boie 2 366 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 spillere som er- eller blir Bosmenn... http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article525553.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Fine navn dette her men kanskje litt i overkant:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Fine navn dette her men kanskje litt i overkant:=) ja...*sukk* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Rogalands avis har sin versjon av Sundgot-farsen. Kilder Rogalands Avis har snakket med, forteller at det står på pengene. Dersom Viking vil betale mer for Sundgot enn det Stabæk var villige til, kan Lillestrøm vurdere et salg. Prisen går oppover, og jeg håper ikke Stabæk kaster seg på karusellen. Jeg tar gjerne imot Sundgot, men vi skal ikke betale mer enn det som er avtalt. Og Fjørtoft er en mann uten et dugg av ære i behold....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Jeg kan ikke skjønne annet enn at Viking kan by så mye de vil uten at det betyr en dritt dersom Sundgot vil til oss. Da er det 4 mill på bordet og han er vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Jeg kan ikke skjønne annet enn at Viking kan by så mye de vil uten at det betyr en dritt dersom Sundgot vil til oss. Da er det 4 mill på bordet og han er vår. All sunn fornuft tilsier det, men sånn jeg ser det er Fjørtoft en mann helt blottet for sunn fornuft....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Jeg kan ikke skjønne annet enn at Viking kan by så mye de vil uten at det betyr en dritt dersom Sundgot vil til oss. Da er det 4 mill på bordet og han er vår. All sunn fornuft tilsier det, men sånn jeg ser det er Fjørtoft en mann helt blottet for sunn fornuft....... ... fra Sunnmøre. 'nuff said. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Januar 2006 Del Skrevet 3. Januar 2006 Sagaen fortsetter http://www.dagbladet.no/sport/2006/01/03/453730.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 4. Januar 2006 Del Skrevet 4. Januar 2006 Jeg er glad vi ikke har tenkt noe på Powell. Vi må en ha en norsk spiss!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 4. Januar 2006 Del Skrevet 4. Januar 2006 Jeg er glad vi ikke har tenkt noe på Powell. Vi må en ha en norsk spiss!!! At Powell ikke kom er jeg glad for, men at spissen nødvendigvis må være norsk!? Jeg kunne tenkt meg både Prica og Mourad, jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 JJ snakker om innkjøp.. Men sier vel egentlig ingen ting.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Kanskje Daniel eller Jan er kompis med denne mannen? Kunne vært en god spissmakker for Nanne! (PS: Sinnsykt god på cm4) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Kanskje Daniel eller Jan er kompis med denne mannen?Kunne vært en god spissmakker for Nanne! (PS: Sinnsykt god på cm4) Hepp, Vil tro det, det var Janne som slapp ham til i Landskrona som 16 åring... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Januar 2006 Del Skrevet 6. Januar 2006 Jeg er glad vi ikke har tenkt noe på Powell. Vi må en ha en norsk spiss!!! Spillerens nasjonalitet er vel noe av det siste vi trenger å tenke på. Så lenge han presterer på banen kan han komme fra et hvilket som helst land for min del... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 6. Januar 2006 Del Skrevet 6. Januar 2006 Nå må det skje noe her snart!!!! blir gal av å vente.................. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 6. Januar 2006 Del Skrevet 6. Januar 2006 Nå må det skje noe her snart!!!! blir gal av å vente.................. Tro meg, du er ikke den eneste ! Det begynner å bli på tide med en ny spiller som skal rett inn i første ellevern, slik at han kan bli med på hele oppkjøringen og bli en hit når TL starter. Men, ordentlig research på nye spillere er også viktig ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 6. Januar 2006 Del Skrevet 6. Januar 2006 Owoso-Ebeye, Carlton Cole, Rasiak, Duncan Ferguson, Ole Gunnar Solskjær... De kan vi kjøpe! Ingen av de spiller fast på sine nåværende klubber, så hvorfor ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 6. Januar 2006 Del Skrevet 6. Januar 2006 Owoso-Ebeye, Carlton Cole, Rasiak, Duncan Ferguson, Ole Gunnar Solskjær... De kan vi kjøpe! Ingen av de spiller fast på sine nåværende klubber, så hvorfor ikke? Jeg vil ha Beckham og Totti!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 6. Januar 2006 Del Skrevet 6. Januar 2006 Owoso-Ebeye, Carlton Cole, Rasiak, Duncan Ferguson, Ole Gunnar Solskjær... De kan vi kjøpe! Ingen av de spiller fast på sine nåværende klubber, så hvorfor ikke? Jeg vil ha Beckham og Totti!! Det hadde vært no! Men det blir vel "litt" for mye å håpe på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Owoso-Ebeye, Carlton Cole, Rasiak, Duncan Ferguson, Ole Gunnar Solskjær... De kan vi kjøpe! Ingen av de spiller fast på sine nåværende klubber, så hvorfor ikke? Duncan Ferguson? Han vil jo få Markus til å se ut som en kylling. Duncan var første toppspiller i Storbritania som åkte i fengsel for noe han hadde gjort på banen: He played only 7 times for Scotland. He was sentenced to prison after a vicious head-butt on Jock McStay during a game playing for Rangers F.C. After his court case the Scottish Football Association handed him a 12 match ban, this infuriated Ferguson and he refused to play for Scotland again, winning his last cap in 1997. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Owoso-Ebeye, Carlton Cole, Rasiak, Duncan Ferguson, Ole Gunnar Solskjær... De kan vi kjøpe! Ingen av de spiller fast på sine nåværende klubber, så hvorfor ikke? Duncan Ferguson? Han vil jo få Markus til å se ut som en kylling. Duncan var første toppspiller i Storbritania som åkte i fengsel for noe han hadde gjort på banen: He played only 7 times for Scotland. He was sentenced to prison after a vicious head-butt on Jock McStay during a game playing for Rangers F.C. After his court case the Scottish Football Association handed him a 12 match ban, this infuriated Ferguson and he refused to play for Scotland again, winning his last cap in 1997. Nettopp! Han er ikke god i hue sitt! Men god på hue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Leser at Karim Essediri er klar for RævBK. Da er det vel ikke behov for Storflor/Helstad lenger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Leser at Karim Essediri er klar for RævBK. Da er det vel ikke behov for Storflor/Helstad lenger.. Essidiri er høyremidtbane/sentral midtbane, ikke angrepsspiller. Så de har fortsatt behov for Storflor og Helstad!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Helstad går vel til Brann mens Storflor går til Gaute Larsens lag i Skien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 kilde på Storflor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Han spiller på. RBK. Mer her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Likte for øvrig denne siden best.. Har kan man sitte i time etter time.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 7. Januar 2006 Del Skrevet 7. Januar 2006 Han spiller på. RBK. Mer her. Tipper han lurte på kilde på at han skal til Odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Var ikke vi også interessert i Storflor for noen år siden?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 nå er det på tide vi og får noen nye spillere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå