Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg vil foretrekke en midtbanespiller fremfor en forsvarspiller... Sånn jeg ser det er Jeppe muligens for treig på midtbanen, og ser mer for meg han i midtforsvaret. og sånn jeg har forstått det er det også en mulighet trenerne har sett for seg. Han har jo spilt i den rollen tidligere for Helsingborg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg.... jeg var bare litt ironisk sånn rett før jul.

Men de som spiser lunsj vet kanskje no'? MARKUS!! :lol:

Jepp, jeg var på lunch... Det var Tom også som satt i det gavmilde hjørnet og så ut som en litt overrumplet julenisse... Hadde du vært der, kost deg meg spillere, ansatte og Tom hadde du helt sikkert klart å få den informasjonen du trengte. Jeg er mett, glad og fornøyd. Hvor var du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg.... jeg var bare litt ironisk sånn rett før jul.

Men de som spiser lunsj vet kanskje no'? MARKUS!! :lol:

Jepp, jeg var på lunch... Det var Tom også som satt i det gavmilde hjørnet og så ut som en litt overrumplet julenisse... Hadde du vært der, kost deg meg spillere, ansatte og Tom hadde du helt sikkert klart å få den informasjonen du trengte. Jeg er mett, glad og fornøyd. Hvor var du?

Jobber, ikke sannt!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste akkurat en artikkel om Aalbu, og lurer på hvordan status er for han og Stabæk nå? Da han sluttet ble det sagt at han skulle være med i sportslig utvalg, og at han så sent ikke skulle forlate skuta helt. Kan noen bekrefte at dette er status i dag også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernt Hulsker linkes til AIK. Om det skjer kan det åpnes muligheter for oss. AIK har uttalt at de skal ha fire nye spisser og har nå to. Dersom Hulsker blir den tredje vil det ikke bli plass til både Mourad og Haddad. Tar de Haddad kan de åpne for at vi kan få Mourad. Tar de Mourad og Haddad signerer for LSK kan det igjen åpne for Sundgot. Spekulasjoner er moro! Søndag åpner overgangsvinduet. Vi går en spennede tid i møte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernt Hulsker linkes til AIK. Om det skjer kan det åpnes muligheter for oss. AIK har uttalt at de skal ha fire nye spisser og har nå to. Dersom Hulsker blir den tredje vil det ikke bli plass til både Mourad og Haddad. Tar de Haddad kan de åpne for at vi kan få Mourad. Tar de Mourad og Haddad signerer for LSK kan det igjen åpne for Sundgot. Spekulasjoner er moro! Søndag åpner overgangsvinduet. Vi går en spennede tid i møte!

Enligt uppgift till Baraben.com är George Mourad mycket nära att bli klar för en av tre konkurrerande Allsvenska föreningar. De tre föreningar som slåss om George Mourads anteckning hos IFK Göteborgs dörrpost Håkan Mild ska enligt uppgift vara AIK, Helsingborg och en "okänd budgivare".

Spekulasjoner er morsomt ja :) Mourad til HIF eller "ukjent budgiver" medfører nok Haddad til AIK og at Sundgot blir i LSK. Time will show !

kilde: http://ifkgoteborg.blogspot.com/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enligt uppgift till Baraben.com är George Mourad mycket nära att bli klar för en av tre konkurrerande Allsvenska föreningar. De tre föreningar som slåss om George Mourads anteckning hos IFK Göteborgs dörrpost Håkan Mild ska enligt uppgift vara AIK, Helsingborg och en "okänd budgivare".

Spekulasjoner er morsomt ja :) Mourad til HIF eller "ukjent budgiver" medfører nok Haddad til AIK og at Sundgot blir i LSK. Time will show !

kilde: http://ifkgoteborg.blogspot.com/

Dette er da ikke gymmen på barneskolen. Fus o.l. funker ikke. Det er ingen rettferdighet og det er ingen lærer som står på toppen og prøver å dele jevne lag (dessverre) Den som betaler får! Det finnes mange spillere med Mourad sin kvalitet der ute og skulle vi evt. ende opp uten Mourad er jeg sikker på at Tom har både noen ess og jokere oppover i fatlet...

Mourad: Kan du utelukke at den "ukjente budgiver" er oss?

Sundgot: Etter å ha lest artikkelen på www.lsk.no - kan du utelukke noe?

Haddad: Kan du utelukke at han får 300k for bilen han prøver å selge, og hvorfor selger han bilen, og hvorfor i hælvete er biler så jævlig dyrt i norge

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mourad: Kan du utelukke at den "ukjente budgiver" er oss?

Sundgot: Etter å ha lest artikkelen på www.lsk.no - kan du utelukke noe?

Haddad: Kan du utelukke at han får 300k for bilen han prøver å selge, og hvorfor selger han bilen, og hvorfor i hælvete er biler så jævlig dyrt i norge

Nope x 3 :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste akkurat en artikkel om Aalbu, og lurer på hvordan status er for han og Stabæk nå? Da han sluttet ble det sagt at han skulle være med i sportslig utvalg, og at han så sent ikke skulle forlate skuta helt. Kan noen bekrefte at dette er status i dag også?

Markus?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,ja, da kan vi begynne å følge Mourad igjen. Svenske FotbollDirekt skriver blant annet

FotbollDirekt kunde häromdagen avslöja att AIK var nära att göra klart med Bernt Hulsker från Vålerengen.

Nu är han också klar för klubben meddelar AIK.

Det gör att dörren med största sannolikhet stängs för IFK Göteborgs anfallare George Mourad.

- Vi har inte hört något från Mourads agent på ett tag och det underlättar inte för Mourad att vi har gjort klart med Hulsker, säger AIK:s sportchef Stefan Söderberg.

Døren er ikke helt lukket for Mourad i AIK, men virker ikke sannsynnlig at han ender der. At han ikke har vært i aktiv kontakt med laget nylig, kan vel tyde på at han er mer interessert i noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hulsker til AIK kan åpne en annen mulighet også. Arash Talebinejad er en spiller jeg riktignok ikke har sett på et par år, men såvidt jeg husker er han en stor, sterk, teknisk og hyfsad rask spiss. Han har tydeligvis hatt en slags konflikt med treneren i AIK, mens flere supporterne har mye positivt å si om han, og ønsker at han blir ifølge Gnagarforum.

Endret av Dennis Iliohans leggskinn
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det jo se ut som om LSK oppnår det de vil, nemlig å øke prisen. Dårlig skjult motivasjon!

Hepp,

Det spørs jo da hvor bindende den avtalen de har med stabæk er? Jeg mener de har bekreftet på sine hjemmesider at det har akseptert et bud på 3,5 + 0,5 mill fra oss. Så det handler vel mest om hvorvidt vi lykkes i å overtale Sundgot!!?

Jeg er temmelig sikker på at en av følgende tre spillere er i troppen før sesongstart:

Sundgot, Mourad eller Prica.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...