Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Er Fredrik Berglund tilgjengelig, er det en mann å satse på! Han har jeg faktisk ønsket til Stabæk i flere år. La merke til han da han debuterte for Esbjerg mot Brøndby med to mål og tre målgivende, og har sett han i en håndfull kamper etter det. Kanskje ikke all verdens grunnlag å vurdere han på, men han virker som en god spiller. Jevnt over god på det meste, vil jeg si. Bra fart, relativt god på hodet, går ofte på løp, arbeidssom, målfarlig. Mitt inntrykk er at Berglund er en vel så bra spiller som Sundgot. Og det sier vel egentlig seg selv, i og med at han har landskamper for Sverige.

Hepp,

Bella burde være veldig aktuell i grunn! Men 300.000 Euro føles litt lite, med mindre han er på tampen av kontrakten...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Fredrik Berglund tilgjengelig, er det en mann å satse på! Han har jeg faktisk ønsket til Stabæk i flere år. La merke til han da han debuterte for Esbjerg mot Brøndby med to mål og tre målgivende, og har sett han i en håndfull kamper etter det. Kanskje ikke all verdens grunnlag å vurdere han på, men han virker som en god spiller. Jevnt over god på det meste, vil jeg si. Bra fart, relativt god på hodet, går ofte på løp, arbeidssom, målfarlig. Mitt inntrykk er at Berglund er en vel så bra spiller som Sundgot. Og det sier vel egentlig seg selv, i og med at han har landskamper for Sverige.

Hepp,

Bella burde være veldig aktuell i grunn! Men 300.000 Euro føles litt lite, med mindre han er på tampen av kontrakten...

@ringo

går ut ved nyttår, men Esbjerg har oppsjon på ytteligere halvt år

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

går ut ved nyttår, men Esbjerg har oppsjon på ytteligere halvt år

Natt? B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er internkamp i morgen kl 14.00. Er du nyskjerrig på hvem den nye svenske spissen er så er det bare å ta en tur oppom nadderud kunstgress...

@ringo

vet du hvem han er du også? Kom med et hint a....!!!???

Er han:

-lys/mørk?

- Tykk/tynn?

- Pen/Stygg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er internkamp i morgen kl 14.00. Er du nyskjerrig på hvem den nye svenske spissen er så er det bare å ta en tur oppom nadderud kunstgress...

@ringo

Er han:

-lys/mørk?

- Tykk/tynn?

- Pen/Stygg

Eller hva med "god til å spille fotball??"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Er han:

-lys/mørk?

- Tykk/tynn?

- Pen/Stygg

Det er vel viktig for deg om han er pen/stygg!!! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mourad er vel allerede avfeid som et helt tilfeldig navn som lekket ut, uten at han var spesielt interessant. Dessuten sa Markus at det var en, for han, ukjent spiller. Det betyr sikkert en som han ikke hadde hørt navnet på før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Mourad?

nei..

TRYGGVI!!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Mourad?

nei..

TRYGGVI!!! :D

Svensk??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Regner med at det er noen av disse

Rade Prica(det er pause i Bundesliga så da kan han ju dra inom en tur)

Jørgen Pettersson

George Mourad

Johan Andersson

Daniel Hoch

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis fyren er der oppe uten frakk og mørke solbriller skjønner jeg ikke det store behovet for hemmelighetskremmeri.....?!

Helt enig!

Når en spiller er på prøvespill, er katta sluppet ut av sekken.

Kom igjen dere som vet noe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis fyren er der oppe uten frakk og mørke solbriller skjønner jeg ikke det store behovet for hemmelighetskremmeri.....?!

Helt enig!

Når en spiller er på prøvespill, er katta sluppet ut av sekken.

Kom igjen dere som vet noe!

Joda, dette er gøy. Håper de klarer å holde det hemmelig helt til sesongen er over, og at vi vinner hele serien, og at vi aldri får vite hvem denne mystiske mr. X er. Så jævlig fett! Håper han skal spille med sånn Osama Bin-laden-maske eller sånn b-gjengen "maske" med hull til øynene som kamoflasje. I stedet for tall på ryggen bør han få en diger X. Han, eller hun, bør også avstå fra å gjøre intervjuer, så ikke eventuelle språkproblemer åpenbarer seg.

Go X, go!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig... Når en spiller er her, og er på trening må det da være lov til å nevne hvem dette er. Kan jo ikke være så hemmelig. Siden jeg ikke vet om man kan røpe noe så kan jeg vel si at jeg tror han er Svensk, men med utenlandskopprinnelse. Hans navn er vel noe som X ett eller annet.

Neei.. fyren er jo her. Må da være lov å si det:

Fakta om XXXXX

Längd: 183

Vikt: 78

Född: 198x

Moderklubb: Borås AIK

Beskrivelse av XXX

Ståuppkomiker från Borås. Oerhörd fysik, kan springa i evigheter. WestFronts kelgris, vem kan ha undgått ramsan "Vår Taliban är bäst på plan"

Dette er første og siste gangen jeg røper noe her :P

(fjernet navnet siden noen ville fortsatt ha han som mr. X :P)

Endret av pondus87
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig... Når en spiller er her, og er på trening må det da være lov til å nevne hvem dette er. Kan jo ikke være så hemmelig. Siden jeg ikke vet om man kan røpe noe så kan jeg vel si at jeg tror han er Svensk, men med utenlandskopprinnelse. Hans navn er vel noe som X ett eller annet.

Neei.. fyren er jo her. Må da være lov å si det:

Fakta om XXXXX

Längd: 183

Vikt: 78

Född: 198x

Moderklubb: Borås AIK

Beskrivelse av XXX

Ståuppkomiker från Borås. Oerhörd fysik, kan springa i evigheter. WestFronts kelgris, vem kan ha undgått ramsan "Vår Taliban är bäst på plan"

Dette er første og siste gangen jeg røper noe her :P

(fjernet navnet siden noen ville fortsatt ha han som mr. X :P)

Ikke helt det navnet jeg hadde håpet på. Men 7 mål og 2 målgivende pasninger i 2005. Er trolig billig da klubben ikke ønsker å beholde han til tross for at det gjenstår et år av kontrakten. Merker meg at det i hvertfall foreløpig ikke ble noe av overgangen til ÖIS som det har vært spekulert rundt en tid.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hele er avslørt:

http://stabak.no/content/view/1558/162/

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.as0p?id=112674

Et lite intervju:

http://www.iransportspress.com/?c=143&a=1094

Iran Sports Press:Who do you think is Sweden’s best player?

Arash: Zlatan Ibrahimovic (Ajax) with no doubt. He plays similar to me, he’s the best.

Ja takk?

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Arash is one of the hottest prospects in the Swedish football. He was born on 25-03-1981 in Iran, and plays for Västra Frölunda in Sweden’s 2nd division where he has scored 12 goals so far this season. For a long time he topped the goal scoring table, but now he has been pushed to fifth. His team is second in the table which means that they will advance to the first division if they stay there for another three games. In Sweden’s u-21 first European Qualifying game, Arash made his debut for the Swedish team and scored a hattrick in a game that Sweden won 4-0."

Liker lukten av dette :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag hadde helst sätt Arash kvar i AIK, men Norling vill annat och jag litar på han såklart.

Vi får se hur det går för Arash imorgon.

Han är stor och stark, löper över motståndarna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag hadde helst sätt Arash kvar i AIK, men Norling vill annat och jag litar på han såklart.

Vi får se hur det går för Arash imorgon.

Han är stor och stark, löper över motståndarna.

Med Hulsker så har dere fått en som ikke løper ned motstanderne, men heller slår dem ned........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tar jo helt av...! En drøss med, i norske øyne, "ukjente svensker" som spiller sammen en gjeng, i andres øyne, "Bærums drittunger". Skal vel ikke se bort i fra at vi trenger en profil snart... En som Budstikka kan skrive om, når ikke Nannskog kan stille opp. Håper og tror Henning blir denne profilen.

Hvor har du disse opplysningene fra forresten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...