elaang 2 007 Del Skrevet 20. Januar 2006 Del Skrevet 20. Januar 2006 Anbefaler alle en tur på Tv Budstikka Enig i det. Onsdagssendingen har intervju med både Henning og Mimi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Januar 2006 Del Skrevet 21. Januar 2006 Hvordan ble det med Arash???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 21. Januar 2006 Del Skrevet 21. Januar 2006 Hvordan ble det med Arash???? http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=18552 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. Januar 2006 Del Skrevet 21. Januar 2006 Hvordan ble det med Arash???? http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=18552 virket da lovende det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 21. Januar 2006 Del Skrevet 21. Januar 2006 Burde vel komme no info på mandag, det er også interessant å se hvor de andre forsterkningene skal plasseres.... En til på sentral midt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 ser ut som om jeg burde laere mer svensk (og mye mer dansk) for aa kunne snakke med virkelig alle spillere. ok, de forstaar norsk, men jeg er ikke saa bra i aa snakke norsk og forstaar svensk og dansk samtidig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Aftenposten skriver i en liten notis idag at Kone er aktuell for oss. http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=92460 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Ifølge Aftenposten er Stabæk interessert i kongoleseren Youssef Kone, som i forrige uke trente med Rbk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Rbkweb gir her en beskrivelse av spilleren. Det står bl.a. følgende: "Kone har tidvis vært veldig god på trening, og har vartet opp med flotte brassespark og tekniske detaljer man vanligvis ikke ser på trønderske lag. Samtidig er det ingenting i veien med fysikken. Han er ikke noen kjempe, men kompakte Kone har veldig god spenst, noe han ikke minst viste ved 3-3-målet sitt mot Brøndby fredag kveld. - Han fikk vist seg fram i denne kampen. Han kom til sjanser, og viste at han er god inne i boksen. Han er rett og slett en god fotballspiller, sier Høgmo til Adressa." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Er han god nok til å være makkern til Nanne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2006 (endret) Er han god nok til å være makkern til Nanne? Virket som han var brukbar... Men når man ser hvor mye Høgmo skryter av ham kan man jo lure på hvorfor de ikke kjøpte ham... Virker litt muffens Endret 22. Januar 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 et lite tips er å telle eøs spillere hos rbk. de har vel allerede minst 4, men kan maks ha 2 på banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Arash både billigere og bedre sier jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Aftenposten skriver i en liten notis idag at Kone er aktuell for oss. http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=92460 Hvor stod det at han er aktuell for OSS??? Men han hadde helt klart blitt en forsterkning! Litt sånn Frode Johnsen-type, scorer masse på hodet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Hvis rbk mener at at han er dårligere enn de som er i rbk fra før, dvs dårligere enn frode johnsen, da er han ikke noe for oss heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2006 (endret) Arash både billigere og bedre sier jeg Ingen av de vil vel være på Sundgot pris-nivå, så vi har vel penger til begge. M.m. vi henter en av de to nevnte og en mer kjent spiller. Endret 22. Januar 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 KJØP! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Blir det ikke litt mye spisser isåfall? Nanne, Veigar, Trond, Karim, Arash og Kone. Selvom både Arash og Karim kan spille kant hadde jeg helst sett at vi valgte enten Arash eller Kone, for så å konsentrere oss om å skaffe en sentral midtbanespiller, evt. noe annet Janne føler at vi trenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Per i dag har vi vel 3 spisser, Nanne, Pall og Haugstad. Karim, Alan, etc kan vel neppe kalles rene spisser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hmmm..... 0 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Denne Gudbrand Ensrud ? hvem erdet? hvor spiller han? Som vi har vært inne på i en annen tråd var/er Gudbrand Ensrud på prøvespill. Ifølge han selv er han aktuell dersom noen av de vi har idag forsvinner. Det betyr vel i klartekst IAO, Mike eller Muri. Andre som har vist seg frem, eller som vi vet kommer på trening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Per i dag har vi vel 3 spisser, Nanne, Pall og Haugstad. Karim, Alan, etc kan vel neppe kalles rene spisser. nei for all del.. men mitt innlegg var et svar på at vi burde kjøpe både Youssef Kone og Arash. Da ville vi sitte med Nanne, Veigar, Trond, Arash og Kone (+ eventuelt Karim og Alan) som mulige spisser. Vi trenger en spiss, for all del, men vi bør fokusere mer på å få dekket også andre posisjoner. Det er jeg forøvrig sikker på at Janne og de andre jobber med! Hva gjør vi f.eks hvis Bjørnar blir skada? Markus er vel den eneste som egentlig KAN spille venstreback (hvertfall som jeg kommer på i farten), og hvis uhellet er ute med Bjørnar er det ikke noe sjokk for meg om Markus har en eller annen karantene å sone. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2006 (endret) Det kan bli veldig dyrt hvis vi skal handle inn så vi har mer enn dobbel dekning på alle plasser. Bjørnar og Markus på venstreback bør holde. Som tredjevalg har vi jo Stenersen som går helt greit som back i en kamp eller to hvis det er krise. Enig i at det blir i overkant mange alternativer på topp også dersom man hadde gått for både Arash og Kone. Men sistnevnte er vel egentlig ikke aktuell? Jeg klarte i hvert fall ikke å finne noen hint om at han er det. Endret 22. Januar 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Personlig håper jeg at vi signerer en spillertype som Arash (billig og relativt god, kan brukes flere steder) og en virkelig toppspiss. Men, mulig Kone er god nok, ikke vet jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Per i dag har vi vel 3 spisser, Nanne, Pall og Haugstad. Karim, Alan, etc kan vel neppe kalles rene spisser. Karim viste seg som en glimrende spiss i internkampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Etter det Stabaek.no erfarer skal også en målfarlig nederlandsk angriper vise seg frem på stabæktreningene denne uken. Vi kommer tilbake med mer så snart detaljene foreligger. noen som har en idè om hvem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Hva gjør vi f.eks hvis Bjørnar blir skada? Markus er vel den eneste som egentlig KAN spille venstreback (hvertfall som jeg kommer på i farten), og hvis uhellet er ute med Bjørnar er det ikke noe sjokk for meg om Markus har en eller annen karantene å sone. Tommy Stenersen var god nok til å være venstrabæk på laget som vant serien i fjor. Husker i farta ikke hva de het. Mike Kjølø er lagets klart beste venstrebæk ut fra hva jeg har sett. Men han er bedre i andre posisjoner. Konklusjon: Vi har 4 alternativer på venstrabæk. Ingen krise akkurat. Hva gjelder Kone vs Arash: Arash har et sinnsykt stort fortrinn i at han snakker svensk. Tviler på om kompetansen på arabisk er særlig stor i troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Hva gjør vi f.eks hvis Bjørnar blir skada? Markus er vel den eneste som egentlig KAN spille venstreback (hvertfall som jeg kommer på i farten), og hvis uhellet er ute med Bjørnar er det ikke noe sjokk for meg om Markus har en eller annen karantene å sone. Tommy Stenersen var god nok til å være venstrabæk på laget som vant serien i fjor. Husker i farta ikke hva de het. Mike Kjølø er lagets klart beste venstrebæk ut fra hva jeg har sett. Men han er bedre i andre posisjoner. Konklusjon: Vi har 4 alternativer på venstrabæk. Ingen krise akkurat. der var det to jeg glemte i farten ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Hva gjør vi f.eks hvis Bjørnar blir skada? Markus er vel den eneste som egentlig KAN spille venstreback (hvertfall som jeg kommer på i farten), og hvis uhellet er ute med Bjørnar er det ikke noe sjokk for meg om Markus har en eller annen karantene å sone. Tommy Stenersen var god nok til å være venstrabæk på laget som vant serien i fjor. Husker i farta ikke hva de het. Mike Kjølø er lagets klart beste venstrebæk ut fra hva jeg har sett. Men han er bedre i andre posisjoner. Konklusjon: Vi har 4 alternativer på venstrabæk. Ingen krise akkurat. Hva gjelder Kone vs Arash: Arash har et sinnsykt stort fortrinn i at han snakker svensk. Tviler på om kompetansen på arabisk er særlig stor i troppen. Ikke for å pirke, men tror ikke de snakker arabisk i Burkina Faso... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Hva gjelder Kone vs Arash: Arash har et sinnsykt stort fortrinn i at han snakker svensk. Tviler på om kompetansen på arabisk er særlig stor i troppen. Såvidt meg bekjent snakker Kone engelsk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Besynderlig at ikke ordspill-kongene på forumet her har benyttet anledningen til å stille seg spørsmålet om Kone er mannen, egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå