pondus87 1 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Ro ned! Daniel kom vel på denne tiden.. Jeppe kom i midten av mars, så i slutten kom sund og jørgen. I løpet av sommeren kom mackan, jocke og alan. Hvis ingen forsterkning er på plass til La Manga er det på tide å få litt panikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harald 0 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 sant, sant. Men materialistisk som jeg er så savner jeg de store navnene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Begynner å bli litt desperat på en signing nå ja...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Arash på prøvespill i TIL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Arash på prøvespill i TIL "Ifølge Petter Beslvik gjorde han et OK inntrykk......" "OK"??!! - Nei takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Hilmi fra start. JJ gir Hilmi sjansen fra start mot kongsvinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Avventer tilbud: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46637.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Avventer tilbud: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46637.ece Hepp, Det tror jeg er lurt. Tilbakemeldingene er vel at han gjorde ett bedre inntrykk i dag enn han har gjort på trening tidligere i uke. Personlig synes jeg Mihci gikk utenpå Arash som spiller. Han har et bra steg, ok teknikk og ser ut til å ha god fotballforståelse. Jeg skulle dog ønsket at han var litt mer markant. At han stakk frem brystkassa litt mer i duellene, at han signaliserte litt tydliger at han ville ha ballen. Når man spiller for en tippeligakontrakt så må man ta litt mer for seg. Michi er en brukbar spiller som bør få godkjent + for innsatsen i dag. Spørsmålet er om det er godt nok når vi skal bygge en stall med tanke på tippeligaspill. Det er vel det Stabækledelsen skal bruke noen dager til å fundere på også. Man sier at man leter etter en spiss med noe størrelse til å spille sammen med Nannskog... Det er Mihci ikke, men han kan være et interessant alterntiv på venstre flanke... Men han er definitivt en squadplayer uansett! Ellers mye positivt å skue. Markus og Joakim kommer til å bli dominerende spillere i årets sesong og Kjell Sverre kommer til å bidra veldig mye! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Markus og Joakim kommer til å bli dominerende spillere i årets sesongUnderforstått at Markus skyver Bjørnar opp på midtbanen, eller eventuelt ut på benken, mener du? Veldig synd om Bjørnar blir tvunget til å stagnere i utviklingen sin nå ved å bli prioritert bak Markus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Så at Raufoss skal ha en 1,93 m høy senegalesisk spiss på prøvespill nå. Hatt kamper på U-landslag og er på A-landslaget (ikke med i Afrikamesterskapet pga armskade). Er i utgangspunktet skeptisk til utenlandske spillere, men dette høres da ut til å kunne være interessant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Markus og Joakim kommer til å bli dominerende spillere i årets sesongUnderforstått at Markus skyver Bjørnar opp på midtbanen, eller eventuelt ut på benken, mener du? Veldig synd om Bjørnar blir tvunget til å stagnere i utviklingen sin nå ved å bli prioritert bak Markus. Hepp, Eller at Markus tar en plass fra IAO eller Mike. tror han skal bli jævlig vanskelig å holde ute av laget med det spillet han presterte i dag ihvertfall... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Liker den tanken bedre enn å degradere Bjørnar til andrevalg. Men ingenting er bedre enn at Markus presterer såpass bra at han hever nivået på førsteelleveren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Så at Raufoss skal ha en 1,93 m høy senegalesisk spiss på prøvespill nå. Hatt kamper på U-landslag og er på A-landslaget (ikke med i Afrikamesterskapet pga armskade). Er i utgangspunktet skeptisk til utenlandske spillere, men dette høres da ut til å kunne være interessant? Er han like bra som "landslagsspilleren" Fredrikstad hadde på prøve? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Liker den tanken bedre enn å degradere Bjørnar til andrevalg. Men ingenting er bedre enn at Markus presterer såpass bra at han hever nivået på førsteelleveren. Hepp, Uansett så er det en styrke for stabæk at vi har så mange gode spillere. Nå er vel ikke jeg så hodestups begeistrert for Bjørnar som mange andre. Jeg synes han innimellom spiller bort ballen litt enkelt offensit, og andre ganger sliter han enormt defensivt. Markus har en helt annen rutine og jeg tror Bjørnar har utrolig mye å lære av ham. Jeg ser det derfor ikke som problematisk at Bjørnar må kjempe for plassen sin. Det betyr kanskje endel spill på 2. laget i år, men på sikt vil både Bjørnar og ikke minst Stabæk tjene på det. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 28. Januar 2006 (endret) Liker den tanken bedre enn å degradere Bjørnar til andrevalg. Men ingenting er bedre enn at Markus presterer såpass bra at han hever nivået på førsteelleveren. Hepp, Uansett så er det en styrke for stabæk at vi har så mange gode spillere. Nå er vel ikke jeg så hodestups begeistrert for Bjørnar som mange andre. Jeg synes han innimellom spiller bort ballen litt enkelt offensit, og andre ganger sliter han enormt defensivt. Markus har en helt annen rutine og jeg tror Bjørnar har utrolig mye å lære av ham. Jeg ser det derfor ikke som problematisk at Bjørnar må kjempe for plassen sin. Det betyr kanskje endel spill på 2. laget i år, men på sikt vil både Bjørnar og ikke minst Stabæk tjene på det. @ringo Jeg er litt enig med deg @ringo, Bjørnar har blitt en liten publikumsfavoritt, men dersom Markus spiller som han gjorde i dag er han klart bedre enn Bjørnar. Det var ved et par anledninger i dag at vi var undertalig på vår venstre side når Kongsvinger kontret, men Markus viste stor rutine og evnet å plassere seg riktig som gjorde at Kongsvinger ikke maktet å utnytte fordelen. Markus er nok litt mindre glad i å gå fremover på banen, men når han første gjorde det i dag, var det med stor suksess syntes jeg. Endret 28. Januar 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Akkurat nå, er Markus mitt første valg som venstreback. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Og vi vet jo at Mackan trår til. Til blods, så og si. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Dette er jo ikke noe problem for Bjørnar. Med kortstatistikken til Markus vet vi at etter 3-4 kamper på Markus stå over annenhver kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 "Hva som skjer med Mihci ville ikke Tom Schelvan ut med, "Vi får ta en oppsummering til uka" sier han bestemt, før han avslutter "det er flere navn på lista, noen store" og forsvinner hemmelighetsfull inn i garderoben." Maaaaaarkuuuuuuus!!!! Herlig. Endelig en litt offensiv uttalelse fra Tom S. Vil vel feie tvilen til side...Så får vi se hvor lang tid det tar før vi mister tålmodigheten igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Spennende. De skal ihvertfall ha for at de har is i magen, selv om noen og enhver begynner å bli utålmodige. Nødvendigheten av å ikke avsløre for mye ved. de spillerne en jobber mot, har jo vist seg å være stor i senere tid. Av den grunn er det nok mye som skjer, uten at vi nødvendigvis får ta del i det. De som virker minst stresset ang. nye spillere her inne, er jo de som presentivt har tilgang til mest info. Det er vel en grei pekepinn på at det jobbes godt. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 "..det er flere navn på lista, noen store" og forsvinner hemmelighetsfull inn i garderoben." Maaaaaarkuuuuuuus!!!! Herlig. Endelig en litt offensiv uttalelse fra Tom S. Vil vel feie tvilen til side...Så får vi se hvor lang tid det tar før vi mister tålmodigheten igjen... Wov! Dette trengte jeg å høre! Trodde lista var nær tom jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 29. Januar 2006 Del Skrevet 29. Januar 2006 Ser ut som om det kan bli morsomt fremover! Håper på noe stort..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2006 (endret) Hvis noen som leser dette kan gi bare en liiiten indikasjon på sånn ca. evt. når noe kan hende vedr. ny spiller, er jeg driiitglad for tilbakemelding!! Endret 30. Januar 2006 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Hvis noen som leser dette kan gi bare en liiiten indiksjon på sånn ca. evt. når noe kan hende vedr. ny spiller, er jeg driiitglad for tilbakemelding!! Det kommer nok til å skje noe før 31 mars.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Jeg vil ha noe denne uken! blir gal av å vente! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 "..det er flere navn på lista, noen store" og forsvinner hemmelighetsfull inn i garderoben." Maaaaaarkuuuuuuus!!!! Herlig. Endelig en litt offensiv uttalelse fra Tom S. Vil vel feie tvilen til side...Så får vi se hvor lang tid det tar før vi mister tålmodigheten igjen... Wov! Dette trengte jeg å høre! Trodde lista var nær tom jeg! Lista kan ikke være nærmere Tom enn det den er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Hehe...han holder den nok tett inntil brystet ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 30. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2006 (endret) Hehe...han holder den nok tett inntil brystet ja. Har noen faktisk ringt å spurt Tom selv? Endret 30. Januar 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Hvis du først skal ringe, er det vel ant. samme hvem på kontoret du ringer til. Alle vet nok hvem som er på listen, og hva status er. Det samme gjør nok Markus, pluss et par til her inne. Politikken er at minst mulig skal komme ut, og de som vet noe er svært lite tjent med å lekke ut dette. Det betyr at en ikke får vite noe ved en senere anledning. Dessuten kan det ødelegge det arbeidet som legges ned for å hente spillere. Det skjer nok noe rimelig snart tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46776.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå