Slum 12 842 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46776.ece Bra. Håper vi slipper mer masing og syting på forumet i tiden framover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Fremmer herved forslag om at spekulasjon kan forekomme via post, alstå m. frimerke. Men fra spøk til revolver, støtter Tom her, ikke si en dritt før alt er klart og skrevet under. Endret 31. Januar 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46776.ece Bra. Håper vi slipper mer masing og syting på forumet i tiden framover. Jeg er faktisk helt enig med deg Slum. Det blir helt feil å syte og klage over at Tom ikke gjør jobben sin. Med hånden på hjertet. Hvem her inne ser seg i stand til å gjøre den samme jobben på en bedre måte? ( Ok. Du da @ringo ) Det jobbes kontinuerlig i markedet, og er det forsterkninger på gang er jeg overbevist om at vi vil bli informert når tiden er riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46776.ece Bra. Håper vi slipper mer masing og syting på forumet i tiden framover. Jeg er faktisk helt enig med deg Slum. Det blir helt feil å syte og klage over at Tom ikke gjør jobben sin. Med hånden på hjertet. Hvem her inne ser seg i stand til å gjøre den samme jobben på en bedre måte? ( Ok. Du da @ringo ) Det jobbes kontinuerlig i markedet, og er det forsterkninger på gang er jeg overbevist om at vi vil bli informert når tiden er riktig. Støttes! Det kan virke som om det er en storfisk på gang. Da er det viktig at kortene holdes tett til brystet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 OT: Er det en grunn til at jeg ikke kan søke i tråden jeg inne på? Ettersom denne tråden har blitt særdeles lang, skulle jeg ønske det var mulig å søke i den (feks på ulike navn, etc). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 OT: Er det en grunn til at jeg ikke kan søke i tråden jeg inne på? Ettersom denne tråden har blitt særdeles lang, skulle jeg ønske det var mulig å søke i den (feks på ulike navn, etc). Jeg tror Guinn for en tid tilbake kun lot prioriterte brukere få tilgang til den funksjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 OT: Er det en grunn til at jeg ikke kan søke i tråden jeg inne på? Ettersom denne tråden har blitt særdeles lang, skulle jeg ønske det var mulig å søke i den (feks på ulike navn, etc). Jeg tror Guinn for en tid tilbake kun lot prioriterte brukere få tilgang til den funksjonen. Det var det svaret jeg fikk for et par dager siden, så det stemmer nok...han hadde sine grunner, visstnok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 OT: Er det en grunn til at jeg ikke kan søke i tråden jeg inne på? Ettersom denne tråden har blitt særdeles lang, skulle jeg ønske det var mulig å søke i den (feks på ulike navn, etc). Medlem av $$? Isåfall skulle det ikke være noe problem, vil jeg tro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 OT: Er det en grunn til at jeg ikke kan søke i tråden jeg inne på? Ettersom denne tråden har blitt særdeles lang, skulle jeg ønske det var mulig å søke i den (feks på ulike navn, etc). Medlem av $$? Isåfall skulle det ikke være noe problem, vil jeg tro. Er det kriteriet? Jeg er medlem men har ikke tilgang til søk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 OT: Er det en grunn til at jeg ikke kan søke i tråden jeg inne på? Ettersom denne tråden har blitt særdeles lang, skulle jeg ønske det var mulig å søke i den (feks på ulike navn, etc). Jeg tror Guinn for en tid tilbake kun lot prioriterte brukere få tilgang til den funksjonen. Ok. Takk for svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 OT: Er det en grunn til at jeg ikke kan søke i tråden jeg inne på? Ettersom denne tråden har blitt særdeles lang, skulle jeg ønske det var mulig å søke i den (feks på ulike navn, etc). Medlem av $$? Isåfall skulle det ikke være noe problem, vil jeg tro. Er det kriteriet? Jeg er medlem men har ikke tilgang til søk. ta kontakt med en i styre, finner du ingen så bruk søk knappen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46776.ece Bra. Håper vi slipper mer masing og syting på forumet i tiden framover. Jeg er faktisk helt enig med deg Slum. Det blir helt feil å syte og klage over at Tom ikke gjør jobben sin. Med hånden på hjertet. Hvem her inne ser seg i stand til å gjøre den samme jobben på en bedre måte? ( Ok. Du da @ringo ) Det jobbes kontinuerlig i markedet, og er det forsterkninger på gang er jeg overbevist om at vi vil bli informert når tiden er riktig. Hoppsann, Det er vesentlig forskjell mellom å klage og syte på Tom og det å være spent og nysgjerrig (og kanskje litt utålmodig, når vi trodde vi hadde AS f.eks.)i en tid hvor mange klubber allerede har signert gode forsterkninger. Tror veldig få her mener "å syte og mase"...Er vel mere ett tegn på engasjement. Og det er i hvertfall positivt! Når fløyta går til første kamp er det selvsagt de elleve på banen vi støtter 100 prosent uansett! Jeg venter selvsagt tålmodig (?) videre i den tro at "den som venter,..." etc. Alltid. Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Det handler også litt om takt og tone... Hvis dere hører et stort navn, visket inn i øret deres av en eller annen pålitelig kilde burde dere ikke legge det rett ut her. $tabæk $upport har tidligere veltet minst en overgang (uten at jeg kjenner til hvilken). Tenk litt - dette forumet blir lest opp og ned av supportere og ledelse i andre klubber og f.eks formasjoner som terpes i forkant av en spes kamp og eller skader på spillere som skal spille burde man være forsiktig med... Dere kan dog diskutere ketchup til den blir blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 $tabæk $upport har tidligere veltet minst en overgang (uten at jeg kjenner til hvilken). Tobias Hysén for en del år tilbake... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 hadde vært en kjip kar å hatt i stallen det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Jaja Markus... nå som disse 'kattene'? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301536 er ute av sekken kan du vel opplyse om de sto på 'lista' til Tom S. Endret 31. Januar 2006 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle46776.ece Bra. Håper vi slipper mer masing og syting på forumet i tiden framover. Jeg er faktisk helt enig med deg Slum. Det blir helt feil å syte og klage over at Tom ikke gjør jobben sin. Med hånden på hjertet. Hvem her inne ser seg i stand til å gjøre den samme jobben på en bedre måte? ( Ok. Du da @ringo ) Det jobbes kontinuerlig i markedet, og er det forsterkninger på gang er jeg overbevist om at vi vil bli informert når tiden er riktig. Hepp, Jeg kan ikke gjøre jobben til tom bedre enn Tom... Skulle ønske jeg kunne det, men ikke snakk om! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Hepp, Kanskje vi ikke skulle ha sluppet ham videre? Arash snudde kampen! <_> @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Hepp, Kanskje vi ikke skulle ha sluppet ham videre? Arash snudde kampen! @ringo Hmmm.....tja...... Jeg velger å tro at han spilte godt fordi TUIL ikke er all verden av motstand, og at han vil falle igjennom i TL. Samtidig velger jeg å tro at han ble sendt videre fordi vi har noe enda bedre på kroken. Men, det er godt mulig jeg tror feil....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Hepp, Kanskje vi ikke skulle ha sluppet ham videre? @ringo Når treneren er førnøyd med en spiller og Stabæk ikke tilbyr kontrakt burde man ha bedre spillere på hånda. Begynner vel å bli rimelig sent å hente spillere nå med tanke på at de skal spilles inn på et lag. Noen som vet når overgangsvinduet stenger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Hepp, Kanskje vi ikke skulle ha sluppet ham videre? @ringo Når treneren er førnøyd med en spiller og Stabæk ikke tilbyr kontrakt burde man ha bedre spillere på hånda. Begynner vel å bli rimelig sent å hente spillere nå med tanke på at de skal spilles inn på et lag. Noen som vet når overgangsvinduet stenger? Det er ikke sent i forhold til i fjor. Da hentet vi første mann (og hvilken mann vi hentet ! ! ! ) i begynnelsen av februar.... Vinduet stenger 31/3. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Har vi gitt Arash beskjed om at han ikke får kontrakt? Jeg skjønner ellers godt at han forsøker seg videre istedenfor å sitte på gjerdet og vente på at Janne & Co bestemmer seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Har vi gitt Arash beskjed om at han ikke får kontrakt? iflg Budstikka: Arash Talebinejad fikk ikke kontrakt med Stabæk. Nå har han reist til Tromsø på prøvespiller. Arash Talebinejad var på prøvespill i Stabæk, og gjorde et ok inntrykk på Stabæk-lederne. Men inntrykket av ikke godt nok til at AIK-spilleren blir å se på Nadderud til sommeren. I hvert fall ikke som Stabæk-spiller. Men det er jo sikkert mulig å gjøre som RBK, å ombestemme seg............ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Har vi gitt Arash beskjed om at han ikke får kontrakt? Jeg skjønner ellers godt at han forsøker seg videre istedenfor å sitte på gjerdet og vente på at Janne & Co bestemmer seg. Hepp, Uansett så er Hilmi en bedre spiller! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Uansett så er Hilmi en bedre spiller! Akkurat det er jeg litt overrasket over, sett i forhold til Hilmis karriere så langt. Men når dere sier det så godtar jeg det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Uansett så er Hilmi en bedre spiller! Akkurat det er jeg litt overrasket over, sett i forhold til Hilmis karriere så langt. Men når dere sier det så godtar jeg det... Blackburn hentet en spiller fra svensk 3.div (http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article548662.ece), hadde vi hentet sammen mann, hadde det vel blitt stilt store spørsmålstegn om ambisjonene til klubben... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Svensken blackburn hentet er jo 18 og går nok ikke rett inn på laget... hehe... Ville heller hatt arash istedet for hilmi... pga alder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Uansett så er Hilmi en bedre spiller! Akkurat det er jeg litt overrasket over, sett i forhold til Hilmis karriere så langt. Men når dere sier det så godtar jeg det... Hepp, Du må huske på at jeg ikke så 1. omgangen til Arash... Hilmi hadde vistnok også vært mye bedre i kamp enn han hadde vært på trening... Dessuten er det ikke sikkert at nederlands 1 divisjon er så mye dårligere enn svensk 1 divisjon... Sannsynligvis er den bedre! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Uansett så er Hilmi en bedre spiller! Akkurat det er jeg litt overrasket over, sett i forhold til Hilmis karriere så langt. Men når dere sier det så godtar jeg det... Hepp, Du må huske på at jeg ikke så 1. omgangen til Arash... Hilmi hadde vistnok også vært mye bedre i kamp enn han hadde vært på trening... Dessuten er det ikke sikkert at nederlands 1 divisjon er så mye dårligere enn svensk 1 divisjon... Sannsynligvis er den bedre! @ringo Min spådom er at verken Arash eller Hilmi blir å se i stabækdrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 Uansett så er Hilmi en bedre spiller! Akkurat det er jeg litt overrasket over, sett i forhold til Hilmis karriere så langt. Men når dere sier det så godtar jeg det... Hepp, Du må huske på at jeg ikke så 1. omgangen til Arash... Hilmi hadde vistnok også vært mye bedre i kamp enn han hadde vært på trening... Dessuten er det ikke sikkert at nederlands 1 divisjon er så mye dårligere enn svensk 1 divisjon... Sannsynligvis er den bedre! @ringo Min spådom er at verken Arash eller Hilmi blir å se i stabækdrakt. Og det tror jeg du får rett i.... Er litt spent på om vi snapper opp en skeid spilelr eller to rett før vinduet stenger? Sånn for å øke bredden i stallen?? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå