Armando 5 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 tror ikke det er så mange som kommer til å henge seg opp i det hvis vi bare signerer 1 eller 2 spillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 tror ikke det er så mange som kommer til å henge seg opp i det hvis vi bare signerer 1 eller 2 spillere... Om vi signer 1-2 spillere er det viktig at dette er spillere av klasse som går rett inn på laget og øker kvaliteten kraftig. 1-2 er greit for meg så lenge det er klassespillere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Vi kunne ha prøvd oss på Egueren? Vet at mange vil si; "ALDRI! Han gjør oss bare dårligere" osv. Men han er jo egentlig en god spiller, selvom han har vært en stor flopp i RævBK... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Tror du kan ha rett i at Eguren kan være langt bedre enn han har fått vist i Rosenborg. Men han har sikkert rimelig bra lønn der, så det kan jo bli et problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 RævBK prøver jo å låne han ut da... Kanskje en mulighet...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Tror ikke det er en veldig god ide å låne spillere fra rbk. De låner helst kun i korte perioder, og hvis spilleren gjør det bra, spesielt i TL, så henter de spilleren hjem så fort som over hodet mulig. Så lenge det ikke er for å dekke akutte behov , så bør spillere kjøpes. I enkelte saker kan det jo selvfølgelig være greit å låne. Var vel greit å bare låne J. Pettersen... Nei, sats heller på kjøp spør du meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Tror ikke vi skal klage så mye på det at vi ikke har kjøpt så noen spillere enda.. Siden sommeren har vi jo kjøpt tre spillere; jokke, alan og Karim. Vi har vel sikkert hatt sånn 7 spillere på prøvespill. Markus kom vel også tidlig sommer. Enig med at vi trener forsterkninger, men vi kan ikke ta det forgitt at denne Michi, mihli eller hva han heter ikke er god, bare fordi han har spilt i et middelmådig 1.divisjonsklubb i nederland. Hvor mange har egentlig sett han spille? Man kan ikke uttale seg uten å se mannen! Håper isf at den nye spilleren er en som kan engelsk, blir mye styr med to stykker som ikke kan språket og som det er vanskelig å kommunisere med. En engelsktalende brasilianer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Håper isf at den nye spilleren er en som kan engelsk, blir mye styr med to stykker som ikke kan språket og som det er vanskelig å kommunisere med. En engelsktalende brasilianer? Kanskje Alan har en venn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Markus - Du kan vel evt. berolige oss med ett " det er noe på gang!"...hvis det er det da!?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 det er noe på gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 det er noe på gang Når??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 det er noe på gang Når??? Hvem??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Hvilken posisjon og hvor "på gang" er det? Er det snakk om en spiller som helt sikkert blir hentet inn eller er det bare en man kikker litt nærmere på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 det er noe på gang Bra! Ser frem til overgangen går i orden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Ikke for å helle noe kaldt vann i blodet eller noe sånt, men har ikke ledelsen "hatt noe på gang" i lang tid? Synes jeg har hørt at "det jobbes" med spillere siden sesongslutt. Kan ikke akkurat si at esset er dratt ut av ermet ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 man har jo vært veldig nære ved flere anledninger(sundgot,kone), men med en gang det har kommet ut, har det godt i vasken. Synes det er bedre å få vite det når det er klart, enn å få vite at det er noe på gang med en spiller og så bli skuffet når det ikke blir noe av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 For min del kan jeg ikke fatte at vi ikke gikk for Mourad.. hele greia virker ganske sløvt. Er Steffen Nystrøm aktuell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 for ikke å glemme C.George som ble priset ut... Skjer det ikke noe på spissiden snart begynner rnkovic og strand å ikke se for ille ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 $uperTerje - Du kan vel evt. berolige oss med ett " det er noe på gang!"...hvis det er det da!?? Sorry men jeg vet ingen ting annet enn at Tom Schelvan har i 2006 blitt observert kjørene forbi Jarmyra ved flere anledninger - kan det være på utkikk etter unge lovene talenter...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 Kanskje det smarteste rett og slett er å bruke pengene til spillerkjøp på nye talentspeidere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Januar 2006 Del Skrevet 25. Januar 2006 tror vi speider nok. bruk penger på talent-hentere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Heh. Ja... nett og hover for alle penga. Jeg begynner hvertfall å tygge på de siste fingerstumpene nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Dette er og blir frustrerende! Hvor mange navn har vært nevnt 10-12?? Hvor lenge 1 mnd? 6 uker? Og hva har kommet ut av det?? Joda vi har hentet en Keeper og en lovende ung spiller. MEN hvor er signeringen alla Jeppe? Hvor er signeringen alla Daniel?....... Husker at Ingo ved en anledning når frustrasjonen også var stor gikk ut og beroliget massene ved å fortelle hva som var målet. En forsterkning i hvert ledd - og det kom! I år derimot er Schelvan heller ute og sier at stallen i og for seg er god nok som den er......Dont like it! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 I år derimot er Schelvan heller ute og sier at stallen i og for seg er god nok som den er......Dont like it! :angry: Det Schelvan sier, gjør han nok for at klubben skal vise tillitt og tro på egne spillere. Man må ikke glemme at klubben har 19 spillere som det forventes at skal prestere i eliteserien i år i tillegg til de evnt 2-3-4 nye, så at man går ut med en slik uttalelse er nok like mye for spillernes skyld som for oss supprtere. Hvordan skal spillerne tolke det, dersom ledelsen går ut å sier at de spillerne som er i stallen i dag ikke er gode nok til å spille i Elitserien, når det faktisk er det de skal gjøre i 2006??? Selv om man får inn 2-3 spillere til, så kommer alle de andre spillerne til å få spilletid de også, så klubben må vise at de har tro på de spillerne de har i tillegg til at man vil styrke laget for å komme høyere på tabellen. Og dersom-atte-hvis klubben henter i 3 spillere, så er muligheten til stede for at alle de kan bli skadet samtidig - da må man kunne stole på at de resterende 19 spillerne klarer å gjøre jobben. Men en spiss er et must i mine øyne, men det er fordi Daniel er den eneste av de jeg tror holder Eliteserienivå pr i dag. Så 2 spisser, 1 midtbanespiller og 1 hurtig midtstopper er det jeg personlig ønsker at klubben henter inn før neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 26. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 26. Januar 2006 (endret) Det vi trenger er mer fart i forsvaret, et alternativ til Daniel, på topp som scorer 10-15 mål, og en midtbanespiller som scorer mye. I tillegg kunne det vært fint med forsterkninger på kantene, spesiellt venstre.. Endret 26. Januar 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 I år derimot er Schelvan heller ute og sier at stallen i og for seg er god nok som den er......Dont like it! :angry: Det Schelvan sier, gjør han nok for at klubben skal vise tillitt og tro på egne spillere. Man må ikke glemme at klubben har 19 spillere som det forventes at skal prestere i eliteserien i år i tillegg til de evnt 2-3-4 nye, så at man går ut med en slik uttalelse er nok like mye for spillernes skyld som for oss supprtere. Hvordan skal spillerne tolke det, dersom ledelsen går ut å sier at de spillerne som er i stallen i dag ikke er gode nok til å spille i Elitserien, når det faktisk er det de skal gjøre i 2006??? Selv om man får inn 2-3 spillere til, så kommer alle de andre spillerne til å få spilletid de også, så klubben må vise at de har tro på de spillerne de har i tillegg til at man vil styrke laget for å komme høyere på tabellen. Og dersom-atte-hvis klubben henter i 3 spillere, så er muligheten til stede for at alle de kan bli skadet samtidig - da må man kunne stole på at de resterende 19 spillerne klarer å gjøre jobben. Men en spiss er et must i mine øyne, men det er fordi Daniel er den eneste av de jeg tror holder Eliteserienivå pr i dag. Så 2 spisser, 1 midtbanespiller og 1 hurtig midtstopper er det jeg personlig ønsker at klubben henter inn før neste sesong. Jeg er utrolig enig. Forball handler ikke bare om fysikkens lover, men vel så mye om psyke. Hjelper ikke om du har verdens beste spillere dersom innstillingen er feil. Det dreier seg ikke bare om selvtillitt - det hadde RBK-spillerne nok av foran sesongen i fjor. Det dreier seg "blø for drakta"-mentaliteten. Vilje til å prestere. Jeg gjentar nok en gang at nedrykkslaget i 2004 ikke var særlig forskjellig fra bronselaget i 2003. Men i 2004 ventet alle på Martin. Martin skulle gjøre det. Når Martin kom tilbake skulle alt bli bra. Enkelte meget gode Stabækspillere burde ha løst billetter i 2004. For å SE PÅ kampen fra banen! Et annet bevis på at flotte navn og gode budsjetter ikke er alt: St. Pauli fra regionsserien i Tyskland (omtrent vår andre divisjon) hadde ingen problemer med å slå Werder Bremen i cup'en i Tyskland i går. Det var ikke bare flaks, men innstilling. Gang på gang bare tok to antatt dårligere spillerne fra St. Pauli ballen fra de meriterte gutta fra Bremen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Det vi trenger er mer fart i forsvaret, et alternativ til Daniel, på topp som scorer 10-15 mål, og en midtbanespiller som scorer mye. I tillegg kunne det vært fint med forsterkninger på kantene, spesiellt venstre.. Alan kan faktisk vise seg å bli den midtbanespilleren vi trenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Jeg synes vi skal gjøre ett fremstøt på han brasilianeren som AAFK ikke beholdt pga EU kvota... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Jeg synes vi skal gjøre ett fremstøt på han brasilianeren som AAFK ikke beholdt pga EU kvota... Ikke dumt, støtter den. Ser at Lillestrøm har en 17åring fra Elfenbenskysten på prøvespill. Hvis de kjøper ham kan vi muligens gjøre et framstøt på AS... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 vet ikke om han ble nevnt før, men siste nytt fra belgia er at CEDRIC ROUSSEL (standard liege) er en av kandidatene vålerenga og stabæk er interessert i. fikk denne informasjonen fra en veldig god venn i lokeren. egentlig var lokeren interessert i roussel, men nå ser det ut som om de kjøper david thor vidarsson, og trenger derfor ikke roussel / har ikke nok penger til roussel. vet dere noe om dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå