Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rbkweb gir her en beskrivelse av spilleren. Det står bl.a. følgende:

"Kone har tidvis vært veldig god på trening, og har vartet opp med flotte brassespark og tekniske detaljer man vanligvis ikke ser på trønderske lag. Samtidig er det ingenting i veien med fysikken. Han er ikke noen kjempe, men kompakte Kone har veldig god spenst, noe han ikke minst viste ved 3-3-målet sitt mot Brøndby fredag kveld.

- Han fikk vist seg fram i denne kampen. Han kom til sjanser, og viste at han er god inne i boksen. Han er rett og slett en god fotballspiller, sier Høgmo til Adressa."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han god nok til å være makkern til Nanne?

Virket som han var brukbar... Men når man ser hvor mye Høgmo skryter av ham kan man jo lure på hvorfor de ikke kjøpte ham... Virker litt muffens <_<

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arash både billigere og bedre sier jeg

Ingen av de vil vel være på Sundgot pris-nivå, så vi har vel penger til begge. M.m. vi henter en av de to nevnte og en mer kjent spiller.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ikke litt mye spisser isåfall? Nanne, Veigar, Trond, Karim, Arash og Kone. Selvom både Arash og Karim kan spille kant hadde jeg helst sett at vi valgte enten Arash eller Kone, for så å konsentrere oss om å skaffe en sentral midtbanespiller, evt. noe annet Janne føler at vi trenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per i dag har vi vel 3 spisser, Nanne, Pall og Haugstad. Karim, Alan, etc kan vel neppe kalles rene spisser.

nei for all del.. men mitt innlegg var et svar på at vi burde kjøpe både Youssef Kone og Arash. Da ville vi sitte med Nanne, Veigar, Trond, Arash og Kone (+ eventuelt Karim og Alan) som mulige spisser. Vi trenger en spiss, for all del, men vi bør fokusere mer på å få dekket også andre posisjoner. Det er jeg forøvrig sikker på at Janne og de andre jobber med!

Hva gjør vi f.eks hvis Bjørnar blir skada? Markus er vel den eneste som egentlig KAN spille venstreback (hvertfall som jeg kommer på i farten), og hvis uhellet er ute med Bjørnar er det ikke noe sjokk for meg om Markus har en eller annen karantene å sone. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan bli veldig dyrt hvis vi skal handle inn så vi har mer enn dobbel dekning på alle plasser. Bjørnar og Markus på venstreback bør holde. Som tredjevalg har vi jo Stenersen som går helt greit som back i en kamp eller to hvis det er krise.

Enig i at det blir i overkant mange alternativer på topp også dersom man hadde gått for både Arash og Kone. Men sistnevnte er vel egentlig ikke aktuell? Jeg klarte i hvert fall ikke å finne noen hint om at han er det.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det Stabaek.no erfarer skal også en målfarlig nederlandsk angriper vise seg frem på stabæktreningene denne uken. Vi kommer tilbake med mer så snart detaljene foreligger.

noen som har en idè om hvem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjør vi f.eks hvis Bjørnar blir skada? Markus er vel den eneste som egentlig KAN spille venstreback (hvertfall som jeg kommer på i farten), og hvis uhellet er ute med Bjørnar er det ikke noe sjokk for meg om Markus har en eller annen karantene å sone. :P

Tommy Stenersen var god nok til å være venstrabæk på laget som vant serien i fjor. Husker i farta ikke hva de het. Mike Kjølø er lagets klart beste venstrebæk ut fra hva jeg har sett. Men han er bedre i andre posisjoner. Konklusjon: Vi har 4 alternativer på venstrabæk. Ingen krise akkurat.

Hva gjelder Kone vs Arash: Arash har et sinnsykt stort fortrinn i at han snakker svensk. Tviler på om kompetansen på arabisk er særlig stor i troppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy Stenersen var god nok til å være venstrabæk på laget som vant serien i fjor. Husker i farta ikke hva de het. Mike Kjølø er lagets klart beste venstrebæk ut fra hva jeg har sett. Men han er bedre i andre posisjoner. Konklusjon: Vi har 4 alternativer på venstrabæk. Ingen krise akkurat.

der var det to jeg glemte i farten ja. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjelder Kone vs Arash: Arash har et sinnsykt stort fortrinn i at han snakker svensk. Tviler på om kompetansen på arabisk er særlig stor i troppen.

Ikke for å pirke, men tror ikke de snakker arabisk i Burkina Faso...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...