Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Det spørs jo da hvor bindende den avtalen de har med stabæk er? Jeg mener de har bekreftet på sine hjemmesider at det har akseptert et bud på 3,5 + 0,5 mill fra oss. Så det handler vel mest om hvorvidt vi lykkes i å overtale Sundgot!!? Avtalen de har gjort med Stabæk er selvfølgelig bindende. Og bekreftelsen av at de har akseptert budet sto på lsk.no, men denne har de selvfølgelig fjernet. Men jeg tviler på om Fjørtoft bryr seg en dritt om dette, så lenge han kan tyne noen kroner ekstra ut av Sundgot. Føler meg sikker på at Sundgot forsvinner fra Åråsen før utgangen av mars, men er ikke like sikker på at det er hit han kommer. Men hvis det er opp til Sundgot, så kan det ikke være tvil om at han burde velge Stabæk. Av de 3 alternativene som nå finnes, er det her sannsynligheten for mest spilletid er størst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Såvidt jeg forstår har LSK akseptert et bud fra Stabæk under den forutsetning at Sundgot ønsker en overgang. Utefra hva jeg har lest i media synes det som om LSK nå har ombestemt seg og avviser en overgang uavhengig av om Sundgot eventuelt ønsker seg til Stabæk. I så fall er dette et brudd på avtalen. Må si at jeg er meget nysgjerrig på hvilken type avtale Stabæk har/hadde med LSK. Dersom det inngås en avtale og den ene parten ikke anser seg som bundet av denne så er det enten noe galt med selve avtalen alternativt noe galt med den andre parten. Vi satser på sistnevnte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Viking vil ha Sundgot.. Da kan det jo se ut som om LSK oppnår det de vil, nemlig å øke prisen. Dårlig skjult motivasjon! Hepp, Det spørs jo da hvor bindende den avtalen de har med stabæk er? Jeg mener de har bekreftet på sine hjemmesider at det har akseptert et bud på 3,5 + 0,5 mill fra oss. Så det handler vel mest om hvorvidt vi lykkes i å overtale Sundgot!!? Jeg er temmelig sikker på at en av følgende tre spillere er i troppen før sesongstart: Sundgot, Mourad eller Prica. @ringo Nå er vell overgangsvinduet i Europa åpnet igjen og Prica er absolutt spennende!! Klubben vil ikke selge han men den har vi vell hørt før.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Rade er bedre enn både AS og Mourad i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Rade er bedre enn både AS og Mourad i mine øyne. Hepp, Der er jeg ikke helt sikker på om jeg helt enig med deg... Diskusjonen på Hansa forumet minner mye om våre diskusjoner runf Finsi. Han har også sagt noe slikt en gang : "Sånn har det alltid vært med med, også hjemme i sverige, de åpenbare målsjansene setter jeg ikke, de vanskelige derimot..." @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Rade er bedre enn både AS og Mourad i mine øyne. Hepp, Der er jeg ikke helt sikker på om jeg helt enig med deg... Diskusjonen på Hansa forumet minner mye om våre diskusjoner runf Finsi. Han har også sagt noe slikt en gang : "Sånn har det alltid vært med med, også hjemme i sverige, de åpenbare målsjansene setter jeg ikke, de vanskelige derimot..." @ringo Daniel setter de åpenbare, Rade de vanskelige Men han er vel sin klubbs dyreste kjøp noensinne, eller noe i den duren? Uansett, jeg tror matchingen hans i tysk fotball gjør han "over all" bedre enn de to andre det er snakk om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Hvor aktuell er egentlig Rade?? Bare spekulasjoner fra vår side eller har vi noe fast ang han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Hepp, Nå er det vel ikke sikkert at det å signere AS elller GM utelukker RP... prica er bosmann til sommeren, jeg liker i grunn tanken på at man signerer Sundgot eller Mourad nå og supplerer med Prica til sommeren... Husk Veigar er inne i siste kontraktsåret sitt... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Hepp, Nå er det vel ikke sikkert at det å signere AS elller GM utelukker RP... prica er bosmann til sommeren, jeg liker i grunn tanken på at man signerer Sundgot eller Mourad nå og supplerer med Prica til sommeren... Husk Veigar er inne i siste kontraktsåret sitt... @ringo Ikke meg imot - det er lenge side vi har scoret "nok" mål, syns jeg. Selv om effekten stort sett er lik, syns jeg det er bedre å vinne kamper fordi vi scorer et par mål mer enn motstanderen, enn at vi vinner fordi vi slapp inn litt færre mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Hepp, Jeg skulle gjerne sett at vi fikk tak på en midtbanespiller som scorer 8-10 mål i løpet av en sesong... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Hepp, Jeg skulle gjerne sett at vi fikk tak på en midtbanespiller som scorer 8-10 mål i løpet av en sesong... @ringo Vokser ikke akkurat på trær... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Da vil jeg tro de er buskvekster, for busker er ikke akkurat trær. Men det er ikke mange midtbanespillere som scorer såpass bra med mål, nei. I år var det vel bare Morten Berre og Robert Koren av midtbanespillerne som oppnådde så mange nettkjenninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Hepp, Jeg skulle gjerne sett at vi fikk tak på en midtbanespiller som scorer 8-10 mål i løpet av en sesong... @ringo Vokser ikke akkurat på trær... Hepp, Nei, du sier noe... DEt er vel Koren, Ohr, Valencia, Brenne og Gashi og ingen av de er vel særlig aktuelle for et klubbytte. Ohr og Gashi vil jeg for den saks skyld ikke ha heller... I 1. div har man Hægeland i Bryne, Kleppe i Pors og Tollås i Hødd og ikke minst Rune Bolseth...Som er mannen jeg vil ha til klubben! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 En som kommer i den kategorien er jo Gylfi Einarson. Puttet masse fra midtbanen, og har ikke hatt noen framifrå suksess i Leeds. Riktignok har hatt en del skader, men spilte lite før dette også. Kunne jo også vært en mulighet for lån hvis han ikke får spille mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Hælgeland i Bryne o Bolseth er veldig spennende men det spørs om ikke Sogndal har solgt unna det de skal iår. Hva med Kydland i Bryne, han nettet vell også bra i år men han spilte vell både spiss og off midtbane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Poljac og Alan bør være gode for 5-6 mål neste år. Minst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 Poljac og Alan bør være gode for 5-6 mål neste år. Minst. Helt enig. Synes man kan og bør forvente seg en del fra disse to i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 En som kommer i den kategorien er jo Gylfi Einarson. Puttet masse fra midtbanen, og har ikke hatt noen framifrå suksess i Leeds. Riktignok har hatt en del skader, men spilte lite før dette også. Kunne jo også vært en mulighet for lån hvis han ikke får spille mer. Enig der. Han var jo virkelig stor den siste tiden han var i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 En som kommer i den kategorien er jo Gylfi Einarson. Puttet masse fra midtbanen, og har ikke hatt noen framifrå suksess i Leeds. Riktignok har hatt en del skader, men spilte lite før dette også. Kunne jo også vært en mulighet for lån hvis han ikke får spille mer. Enig der. Han var jo virkelig stor den siste tiden han var i Norge. Mener å huske at han først blomstret da LSK skiftet fra 442 til 433. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 En som kommer i den kategorien er jo Gylfi Einarson. Puttet masse fra midtbanen, og har ikke hatt noen framifrå suksess i Leeds. Riktignok har hatt en del skader, men spilte lite før dette også. Kunne jo også vært en mulighet for lån hvis han ikke får spille mer. Enig der. Han var jo virkelig stor den siste tiden han var i Norge. Mener å huske at han først blomstret da LSK skiftet fra 442 til 433. Det stemmer, og vi har vel ikke spilt så mye 433 at det gjør noe. Men han kan sikkert omskoleres lit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 2. Januar 2006 Del Skrevet 2. Januar 2006 En som kommer i den kategorien er jo Gylfi Einarson. Puttet masse fra midtbanen, og har ikke hatt noen framifrå suksess i Leeds. Riktignok har hatt en del skader, men spilte lite før dette også. Kunne jo også vært en mulighet for lån hvis han ikke får spille mer. Enig der. Han var jo virkelig stor den siste tiden han var i Norge. Mener å huske at han først blomstret da LSK skiftet fra 442 til 433. Hepp, Helt korrekt! Det var det også spesielle grunner til, han fungerer absolutt ikke like godt i 442! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 tror han begynte å score og spille bra da han ble singel han sa det ihvertfall i et intervju. nå har han en ny kjæreste og hva skjedde: mange skader og lite spilletid... hm, sjansen for å få han er veldig lite tror jeg. han trives i leeds og england, selv om han er skadet mye, og får lite spilletid. for de som snakker islandsk: gylfi intervju (pdf fil) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 jeg liker i grunn tanken på at man signerer Sundgot eller Mourad nå og supplerer med Prica til sommeren... Fortsat ønsket.' Sundgot that is. Godt nytt år til alle, forresten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Ble ikke beroliget av Tom sin kommentar om at det fortsatt var et stykke igjen til nye forsterkninger var klare.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Ble ikke beroliget av Tom sin kommentar om at det fortsatt var et stykke igjen til nye forsterkninger var klare.. Hepp, Det sier han alltid! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2006 (endret) Ble ikke beroliget av Tom sin kommentar om at det fortsatt var et stykke igjen til nye forsterkninger var klare.. Hepp, Det sier han alltid! @ringo Vel, Budstikka skriver vi har jevn kontakt med han, AS sier han ikke har snakket med oss. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. "Sportslig leder i Stabæk, Tom Schelvan, er litt usikker på hvordan avtalen med Lillestrøm er nå." Vi har en av norges fremste advokater i styret, burde ikke ta så alt for lang tid før han fant ut om kontrakten var bindende eller ikke. Endret 3. Januar 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Vel, Budstikka skriver vi har jevn kontakt med han, AS sier han ikke har snakket med oss. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. klubben har jevnlig dialog med spillerens agent, Bjarne Sognnæs. Vi har snakket med agenten og ikke AS, så begge har rett... ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Vel, Budstikka skriver vi har jevn kontakt med han, AS sier han ikke har snakket med oss. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. klubben har jevnlig dialog med spillerens agent, Bjarne Sognnæs. Vi har snakket med agenten og ikke AS, så begge har rett... ! ! Men siden AS virker overbevist om at han blir værende i LSK, burde vi kanskje ta en prat med han? Mener vi hadde en avtale gjennom en agent før jul, men det kom vi jo ikke så langt med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Veldig mulig at noen har sagt det før, men fikk ikke vi mulighet til å tilby kontrakt til AS da overgangssummen var klar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Veldig mulig at noen har sagt det før, men fikk ikke vi mulighet til å tilby kontrakt til AS da overgangssummen var klar? Hepp, Jo... og han fikk med seg et forslag på ferie så vidt jeg har forstått... Det er mange uklarheter som ikke kommer frem i media i denne saken. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå