Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 *-klIkK'* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 nei - det ligger i printer skuffen - faks skuffen er den nederste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Faksen: Canon IE6000? D-Link DES-1005D på gulvet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Hva er arket på toppen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Faksen: Canon IE6000? D-Link DES-1005D på gulvet? ES350 og DES-1016D Hva er arket på toppen? brev vedr. ISP'en vår, må ikke forveksles med s-PIS-en vår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 nei - det ligger i printer skuffen - faks skuffen er den nederste! Pøh! Du lurer ikke meg. IT`S A SIGN! Er det noen som har det avanserte dataprogrammet som CIA brukte for å avsløre Lt. Cmdr. Tom Farrell (Kevin Costner) i No Way Out? Der de scannet et uklart bildet, helt til det ble perfekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Ufattelig vending som denne tråden har tatt nå. Jeg vil IKKE ha ny faks, men nye spillere........ Markus, oppfør deg pent og gi oss det vi vil ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Faksen: Flott kabling! :-) Får håpe innkommende fakser går riktig vei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Ufattelig vending som denne tråden har tatt nå. Jeg vil IKKE ha ny faks, men nye spillere........ Markus, oppfør deg pent og gi oss det vi vil ha. Henger meg på den. Går ned på knærne om det trengs. Fin faks forresten. Men ikke helt den jeg håpet på...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Hva har fakser med nye spillere å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Hva har fakser med nye spillere å gjøre? Ja si det du... Tom S sverger til den gode gammeldagse brevdua, det er derfor vi har ventet så lenge på nye spillere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Hva har fakser med nye spillere å gjøre? Kommunikasjon mellom klubber, spillere, agenter osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Nye spillere kommer via faks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Nye spillere kommer via faks. Noen ganger kommer de med storken også tror jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Noen (de eldre, rutinerte) kommer via brev, har jeg hørt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 ..og andre med John Shittu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 ..og andre med John Shittu. Nuvel, han driver like mye med å fjerne spillere, gjør han ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 ..og andre med John Shittu. Nuvel, han driver like mye med å fjerne spillere, gjør han ikke? joda, og skrift fra kontrakter... eller var det legger til? Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Alt dette fax pratet gir meg en uggen følelse i kroppen. Kan det virkelig være John "Faxe" Jensen det er snakk om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 13. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 13. Februar 2006 (endret) Edit: Beklager til alle som rakk å se den.. Den var så dårlig at jeg ble flau! Endret 13. Februar 2006 av Hr. Smith Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Edit:Beklager til alle som rakk å se den.. Den var så dårlig at jeg ble flau! Hahaha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Denne tråden begynner å nærme seg 100 sider. Vi får satse på at vi har en ny spiller i boks til vi når den milpælen! Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider.... Jeg er helt sikker på at vi har minst én ny spiller før vi har nådd 300 sider.............. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Klart jeg kan skrive her, men for tiden er jeg faksvakt! Gjett hvem som ble funnet sørpe dritings i dag morges ved faksmaskinen? Jo, det var en som hadde innvilget seg selv faxe-vakt. Vedkommende sov tungt mens faksmaskinen var full av innkomne fakser og faksmaskinen var også tom for papir.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Denne tråden begynner å nærme seg 100 sider. Vi får satse på at vi har en ny spiller i boks til vi når den milpælen! Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider.... Jeg er helt sikker på at vi har minst én ny spiller før vi har nådd 300 sider.............. Merker en smule desperasjon......? Rooolig, det kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Skulle vi hentet Arash allikevel? Scoret for Tromsø igjen i går... 3 mål på 2 treningskamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Magefølelsen min sier at vi kanskje gjorde en tabbe her. Snakket for øvrig med Marit Bjørgen. Hun har en ekkel magefløelse. Men er helt klar på at hun driter i Arash. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Magefølelsen min sier at vi kanskje gjorde en tabbe her. Snakket for øvrig med Marit Bjørgen. Hun har en ekkel magefløelse. Men er helt klar på at hun driter i Arash. Hmm.. Jeg snakket med Hilde GP, hun hadde visstnok samme følelsen, men var mer for å drite på Arash... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Skulle vi hentet Arash allikevel? Scoret for Tromsø igjen i går... 3 mål på 2 treningskamper... Scoringen hans i går var ikke all verdens mye å skryte av. Blir spillt gjennom på blank gåll. De fleste hadde putta der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Så Arash i interkampen og må si han imponerte i 1. omgang.. JJ sa vell også at han gjorde et bra inntrykk men at det ikke var spillertypen vi var på jakt etter. Får bare håpe spillertypen vi er på jakt etter finnes da... Arash kom jo gratis til Tromsø så det er jo ikke så mye å tape på å signe han.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Februar 2006 Del Skrevet 14. Februar 2006 Denne tråden begynner å nærme seg 100 sider. Vi får satse på at vi har en ny spiller i boks til vi når den milpælen! Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider.... Jeg er helt sikker på at vi har minst én ny spiller før vi har nådd 300 sider.............. Merker en smule desperasjon......? Rooolig, det kommer. Du er utrolig rolig synes jeg!! Vet du noe som ikke vi andre vet?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå