Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Ok.. Jeg føler meg som en tålmodig kar, stort sett... Men begynner å merke ett snev av utålmodighet nå..

Har hele tiden ment at det kommer, det kommer..

Schelvan og co. har nok kontroll, har jeg tenkt..

Men nå har jeg faktisk begynt å lure litt.. Selv om forsterkningene sikkert kommer er dette helt sikkert ingen ideel situasjon for klubben..

Hvor mye ødelegger det for klubben og samhandlinga at stallen er langt i fra god nok når treningskampene setter igang..???

tt

Ps: det er faktisk en påkjenning å koble seg til stabak.no dag etter dag, med kjempeforhåpninger om at storspilleren har signert, for så å få nedturen....

-Kanskje det er på tide med en ny hobby...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt noen rykter om at Helstad skulle komme til Stabæk...

KØDD!!! Er du seriøs i det hele tatt??? Virker ikke sånn...

RævBK har allerede sagt at de ikke vil selge Helstad! Ville ikke hatt han her heller. overvurdert spiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RævBK har allerede sagt at de ikke vil selge Helstad! Ville ikke hatt han her heller. overvurdert spiller!

Overvurdert? Neppe. Over vårt budsjett? Sannsynlig vis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er redd for at han kan bli en dyr mann. Vi vet jo allerede at Viking og Brann har forsøkt seg. Selv om Kone eventuelt tilbys kontrakt medfører ikke dette nødvendigvis at Helstad forsvinner for nå har Sparta Praha meldt sin interesse for Frode Johnsen.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er redd for at han kan bli en dyr mann. Vi vet jo allerede at Viking og Brann har forsøkt seg. Selv om Kone eventuelt tilbys kontrakt medfører ikke dette nødvendigvis at Helstad forsvinner for nå har Sparta Praha meldt sin interesse for Frode Johnsen.

De kan få min kone hvis v får Helstad

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos rykter: jeg hørte at det ble lagt inn et bud på en spiller på 300.000 EURO på torsdag. vet ikke hvem, hvor, hva eller hvordan, men dette er et sikkert tips.. Regner med at det dermed er en utlending, eller hvertfall en spiller som spiller i utlandet, ettersom det var EURO det var snakk om. Noen som kan tilføye noe?

jeg venter hvertfall i spenning..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har noe kjennskap til Armin Yousefi fra Bærum? Tar det som en selvfølge at han ikke er noen direkte forsterkning akkurat nå, men er han en spiller med stort potensiale er det jo fint om han havner her. De største talentene i Asker og Bærum bør jo spille for Stabæk, mener jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos rykter: jeg hørte at det ble lagt inn et bud på en spiller på 300.000 EURO på torsdag. vet ikke hvem, hvor, hva eller hvordan, men dette er et sikkert tips.. Regner med at det dermed er en utlending, eller hvertfall en spiller som spiller i utlandet, ettersom det var EURO det var snakk om. Noen som kan tilføye noe?

Hepp,

Christer George???? Eller kanskje ikke.... ;)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

:blink: neeeeii.. Christer George styret/ryktet var da på onsdag? Hvis det ikke er George (Christer) eller George (Mourad), hvem kan vi ha bydd på da!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig rykte...Vet ikke hvem, hva eller hvor...bare prisen OG at den var i euro...??

Ingenting hadde vært hyggeligere ann at det snart skjedde noe, men dette hørtes rart ut..

;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

:blink: neeeeii.. Christer George styret/ryktet var da på onsdag? Hvis det ikke er George (Christer) eller George (Mourad), hvem kan vi ha bydd på da!?

Hepp,

Det er sannsynligvsi ikke en angriper...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har noe kjennskap til Armin Yousefi fra Bærum? Tar det som en selvfølge at han ikke er noen direkte forsterkning akkurat nå, men er han en spiller med stort potensiale er det jo fint om han havner her. De største talentene i Asker og Bærum bør jo spille for Stabæk, mener jeg.

Jeg så forresten noen Bærum-kamper ifjor. Noen av de spilte Armin, og han er jævli rask! Men noen forsterkning er han ikke... Et bedre kjøp hadde kanskje vært Marcus Bakke far Bærum- Sterk midtbanespiller med god teknikk og bra skuddfot, spilt for Brann...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig rykte...Vet ikke hvem, hva eller hvor...bare prisen OG at den var i euro...??

Ingenting hadde vært hyggeligere ann at det snart skjedde noe, men dette hørtes rart ut..

;)

det er jo ikke nødvendigvis noe rart rykte for det.. Schelvan og co. holder vel kortene temmelig tett til brystet! At jeg ikke vet hvem, hva eller hvor, var forsåvidt bare en formulering. Ikke at jeg vet noe, men det jeg prøvde å si er at det eneste jeg vet var at det ble lagt inn et bud på en spiller. Trolig fra en klubb utenfor Norge, ettersom prisen ble nevnt i euro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Hepp,

Det er sannsynligvsi ikke en angriper...

@ringo

På grunn av prisen mener du eller??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, du verden. Vi har vel en tropp på bortimot 100 mann nå... ;)

Fra spøk til Magnum; jeg synes også det er kult med rykter og tanker rundt nye spillere, men begynner kanskje å bli litt utålmodig nå. Dessuten er rykter ala "jeg har hørt av en venn som har hørt det av en sikker kilde"-rimelig ubruklige.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra spøk til Magnum; jeg synes også det er kult med rykter og tanker rundt nye spillere, men begynner kanskje å bli litt utålmodig nå. Dessuten er rykter ala "jeg har hørt av en venn som har hørt det av en sikker kilde"-rimelig ubruklige.

Hepp,

Helt enig... Jeg svinger fra håp til fortvilese på en måte som ville gjort de fleste manisk depresive stolte. Men vi er vel forsåvidt tidlig i overgangsperioden ennå...

Vi vet jo at Stabæk har misset på å signere førstevalget sitt på topp - Arild Sundgot.

Det er derfor slett ikke umulig at de sonderer markedet igjen!

Prica som vi også har diskutert er nok stuck i Hansa frem til kontrakten går ut i sommer. Men vi skal ikke se bort fra at man prøver å hente ham til sommeren. Da kan det være at man tar sjansen på en litt mindre merittert angrepsspiller nå. Kanskje vi får inn noen på prøvespill? Det var noen som nevnte at det kom til å skje ting på mandag var det ikke???

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

George Weah er arbeidsledig... Men her i Liberia går det i dollar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Helt enig... Jeg svinger fra håp til fortvilese på en måte som ville gjort de fleste manisk depresive stolte. Men vi er vel forsåvidt tidlig i overgangsperioden ennå...

Vi vet jo at Stabæk har misset på å signere førstevalget sitt på topp - Arild Sundgot.

Det er derfor slett ikke umulig at de sonderer markedet igjen!

Prica som vi også har diskutert er nok stuck i Hansa frem til kontrakten går ut i sommer. Men vi skal ikke se bort fra at man prøver å hente ham til sommeren. Da kan det være at man tar sjansen på en litt mindre merittert angrepsspiller nå. Kanskje vi får inn noen på prøvespill? Det var noen som nevnte at det kom til å skje ting på mandag var det ikke???

@ringo

Jeg ser gjerne at det skjer noe på mandag :D Når det gjelder spisser så merker jeg meg at Fredrik Berglund er misfornøyd. En spennende spiller som er i riktig alder og scorer bra med mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Fredrik Berglund tilgjengelig, er det en mann å satse på! Han har jeg faktisk ønsket til Stabæk i flere år. La merke til han da han debuterte for Esbjerg mot Brøndby med to mål og tre målgivende, og har sett han i en håndfull kamper etter det. Kanskje ikke all verdens grunnlag å vurdere han på, men han virker som en god spiller. Jevnt over god på det meste, vil jeg si. Bra fart, relativt god på hodet, går ofte på løp, arbeidssom, målfarlig. Mitt inntrykk er at Berglund er en vel så bra spiller som Sundgot. Og det sier vel egentlig seg selv, i og med at han har landskamper for Sverige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det er George i og med at budet er i Euro. Kan det være en spiller i Belgia eller Nederland mon tro?

R. Lange?

Hepp,

For lite Euro? Rush derimot...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det er George i og med at budet er i Euro. Kan det være en spiller i Belgia eller Nederland mon tro?

R. Lange?

Hepp,

For lite Euro? Rush derimot...

@ringo

Begge to får stemplet "godkjent" av meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...