Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Hmm, Christer George? Ja ja, ikke mer enn sånn passe fornøyd med det, i så fall. Han var ikke god i Rosenborg. Han fikk ikke rare mulighetene til å spille seg opp heller, men like fullt. I AGF tror jeg han har vært relativt bra. Har sett han i et par kamper i SAS-ligaen, og da har han virket en del bedre enn i RBK, i det minste. Tror han spiller fast, men så er jo AGF også et bunnlag. Og han regnes vel ikke som deres beste angriper heller, etter hva jeg har fått med meg av dansk fotball.

Må innrømme at jeg håper på noe bedre enn George, men... Han er fremdeles relativt ung, er han ikke? 26-27 år? Kan være et greit kjøp, men håper som sagt på noe bedre.

Hepp,

Drammens Tidene er normalt ganske etterettelige. George gled vel aldri helt inn i miljøet oppe i Trondhjem, og var vel også på utlån til Cordoba i spansk fotball en periode før han gikk til AGF. George er neppe samme spisstype som AS, Prica eller Mourad så derfor er jeg litt overrasket. Uansett tror jeg han evt. blir en nyttig tilvekst. Han kan også spille flanke, selv om han er veldig tydelig på at han helst vil spille midtspiss i 442.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

George kan jo også som sagt spille offensiv midtbane noe JJ har sagt han vil forsterke, George er vell ikke så dyr at han spenner bein på en skikkelig spiss-overgang?

Hepp,

George har vært veldig tydelig på at han ønsker å spille midtspiss i 442. Klart han kan brukes andre plasser også, men jeg er temmelig sikker på at dersom vi henter George nå, så kommer det neppe noen nye spisser før til sommeren...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå renner det virkelig over av positive nyheter....
Synes faktisk det er mye positivt i de to sakene i Budstikka.

Liker både dette:

– Kommer Stabæk til å gi Mourad et tilbud?

– Nei. Vi har vel egentlig aldri vært ordentlig på ham.

...og dette:
– Vi ser også etter spillere som er på et høyere nivå enn det Christer er.

...rimelig godt. Fordi det viser at man satser på å få inn klassespillere, ikke bare halvgode alternativer.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å ha is i magen, virkilge godbiter kan man jo ikke kringkaste interesse for, da går enten prisen opp, eller det kommer flere interessenter... Den gode nyheten er at det jobbes kontinuerlig. Det er jo bare 11 januar...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å ha is i magen, virkilge godbiter kan man jo ikke kringkaste interesse for, da går enten prisen opp, eller det kommer flere interessenter... Den gode nyheten er at det jobbes kontinuerlig. Det er jo bare 11 januar...

Bra noen er kalde og rolige, jeg må innrømme at jeg fikk en skikkelig nedtur nå!! ALLE er jo for dyre, det er jo selvføgelig bare å håpe at vi tak i en kongespiller superbillig selv om sannsynligheten selvfølgelig ikke er så jævlig stor!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra noen er kalde og rolige, jeg må innrømme at jeg fikk en skikkelig nedtur nå!! ALLE er jo for dyre, det er jo selvføgelig bare å håpe at vi tak i en kongespiller superbillig selv om sannsynligheten selvfølgelig ikke er så jævlig stor!!

Det er jo ikke sikkert George ble for dyr i forhold til vårt spillerkjøpbudsjett, men at han rett og slett ble fordyr i forhold til vår verdifastsettelse av George. Med andre ord, at det er penger til en dyrere spiller, men at ha da må ha kvaliteter deretter også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg også gjerne skulle hatt det i går, men slik har det jo ikke gått. Det kan jo være at flere klubber håper på salg til utlandet før 31 januar, når det vinduet er lukket kan det jo by på nye muligheter for oss. Vi kan jo ikke påvirke så fryktelig mye, og det er jo ikke vits å bruke mye energi på ting man ikke kan påvirke. vi får vente å se, og prøve å tenke på noe annet så lenge......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt sikker på at de nye spillerne kommer. Schelvan og co. har nok kontroll.

Er ihvertfall glad for at stabæk ikke gjorde som sandefjord som kapret til seg alt mulig rart av middelmådigheter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som AIK har takket definitivt nei til Mourad så er det bare å kjøpe loss ham for 2-2,5 mill.

Grunnen til at Stabæk ikke prøver å få tak i ham er vel kanksje Mourads personlighet.

Får han tillit av treneren så blir han årets spiss i tippeligan.

Nå som de gir opp Sundgot så kan de heller kjøpe Mourad å sitte igjen med 2mill å prøve å få tak i en ny ving.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må få tilbake SAMIR!!!

HALLO!!

Går du på stoff?

Nei :huh:

Han kunne ha spilt spiss for oss!

og det mener du ville forsterket oss?

JA :o

Han var tross alt den spilleren i TL som scoret flest mål pr. minutt han spilte for oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...