Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Støttes, pauligirl. Uansett så er han på prøvespill nå og er han ubrukelig som mange frykter, tror jeg JJ og KSHW vil oppdage dette. Teit diskusjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Stoler mer på JJ enn deg, for å si det sånn.Nå har vel JJ foreløpig ikke uttalt seg noe særlig om denne nederlenderen, så hva er det å stole på? Mihci har sannsynligvis havnet på prøvespill som følge av agentkontakt. Tipper på at ingen i Stabæk har sett han før, men i og med at han er spiss, muligens den spillertypen man ønsker og gratis, tenker de vel at det kan ikke skade å se på han i et par dager. Må si jeg stoler mer på magefølelsen til pauligirl, basert på hennes egne erfaringer med spillere fra det nivået, enn agenten hans. Av det vi har fått av informasjon er det jo heller ikke noe som tilsier at pauligirl sine erfaringer ikke kan passe godt i forhold til Mihci óg. Mitt foreløpige inntrykk er i hvert fall at dette er en temmelig uinteressant spiller. Hva JJ mener, vet vi ikke ennå, så det blir litt feil å bruke han som argument. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Janne må ha en idè om at dette kan være noe å satse på. Jeg tviler på at han ellers hadde giddet å ha en spiller på prøve en hel uke når tiden begynner å bli knapp, og vi mangler en spiss. Et forslag fra en agent kan enkelt og greit avslås, og siden ingen har hørt noe om at nedelenderen ble sendt rett hjem etter treningen i dag, så kan han ikke være så håpløs! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.j...articleID=92596 Da var Kone historie. Trønderskallene ombestemtes seg, synd for Kone var utrolig bra etter å ha sett matchene i Spania. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.j...articleID=92596 Da var Kone historie. Trønderskallene ombestemtes seg, synd for Kone var utrolig bra etter å ha sett matchene i Spania. gjett hvem som stod klar med sjekkheftet. da vet vi ihvertfalll hvem som blir årets spiller i Tippeligaen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Ergelig... Da holder han ihvertfall høy nok klasse.... Skulle kjøpt han usett eller på grunnlag av det han viste på gran canaria for rbk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Ergelig... Da holder han ihvertfall høy nok klasse.... Skulle kjøpt han usett eller på grunnlag av det han viste på gran canaria for rbk. Da kan vi for alvor begynne å spøke med navnet hans. Hva med Arnie hit'en "Har du sett min kone" "Har du sett min Kone, som legger seg på ryggen for en krone, og hvis han ikke krona får så tar'n på seg buksa og går." HEY! Nå er det jo bare kline til med et bud på Helstad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 gjett hvem som stod klar med sjekkheftet. Reka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Jeg registrerer at media til nå har kommet frem til at Kone er fra henholdsvis Belgisk Kongo (!), Burkina Faso og Elfenbenskysten. Da han helt sikkert også er 22, 23 og 25 år og heter Youssef, Youssuf og Youssheff foreslår jeg at vi kjøper en av de andre Konene. Han er sikkert like god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 I got something to say.... And you said it right! Ja til ny Kone, eller det hørtes kanskje litt feil ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Jeg registrerer at media til nå har kommet frem til at Kone er fra henholdsvis Belgisk Kongo (!), Burkina Faso og Elfenbenskysten. Da han helt sikkert også er 22, 23 og 25 år og heter Youssef, Youssuf og Youssheff foreslår jeg at vi kjøper en av de andre Konene. Han er sikkert like god. Hepp, Det er alltid skummelt med Afrikanske spillere... Det er bl.a. en Youssuf Kone som er 23 år og fra elfenbenskysten som de siste sesongene har spilt midtbane på 3. og 4. nivå i italia... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/01/24/455686.html hehehe, noe for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Jeg registrerer at media til nå har kommet frem til at Kone er fra henholdsvis Belgisk Kongo (!), Burkina Faso og Elfenbenskysten. Da han helt sikkert også er 22, 23 og 25 år og heter Youssef, Youssuf og Youssheff foreslår jeg at vi kjøper en av de andre Konene. Han er sikkert like god. Hepp, Det er alltid skummelt med Afrikanske spillere... Det er bl.a. en Youssuf Kone som er 23 år og fra elfenbenskysten som de siste sesongene har spilt midtbane på 3. og 4. nivå i italia... @ringo I dagbladet står det: 23-åringen fra Burkina Faso skal kjøpes fra marokkanske RCA Casablanca Etter et raskt søk på RCAs offisielle sider, fant jeg ingen ved navnet: Yousseff Kone (eller noe som lignet) Lykke til Bratseth..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Han er vel leid ut til en annen klubb. Det er som om noen skulle kjøpe Markegård av oss nå - han står ikke oppført på våre sider han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Han er vel leid ut til en annen klubb. Det er som om noen skulle kjøpe Markegård av oss nå - han står ikke oppført på våre sider han! Gledesdreper...... ! ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Ja, det var jo nok en strek i regninga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Jeg registrerer at media til nå har kommet frem til at Kone er fra henholdsvis Belgisk Kongo (!), Burkina Faso og Elfenbenskysten. Da han helt sikkert også er 22, 23 og 25 år og heter Youssef, Youssuf og Youssheff foreslår jeg at vi kjøper en av de andre Konene. Han er sikkert like god. Hepp, Det er alltid skummelt med Afrikanske spillere... Det er bl.a. en Youssuf Kone som er 23 år og fra elfenbenskysten som de siste sesongene har spilt midtbane på 3. og 4. nivå i italia... @ringo I dagbladet står det: 23-åringen fra Burkina Faso skal kjøpes fra marokkanske RCA Casablanca Etter et raskt søk på RCAs offisielle sider, fant jeg ingen ved navnet: Yousseff Kone (eller noe som lignet) Lykke til Bratseth..... Hepp, Det er fordi han spiller for Olympic Club de Safi i marokko... prøv http://www.ocs.ma @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Er det noen som kjenner til om vårt bud på 300 000 Euro ble akseptert. Og ikke minst; hvilken spiller det gjelder? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaek4ever 0 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Jeg registrerer at media til nå har kommet frem til at Kone er fra henholdsvis Belgisk Kongo (!), Burkina Faso og Elfenbenskysten. Da han helt sikkert også er 22, 23 og 25 år og heter Youssef, Youssuf og Youssheff foreslår jeg at vi kjøper en av de andre Konene. Han er sikkert like god. Hepp, Det er alltid skummelt med Afrikanske spillere... Det er bl.a. en Youssuf Kone som er 23 år og fra elfenbenskysten som de siste sesongene har spilt midtbane på 3. og 4. nivå i italia... @ringo I dagbladet står det: 23-åringen fra Burkina Faso skal kjøpes fra marokkanske RCA Casablanca Etter et raskt søk på RCAs offisielle sider, fant jeg ingen ved navnet: Yousseff Kone (eller noe som lignet) Lykke til Bratseth..... Hepp, Det er fordi han spiller for Olympic Club de Safi i marokko... prøv http://www.ocs.ma @ringo Jeg ser på siden at han heter Yssouf Kone... http://www.ocs.ma/JOUEURS.HTM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 I dag ble jeg fortalt at Kone faktisk er fra Senegal. Jeg for min del tror han er fra Horten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 I dag ble jeg fortalt at Kone faktisk er fra Senegal. Jeg for min del tror han er fra Horten. Spiller liten rolle nå - han ble akkurat presentert som RBK-spiller på TV2-sporten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 ...enda ett navn å stryke fra lista til Schelvan... Frykter mere enn noen gang at det blir tynt med nysigneringer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Legg inn bud på enten Frode Johnsen eller Storflor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 De vil nok neppe selge Johnsen, men Storflor, ja! Han kan jo både brukes som venstreving, og spiss! Han hadde vært noe! Men tviler på at de selger han og... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Legg inn bud på enten Frode Johnsen eller Storflor. Var visst ikke aktuelt å selge noen av dem i følge Høgmo.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 24. Jan 2006, 19:32) 60603[/snapback] Legg inn bud på enten Frode Johnsen eller Storflor. Var visst ikke aktuelt å selge noen av dem i følge Høgmo.... var ikke det bare johnsen da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Legg inn bud på enten Frode Johnsen eller Storflor. Regner med det var et førsøk på en av de største spøkene på Stabækforumet gjennom tidene? Frode Skal aldri ha på seg de fine blå fargene! Storflor derimot ønskes velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Legg inn bud på enten Frode Johnsen eller Storflor. Regner med det var et førsøk på en av de største spøkene på Stabækforumet gjennom tidene? Frode Skal aldri ha på seg de fine blå fargene! Storflor derimot ønskes velkommen! Frode er akkurat den spisstypen vi trenger. Hvorfor ikke, bortsett fra at RBK sikkert ikke vil selge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 24. Jan 2006, 19:32) 60603[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Legg inn bud på enten Frode Johnsen eller Storflor. Var visst ikke aktuelt å selge noen av dem i følge Høgmo.... var ikke det bare johnsen da? Tja, jeg forstod det som om det ikke var rom for å kvitte seg med noen av dem. De har jo allerede "mista" en i vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Øyvind Storflor har vanligvis én god kamp i løpet av en sesong og Frode Johnsen er en av Tippeligaens dårligste spillere i de lange periodene han ikke er i toppform. På sitt beste kan begge disse bidra med viktige ferdigheter, men de er sjelden på sitt beste, og lavestenivået deres er altfor svakt. Ikke akkurat noen drømmesigneringer. Storflor er kanskje en sånn spiller som kan blomstre og bli mer stabil ved et miljøskifte, men Frode Johnsen mener jeg har altfor klare svakheter til at han er noe å satse på. Litt for høy alder har han óg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå