Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Etter det Stabaek.no erfarer skal også en målfarlig nederlandsk angriper vise seg frem på stabæktreningene denne uken. Vi kommer tilbake med mer så snart detaljene foreligger. noen som har en idè om hvem? Dennis Illiohan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Januar 2006 Del Skrevet 22. Januar 2006 Besynderlig at ikke ordspill-kongene på forumet her har benyttet anledningen til å stille seg spørsmålet om Kone er mannen, egentlig? og hvorfor vi henter kone fra Afrika når resten av norge henter fra Asia! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Spennende med Kone, hadde vært fint med gode alternativer på topp!! Karim viste at det bor mye i han i internkampen men vi må huske på at han ikke spilte fast på Oslo Øst i 2.div så da blir steget kanskje litt i overkant å spille fast i TL.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Etter det Stabaek.no erfarer skal også en målfarlig nederlandsk angriper vise seg frem på stabæktreningene denne uken. Vi kommer tilbake med mer så snart detaljene foreligger. noen som har en idè om hvem? Dennis Illiohan? Hilmi Michi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Hilmi Michi. Mer her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Etter det Stabaek.no erfarer skal også en målfarlig nederlandsk angriper vise seg frem på stabæktreningene denne uken. Vi kommer tilbake med mer så snart detaljene foreligger. noen som har en idè om hvem? Dennis Illiohan? Hilmi Michi. Legendarisk kronglete navn!! Ser for meg nye sanger for sesongen med Hilmi Michi og Arash Talibanjan, blir ikke mange pils før kampen da:=) Men over til alvoret: Hvordan er denne karen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Hilmi Michi. Mer her. Gidder noen å klippe og lime inn artikkelen? Budstikka er nede hos meg av en eller annen grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Gidder noen å klippe og lime inn artikkelen? Budstikka er nede hos meg av en eller annen grunn. Stabæk tester nederlender Stabæk skal teste den nederlandske spilleren Hilmi Michi denne uken. I tillegg vil de prøve å få Youssef Kone på prøvespill. Tor Bjørnar Holmlund – Hilmi Michi skal være på prøvespill hos oss denne uken, forteller Tom Schelvan, sportslig leder i Stabæk Fotball. Nederlenderen er 29 år, og spiller nå i Omniworld i den nest øverste divisjonen i Nederland. – Han blir Bosman-spiller etter denne sesongen, forteller Schelvan. Kone Stabæk ønsker også å hente Youssef Kone på prøvespill. 23-åringen fra Elfenbenskysten har trent med Rosenborg på Gran Canaria i en uke, men ble veiet og funnet for lett hos rosenborgerne. – Vi har vel fulgt ham parallelt med Rosenborg. Men nå tror jeg han har reist tilbake til Elfenbenskysten fordi visumet hans gikk ut, sier Schelvan. – Vi vil ta kontakt med Kone gjennom agenter og prøve å få ham hit på prøvespill, sier Schelvan. Han sier at klubben fortsatt ikke har avklart noe med svensken Arash Talebinejad. – Jeg må bare få understreke at vi er veldig fornøyd med den stallen vi har i dag. Det vi er på jakt etter, er det ekstra lille krydderet, sier Schelvan. Han karakteriserer alle de tre ovennevnte spillerne som kant/angrepsspillere. (Budstikka.no 23.01.2006 kl. 09:38) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 23. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2006 (endret) Bla, bla, bla.... Slått av Super-Lars. Endret 23. Januar 2006 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Det at de "er veldig fornøyd med troppen i dag" kan vell tolkes som at de ikke går for Arash?? Hadde de vært sikre på at han var rett mann var han vell blitt Stabæk spiller allerede.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Jaja, der sto det jo ganske lite håndfast. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Det at de "er veldig fornøyd med troppen i dag" kan vell tolkes som at de ikke går for Arash?? Hadde de vært sikre på at han var rett mann var han vell blitt Stabæk spiller allerede.. Er man kritisk kan man kanskje tolke det som "pokker, nå har jeg snart ikke flere navn på blokka og veldig få har skrevet under..." Kan det hande at vi ikke får flere nye?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Det at de "er veldig fornøyd med troppen i dag" kan vell tolkes som at de ikke går for Arash?? Hadde de vært sikre på at han var rett mann var han vell blitt Stabæk spiller allerede.. Er man kritisk kan man kanskje tolke det som "pokker, nå har jeg snart ikke flere navn på blokka og veldig få har skrevet under..." Kan det hande at vi ikke får flere nye?? Vel, listen over angrep/midtbane spillere som har vært i søkelyset begynner å bli lang. Rnkovic, Øren, Sundgot, George, Arash og Mourad er de navnene vi vet om mens flere sikkert har blitt vurdert på veien. Det er ulike grunner til at disse ikke har kontrakt med Blaatt men med Kone og Michi på lista er vi oppe i 8 stk, hvor mange fler har Schelvis på lista si mon tro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 ihvertfall 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 ihvertfall 1 Hvem er det da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 ihvertfall 1 Sist jeg husker Markus ga utrykk for at han viste noe, som ikke vi vet, endte det med Jocke Persson... Kan noen gi ett tidsperspektiv på når evt. "vanlige dødelige" for vite noe....? Jeg er nysgjerrig og utålmodig! Kom igjen Schelvan - overgå mine forventninger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 ihvertfall 1 Sist jeg husker Markus ga utrykk for at han viste noe, som ikke vi vet, endte det med Jocke Persson... Kan noen gi ett tidsperspektiv på når evt. "vanlige dødelige" for vite noe....? Jeg er nysgjerrig og utålmodig! Kom igjen Schelvan - overgå mine forventninger! Hepp, Problemet er at man må holde jævlig kjeft om alle spillere man er interessert i. I dagens marked skyr man ingen midler for å snappe opp spillere rett under nesa på andre lag. Brann er en av verstingene i klassen. I fjor forsøkte de å snappe Suffo fra Odd og i år forsøkte de å stikke av med Nat Brochers igjen foran Odd. LSK "landeveisrøvet" Khalid Moueli når han var på vei fra Lyn trening på Ullevåll til Garedmoen og lista er sikkert mye lenger enn som så. Derfor er det veldig viktig at Stabæk holder kortene ekstremt tett til brystet i alle overgangssaker. Vi så jo hva som skjedde når Sundgot saken sprakk i pressen. Vi får bare smøre oss med tolmodighet og vente på godt nytt fra Stabækkontoret. Jeg tror vi tygt kan anta at en eller to av spillerene Kone, Talebinejad eller Mihci blir å finne i den blaa drakta når sesongen sparker igang i april. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 ihvertfall 1 Sist jeg husker Markus ga utrykk for at han viste noe, som ikke vi vet, endte det med Jocke Persson... Kan noen gi ett tidsperspektiv på når evt. "vanlige dødelige" for vite noe....? Jeg er nysgjerrig og utålmodig! Kom igjen Schelvan - overgå mine forventninger! Hepp, Problemet er at man må holde jævlig kjeft om alle spillere man er interessert i. I dagens marked skyr man ingen midler for å snappe opp spillere rett under nesa på andre lag. Brann er en av verstingene i klassen. I fjor forsøkte de å snappe Suffo fra Odd og i år forsøkte de å stikke av med Nat Brochers igjen foran Odd. LSK "landeveisrøvet" Khalid Moueli når han var på vei fra Lyn trening på Ullevåll til Garedmoen og lista er sikkert mye lenger enn som så. Derfor er det veldig viktig at Stabæk holder kortene ekstremt tett til brystet i alle overgangssaker. Vi så jo hva som skjedde når Sundgot saken sprakk i pressen. Vi får bare smøre oss med tolmodighet og vente på godt nytt fra Stabækkontoret. Jeg tror vi tygt kan anta at en eller to av spillerene Kone, Talebinejad eller Mihci blir å finne i den blaa drakta når sesongen sparker igang i april. @ringo Bra svar - men jeg er fortsatt utålmodig, bare så det er sagt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 23. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2006 (endret) ihvertfall 1 Sist jeg husker Markus ga utrykk for at han viste noe, som ikke vi vet, endte det med Jocke Persson... Kan noen gi ett tidsperspektiv på når evt. "vanlige dødelige" for vite noe....? Jeg er nysgjerrig og utålmodig! Kom igjen Schelvan - overgå mine forventninger! Hepp, Problemet er at man må holde jævlig kjeft om alle spillere man er interessert i. I dagens marked skyr man ingen midler for å snappe opp spillere rett under nesa på andre lag. Brann er en av verstingene i klassen. I fjor forsøkte de å snappe Suffo fra Odd og i år forsøkte de å stikke av med Nat Brochers igjen foran Odd. LSK "landeveisrøvet" Khalid Moueli når han var på vei fra Lyn trening på Ullevåll til Garedmoen og lista er sikkert mye lenger enn som så. Derfor er det veldig viktig at Stabæk holder kortene ekstremt tett til brystet i alle overgangssaker. Vi så jo hva som skjedde når Sundgot saken sprakk i pressen. Vi får bare smøre oss med tolmodighet og vente på godt nytt fra Stabækkontoret. Jeg tror vi tygt kan anta at en eller to av spillerene Kone, Talebinejad eller Mihci blir å finne i den blaa drakta når sesongen sparker igang i april. @ringo Bra svar - men jeg er fortsatt utålmodig, bare så det er sagt! Hepp, Du er ikke alene! Når stallen er kompett om en uke eller tre... Så får vi ta en diskusjon rundt kvaliteten på det vi får inn. Arash, Youssuf og Hilmi er alle veldig ubeskrevne blad, så det er klart vi tar en viss risiko her. Men husk, vi hentet jocke Persson og Markus Karlsson i fjor sommer primært med tanke på TL spill i 2006. Vi har alt forsterket laget jamført med våre opprykkskollegaer i Vestfold. Samt at flere av de etablerte Tippeligaklagene neppe har satt stallene sine ennå de heller. Det er vel bar Odd som har sagt at de er mer eller mindre ferdige med signeringen av Ruperth Morán. @ringo Endret 23. Januar 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 1. div i nederland heter i dag "Gouden Gids Divisie", og tippeligaen i nederland heter "Eredivisie". litt forvirrende når dere skriver "Eerste Divisie" på forsiden. hilmi er 29 år gammel, altså ganske gammel, og spiller på en 1.div. klubb som sitter på 17. plass av 20. høres ike så veldig lovende ut, for å være ærlig. hvis jeg ser videre på klubbene som spiller i Gouden Gids Divisie, ser jeg cambuur og fortuna sittard...klubbene som er mindre/dårligere enn st.pauli. husker at vi en gang kjøpte en spiller fra cambuur...han holdt ikke regioanlliga nivå. og hvis denne hilmi hadde blitt så målfarlig, hadde han ikke spilt i nederlandsk 1. div.! da hadde han lengst gått til en større eredivisie klubb! lurer på om hilmi er den riktige for oss? "det lille ekstra" kan han ihvertfall ikke ha...synes jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 hilmi er 29 år gammel, altså ganske gammel, og spiller på en 1.div. klubb som sitter på 17. plass av 20.høres ike så veldig lovende ut, for å være ærlig. Det er jeg enig i, når han er i den alderen og ikke slått ordentlig i gjennom på øverste nivå, så virker det ikke som noe kjempekjøp i mine øyne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 hilmi er 29 år gammel, altså ganske gammel, og spiller på en 1.div. klubb som sitter på 17. plass av 20. høres ike så veldig lovende ut, for å være ærlig. Det er jeg enig i, når han er i den alderen og ikke slått ordentlig i gjennom på øverste nivå, så virker det ikke som noe kjempekjøp i mine øyne... omtrent som Daniel det, bare at han var litt eldre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 1. div i nederland heter i dag "Gouden Gids Divisie", og tippeligaen i nederland heter "Eredivisie".litt forvirrende når dere skriver "Eerste Divisie" på forsiden. hilmi er 29 år gammel, altså ganske gammel, og spiller på en 1.div. klubb som sitter på 17. plass av 20. høres ike så veldig lovende ut, for å være ærlig. hvis jeg ser videre på klubbene som spiller i Gouden Gids Divisie, ser jeg cambuur og fortuna sittard...klubbene som er mindre/dårligere enn st.pauli. husker at vi en gang kjøpte en spiller fra cambuur...han holdt ikke regioanlliga nivå. og hvis denne hilmi hadde blitt så målfarlig, hadde han ikke spilt i nederlandsk 1. div.! da hadde han lengst gått til en større eredivisie klubb! lurer på om hilmi er den riktige for oss? "det lille ekstra" kan han ihvertfall ikke ha...synes jeg. Hepp, Helt enig! Han har ingen meritter på øverste nivå og falt helt gjennom i Duisburg i 2. bundesliga. Men det er jo greit å prøve ham ut da! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2006 (endret) husk hvor daniel kom fra, og at han har erfaring fra sveriges høyeste liga (dif og bois). (ps: inlegg 666 ) Endret 23. Januar 2006 av pauligirl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 hilmi er 29 år gammel, altså ganske gammel, og spiller på en 1.div. klubb som sitter på 17. plass av 20. høres ike så veldig lovende ut, for å være ærlig. Det er jeg enig i, når han er i den alderen og ikke slått ordentlig i gjennom på øverste nivå, så virker det ikke som noe kjempekjøp i mine øyne... omtrent som Daniel det, bare at han var litt eldre Daniel har vel erfaring fra Allsvenskan og øverste div i Kina? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 1. div i nederland heter i dag "Gouden Gids Divisie", og tippeligaen i nederland heter "Eredivisie". litt forvirrende når dere skriver "Eerste Divisie" på forsiden. hilmi er 29 år gammel, altså ganske gammel, og spiller på en 1.div. klubb som sitter på 17. plass av 20. høres ike så veldig lovende ut, for å være ærlig. hvis jeg ser videre på klubbene som spiller i Gouden Gids Divisie, ser jeg cambuur og fortuna sittard...klubbene som er mindre/dårligere enn st.pauli. husker at vi en gang kjøpte en spiller fra cambuur...han holdt ikke regioanlliga nivå. og hvis denne hilmi hadde blitt så målfarlig, hadde han ikke spilt i nederlandsk 1. div.! da hadde han lengst gått til en større eredivisie klubb! lurer på om hilmi er den riktige for oss? "det lille ekstra" kan han ihvertfall ikke ha...synes jeg. Hepp, Helt enig! Han har ingen meritter på øverste nivå og falt helt gjennom i Duisburg i 2. bundesliga. Men det er jo greit å prøve ham ut da! @ringo Lurer litt på hvordan de fant han? Han kan umulig ha vært på blokka i november! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Hvis noen er gode i nederlandsk kan de jo oversette litt: Gouden Gids Divisie Nieuws Mihçi op proef in Noorwegen Door: Jeroen van den Kroonenberg 21/01/2006 18:05 Hilmi Mihçi traint vanaf vandaag mee bij het Noorse Stakbaek IF. De Scandinavische ploeg hoopt dat de aanvaller de versterking is waarnaar het op zoek is. De 29-jarige Mihçi komt momenteel op amateurbasis uit voor Omniworld. In twaalf competitieduels wist hij negen keer te scoren. Stabaek komt uit in de hoogste Noorse divisie en was enkele jaren geleden nog een 'grote' club in eigen land. De afgelopen jaren gleed de ploeg echter weg uit de top van het klassement. Met nieuwe spelers probeert de club nu weer de weg naar boven in te slaan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Hvis noen er gode i nederlandsk kan de jo oversette litt: Gouden Gids Divisie Nieuws Mihçi op proef in Noorwegen Door: Jeroen van den Kroonenberg 21/01/2006 18:05 Hilmi Mihçi traint vanaf vandaag mee bij het Noorse Stakbaek IF. De Scandinavische ploeg hoopt dat de aanvaller de versterking is waarnaar het op zoek is. De 29-jarige Mihçi komt momenteel op amateurbasis uit voor Omniworld. In twaalf competitieduels wist hij negen keer te scoren. Stabaek komt uit in de hoogste Noorse divisie en was enkele jaren geleden nog een 'grote' club in eigen land. De afgelopen jaren gleed de ploeg echter weg uit de top van het klassement. Met nieuwe spelers probeert de club nu weer de weg naar boven in te slaan. Golden Guide Division New Mihçi on trial in Norway Through: Jeroen of the crown mountain 21/01/2006 18:05 Hilmi Mihçi trains from today with by the Norwegian Stakbaek IF. The Scandanavian team hopes that the attacker the reinforcement is to which the on seek is. The 29-birthday Mihçi comes currently on amateur basis from for Omniworld. In twelve competition duels, he had to bow to score turn. Stabaek comes from in the most Norwegian division and was single years ago yet a 'large' club in own country. The past years slid the team however way from the top of the klassement. With new players, the club tries to hit now again the way to above in. **** Hehe. Alltid morro med Babelfish... **** Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Hvis noen er gode i nederlandsk kan de jo oversette litt: Gouden Gids Divisie Nieuws Mihçi op proef in Noorwegen Door: Jeroen van den Kroonenberg 21/01/2006 18:05 Hilmi Mihçi traint vanaf vandaag mee bij het Noorse Stakbaek IF. De Scandinavische ploeg hoopt dat de aanvaller de versterking is waarnaar het op zoek is. De 29-jarige Mihçi komt momenteel op amateurbasis uit voor Omniworld. In twaalf competitieduels wist hij negen keer te scoren. Stabaek komt uit in de hoogste Noorse divisie en was enkele jaren geleden nog een 'grote' club in eigen land. De afgelopen jaren gleed de ploeg echter weg uit de top van het klassement. Met nieuwe spelers probeert de club nu weer de weg naar boven in te slaan. Jeg elsker sånne autooversettere på internett: Gouden guide divisie news Mihçi on test in Norway by: Jeroen of pine crown mount 21/01/2006 18.05 Hilmi Mihçi train as from today at the Norwegian Stakbaek IF. The Scandinavian plough hopes that the attacker the strengthening to which it is in search, is. The person whose birthday it isperson whose birthday it is person whose birthday it is Mihçi ends up at present on amateur basis for Omniworld. In twelve competition duels he could nine score times. Stabaek end up in the highest Norwegian divisie and some years had been suffered still a ' large ' club in own country. The previous years slipped away the plough however from the top of the klassement. With new players the club tries now stock the way up. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Leser på en side på nettet at han er 1,84 høy og veier 77 kg, ikke akkurat noen kraftspiss!! Han ligger nå på 13 plass på toppscorerlisten i Nederland.. Så igår på tv om en som gikk direkte fra brummundal til ipswich så alt er jo mulig, slår Hilmi til i TL må det vell kalles årets overraskelse:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå