Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Hvor ille er det om vi ikke får hentet noen før sommeren?

Jeg for min del ønsker en klassemidtstopper som er suveren på hodet.

tror miika koppinen er tingen, benket i rævbk og kan og så spille defensiv midtbane

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror miika koppinen er tingen, benket i rævbk og kan og så spille defensiv midtbane

Enig! Kanskje Start`s stoppertalent Engedal også kunne vært et alternativ... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener de vi har - med den rette innstillingen - vil kunne slå brukbart fra seg. Husk at det samme laget som tok bronse i '03 rykket ned i '04.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener de vi har - med den rette innstillingen - vil kunne slå brukbart fra seg. Husk at det samme laget som tok bronse i '03 rykket ned i '04.

Hepp,

Nå skal vi huske på at vi har slanket stallen noe, så vi får helt sikkert inn litt friskt blod før vi sparker igang. 1. 11'eren vår holder nok grei eliteseriestandard på de fleste plassene, men målsetningen er ikke å være i eliteserien for å forsøke å berge plassen, men for å sloss om en plass i øvre halvdel, helst topp 4. Da må vi nok få inn et par spillere som er gode nok til å gå rett inn på laget, samt at vi vel bør ha et par squadplayers...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Nå skal vi huske på at vi har slanket stallen noe, så vi får helt sikkert inn litt friskt blod før vi sparker igang. 1. 11'eren vår holder nok grei eliteseriestandard på de fleste plassene, men målsetningen er ikke å være i eliteserien for å forsøke å berge plassen, men for å sloss om en plass i øvre halvdel, helst topp 4. Da må vi nok få inn et par spillere som er gode nok til å gå rett inn på laget, samt at vi vel bør ha et par squadplayers...

@ringo

Mourad - som har vært diskutert en del på disse sider - ser ut til å bli klar for AIK. Se Expressen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny milepel for denne tråden - over 100 000 visninger. Gratulerer!

Nå trenger vi bare noe å se på.

Det ser ikke ut som mangel på nyheter er noen hindring for denne tråden. Verken når det gjelder visninger eller innlegg... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner jeg¨å bli skikkelig utolmodig!!

det var vi ifjord og! bedr eå få inn en skikkelig kvalitetsspiller istede for mange nestenspillere

Dere kan jo kanskje pugge litt rettskriving mens dere venter

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg benytte anledningen til å ta diskusjonen tilbake mot Nye Spillere...

det har vært mye diskusjoner rundt ny spiss, men det JJ nevnt i et intervju er at Stabæk primært leter etter en ny spiss OG (fanfare: tadadadadaadaaaa) en offensiv midtbanespiller.

Jeg har ikke hørt et eneste navn på blokken så langt når det gjelder midtbanespilleren, noen som har noe å bidra med her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ingen navn å komme med, men tror ikke vi skal være så bekymret. Det jobbes med det:http://stabak.no/content/view/1554/97/. I fjor var det ikke så mange som hadde hørt så mye om Nanne, før han kom, og han kom jo ganske sent. Det er nok ingen grunn til bekymring tror jeg!

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ingen navn å komme med, men tror ikke vi skal være så bekymret. Det jobbes med det:http://stabak.no/content/view/1554/97/. I fjor var det ikke så mange som hadde hørt så mye om Nanne, før han kom, og han kom jo ganske sent. Det er nok ingen grunn til bekymring tror jeg!

Det er vel en fordel å folk på plass når man starter oppkjøringa for sesongen, slik at man kan samspille et lag. Men selvfølgelig ingen krise.

Det er vel mulig at man holder kortene tett til brystet også etter Sungodt saken.

Tror jeg må kjøpe meg en ny mus, den gamle er sliten etter å finne Stabæknyheter :rolleyes:

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er vel et par alternativer der også tenker jeg, trenger nok ikke å bekymre oss. Ulempen er selvsagt at de fleste aktuelle norske spillerene er under lange kontrakter og derfor kan være dyre å få kjøpt fri. Det kan lede til at vi må titte utenlands og hvorfor ikke vi har jo halve sverige i stallen allerede og det fungerer utmärkt eller? Jeg har tidligere snakket at det hadde vært morro med en Japaner, men jeg sier ikke nei tak til f.eks. en sørmaerikaner til, og jeg har faktisk et veldig bra tips på lager selv, dersom de er interessert i å høre :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er vel et par alternativer der også tenker jeg, trenger nok ikke å bekymre oss. Ulempen er selvsagt at de fleste aktuelle norske spillerene er under lange kontrakter og derfor kan være dyre å få kjøpt fri. Det kan lede til at vi må titte utenlands og hvorfor ikke vi har jo halve sverige i stallen allerede og det fungerer utmärkt eller? Jeg har tidligere snakket at det hadde vært morro med en Japaner, men jeg sier ikke nei tak til f.eks. en sørmaerikaner til, og jeg har faktisk et veldig bra tips på lager selv, dersom de er interessert i å høre :)

@ringo

ja, kunne trenge noen tips til FM06 :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

ja, kunne trenge noen tips til FM06 :P

Hehehe,

Prøv Ali Gerba fra GIF sundsvall :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Christer George? Ja ja, ikke mer enn sånn passe fornøyd med det, i så fall. Han var ikke god i Rosenborg. Han fikk ikke rare mulighetene til å spille seg opp heller, men like fullt. I AGF tror jeg han har vært relativt bra. Har sett han i et par kamper i SAS-ligaen, og da har han virket en del bedre enn i RBK, i det minste. Tror han spiller fast, men så er jo AGF også et bunnlag. Og han regnes vel ikke som deres beste angriper heller, etter hva jeg har fått med meg av dansk fotball.

Må innrømme at jeg håper på noe bedre enn George, men... Han er fremdeles relativt ung, er han ikke? 26-27 år? Kan være et greit kjøp, men håper som sagt på noe bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...