe, i tillegg til at andre klubber har kommet på banen i forhold til Arild. Noe som gjør at vi uansett ville brukt lengre tid.

LSK sender i dag ut følgende melding:

En av forutsetningene for at vi har sett på muligheten til å selge en spiss, har vært at vi hadde seks spisser når oppkjøringen starter rett over nyttår. Da det per dags dato ser ut som om at vi vil starte med fem spisser, og Royal League – kampene er fem uker senere, vil LSK i denne perioden ikke tillate at noen spisser forlater klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.lsk.no

Arild Sundgot

LSK- manager Jan Åge Fjørtoft, Arild Sundgot og spillerens agent Bjarne Sognnæs, hadde i dag et møte på Åråsen.

Først og fremst var det godt å sette seg ned sammen. Vi hadde et godt og konstruktiv møte der vi diskuterte det som har skjedd og ikke skjedd de siste dagene. Jeg er i tvil om hva som er den rette avgjørelsen for meg, så ærlig skal jeg være. Jeg ser at forutsetningen for LSK har endret seg de siste dagene og forholder meg til den meldingen LSK nå sender ut, avslutter Arild.

Arild har vært på ferie og det var viktig å utveksle tanker rundt det som har skjedd. Vi har tidligere gitt Arild tillatelse til å prate med Stabæk og vi forstår at dette ikke er et lett valg. Som meldingen under viser så har forutsetningene for LSK endret seg noe, i tillegg til at andre klubber har kommet på banen i forhold til Arild. Noe som gjør at vi uansett ville brukt lengre tid.

En av forutsetningene for at vi har sett på muligheten til å selge en spiss, har vært at vi hadde seks spisser når oppkjøringen starter rett over nyttår. Da det per dags dato ser ut som om at vi vil starte med fem spisser, og Royal League – kampene er fem uker senere, vil LSK i denne perioden ikke tillate at noen spisser forlater klubben.

Merklig formulering av Fjøra, betyr dette at det er helt kjørt med Sundgodt?? Merkelig å bli enig med en klubb om overgangspris og så snu helt.. Er det noen andre spisser som har forsvunnet, Haddad eller Powell?? Det kan jo se ut til at AS ikke har bestemt seg og det var jo opp til han..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merklig formulering av Fjøra, betyr dette at det er helt kjørt med Sundgodt??

Ja, kan vel bare tolkes slik. Trolig ikke aktuelt før LSK evnt. kjøper en spiss til.

Merkelig å bli enig med en klubb om overgangspris og så snu helt.. Er det noen andre spisser som har forsvunnet, Haddad eller Powell??

Mye tyder på at Haddad ikke ønsker å spille i LSK men i Allsvenskan neste sesong. Dermed var det "bare" 5 spisser igjen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke gitt at han er så veldig fornøyd med å først bli kastet på dør, og deretter tatt inn i varmen, fordi en annen sa nei. Det hadde nå ikke jeg vært ihvertfall. "Endrede forutsetninger" er jo bare en forfining av "hei, vi pissa på deg, men nå skal du få låne dusjen vår".

En er vel fortsatt bitter da, er en ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke gitt at han er så veldig fornøyd med å først bli kastet på dør, og deretter tatt inn i varmen, fordi en annen sa nei. Det hadde nå ikke jeg vært ihvertfall. "Endrede forutsetninger" er jo bare en forfining av "hei, vi pissa på deg, men nå skal du få låne dusjen vår".

En er vel fortsatt bitter da, er en ikke?

Bittelitt misfornøyd vil jeg tro, meeeeen han "forholder seg til meldingen LSK sender ut..... " :D Det er jo helt komikveld og Fjøra har vel ikke så mange fjør igjen der oppe i veikrysset :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke siste ord er sagt her, det er tross alt over to måneder til overgangsvinduet stenger (hvis det stenger ved utgangen av februar). Mye kan og mye vil skje. Vi kan nok fortsatt gå utifra at det vil være kontakt mellom Stabæk og LSK fremover også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ajdflasjdf naejrhandsfølakjenfasnfdaejrandfajsdflkøjadsgjføalksjdflkajdfølakjsdflkasjdflkaejrflkjadslfjalskjdflkjaefjaølkjsdfølasjdflkajsdfølkjadsfljkaldsfjaødlsjfldkjfølkfjaølsdjføalsdjføasljdføalksjdføalkjdføaljdfølkjadsljfaølkjeråppasd\ffffffffffffljkløøøøøasdffffffløkjjjjjjsdafffjøllkasdfaølksf

KUKK

Arild Sundgot

Ser ut som Amdada jobber i LSK, makan til usammenhengende ræl er det lenge siden jeg har sett. Hva er det egentlig LSK prøver å si?

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.lsk.no

Arild Sundgot

Merklig formulering av Fjøra, betyr dette at det er helt kjørt med Sundgodt?? Merkelig å bli enig med en klubb om overgangspris og så snu helt.. Er det noen andre spisser som har forsvunnet, Haddad eller Powell?? Det kan jo se ut til at AS ikke har bestemt seg og det var jo opp til han..

Hepp,

Nei det her skjønner jeg ingen ting av... Makan til uryddig behandling av en normal overgangssak skal man lete lenge etter... Nå vet vi jo fra tidligere av at LSK er "trøbblete" å forholde seg til i denne typen saker. Men det her er ny rekord, selv for gutta fra Åråsen.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...