Rubbster 0 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 vet ikke om han ble nevnt før, men siste nytt fra belgia er at CEDRIC ROUSSEL (standard liege) er en av kandidatene vålerenga og stabæk er interessert i.fikk denne informasjonen fra en veldig god venn i lokeren. egentlig var lokeren interessert i roussel, men nå ser det ut som om de kjøper david thor vidarsson, og trenger derfor ikke roussel / har ikke nok penger til roussel. vet dere noe om dette? HYSSSSSSSSSSSJ der gikk den overgangen i vasken Jeg synes vi skal gjøre ett fremstøt på han brasilianeren som AAFK ikke beholdt pga EU kvota... Ikke dumt, støtter den. Ser at Lillestrøm har en 17åring fra Elfenbenskysten på prøvespill. Hvis de kjøper ham kan vi muligens gjøre et framstøt på AS... Tviler på at det får noen betydning ettersom utlendinger utenfor EU ikke får lov å spille i tippeligaen før dem er 18. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Jeg synes vi skal gjøre ett fremstøt på han brasilianeren som AAFK ikke beholdt pga EU kvota... Hmmm... Det forslaget kom jeg opp med for 2-3 uker siden, og da var alle negative til det! Men nå-når Mortimer sier det, da våkner alle, og synes det er genialt Har dere noe imot meg eller??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Jeg synes vi skal gjøre ett fremstøt på han brasilianeren som AAFK ikke beholdt pga EU kvota... Hmmm... Det forslaget kom jeg opp med for 2-3 uker siden, og da var alle negative til det! Men nå-når Mortimer sier det, da våkner alle, og synes det er genialt Har dere noe imot meg eller??? ja....liker ikke chelsea Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Jeg synes vi skal gjøre ett fremstøt på han brasilianeren som AAFK ikke beholdt pga EU kvota... Hmmm... Det forslaget kom jeg opp med for 2-3 uker siden, og da var alle negative til det! Men nå-når Mortimer sier det, da våkner alle, og synes det er genialt Har dere noe imot meg eller??? ja....liker ikke chelsea Men det gjør jeg Men stabæk aller mest da, selvfølgelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Synes ikke vi skal bry oss med en spiller som blir dumpet av Aafk.. Har hørt at det bare var frispark han var god på.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Er enig med Schelvan jeg. Troppen vår er god nok til gull. Vi har jo for pokkern meg Henning!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Enda en grunn til å holde kortene tett til brystet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 vi bør handle nå! før han får spillt seg inn i varmen igjen... http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.j...articleID=92761 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 vet ikke om han ble nevnt før, men siste nytt fra belgia er at CEDRIC ROUSSEL (standard liege) er en av kandidatene vålerenga og stabæk er interessert i.fikk denne informasjonen fra en veldig god venn i lokeren. egentlig var lokeren interessert i roussel, men nå ser det ut som om de kjøper david thor vidarsson, og trenger derfor ikke roussel / har ikke nok penger til roussel. vet dere noe om dette? Det var kanskje der de 300000 euroene stammer fra. Var det han som spilte i coventry eller no, en gang i tiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 jepp, coventry og wolves... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Ingen som har hørt noen tilbakemeldinger om hvordan hilmi( eller hva han heter) hart gjort det? imponert/ ikke imponert. må jo være noen som har sett han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Ingen som har hørt noen tilbakemeldinger om hvordan hilmi( eller hva han heter) hart gjort det? imponert/ ikke imponert. må jo være noen som har sett han... Han scorer i morra! yeah right! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaek4ever 0 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Ingen som har hørt noen tilbakemeldinger om hvordan hilmi( eller hva han heter) hart gjort det? imponert/ ikke imponert. må jo være noen som har sett han... Han scorer i morra! yeah right! En tidligere Real Madrid-"stjerne" uten kontrakt... http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article543967.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Blir det noen nye spillere eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Blir det noen nye spillere eller? javisst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Blir det noen nye spillere eller? javisst Du har troa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Blir det noen nye spillere eller? javisst Du har troa? javisst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Blir det noen nye spillere eller? javisst Du har troa? javisst SKulle ønske jeg var like sikker.....er i ferd med å miste trua... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Det blir nye spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Det blir nye spillere. What makes you say that?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Det blir nye spillere. What makes you say that?? Hepp, Fordi det garantert blir nye spillere! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Jeg håper virkelig dere har rett!! Dere klarte nesten å overbevise meg gutter! Skål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Jeg håper virkelig dere har rett!! Dere klarte nesten å overbevise meg gutter! Skål! HALLO! Seff blir det nye spillere! Jeg tror grunnen til at det tar tid er at man er litt mer "kresen" på hvem man vil ha. SKÅL. SKÅL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Skål for nye spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Hvis dere roer angsten, åpner øynene og bruker nøtta så vil dere sikkert klare å komme frem til at det kommer spillere til klubben. Men jeg tviler på at det skjer i forhold til deres timeplan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Hvis dere roer angsten, åpner øynene og bruker nøtta så vil dere sikkert klare å komme frem til at det kommer spillere til klubben. Men jeg tviler på at det skjer i forhold til deres timeplan! Hva er din "timeplan" Markus? Skål forresten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 slappe av i kveld fotballkamp i morgen hjelpe en kompis å flytte på søndag morgenmøte hos stabæk på mandag (mye snadder) siste dagen på gamle jobben på tirsdag og første dag hos stabæk på onsdag så får vi se etter det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harald 0 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Det er bra at klubben tester forskjellige spillere. Men, kravstor som jeg er, så syntes jeg vi skal hente èn godt etablert norsk eliteseriespiller. Er klar over at dette koster, men vi har flere yngre spillere som vil utvikle seg til det geniale Forresten er dette mitt første innlegg... Skal prøve å være litt flinkere i fremover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 drev ikke vi og "pisset" på oss før seriestart ifjor også og så kom jeppe og verden ble lys igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harald 0 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Vi hentet aldri noen av de såkalte "stjernene" før fjorårets sesong. Vi må ikke glemme at selvom adecco ligaen gikk som en dans på roser så er det et annet nivå i eliteserien. Heldigvis har vi mange spillere med topperfaring men litt forsterkning av de erfarene hadde ikke vært å forakte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå