Øystein 33 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Hvor ille er det om vi ikke får hentet noen før sommeren? Jeg for min del ønsker en klassemidtstopper som er suveren på hodet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Hvor ille er det om vi ikke får hentet noen før sommeren? Jeg for min del ønsker en klassemidtstopper som er suveren på hodet. tror miika koppinen er tingen, benket i rævbk og kan og så spille defensiv midtbane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Hvor ille er det om vi ikke får hentet noen før sommeren? Jeg for min del ønsker en klassemidtstopper som er suveren på hodet. tror miika koppinen er tingen, benket i rævbk og kan og så spille defensiv midtbane Enig! Kanskje Start`s stoppertalent Engedal også kunne vært et alternativ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Hvor ille er det om vi ikke får hentet noen før sommeren? Jeg for min del ønsker en klassemidtstopper som er suveren på hodet. Jeg mener de vi har - med den rette innstillingen - vil kunne slå brukbart fra seg. Husk at det samme laget som tok bronse i '03 rykket ned i '04. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Hvor ille er det om vi ikke får hentet noen før sommeren? Jeg for min del ønsker en klassemidtstopper som er suveren på hodet. Jeg mener de vi har - med den rette innstillingen - vil kunne slå brukbart fra seg. Husk at det samme laget som tok bronse i '03 rykket ned i '04. Hepp, Nå skal vi huske på at vi har slanket stallen noe, så vi får helt sikkert inn litt friskt blod før vi sparker igang. 1. 11'eren vår holder nok grei eliteseriestandard på de fleste plassene, men målsetningen er ikke å være i eliteserien for å forsøke å berge plassen, men for å sloss om en plass i øvre halvdel, helst topp 4. Da må vi nok få inn et par spillere som er gode nok til å gå rett inn på laget, samt at vi vel bør ha et par squadplayers... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Hvor ille er det om vi ikke får hentet noen før sommeren? Jeg for min del ønsker en klassemidtstopper som er suveren på hodet. Jeg mener de vi har - med den rette innstillingen - vil kunne slå brukbart fra seg. Husk at det samme laget som tok bronse i '03 rykket ned i '04. Hepp, Nå skal vi huske på at vi har slanket stallen noe, så vi får helt sikkert inn litt friskt blod før vi sparker igang. 1. 11'eren vår holder nok grei eliteseriestandard på de fleste plassene, men målsetningen er ikke å være i eliteserien for å forsøke å berge plassen, men for å sloss om en plass i øvre halvdel, helst topp 4. Da må vi nok få inn et par spillere som er gode nok til å gå rett inn på laget, samt at vi vel bør ha et par squadplayers... @ringo Mourad - som har vært diskutert en del på disse sider - ser ut til å bli klar for AIK. Se Expressen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 Mer Mourad fra dagens aftonbladet. Er det oss han venter et tilbud fra? vi får håpe. det snakkes om to ukers frist, noe som stemmer bra med de tidsrammer vi burde operere med... http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,758935,00.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 Nye trenere og atter nye trenere, men hvor blir det av spillerne? Kanskje Stabæk ønsker å trene opp spillerne vi allerede har istedenfor å kjøpe mange nye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 Nå begynner jeg¨å bli skikkelig utolmodig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 Nå begynner jeg¨å bli skikkelig utolmodig!! det var vi ifjord og! bedr eå få inn en skikkelig kvalitetsspiller istede for mange nestenspillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 ja, men har lyst på èn nå!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 9. Januar 2006 (endret) Ny milepel for denne tråden - over 100 000 visninger. Gratulerer! Endret 9. Januar 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 Ny milepel for denne tråden - over 100 000 visninger. Gratulerer! Nå trenger vi bare noe å se på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 Ny milepel for denne tråden - over 100 000 visninger. Gratulerer! Nå trenger vi bare noe å se på. Det ser ikke ut som mangel på nyheter er noen hindring for denne tråden. Verken når det gjelder visninger eller innlegg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 092 Del Skrevet 9. Januar 2006 Del Skrevet 9. Januar 2006 Nå begynner jeg¨å bli skikkelig utolmodig!! det var vi ifjord og! bedr eå få inn en skikkelig kvalitetsspiller istede for mange nestenspillere Dere kan jo kanskje pugge litt rettskriving mens dere venter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 Jeg har bare 10 innlegg pr. side så jeg er faktisk oppe i side 141! Vi og snart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 jepp, men jeg er på side 280! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 synes tråden har sporet litt av. kanskje begynne å snakke om det tråden egentlig skal handle om Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 synes tråden har sporet litt av. kanskje begynne å snakke om det tråden egentlig skal handle om Enig. Og ditt bidrag er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 La meg benytte anledningen til å ta diskusjonen tilbake mot Nye Spillere... det har vært mye diskusjoner rundt ny spiss, men det JJ nevnt i et intervju er at Stabæk primært leter etter en ny spiss OG (fanfare: tadadadadaadaaaa) en offensiv midtbanespiller. Jeg har ikke hørt et eneste navn på blokken så langt når det gjelder midtbanespilleren, noen som har noe å bidra med her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 10. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2006 (endret) Har desverre ingen navn å komme med, men tror ikke vi skal være så bekymret. Det jobbes med det:http://stabak.no/content/view/1554/97/. I fjor var det ikke så mange som hadde hørt så mye om Nanne, før han kom, og han kom jo ganske sent. Det er nok ingen grunn til bekymring tror jeg! Endret 10. Januar 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 10. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2006 (endret) Har desverre ingen navn å komme med, men tror ikke vi skal være så bekymret. Det jobbes med det:http://stabak.no/content/view/1554/97/. I fjor var det ikke så mange som hadde hørt så mye om Nanne, før han kom, og han kom jo ganske sent. Det er nok ingen grunn til bekymring tror jeg! Det er vel en fordel å folk på plass når man starter oppkjøringa for sesongen, slik at man kan samspille et lag. Men selvfølgelig ingen krise. Det er vel mulig at man holder kortene tett til brystet også etter Sungodt saken. Tror jeg må kjøpe meg en ny mus, den gamle er sliten etter å finne Stabæknyheter Endret 10. Januar 2006 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 Har desverre ingen navn å komme med, men tror ikke vi skal være så bekymret. Det jobbes med det:http://stabak.no/content/view/1554/97/. I fjor var det ikke så mange som hadde hørt så mye om Nanne, før han kom, og han kom jo ganske sent. Det er nok ingen grunn til bekymring tror jeg! Hepp, Det er vel et par alternativer der også tenker jeg, trenger nok ikke å bekymre oss. Ulempen er selvsagt at de fleste aktuelle norske spillerene er under lange kontrakter og derfor kan være dyre å få kjøpt fri. Det kan lede til at vi må titte utenlands og hvorfor ikke vi har jo halve sverige i stallen allerede og det fungerer utmärkt eller? Jeg har tidligere snakket at det hadde vært morro med en Japaner, men jeg sier ikke nei tak til f.eks. en sørmaerikaner til, og jeg har faktisk et veldig bra tips på lager selv, dersom de er interessert i å høre @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 vi vil høre... er ikke det godt nok? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 Har desverre ingen navn å komme med, men tror ikke vi skal være så bekymret. Det jobbes med det:http://stabak.no/content/view/1554/97/. I fjor var det ikke så mange som hadde hørt så mye om Nanne, før han kom, og han kom jo ganske sent. Det er nok ingen grunn til bekymring tror jeg! Hepp, Det er vel et par alternativer der også tenker jeg, trenger nok ikke å bekymre oss. Ulempen er selvsagt at de fleste aktuelle norske spillerene er under lange kontrakter og derfor kan være dyre å få kjøpt fri. Det kan lede til at vi må titte utenlands og hvorfor ikke vi har jo halve sverige i stallen allerede og det fungerer utmärkt eller? Jeg har tidligere snakket at det hadde vært morro med en Japaner, men jeg sier ikke nei tak til f.eks. en sørmaerikaner til, og jeg har faktisk et veldig bra tips på lager selv, dersom de er interessert i å høre @ringo ja, kunne trenge noen tips til FM06 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 10. Januar 2006 Del Skrevet 10. Januar 2006 Har desverre ingen navn å komme med, men tror ikke vi skal være så bekymret. Det jobbes med det:http://stabak.no/content/view/1554/97/. I fjor var det ikke så mange som hadde hørt så mye om Nanne, før han kom, og han kom jo ganske sent. Det er nok ingen grunn til bekymring tror jeg! Hepp, Det er vel et par alternativer der også tenker jeg, trenger nok ikke å bekymre oss. Ulempen er selvsagt at de fleste aktuelle norske spillerene er under lange kontrakter og derfor kan være dyre å få kjøpt fri. Det kan lede til at vi må titte utenlands og hvorfor ikke vi har jo halve sverige i stallen allerede og det fungerer utmärkt eller? Jeg har tidligere snakket at det hadde vært morro med en Japaner, men jeg sier ikke nei tak til f.eks. en sørmaerikaner til, og jeg har faktisk et veldig bra tips på lager selv, dersom de er interessert i å høre @ringo ja, kunne trenge noen tips til FM06 Hehehe, Prøv Ali Gerba fra GIF sundsvall @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 VI MÅ FÅ EN NY SPISS!!! NNNNNNNNNNNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 God Morgen Godt folk, Får jeg presentere et rykende ferskt rykte: Christer George til Stabæk? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 Hmm, Christer George? Ja ja, ikke mer enn sånn passe fornøyd med det, i så fall. Han var ikke god i Rosenborg. Han fikk ikke rare mulighetene til å spille seg opp heller, men like fullt. I AGF tror jeg han har vært relativt bra. Har sett han i et par kamper i SAS-ligaen, og da har han virket en del bedre enn i RBK, i det minste. Tror han spiller fast, men så er jo AGF også et bunnlag. Og han regnes vel ikke som deres beste angriper heller, etter hva jeg har fått med meg av dansk fotball. Må innrømme at jeg håper på noe bedre enn George, men... Han er fremdeles relativt ung, er han ikke? 26-27 år? Kan være et greit kjøp, men håper som sagt på noe bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 11. Januar 2006 Del Skrevet 11. Januar 2006 George er vell rask med relativt bra teknikk og spilte også en del høyre kant i RBK med ok innleggsfot. Må innrømme at jeg ikke har spes kontroll på dansk fotball men sikker på at George er en fin mann å få inn i stallen:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå